SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Nouri.. van wat ik van hem gezien heb: wat een gruwelijke techniek heeft die jongen. Ook dat interview na die pot, heel anders dan je zou verwachten. Hele bescheiden jongen. Kan niet wachten tot hij en Cerny en andere talenten doorbreken in het eerste![]()
![]()
Ja, Sidoel, Fosu-Mensah en Eiting zijn ook nog een jaar jonger dan de rest.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dilrosun is die donkere jongen met nummer 11 toch? Viel goed in tegen Celtic en ook een paar keer positief gezien tegen die andere club![]()
Nee, maar er kan niet genoeg goede jeugd bij Ajax zittenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je hem zien spelen? Werkelijk fantastisch al het gevaar van Milan kwam van hem
Oh.![]()
Niet opgevallen moet ik zeggen. Zitten er nog veel van zulke talentjes aan te komen dan? Jij weet er meer van dan ikquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, Sidoel, Fosu-Mensah en Eiting zijn ook nog een jaar jonger dan de rest.![]()
![]()
Die ken ik alleen van FM.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Mastour doet helaas niet mee bij Milan. Die kan pas ballen.Oh.![]()
Volgens mij is Nunnely uit de C'tjes ook eentje van niveau Nouri, Cerny.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet opgevallen moet ik zeggen. Zitten er nog veel van zulke talentjes aan te komen dan? Jij weet er meer van dan ikOh.![]()
veel potentie maar gigantische faalhaas dus?quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Zat, als ze er niet zijn dan grijpt Ajax wel in.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet opgevallen moet ik zeggen. Zitten er nog veel van zulke talentjes aan te komen dan? Jij weet er meer van dan ik
Vanaf deze lichting moeten er elk jaar topspelers doorbreken, anders gaat er wat fout.![]()
Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 19 april 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Elk jaar een fapwaardige lichting![]()
Nooit meer Siem de Jongs en Kolbeinn Sigthorssons
Children of the night. What music they make.![]()
Pffffquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nooit meer Siem de Jongs en Kolbeinn Sigthorssons![]()
![]()
Siem de Jong blijft voor altijd bij Ajax..quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nooit meer Siem de Jongs en Kolbeinn SigthorssonsRED ONS HENNIEGOD![]()
Zeg niet van die enge dingen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Siem de Jong blijft voor altijd bij Ajax..Oh.![]()
Over wie heb je het nu?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand wil dat kwaliteitsarme wormvormig aanhangsel hebben.Oh.![]()
Ik kan me herinneren dat jij een jaar geleden nog vaak tegen me in ging toen ik toen al terecht zei dat die gozer er niks van kon. Maar toen verbloemde Eriksen veel hè.quote:Oh.![]()
#FrankdeBoerOutquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zolang Frank blijft , zal Siem spelenOh.![]()
Dit seizoen ging hij met de week slechter spelen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat jij een jaar geleden nog vaak tegen me in ging toen ik toen al terecht zei dat die gozer er niks van kon. Maar toen verbloemde Eriksen veel hè.![]()
Veel slechter dan vorig jaar en de jaren daarvoor deed hij het echt niet hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit seizoen ging hij met de week slechter spelen.Oh.![]()
En dan las ik vandaag nog een artikel van mensen die zeiden dat Ajax zonder Siem de Jong een kleurloos elftal is.
Nee Siem de Jong voegt veel kwaliteit toe aan Ajax wou je zeggen
Oh.![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar wie is de 'Eriksen' volgend seizoen?![]()
![]()
Klopt wat je zegt hoor . Siem staat voor kleurloos en gemiddeldquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sorry ik sla weer door met mijn Siem de Jong hetze.RED ONS HENNIEGOD![]()
Serero gaat de stap maken naar meer goals en assist.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar wie is de 'Eriksen' volgend seizoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Ach vorig jaar hoorde je zelfs kreten dat de Jong meer gemist zou worden bij zijn vertrek dan Eriksenquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt hoor . Siem staat voor kleurloos en gemiddeld![]()
![]()
Oh.![]()
Omdat die af en toe een beslissend goaltje maakt , meer nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach vorig jaar hoorde je zelfs kreten dat de Jong meer gemist zou worden bij zijn vertrek dan Eriksen![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Eriksen was vaker beslissend.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat die af en toe een beslissend goaltje maakt , meer nietOh.![]()
Jij hebt echt hele lage eisen aan Ajax middenvelders dan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De Jong is een prima spits en een aardige middenvelder niks mis meeOh.![]()
Siem is veel geblesseerd geweest en is eigenlijk dit seizoen nog niet fit geweest. Absoluut lekker als Siem zou blijven en ik denk dat hij weinig keus heeft. Ervaring is belangrijk.
Opzich heeft hij zn goaltjes nog gemaakt ook. Vorig jaar 34 competitie wedstrijden en 12 goals en dit seizoen slechts 18 wedstrijden en toch nog 7 goals. Dus als hij fit aan het seizoen begint en niet geblesseerd raakt is hij zeker een meerwaarde. En dat is ie al sinds 2009/2010."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
behalve als het team iets minder speeltquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De Jong is een prima spits en een aardige middenvelder niks mis meeRED ONS HENNIEGOD![]()
Datzelfde kun je zeggen van alle middenvelders die we nu hebben.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
behalve als het team iets minder speelt![]()
Nee hoor. Als er iemand kritisch is dan ben ik het wel. De Jong, Serero, Klaassen het is allemaal maar zo zoquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt echt hele lage eisen aan Ajax middenvelders dan.![]()
Klopt . zijn allemaal gemiddelde gastenquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Datzelfde kun je zeggen van alle middenvelders die we nu hebben.RED ONS HENNIEGOD![]()
Klaassen heeft wel wat potentie maar ik zie geen pareltje zoals Sneijder wat eigenlijk de laatste echt goede middenvelder is die we hebben gehadquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt . zijn allemaal gemiddelde gasten![]()
Eriksen was ook goed hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaassen heeft wel wat potentie maar ik zie geen pareltje zoals Sneijder wat eigenlijk de laatste echt goede middenvelder is die we hebben gehadOh.![]()
Idd Eriksen was een topper. Laat nu zien dat hij de absolute wereldtop aan kan. Iedere week de belangrijkste speler bij de Spurs
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Gekkiequote:Op zaterdag 19 april 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen kan net zo ver komen hoor. Misschien nog wel beter.![]()
Sneijder was pas echt beslissend voor Ajax toen hij 23 was. Eriksen al vanaf zijn 18e. Eriksen speelt nu al twee jaar eerder dan Sneijder in een grotere competitie met meer weerstand, waar hij ook nog eens beslissend is. Zou me niks verbazen als Eriksen terechtkomt bij Real, Barca of Bayern.quote:Oh.![]()
Moest lachen en ben gestopt met lezenquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sneijder was pas echt beslissend voor Ajax toen hij 23 was. Eriksen al vanaf zijn 18e. Eriksen speelt nu al twee jaar eerder dan Sneijder in een grotere competitie met meer weerstand, waar hij ook nog eens beslissend is. Zou me niks verbazen als Eriksen terechtkomt bij Real, Barca of Bayern.![]()
Ok.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moest lachen en ben gestopt met lezenOh.![]()
Heb je wel eens gekeken naar zijn wedstrijden bij Tottenham? Vandaag ook nog 2 assists geloof ik. En dat op die leeftijd. Heeft gewoon veel talent en zou het best eens kunnen redden tot een topclub.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moest lachen en ben gestopt met lezen![]()
Jawel hoor. Ik zeg toch ook nergens dat het een slechte speler is? Ik zie in hem alleen geen wereldtopper dat is alles.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb je wel eens gekeken naar zijn wedstrijden bij Tottenham? Vandaag ook nog 2 assists geloof ik. En dat op die leeftijd. Heeft gewoon veel talent en zou het best eens kunnen redden tot een topclub.![]()
Leuk filmpje.quote:
Maar dat is een wedstrijd. Sneijder besliste op die leeftijd ook wel eens een wedstrijd. Maar als ik het heb over beslissend zijn dan heb ik het over een flink aantal wedstrijden![]()
In de laatste 8 wedstrijden naar de derde ster had hij 4 goals en 5 assists. Dat noem ik beslissend hoorquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk filmpje.
Maar dat is een wedstrijd. Sneijder besliste op die leeftijd ook wel eens een wedstrijd. Maar als ik het heb over beslissend zijn dan heb ik het over een flink aantal wedstrijden![]()
Kunnen we dan ook meteen even Litmanen gaan vergelijken met vd Vaart of Bergkamp ofzo ?RED ONS HENNIEGOD![]()
Van der Vaart nooit een hele grote fan van geweest. Litmanen in potentie de beste natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Kunnen we dan ook meteen even Litmanen gaan vergelijken met vd Vaart of Bergkamp ofzo ?![]()
Dat is een lief meisje. Wat is haar naam?quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Precies.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
In de laatste 8 wedstrijden naar de derde ster had hij 4 goals en 5 assists. Dat noem ik beslissend hoor
Eriksen is sinds zijn eerste basisplaats onder Frank de Boer beslissend geweest. Geweldige speler.![]()
Mwa Litmanen was alleen bij Ajax erg goed, erbuiten was het geen groot succesquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van der Vaart nooit een hele grote fan van geweest. Litmanen in potentie de beste natuurlijkRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat had vooral met zijn fysieke gesteldheid te maken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa Litmanen was alleen bij Ajax erg goed, erbuiten was het geen groot succesWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ook wel een beetje met Louis van Gaalquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat had vooral met zijn fysieke gesteldheid te maken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hobbelt ook anoniem meequote:Op zaterdag 19 april 2014 22:15 schreef bjanaan het volgende:
Enige Ajacied in Engeland waar we wat minder van horen is AnitaRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja en toen won hij bijna alles wat er te winnen viel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Juist Sneijders carriere is ietwat overschat, heeft ook maar 1 geweldig jaar gehad![]()
Net zoals Diego Militoquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en toen won hij bijna alles wat er te winnen viel.RED ONS HENNIEGOD![]()
Pure onzin. Die heeft zoveel zaad potten gespeeld daarna.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies.
Eriksen is sinds zijn eerste basisplaats onder Frank de Boer beslissend geweest. Geweldige speler.![]()
Ah, daar ben je al. HeatWave, die ooit nog eens voorstelde om Eriksen te verhuren aan RKC, zal ook nog wel langs komen. Oh en nee, helemaal geen onzin.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pure onzin. Die heeft zoveel zaad potten gespeeld daarna.
Hoeveel wedstrijden hij goed of slecht speelde heb ik het helemaal niet over, ik zeg alleen maar dat Eriksen altijd beslissend is geweest onder Frank de Boer. Dat is gewoon een feit.![]()
Is niet altijd beslissend geweest.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah, daar ben je al. HeatWave, die ooit nog eens voorstelde om Eriksen te verhuren aan RKC, zal ook nog wel langs komen. Oh en nee, helemaal geen onzin.
Hoeveel wedstrijden hij goed of slecht speelde heb ik het helemaal niet over, ik zeg alleen maar dat Eriksen altijd beslissend is geweest onder Frank de Boer. Dat is gewoon een feit.![]()
Bek dicht over Eriksen gewoon
Die vandaag gewoon weer 2 assists heeft gegeven."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
preciesquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:13 schreef Stiggie het volgende:
[ afbeelding ]
Die vandaag gewoon weer 2 assists heeft gegeven.![]()
Vergeet Jantje niet, ik vond Jan meer Ajax dan Chris.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Jan is dan ook een echte Ajacied. Dat heeft Eriksen toch iets minder. Vooral een briljant carrièreplannerquote:Op zondag 20 april 2014 03:54 schreef Seam het volgende:
Vergeet Jantje niet, ik vond Jan meer Ajax dan Chris."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Staan er nog wel een paar boven hoor maar goed zijn ze welquote:Op zondag 20 april 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
EriksenBeste speler van Ajax na Suarez
![]()
Tyron is het met mij eens.![]()
Ik denk dat hij bedoelt dat de beste speler in de selectie na het vertrek van Luis Suárez toch wel Christian Eriksen was.quote:Op zondag 20 april 2014 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Staan er nog wel een paar boven hoor maar goed zijn ze wel![]()
ah ok, het is nog vroeg, nog geen koffie gehadquote:Op zondag 20 april 2014 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat de beste speler in de selectie na het vertrek van Luis Suárez toch wel Christian Eriksen was.![]()
![]()
Ik ook nog nietquote:Op zondag 20 april 2014 08:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ah ok, het is nog vroeg, nog geen koffie gehad![]()
![]()
en in die zaadpotten toch altijd beslissend geweest doormiddel van assists en goals en de meeste meters gemaaktquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pure onzin. Die heeft zoveel zaad potten gespeeld daarna.waarheidquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:13 schreef Stiggie het volgende:
[ afbeelding ]
Die vandaag gewoon weer 2 assists heeft gegeven.quote:Op zondag 20 april 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
EriksenBeste speler van Ajax na Suarez
![]()
Tyron is het met mij eens.![]()
![]()
hier gaat litmanenafca niet op inquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
In de laatste 8 wedstrijden naar de derde ster had hij 4 goals en 5 assists. Dat noem ik beslissend hoor
veel te inhoudelijk![]()
mwah suarez is dit seizoen wel enorm belangrijk voor liverpool, doet het dit seizoen ook beter dan messiquote:Op zondag 20 april 2014 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Staan er nog wel een paar boven hoor maar goed zijn ze wel
mag ik dat zeggen?
ja dat mag ik zeggen![]()
Ja dat mag jij zeggen. Mag ik zeggen dat hij het ook beter doet dan Ronaldo?quote:Op zondag 20 april 2014 11:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah suarez is dit seizoen wel enorm belangrijk voor liverpool, doet het dit seizoen ook beter dan messi
mag ik dat zeggen?
ja dat mag ik zeggen![]()
![]()
ja dat mag jij zeggenquote:Op zondag 20 april 2014 11:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja dat mag jij zeggen. Mag ik zeggen dat hij het ook beter doet dan Ronaldo?![]()
Egt stoerquote:Op zondag 20 april 2014 11:34 schreef Devv het volgende:
Zo, straks even een paar kuipstoeltjes demonteren.
Ik ben er bang voor dat de supporters van ajax straks bij heracles er een zooitje maken. Terwijl heracles zo onwijs gastvrij is.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
dat zou zonde zijnquote:Op zondag 20 april 2014 11:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Egt stoer
Ik ben er bang voor dat de supporters van ajax straks bij heracles er een zooitje maken. Terwijl heracles zo onwijs gastvrij is.![]()
Matchday. Ben benieuwd. Als Ajax verzaakt zou ik het denk ik ook nog wel gunnen aan Jans en PEC.Life is what you make it.![]()
Die beker interesseert me weinig maar finales moet je gewoon winnenquote:Op zondag 20 april 2014 11:40 schreef Schanulleke het volgende:
Matchday. Ben benieuwd. Als Ajax verzaakt zou ik het denk ik ook nog wel gunnen aan Jans en PEC.![]()
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen, juist omdat men er nu niet moeilijk over doet daar als er Ajacieden op de tribune zitten.quote:Op zondag 20 april 2014 11:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Egt stoer
Ik ben er bang voor dat de supporters van ajax straks bij heracles er een zooitje maken. Terwijl heracles zo onwijs gastvrij is.![]()
die gaan samen feesten lijkt mijquote:Op zondag 20 april 2014 11:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Egt stoer
Ik zal er een paar als souvenir meenemen. Die bak gaat straks toch tegen de vlakte. Misschien dat ik ze dan nog op Marktplaats kan verhandelenquote:Op zondag 20 april 2014 11:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Egt stoer
Ik ben er bang voor dat de supporters van ajax straks bij heracles er een zooitje maken. Terwijl heracles zo onwijs gastvrij is..
![]()
Liever PEC die de beker wint dan PSV/Feyenoord oidquote:Op zondag 20 april 2014 11:40 schreef Schanulleke het volgende:
Matchday. Ben benieuwd. Als Ajax verzaakt zou ik het denk ik ook nog wel gunnen aan Jans en PEC.![]()
![]()
Doe dat maar niet.quote:Op zondag 20 april 2014 11:34 schreef Devv het volgende:
Zo, straks even een paar kuipstoeltjes demonteren.![]()
Als je hem zelf niet wint zal het me een worst wezen maar vandaag toch maar even winnenquote:Op zondag 20 april 2014 11:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Liever PEC die de beker wint dan PSV/Feyenoord oid![]()
ik kan geen scenario bedenken dat ajax hem verliestquote:Op zondag 20 april 2014 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je hem zelf niet wint zal het me een worst wezen maar vandaag toch maar even winnen![]()
Ik welquote:Op zondag 20 april 2014 11:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kan geen scenario bedenken dat ajax hem verliest![]()
Nederland - Italie 2000. Ajax - Sparta 2009quote:Op zondag 20 april 2014 11:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kan geen scenario bedenken dat ajax hem verliest"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ik ben brakquote:Op zondag 20 april 2014 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederland - Italie 2000. Ajax - Sparta 2009
zo ver kan ik momenteel niet terugdenken![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 11:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben brak
zo ver kan ik momenteel niet terugdenken
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
In Bulgarije welquote:Op zondag 20 april 2014 11:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Deze video is niet beschikbaar in je land.
wtf![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 11:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Deze video is niet beschikbaar in je land.
wtf
De voordelen van in Bulgarije wonen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
41 doelpogingen0 goals
![]()
![]()
![]()
Was het jaar dat we op 1 overwinning geen kampioen werdenquote:
Verbaasde me inderdaad had ik niet gedacht.quote:Op zondag 20 april 2014 11:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
hier gaat litmanenafca niet op in
veel te inhoudelijk![]()
![]()
het siert je dat jij je ongelijk toegeeftquote:Op zondag 20 april 2014 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verbaasde me inderdaad had ik niet gedacht.![]()
?!?quote:
Ahquote:Dacht al. Eerste speelt pas over 45 minuten.
Woww jij bent echt cool man.quote:Op zondag 20 april 2014 11:41 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik zal er een paar als souvenir meenemen. Die bak gaat straks toch tegen de vlakte. Misschien dat ik ze dan nog op Marktplaats kan verhandelen.
![]()
Ook v/d Beek is lekker balvast en houdt altijd het overzicht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wachten voor het luik. Trein 1 nog niet gearriveerd blijkbaar.
AFCALeef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
twitter:ajax1nl twitterde op zondag 20-04-2014 om 14:09:36Een hek is half omgevallen. Er vallen gewonden, er liggen mensen op de grond. "Een stormloop", zegt onze verslaggever. #pecaja reageer retweet
![]()
![]()
Waar is dit dan? Er is nu toch nog niemand in het stadionquote:Op zondag 20 april 2014 14:14 schreef JanCees het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op zondag 20-04-2014 om 14:09:36Een hek is half omgevallen. Er vallen gewonden, er liggen mensen op de grond. "Een stormloop", zegt onze verslaggever. #pecaja reageer retweet
#FreeHat![]()
Bij het instappen van de bussen.quote:Op zondag 20 april 2014 14:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waar is dit dan? Er is nu toch nog niemand in het stadion![]()
Iedereen heeft toch een plek gereserveerd? Waarom zou je dan gaan duwen en dringen bij de bus? ProletenWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik was bij die wedstrijd... wat heb ik me toen lopen frustreren op de tribune.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Trein geen problemen, genoeg zitplek. Wel een vreselijk tempo van 50 km.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Bussen is waarschijnlijk nog ergerquote:Op zondag 20 april 2014 14:56 schreef Planga het volgende:
Trein geen problemen, genoeg zitplek. Wel een vreselijk tempo van 50 km.![]()
![]()
twitter:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Die is toch niet beter dan Siggy op die plek, ik had liever Kishna gezien maar die heeft zeker strafquote:![]()
Speelde ook gewoon bijzonder matigquote:Op zondag 20 april 2014 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is toch niet beter dan Siggy op die plek, ik had liever Kishna gezien maar die heeft zeker straf![]()
Achterlijke kankerimbicielenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Vak ontruimen, meteen klaar met dit soort debielen.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Doe eens normaal johquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als je dit doet ben je dat gewoon.quote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
De kuip ontploft
Wat bot, maar hij heeft wel een punt.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vermeer bleef rustig. Snap deze actie niet zo.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Je bent zelf gewoonquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
KoekoekHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Echt gedrag om je voor te schamenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Josti's met hun vuurwerk
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Idioten die vuurwerk in de 16 van Ajax flikkeren.quote:Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Wat een mafkezen. Terecht dat het stil ligt“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Jullie hebben minimaal 1 seizoen geen recht om denigrerend te doen over supporters van andere clubs. Dit gaat helemaal nergens over. Als jullie niet naar Rotterdam durven te komen tijdens de klassieker mogen jullie gewoon thuisblijven hoor![]()
Wel een koekoekje hoor
quote:Op zondag 20 april 2014 18:10 schreef Maastoren het volgende:
Jullie hebben minimaal 1 seizoen geen recht om denigrerend te doen over supporters van andere clubs. Dit gaat helemaal nergens over. Als jullie niet naar Rotterdam durven te komen tijdens de klassieker mogen jullie gewoon thuisblijven hoor![]()
![]()
Ik schaam me dood. Echt verschrikkelijk stom.quote:Op zondag 20 april 2014 18:10 schreef Maastoren het volgende:
Jullie hebben minimaal 1 seizoen geen recht om denigrerend te doen over supporters van andere clubs. Dit gaat helemaal nergens over. Als jullie niet naar Rotterdam durven te komen tijdens de klassieker mogen jullie gewoon thuisblijven hoorHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
ok sjef, bedankt he.quote:Op zondag 20 april 2014 18:10 schreef Maastoren het volgende:
Vakkie leeghalen.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Wat.een.teringdebielenquote:Op zondag 20 april 2014 18:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik schaam me dood. Echt verschrikkelijk stom.![]()
![]()
Dat het nergens over gaat zegt iedereen hier toch ookquote:Op zondag 20 april 2014 18:10 schreef Maastoren het volgende:
Jullie hebben minimaal 1 seizoen geen recht om denigrerend te doen over supporters van andere clubs. Dit gaat helemaal nergens over. Als jullie niet naar Rotterdam durven te komen tijdens de klassieker mogen jullie gewoon thuisblijven hoorLul niet zo dom
"levensgevaarlijk vuurwerk" fakkels. Okeeee.
Die mongool ook met zn bivakmuts
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Graag!quote:Op zondag 20 april 2014 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen, dan lopen er paar honderd man door Rotterdam.![]()
Als je zon ding in je nek krijgt heb je een probleem hoor.quote:Op zondag 20 april 2014 18:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"levensgevaarlijk vuurwerk" fakkels. Okeeee.
Die mongool ook met zn bivakmutsHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Serieus, wat is het nut hiervan? Nu gaat de klassieker nooooit meer met uitsupporters gespeeld worden. Bedankt he!![]()
Kerel, doe toch lekker de deur van je zolderkamertje dicht, en vraag aan je moeder of ze nog een bakie warme chocomel kan maken straks.quote:![]()
Deze gasten denken niet na.quote:Op zondag 20 april 2014 18:13 schreef Maastoren het volgende:
Serieus, wat is het nut hiervan? Nu gaat de klassieker nooooit meer met uitsupporters gespeeld worden. Bedankt he!Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Waarom mag dit soort debielen het stadion eigenlijk nog in? Waarom hebben die niet al een stadionverbod voor het leven?stupidity has become as common as common sense was before![]()
Waarom wordt er blijkbaar niet (goed) gefouilleerd, zijn vrij forse apparaten. Blijkbaar willen ze in Rotterdam ook graag wat hulp met het afbreken van die 80 jaar oude bouwval.quote:Op zondag 20 april 2014 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom mag dit soort debielen het stadion eigenlijk nog in? Waarom hebben die niet al een stadionverbod voor het leven?![]()
Me komt ook niet om te ontruimen want we weten wie de burgemeester isquote:Op zondag 20 april 2014 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom mag dit soort debielen het stadion eigenlijk nog in? Waarom hebben die niet al een stadionverbod voor het leven?RED ONS HENNIEGOD![]()
En jij denkt dat ze dat zo meenemen?quote:Op zondag 20 april 2014 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom wordt er blijkbaar niet (goed) gefouilleerd, zijn vrij forse apparaten. Blijkbaar willen ze in Rotterdam ook graag wat hulp met het afbreken van die 80 jaar oude bouwval.dat ligt er waarschijnlijk al een paar dagen
![]()
Jij komt nooit bij voetbalwedstrijden he?quote:Op zondag 20 april 2014 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
stadionverbod voor het leven?Waarom wordt er blijkbaar niet (goed) gefouilleerd, zijn vrij forse apparaten. Blijkbaar willen ze in Rotterdam ook graag wat hulp met het afbreken van die 80 jaar oude bouwval.
Bij zo'n wedstrijd gaan stewards van de eigen club mee dus jullie mogen de hand in eigen boezem steken.![]()
Ze kunnen blijkbaar een kaartje kopen. Zelfs dat moet ze onmogelijk gemaakt worden. Dit is echt te triest voor woorden.quote:Op zondag 20 april 2014 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze dat zo meenemen?dat ligt er waarschijnlijk al een paar dagen
stupidity has become as common as common sense was before![]()
De Ajaxstewards zijn verantwoordelijk voor het fouilleren.quote:Op zondag 20 april 2014 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom wordt er blijkbaar niet (goed) gefouilleerd, zijn vrij forse apparaten. Blijkbaar willen ze in Rotterdam ook graag wat hulp met het afbreken van die 80 jaar oude bouwval.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
julliequote:Op zondag 20 april 2014 18:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jij komt nooit bij voetbalwedstrijden he?
Bij zo'n wedstrijd gaan stewards van de eigen club mee dus jullie mogen de hand in eigen boezem steken.![]()
![]()
Lekker de aankomende 2 jaar geen uitsupporters van Ajax toelaten , lullig voor degene die voor het voetbal gaan , maar schijnt blijkbaar nodig te zijnIk ben inmiddels overleden![]()
Politie onderweg, heel verstandig![]()
Nou hulde voor die figuren dan, je staat er weer mooi op zo...quote:Op zondag 20 april 2014 18:17 schreef Muto het volgende:
[..]
De Ajaxstewards zijn verantwoordelijk voor het fouilleren.![]()
![]()
Gast, verkas even lekker naar JULLIE eigen topic anders ofzo, iedereen hier zegt dat het te gek voor woorden is, en dit niet mag gebeuren. Wat wil je nog meer horen? Alsof de harde kern van Feyenoord zulke boyscouts zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 18:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
O klopt. Als het goed gaat is het 'wij'. Anders is het 'zij'.![]()
Kurkdroog vindt dit geweldigquote:Op zondag 20 april 2014 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gast, verkas even lekker naar JULLIE eigen topic anders ofzo, iedereen hier zegt dat het te gek voor woorden is, en dit niet mag gebeuren. Wat wil je nog meer horen? Alsof de harde kern van Feyenoord zulke boyscouts zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Van der Sar.
Driewerf
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik ben niet verantwoordelijk voor die honderd doorgesnoven idioten die zich Ajaxsupporter noemen. Dat jij dit als een fantastisch excuus ziet om op Ajax te bashen vind ik prima, maar probeer het vooral op die idioten te richten en niet op de normale supporters die daarheen gingen om een potje voetbal te kijken.quote:Op zondag 20 april 2014 18:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
O klopt. Als het goed gaat is het 'wij'. Anders is het 'zij'.![]()
Sar is boos.Evolution is from the Devil
Hij beseft zich wat de consequenties zijn.quote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Nee man. Hij was schijtzenuwachtig.quote:Op zondag 20 april 2014 18:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij beseft zich wat de consequenties zijn.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
IJskonijn zenuwachtigquote:Op zondag 20 april 2014 18:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Hij was schijtzenuwachtig.grapjas
Die supporters die niks met dat vuurwerk te maken hebben zouden die andere gasten invalide moeten slaan.![]()
Zal je maar net zien dat ze weer vuurwerk afsteken en we met een 1-0 stand gewoon de beker moeten afstaan![]()
![]()
In Almelo krabben ze zich nu ook achter de orenKleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.![]()
Op z'n minstquote:Op zondag 20 april 2014 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die supporters die niks met dat vuurwerk te maken hebben zouden die andere gasten invalide moeten slaan.Ik ben inmiddels overleden![]()
Weinig ijskonijn zo juist.quote:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Die vak 410 boys zijn zo gekquote:Op zondag 20 april 2014 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dat vakje zit liever in elkaars kontje te roeren joh![]()
![]()
De grote vak 410 showquote:Op zondag 20 april 2014 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die mensen geven ook geen neuk om de club![]()
![]()
Nou, kom maar weer op met de rest van het vuurwerk. Geef Zwolle die beker maar.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Ruggetjes naar het veld, shirtje uit en gaan met die banaanquote:Op zondag 20 april 2014 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als zij het maar goed hebben . Belangrijker dan de club dit en dat![]()
OEH AH als een eckte aapquote:Op zondag 20 april 2014 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ruggetjes naar het veld, shirtje uit en gaan met die banaanRED ONS HENNIEGOD![]()
Daar ga je danHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Komen lekker uit de kleedkamer bij Zwolle.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Lekker joh, KNVB beker en Ajax 'supporters'. Toen ook al die mongool die tegen AZ op het veld kwam rennen wat uiteindelijk niet veel goeds heeft gebracht
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Karma is a bitch. Teringfebielen. Allemaal levenslang stadionverbod en meldplicht tijdens ajax wedstrijden.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Nou ja, die werd op zich wel lekker op de grond gewerkt door Esteban dus dat was op zich wel lache.quote:Op zondag 20 april 2014 18:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Lekker joh, KNVB beker en Ajax 'supporters'. Toen ook al die mongool die tegen AZ op het veld kwam rennen wat uiteindelijk niet veel goeds heeft gebrachtmijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ik vind onze verdediging momenteel een erger schandaal dan die fans trouwens.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Frankie 4 keer achter elkaar het kampioenschap winnen, straks bij zijn nieuwe werkgever ook nog de CL natuurlijk; wie weet ooit zelfs het WK...
... En dan toch nog slapeloze nachten omdat hij de KNVB-beker nooit heeft kunnen winnen![]()
![]()
Ze gooien vuurwerk naar de keeper! Jij denkt dat die daar nu lekker vol met vertrouwen staan te spelen?quote:Op zondag 20 april 2014 18:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vind onze verdediging momenteel een erger schandaal dan die fans trouwens.
![]()
Vermeer doet niks fout hoor.quote:Op zondag 20 april 2014 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze gooien vuurwerk naar de keeper! Jij denkt dat die daar nu lekker vol met vertrouwen staan te spelen?mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Dan moeten ze op concentratiekamp.quote:Op zondag 20 april 2014 18:44 schreef Smoofie het volgende:
Denk dat de spelers gwn uit concentratie zijn.![]()
Ze zijn er klaar mee denk ikquote:Op zondag 20 april 2014 18:44 schreef Smoofie het volgende:
Denk dat de spelers gwn uit concentratie zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker joh...
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Vak 410 (425) gewoon de komende 5 wedstrijden gewoon uitsluiten van kaartverkoop.quote:Op zondag 20 april 2014 18:50 schreef Smoofie het volgende:
Nou dankje wel harde kern kanker 'supporters'I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dan gaan ze weer protesteren als ze eindelijk wel mogen komen met meer vuurwerk en "tot de zoveelste minuut op de trap staan"quote:Op zondag 20 april 2014 18:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Vak 410 (425) gewoon de komende 5 wedstrijden gewoon uitsluiten van kaartverkoop.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Opheffenquote:Op zondag 20 april 2014 18:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Vak 410 (425) gewoon de komende 5 wedstrijden gewoon uitsluiten van kaartverkoop.![]()
Teguh stadionverboduhh!quote:Op zondag 20 april 2014 18:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Vak 410 (425) gewoon de komende 5 wedstrijden gewoon uitsluiten van kaartverkoop.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Kaartjes voor vak 410 2X zo duur makenquote:Op zondag 20 april 2014 18:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dan gaan ze weer protesteren als ze eindelijk wel mogen komen met meer vuurwerk en "tot de zoveelste minuut op de trap staan"I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 18:55 schreef Gruisman het volgende:
Elke keer als Ajax met die shirtjes speelt gaat het fout![]()
![]()
feyenoord 1-2quote:Op zondag 20 april 2014 18:55 schreef Gruisman het volgende:
Elke keer als Ajax met die shirtjes speelt gaat het fout![]()
Typisch joden die naar een bepaald kamp mogenquote:Op zondag 20 april 2014 18:50 schreef Smoofie het volgende:
Nou dankje wel harde kern kanker 'supporters'![]()
Nou van mij mogenz e wel een paar van die spelers naar zo een kamp sturen als het zo door gaat
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Dit is al de 2e of 3e verdedigende fout van Moisander waar een goal uit komt deze wedstrijd.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Bommen op de jeugdopleiding, komende zomer gaan we 50 miljoen uittrekken voor transfers.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Even quoten.quote:Op zondag 20 april 2014 18:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nou van mij mogenz e wel een paar van die spelers naar zo een kamp sturen als het zo door gaat![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ahahahahaha
Wat een waardeloos kut Ajax al het hele seizoen behalve tegen Barca. Mijn god zeg.Narf!![]()
Wat een kanker wedstrijd, kanker instelling en kanker supportersI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Kindertjes hebben hun moment in de spotlight wel gehad jaquote:Op zondag 20 april 2014 19:01 schreef Smoofie het volgende:
We hebben tenminste een vuurwerkshow gehad![]()
Gooide jij zo'n vuurwerkbom?quote:Op zondag 20 april 2014 19:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Van mij mag je, ik heb toch een bivakmuts op![]()
![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: