Die beker interesseert me weinig maar finales moet je gewoon winnenquote:Op zondag 20 april 2014 11:40 schreef Schanulleke het volgende:
Matchday. Ben benieuwd. Als Ajax verzaakt zou ik het denk ik ook nog wel gunnen aan Jans en PEC.
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen, juist omdat men er nu niet moeilijk over doet daar als er Ajacieden op de tribune zitten.quote:Op zondag 20 april 2014 11:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Egt stoer
Ik ben er bang voor dat de supporters van ajax straks bij heracles er een zooitje maken. Terwijl heracles zo onwijs gastvrij is.
die gaan samen feesten lijkt mijquote:Op zondag 20 april 2014 11:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Egt stoer
Ik ben er bang voor dat de supporters van ajax straks bij heracles er een zooitje maken. Terwijl heracles zo onwijs gastvrij is.
Ik zal er een paar als souvenir meenemen. Die bak gaat straks toch tegen de vlakte. Misschien dat ik ze dan nog op Marktplaats kan verhandelenquote:Op zondag 20 april 2014 11:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Egt stoer
Liever PEC die de beker wint dan PSV/Feyenoord oidquote:Op zondag 20 april 2014 11:40 schreef Schanulleke het volgende:
Matchday. Ben benieuwd. Als Ajax verzaakt zou ik het denk ik ook nog wel gunnen aan Jans en PEC.
Doe dat maar niet.quote:Op zondag 20 april 2014 11:34 schreef Devv het volgende:
Zo, straks even een paar kuipstoeltjes demonteren.
Als je hem zelf niet wint zal het me een worst wezen maar vandaag toch maar even winnenquote:Op zondag 20 april 2014 11:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Liever PEC die de beker wint dan PSV/Feyenoord oid
ik kan geen scenario bedenken dat ajax hem verliestquote:Op zondag 20 april 2014 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je hem zelf niet wint zal het me een worst wezen maar vandaag toch maar even winnen
Ik welquote:Op zondag 20 april 2014 11:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kan geen scenario bedenken dat ajax hem verliest
Nederland - Italie 2000. Ajax - Sparta 2009quote:Op zondag 20 april 2014 11:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kan geen scenario bedenken dat ajax hem verliest
ik ben brakquote:Op zondag 20 april 2014 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederland - Italie 2000. Ajax - Sparta 2009
quote:Op zondag 20 april 2014 11:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben brak
zo ver kan ik momenteel niet terugdenken
In Bulgarije welquote:Op zondag 20 april 2014 11:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Deze video is niet beschikbaar in je land.
wtf
quote:Op zondag 20 april 2014 11:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Deze video is niet beschikbaar in je land.
wtf
Was het jaar dat we op 1 overwinning geen kampioen werdenquote:
Verbaasde me inderdaad had ik niet gedacht.quote:Op zondag 20 april 2014 11:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
hier gaat litmanenafca niet op in
veel te inhoudelijk
het siert je dat jij je ongelijk toegeeftquote:Op zondag 20 april 2014 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verbaasde me inderdaad had ik niet gedacht.
?!?quote:
Ahquote:
Woww jij bent echt cool man.quote:Op zondag 20 april 2014 11:41 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik zal er een paar als souvenir meenemen. Die bak gaat straks toch tegen de vlakte. Misschien dat ik ze dan nog op Marktplaats kan verhandelen.
twitter:ajax1nl twitterde op zondag 20-04-2014 om 14:09:36Een hek is half omgevallen. Er vallen gewonden, er liggen mensen op de grond. "Een stormloop", zegt onze verslaggever. #pecaja reageer retweet
Waar is dit dan? Er is nu toch nog niemand in het stadionquote:Op zondag 20 april 2014 14:14 schreef JanCees het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op zondag 20-04-2014 om 14:09:36Een hek is half omgevallen. Er vallen gewonden, er liggen mensen op de grond. "Een stormloop", zegt onze verslaggever. #pecaja reageer retweet
Bij het instappen van de bussen.quote:Op zondag 20 april 2014 14:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waar is dit dan? Er is nu toch nog niemand in het stadion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |