Ik was bij die wedstrijd... wat heb ik me toen lopen frustreren op de tribune.quote:
Bussen is waarschijnlijk nog ergerquote:Op zondag 20 april 2014 14:56 schreef Planga het volgende:
Trein geen problemen, genoeg zitplek. Wel een vreselijk tempo van 50 km.
twitter:
Die is toch niet beter dan Siggy op die plek, ik had liever Kishna gezien maar die heeft zeker strafquote:
Speelde ook gewoon bijzonder matigquote:Op zondag 20 april 2014 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is toch niet beter dan Siggy op die plek, ik had liever Kishna gezien maar die heeft zeker straf
Doe eens normaal johquote:
Als je dit doet ben je dat gewoon.quote:
Wat bot, maar hij heeft wel een punt.quote:
Je bent zelf gewoonquote:
Idioten die vuurwerk in de 16 van Ajax flikkeren.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 18:10 schreef Maastoren het volgende:
Jullie hebben minimaal 1 seizoen geen recht om denigrerend te doen over supporters van andere clubs. Dit gaat helemaal nergens over. Als jullie niet naar Rotterdam durven te komen tijdens de klassieker mogen jullie gewoon thuisblijven hoor
Ik schaam me dood. Echt verschrikkelijk stom.quote:Op zondag 20 april 2014 18:10 schreef Maastoren het volgende:
Jullie hebben minimaal 1 seizoen geen recht om denigrerend te doen over supporters van andere clubs. Dit gaat helemaal nergens over. Als jullie niet naar Rotterdam durven te komen tijdens de klassieker mogen jullie gewoon thuisblijven hoor
ok sjef, bedankt he.quote:Op zondag 20 april 2014 18:10 schreef Maastoren het volgende:
Wat.een.teringdebielenquote:Op zondag 20 april 2014 18:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik schaam me dood. Echt verschrikkelijk stom.
Dat het nergens over gaat zegt iedereen hier toch ookquote:Op zondag 20 april 2014 18:10 schreef Maastoren het volgende:
Graag!quote:Op zondag 20 april 2014 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen, dan lopen er paar honderd man door Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |