Ook dat staat geheel open voor interpretatie. Dat hele 'kleur'-verhaal vind ik ook verder niet zo zwaar wegen in mijn mening voor MJ als persoon.quote:Op zondag 20 april 2014 03:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar ga dan niet lullen dat je een huidziekte hebt terwijl je jaren in klinieken doorbrengt om je huid te bleken.
Die heb ik verwijderd. Waren het worsten?quote:
Dat aapjes verhaal en ik heb kinderen bij een vrouw blabla ook niet..?quote:Op zondag 20 april 2014 03:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ook dat staat geheel open voor interpretatie. Dat hele 'kleur'-verhaal vind ik ook verder niet zo zwaar wegen in mijn mening voor MJ als persoon.
Ik mag jouw God lasterenquote:Op zondag 20 april 2014 03:53 schreef Baconbus het volgende:
Je was zo gierig dat je z'n naam verkeerd geschreven hebt. Blasphemy.
Nee dat ook niet. Natuurlijk was het geen doorsnee persoon, maar ik zag weinig slechts in hem, en die man had een boodschap.quote:Op zondag 20 april 2014 03:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat aapjes verhaal en ik heb kinderen bij een vrouw blabla ook niet..?
Maar koop ajb wel :
Welke boodschap had hij?quote:Op zondag 20 april 2014 03:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee dat ook niet. Natuurlijk was het geen doorsnee persoon, maar ik zag weinig slechts in hem, en die man had een boodschap.
quote:Op zondag 20 april 2014 03:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee dat ook niet. Natuurlijk was het geen doorsnee persoon, maar ik zag weinig slechts in hem, en die man had een boodschap.
Maar, om wie gaf hij?quote:
Kom op. He did not. Medicijnen geven niet om mensen.quote:
Flower3!!quote:Op zondag 20 april 2014 03:58 schreef Flow3r het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
And that, my darling, is where we disagree.quote:Op zondag 20 april 2014 04:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom op. He did not. Medicijnen geven niet om mensen.
Goedquote:
Vertel, welk medicijn had deze man kunnen genezen?quote:Op zondag 20 april 2014 04:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
And that, my darling, is where we disagree.
Bijna..quote:
Ik had het niet over medicijnen.quote:Op zondag 20 april 2014 04:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vertel, welk medicijn had deze man kunnen genezen?
Waar heb je het dan over?quote:
Dat hij geen junkie was. Tenminste, ik neem aan dat je dat bedoelt met medicijnen.quote:
Je kent het verhaal van MJ toch wel?quote:
Hij was absoluut een verslaafde. Of is hij volgens jou een natuurlijke dood gestorven?quote:Op zondag 20 april 2014 04:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat hij geen junkie was. Tenminste, ik neem aan dat je dat bedoelt met medicijnen.
Ja, dat lijkt me wel. Tot zuurstofkap aan toe, die man was volkomen normaal.quote:
Als hij verslaafd was, was dat niet uit vrije wil. En nee. Dat sowieso niet.quote:Op zondag 20 april 2014 04:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij was absoluut een verslaafde. Of is hij volgens jou een natuurlijke dood gestorven?
Nee, dat was ie niet, moet dat dan?quote:Op zondag 20 april 2014 04:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel. Tot zuurstofkap aan toe, die man was volkomen normaal.
Ben je minder verslaafd als het niet uit 'vrije wil is'? Het lijkt me dat niemand voor een verslaving kiest, voor welke ook.quote:Op zondag 20 april 2014 04:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als hij verslaafd was, was dat niet uit vrije wil. En nee. Dat sowieso niet.
Je vraag was of ik 'het verhaal van MJ kende'.quote:
Het lijkt me toch wel een verschil, zelf verslaafd aan iets raken of langzaam gedrogeerd worden. Jij bedoelt denk ik de manier waarop verslaving werkt, dat bedoel ik hier niet.quote:Op zondag 20 april 2014 04:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ben je minder verslaafd als het niet uit 'vrije wil is'? Het lijkt me dat niemand voor een verslaving kiest, voor welke ook.
Oke, over welke verslaving heb jij het?quote:Op zondag 20 april 2014 04:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel een verschil, zelf verslaafd aan iets raken of langzaam gedrogeerd worden. Jij bedoelt denk ik de manier waarop verslaving werkt, dat bedoel ik hier niet.
Duitse meuk!quote:Op zondag 20 april 2014 04:12 schreef Inodder het volgende:
Heiko und Maiko slaat hier niet aan blijkbaar?![]()
![]()
Wellicht dat dit een iets minder ver van jullie bed show is...
Over een situatie waarin andere mensen jou dingen toedienen waarvan je vertelt wordt dat het goed voor je is, terwijl het tegenovergestelde waar is. Wat dat precies geweest is, geen idee, want geen dokter.quote:Op zondag 20 april 2014 04:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oke, over welke verslaving heb jij het?
quote:Op zondag 20 april 2014 04:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jaaa nog eentje voor het slapen gaan, wel een leuke graag!
Het lijkt me niet dat er hier een dokter is geweest die vertelde dat iets goed voor hem was, maar eerder een patiënt die vroeg om meer, omdat al het andere niet meer hielp.quote:Op zondag 20 april 2014 04:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Over een situatie waarin andere mensen jou dingen toedienen waarvan je vertelt wordt dat het goed voor je is, terwijl het tegenovergestelde waar is. Wat dat precies geweest is, geen idee, want geen dokter.
quote:Op zondag 20 april 2014 04:14 schreef IMEddy het volgende:
MJ was toen ik op de middelbare zat vooral populair bij de kakkers en de mietjes, echte liefhebbers luisterden naar dit soort muziek:
Daarom zei ik eerder al, dat is waar we van mening verschillen. Maar geeft niets hoor.quote:Op zondag 20 april 2014 04:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat er hier een dokter is geweest die vertelde dat iets goed voor hem was, maar eerder een patiënt die vroeg om meer, omdat al het andere niet meer hielp.
quote:Op zondag 20 april 2014 04:18 schreef Inodder het volgende:
www.songpop.net
Er is zelfs een eigen MJ categorie
Ik ben er van overtuigd dat dit geen meningsverschil kan zijn. Dat geeft wel.quote:Op zondag 20 april 2014 04:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom zei ik eerder al, dat is waar we van mening verschillen. Maar geeft niets hoor.
Jij bent er niet bij geweest, ik ook niet. Jij gelooft A, ik geloof B. Dat is toch echt een meningsverschil.quote:Op zondag 20 april 2014 04:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat dit geen meningsverschil van zijn. Dat geeft wel.
aaah mis je Barça? en Pedro?quote:
Kom op wat meer strijd!!quote:Op zondag 20 april 2014 04:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij bent er niet bij geweest, ik ook niet. Jij gelooft A, ik geloof B. Dat is toch echt een meningsverschil.
En nu ben ik bijna genoodzaakt te melden dat jij een snotneus bent.quote:Op zondag 20 april 2014 04:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij bent er niet bij geweest, ik ook niet. Jij gelooft A, ik geloof B. Dat is toch echt een meningsverschil.
Ik mis Barcelona en het gevoel wat die trip me gaf bijna nog dagelijks ja. Maar dit liedje gaat over een ander soort missen.quote:
Geeft niks, wijsheid komt met de jaren, al blijven dingen van vroeger wel hangenquote:Op zondag 20 april 2014 04:17 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Ik heb laatst een poging gedaan Charmed weer eens te kijken, maar dat is echt ouwe meuk vergeleken met nu.
Ik zie niet echt in wat voor punt je daarmee wilt maken. Als jij iemand ziek wilt krijgen, krijg jij iemand ziek, en als iemand daar dan medicijnen voor moet krijgen, krijgt iemand daar medicijnen voor. Het was geen geheim dat hij een dokter had. Dus wat jij zegt bewijst niet zoveel voor mij.quote:Op zondag 20 april 2014 04:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En nu ben ik bijna genoodzaakt te melden dat jij een snotneus bent.![]()
Van een simpel slaappilletje ga je niet dood. Van 2 simpele slaappillen ook niet, van 30 zelfs niet. MJ's medicatie was al dusdanig opgeschroefd dat een olifant onder zeil kon raken.
quote:Op zondag 20 april 2014 04:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mis Barcelona en het gevoel wat die trip me gaf bijna nog dagelijks ja. Maar dit liedje gaat over een ander soort missen.
Jij begint bij het eind en Bacon begint bij het begin. Hoe is het zover gekomen, daar gaat het om.quote:Op zondag 20 april 2014 04:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En nu ben ik bijna genoodzaakt te melden dat jij een snotneus bent.![]()
Van een simpel slaappilletje ga je niet dood. Van 2 simpele slaappillen ook niet, van 30 zelfs niet. MJ's medicatie was al dusdanig opgeschroefd dat een olifant onder zeil kon raken.
Ik probeer ook niks te bewijzen. Don't get me wrong, maar deze man is zo afhankelijk geraakt van medicijnen die hem rust diende te geven, who's killing who?quote:Op zondag 20 april 2014 04:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in wat voor punt je daarmee wilt maken. Als jij iemand ziek wilt krijgen, krijg jij iemand ziek, en als iemand daar dan medicijnen voor moet krijgen, krijgt iemand daar medicijnen voor. Het was geen geheim dat hij een dokter had. Dus wat jij zegt bewijst niet zoveel voor mij.
Bij zijn ouders. En nu? Of je gaat er in mee of je kapt.quote:Op zondag 20 april 2014 04:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
Jij begint bij het eind en Bacon begint bij het begin. Hoe is het zover gekomen, daar gaat het om.
Ik vind het een triest verhaal voor MJ vooral.
Je vergeet "Wuthering heights" Dreetjequote:Op zondag 20 april 2014 04:25 schreef IMEddy het volgende:
[..]
Geeft niks, wijsheid komt met de jaren, al blijven dingen van vroeger wel hangen
gekke wijven als de Isa's en Billy's blijven blijkbaar toch iets aantrekkelijks houden
En hoe het nog steeds door gaat... Roem is ongezonder dan een sigaar over de longenquote:Op zondag 20 april 2014 04:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
Jij begint bij het eind en Bacon begint bij het begin. Hoe is het zover gekomen, daar gaat het om.
Ik vind het een triest verhaal voor MJ vooral.
quote:
Het punt is dat in die laatste zin een aanname zit, namelijk dat hij het zelf wilde. Als ik jou ga drogeren en je uiteindelijk dood laat gaan, kan iemand dat jou dan verwijten? Ik hoop van niet. Ergens afhankelijk van raken gebeurd niet zomaar, en ik snap wel dat je een popster met uit de hand gelopen bad habits in gedachten zou kunnen hebben, maar zo zie ik het dus niet.quote:Op zondag 20 april 2014 04:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik probeer ook niks te bewijzen. Don't get me wrong, maar deze man is zo afhankelijk geraakt van medicijnen die hem rust diende te geven, who's killing who?
Dat is wel heel simpel gesteld.quote:Op zondag 20 april 2014 04:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij zijn ouders. En nu? Of je gaat er in mee of je kapt.
Shine bright like a diamond.quote:Op zondag 20 april 2014 04:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
En hoe het nog steeds door gaat... Roem is ongezonder dan een sigaar over de longen
Daar zie je direct ook een deel van de ellende naar voren komen, la famillia.quote:Op zondag 20 april 2014 04:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
En hoe het nog steeds door gaat... Roem is ongezonder dan een sigaar over de longen
quote:Op zondag 20 april 2014 04:35 schreef Joezi het volgende:
Veel discussie plezier nog! Ik ga lekker in de foetushouding liggen, toedeltjes!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2014 04:35 schreef Joezi het volgende:
Veel discussie plezier nog! Ik ga lekker in de foetushouding liggen, toedeltjes!
[ afbeelding ]
Dat drogeren is niet van de één op de andere dag gebeurd..quote:Op zondag 20 april 2014 04:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het punt is dat in die laatste zin een aanname zit, namelijk dat hij het zelf wilde. Als ik jou ga drogeren en je uiteindelijk dood laat gaan, kan iemand dat jou dan verwijten? Ik hoop van niet. Ergens afhankelijk van raken gebeurd niet zomaar, en ik snap wel dat je een popster met uit de hand gelopen bad habits in gedachten zou kunnen hebben, maar zo zie ik het dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |