Ja en toen won hij bijna alles wat er te winnen viel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Juist Sneijders carriere is ietwat overschat, heeft ook maar 1 geweldig jaar gehad
Net zoals Diego Militoquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en toen won hij bijna alles wat er te winnen viel.
Pure onzin. Die heeft zoveel zaad potten gespeeld daarna.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies.
Eriksen is sinds zijn eerste basisplaats onder Frank de Boer beslissend geweest. Geweldige speler.
Ah, daar ben je al. HeatWave, die ooit nog eens voorstelde om Eriksen te verhuren aan RKC, zal ook nog wel langs komen. Oh en nee, helemaal geen onzin.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pure onzin. Die heeft zoveel zaad potten gespeeld daarna.
Is niet altijd beslissend geweest.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah, daar ben je al. HeatWave, die ooit nog eens voorstelde om Eriksen te verhuren aan RKC, zal ook nog wel langs komen. Oh en nee, helemaal geen onzin.
Hoeveel wedstrijden hij goed of slecht speelde heb ik het helemaal niet over, ik zeg alleen maar dat Eriksen altijd beslissend is geweest onder Frank de Boer. Dat is gewoon een feit.
preciesquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:13 schreef Stiggie het volgende:
Bek dicht over Eriksen gewoon
[ afbeelding ]
Die vandaag gewoon weer 2 assists heeft gegeven.
Jan is dan ook een echte Ajacied. Dat heeft Eriksen toch iets minder. Vooral een briljant carrièreplannerquote:Op zondag 20 april 2014 03:54 schreef Seam het volgende:
Vergeet Jantje niet, ik vond Jan meer Ajax dan Chris.
Staan er nog wel een paar boven hoor maar goed zijn ze welquote:Op zondag 20 april 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
EriksenBeste speler van Ajax na Suarez
![]()
Tyron is het met mij eens.
Ik denk dat hij bedoelt dat de beste speler in de selectie na het vertrek van Luis Suárez toch wel Christian Eriksen was.quote:Op zondag 20 april 2014 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Staan er nog wel een paar boven hoor maar goed zijn ze wel
ah ok, het is nog vroeg, nog geen koffie gehadquote:Op zondag 20 april 2014 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat de beste speler in de selectie na het vertrek van Luis Suárez toch wel Christian Eriksen was.
Ik ook nog nietquote:Op zondag 20 april 2014 08:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ah ok, het is nog vroeg, nog geen koffie gehad
en in die zaadpotten toch altijd beslissend geweest doormiddel van assists en goals en de meeste meters gemaaktquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pure onzin. Die heeft zoveel zaad potten gespeeld daarna.
waarheidquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:13 schreef Stiggie het volgende:
Bek dicht over Eriksen gewoon
[ afbeelding ]
Die vandaag gewoon weer 2 assists heeft gegeven.
quote:Op zondag 20 april 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
EriksenBeste speler van Ajax na Suarez
![]()
Tyron is het met mij eens.
hier gaat litmanenafca niet op inquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
In de laatste 8 wedstrijden naar de derde ster had hij 4 goals en 5 assists. Dat noem ik beslissend hoor
mwah suarez is dit seizoen wel enorm belangrijk voor liverpool, doet het dit seizoen ook beter dan messiquote:Op zondag 20 april 2014 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Staan er nog wel een paar boven hoor maar goed zijn ze wel
Ja dat mag jij zeggen. Mag ik zeggen dat hij het ook beter doet dan Ronaldo?quote:Op zondag 20 april 2014 11:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah suarez is dit seizoen wel enorm belangrijk voor liverpool, doet het dit seizoen ook beter dan messi
mag ik dat zeggen?
ja dat mag ik zeggen
ja dat mag jij zeggenquote:Op zondag 20 april 2014 11:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja dat mag jij zeggen. Mag ik zeggen dat hij het ook beter doet dan Ronaldo?
Egt stoerquote:Op zondag 20 april 2014 11:34 schreef Devv het volgende:
Zo, straks even een paar kuipstoeltjes demonteren.
dat zou zonde zijnquote:Op zondag 20 april 2014 11:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Egt stoer
Ik ben er bang voor dat de supporters van ajax straks bij heracles er een zooitje maken. Terwijl heracles zo onwijs gastvrij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |