Ik kan me herinneren dat jij een jaar geleden nog vaak tegen me in ging toen ik toen al terecht zei dat die gozer er niks van kon. Maar toen verbloemde Eriksen veel hè.quote:
#FrankdeBoerOutquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zolang Frank blijft , zal Siem spelen
Dit seizoen ging hij met de week slechter spelen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat jij een jaar geleden nog vaak tegen me in ging toen ik toen al terecht zei dat die gozer er niks van kon. Maar toen verbloemde Eriksen veel hè.
Veel slechter dan vorig jaar en de jaren daarvoor deed hij het echt niet hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit seizoen ging hij met de week slechter spelen.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar wie is de 'Eriksen' volgend seizoen?
Klopt wat je zegt hoor . Siem staat voor kleurloos en gemiddeldquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sorry ik sla weer door met mijn Siem de Jong hetze.
Serero gaat de stap maken naar meer goals en assist.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar wie is de 'Eriksen' volgend seizoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ach vorig jaar hoorde je zelfs kreten dat de Jong meer gemist zou worden bij zijn vertrek dan Eriksenquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt hoor . Siem staat voor kleurloos en gemiddeld
Omdat die af en toe een beslissend goaltje maakt , meer nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach vorig jaar hoorde je zelfs kreten dat de Jong meer gemist zou worden bij zijn vertrek dan Eriksen![]()
![]()
Eriksen was vaker beslissend.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat die af en toe een beslissend goaltje maakt , meer niet
Jij hebt echt hele lage eisen aan Ajax middenvelders dan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De Jong is een prima spits en een aardige middenvelder niks mis mee
behalve als het team iets minder speeltquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De Jong is een prima spits en een aardige middenvelder niks mis mee
Datzelfde kun je zeggen van alle middenvelders die we nu hebben.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
behalve als het team iets minder speelt
Nee hoor. Als er iemand kritisch is dan ben ik het wel. De Jong, Serero, Klaassen het is allemaal maar zo zoquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt echt hele lage eisen aan Ajax middenvelders dan.
Klopt . zijn allemaal gemiddelde gastenquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Datzelfde kun je zeggen van alle middenvelders die we nu hebben.
Klaassen heeft wel wat potentie maar ik zie geen pareltje zoals Sneijder wat eigenlijk de laatste echt goede middenvelder is die we hebben gehadquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt . zijn allemaal gemiddelde gasten
Eriksen was ook goed hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaassen heeft wel wat potentie maar ik zie geen pareltje zoals Sneijder wat eigenlijk de laatste echt goede middenvelder is die we hebben gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |