Dat heb ik met Ajacieden die je het hele jaar niet hoort behalve als Ajax kampioen is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik walg echt van die Oranje supporters die het hele jaar niks met voetbal hebben en dan opeens de kenner uithangen. Met een bos wortelen op hun harses
Sjek is vies dik.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:20 schreef RensAjacied het volgende:
AFC Kampioen. Sjek is inmiddels dronken.
Breek: Die zijn er niet alleen bij Ajaxquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat heb ik met Ajacieden die je het hele jaar niet hoort behalve als Ajax kampioen is.
Maar andere clubs winnen nooit iets.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Breek: Die zijn er niet alleen bij Ajax
bij feyenoord heb je ze nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Breek: Die zijn er niet alleen bij Ajax
Je hoeft niet per se een prijs te winnen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar andere clubs winnen nooit iets.
Ja oké. Successupporters in het algemeen dan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se een prijs te winnen.
Je moest eens weten hoe erg ADO leefde in de regio in 2010/2011. Niemand die je nu nog hoort over hen.
hetzelfde met liverpool en atletico madrid toch, opeens gunt iedereen hetquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja oké. Successupporters in het algemeen dan.
Zo is iedereen hier in de omgeving opeens voor PEC sinds PEC promoveerde uit de Jupiter League.
Ik heb wel geld, maar ik ga pas tv kopen als ik uit huis ga. Ik heb toch geen plek op mijn kamer voor een grote tv.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spaar je niet of heb je geen geld dan?
Dat vind ik ook zwaar vermoeiend.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat heb ik met Ajacieden die je het hele jaar niet hoort behalve als Ajax kampioen is.
Maar gunnen is wat anders als fanatiek supporteren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
hetzelfde met liverpool en atletico madrid toch, opeens gunt iedereen het
Leef jij in een bezemkast dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel geld, maar ik ga pas tv kopen als ik uit huis ga. Ik heb toch geen plek op mijn kamer voor een grote tv.
Kleine kamer ja. Zou mijn TV niet echt kwijt kunnen hier. Daarbij moet ik het dan alsnog vanuit mijn bureaustoel bekijken, dus het zou niks veranderen.quote:
Al die mensen die morgen naar de kuip gaan zijn eigenlijk allemaal voor Ajax.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja oké. Successupporters in het algemeen dan.
Zo is iedereen hier in de omgeving opeens voor PEC sinds PEC promoveerde uit de Jupiter League.
Gunnen is wat anders als jezelf supporter noemenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat kan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:38 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het vooral totaal niet boeiend hoe iemand de successen van zijn club beleeft.
Ik gun het Liverpool en Atleti ook wel, maar dat is iets anders dan jezelf een supporter noemen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gewoon aan de muur hangen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kleine kamer ja. Zou mijn TV niet echt kwijt kunnen hier. Daarbij moet ik het dan alsnog vanuit mijn bureaustoel bekijken, dus het zou niks veranderen.
ok.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:38 schreef Tyron het volgende:
laat maar jullie zijn fucking dom zeg als je niet bedoelt wat ik snap
jongen dat is toch niet wat ik bedoel, je hoort nu veel meer mensen over liverpool dan je voorheen hoorde, omdat ze nu succes hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik gun het Liverpool en Atleti ook wel, maar dat is iets anders dan jezelf een supporter noemen.
Dat is toch niet zo gek. Liverpool presteerde jarenlang als een patatje en nu doen ze het opeens verrassend goed. Dat zal altijd zo gebeuren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
jongen dat is toch niet wat ik bedoel, je hoort nu veel meer mensen over liverpool dan je voorheen hoorde, omdat ze nu succes hebben
dat is hetzelfde met degene die kampioen wordt
Hoe groot is jouw kamer dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs dat is niet echt praktisch in mijn kamer.
loop niet zo met me klote te spelen johquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek. Liverpool presteerde jarenlang als een patatje en nu doen ze het opeens verrassend goed. Dat zal altijd zo gebeuren.
3 bij 3 waar ook nog een bed, bureau, kasten en wasbak staan. En muren die schuin aflopen, want dakkapel. Blijft vrij weinig over voor een dikke flatscreenquote:
SPOILER: rip hontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:45 schreef Tyron het volgende:
Eet smakelijk TyronSPOILER: rip hontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Dat dakkapel verklaart het wel voor een deel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3 bij 3 waar ook nog een bed, bureau, kasten en wasbak staan. En muren die schuin aflopen, want dakkapel. Blijft vrij weinig over voor een dikke flatscreen
Heb jij wel een grote tv op je kamer dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat dakkapel verklaart het wel voor een deel.
Brb even mijn vertrouwen in de mensheid opzeggen.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:45 schreef Tyron het volgende:
SneuSPOILER: rip hontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bewijst maar weer eens dat alle homo's psychopaten zijnquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brb even mijn vertrouwen in de mensheid opzeggen.
Jij vindt het dus niet vervelend als iedereen opeens met een shirt van de lokale club rondloopt omdat er een succesje behaald wordt? Jij stoort je niet aan die mensen die altijd voor Ajax / Feyenoord / PSV waren maar nu opeens niet meer?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:38 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het vooral totaal niet boeiend hoe iemand de successen van zijn club beleeft.
samsung smart tvquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij wel een grote tv op je kamer dan?
[..]
Brb even mijn vertrouwen in de mensheid opzeggen.
Nope.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:49 schreef Pascalus het volgende:
Jij vindt het dus niet vervelend als iedereen opeens met in een shirt van de lokale club rondloopt omdat er een succesje behaald wordt? Jij stoort je niet aan die mensen die altijd voor Ajax / Feyenoord / PSV waren maar nu opeens niet meer?
Jawel, het zal me alleen echt een rotzorg wezen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:49 schreef Pascalus het volgende:
Maar misschien ken jij dat soort mensen niet.
Het is gewoon vervelend al die lui met een grote bek over ''hun'' club terwijl ze vaak nog niet eens weten waar en wanneer hun club speelt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Al is dat zeiken over 'nepsupporters' die bij prijzenwinst/wedstrijden in de CL pas popiejopie doen wel typisch iets voor Feyenoorders.
Al doe ik het in iets mindere mate bij Oranje.
dat gun je niemandquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef hafcfan het volgende:
GS thuis 0-4 verloren van die club met Babel en Donk
Tja, daar kan wel stoer over doen, maar je bent helemaal geen fan van die club.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef hafcfan het volgende:
Hoe doet Babeltje Heupschot het daar eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef hafcfan het volgende:
ONZ / vlog 19 aprilquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, daar kan wel stoer over doen, maar je bent helemaal geen fan van die club.
Successupporters vind ik niet erg. Succes zelf wel. Het is maar te hopen dat Den Haag nooit een prijs zal pakken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij vindt het dus niet vervelend als iedereen opeens met een shirt van de lokale club rondloopt omdat er een succesje behaald wordt? Jij stoort je niet aan die mensen die altijd voor Ajax / Feyenoord / PSV waren maar nu opeens niet meer?
Ik wel. Maar misschien ken jij dat soort mensen niet.
Alsjeblieft.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ONZ / vlog 19 april
ggmm mijn vlog is zonder een reactie van jou niet compleet
Vergeet het net niet gare vlees niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen
[..]
Veel plezier met stokbrood met kruidenboter.
Heb je al last van wormpjes?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet het net niet gare vlees niet.
misschien is het tijd dat ik van lievelingsmoderator veranderquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je ook een reactie gegeven hoor
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
misschien is het tijd dat ik van lievelingsmoderator verander
Hoiquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je ook een reactie gegeven hoor
Je hebt er niet om gevraagd maar ik heb ook een reactie geplaatst omdat ik het zo'n fantastisch topic vind.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ONZ / vlog 19 april
ggmm mijn vlog is zonder een reactie van jou niet compleet
ik support jou al mijn hele fok1carriere en de laatste tijd doe je gemeen en je loze belofte dat ik een blauwe kleur krijgen schijnt ook maar niet uit te komen, na alles wat ik voor je heb gedaan!!!!quote:
Pieter Jan houdt er van te provoceren, de koning van de lach schuwt de genadeloze satire niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Pieter Jan Derks maakte gisteren sisgeluiden tijdens zijn optreden toen het over Anne Frank ging, ik was behoorlijk geschokt.
Dat heb ik nergens beloofd. Ik heb alleen beloofd me er voor 110% voor in te zetten. helaas ben ik niet eindverantwoordelijk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik support jou al mijn hele fok1carriere en de laatste tijd doe je gemeen en je loze belofte dat ik een blauwe kleur krijgen schijnen ook maar niet uit te komen, na alles wat ik voor je heb gedaan!!!!
oké ik geloof jequote:Op zaterdag 19 april 2014 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens beloofd. Ik heb alleen beloofd me er voor 110% voor in te zetten. helaas ben ik niet eindverantwoordelijk.
Ik hou hier vooral OpaBakkebaard voor verantwoordelijk.
Dat is toevallig, hij zei laatst tegen mij dat ik mod zou wordenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik support jou al mijn hele fok1carriere en de laatste tijd doe je gemeen en je loze belofte dat ik een blauwe kleur krijgen schijnt ook maar niet uit te komen, na alles wat ik voor je heb gedaan!!!!
Hij is altijd zo netjes, en dan opeens doet hij een gaskamer na, het publiek was ook duidelijk van slag na dit moment.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pieter Jan houdt er van te provoceren, de koning van de lach schuwt de genadeloze satire niet.
Een klein beetje.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
oké ik geloof je
maar toch moet je toegeven dat je de laatste tijd af en toe gemeen bent
Dit was een verloren race GGMM. De leerling ontstijgt zijn meester altijd, dat valt niet tegen te houden.quote:
Ik heb het nog niet gezien. Gister niet thuis geweestquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Pieter Jan Derks maakte gisteren sisgeluiden tijdens zijn optreden toen het over Anne Frank ging, ik was behoorlijk geschokt.
hmm okquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een klein beetje.
De frustratie van het feit dat je nog steeds niet blauw bent gaat ook mij niet in de koude kleren zitten natuurlijk.
Goed plan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
hmm ok
misschien moeten we onze woede op degene die daar verantwoordelijk voor is
rens en de overige feyenoorders
Oh, het is die verneukte bekerfinale.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:10 schreef Heeinz het volgende:
Schakel naar FOX Sports 1 voor een leeg stadion
inb4 Pascalus
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat het WK 7 moderators krijgt.
Karina, Typisch, ik, Knut, Tyron, Johannes_vermeer en insomnia_
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]2woooow sunderland had odds van 16 wooowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
haha okequote:Op zaterdag 19 april 2014 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
[spoiler1-2 achter tegen sunderland [/spoiler]
Kan je Groningen ook even gaan supporteren?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
Liverpool kampioen
Wel toevallig dat dat net gebeurt nu ik ze ben gaan supporten.
[..]Omg heerlijk dit. Ik gun Chelski alle ellendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Ik vind het eerder triest dat wij als land niet eens normaal een bekerfinale met fans kunnen laten verlopen. In elk ander land zoals Duitsland, Spanje of Engeland kan het ook gewoon. Waarom in ons kutland dan niet?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat veel Feyenoorders vonden dat die finale in de kuip gespeeld moest worden zonder Ajax-publiek.
Zou je Atletico ook even kunnen supporteren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
Liverpool kampioen
Wel toevallig dat dat net gebeurt nu ik ze ben gaan supporten.
Inso. Ik kreeg net een foto van mij doorgestuurd waarop ik een Pools shirt draagquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2woooow sunderland had odds van 16 wooow
Noem me 3 redenen die ik hiervoor zou hebben?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je Groningen ook even gaan supporteren?
[..]Tegen de nummer laatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Man City verstikte zich ook erin.
Omdat er nog steeds teveel mensen hier zijn die de behoefte voelen om mensen te slaan omdat ze voor een andere club zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder triest dat wij als land niet eens normaal een bekerfinale met fans kunnen laten verlopen. In elk ander land zoals Duitsland, Spanje of Engeland kan het ook gewoon. Waarom in ons kutland dan niet?
1. Nick van der Veldenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Noem me 3 redenen die ik hiervoor zou hebben?
Vergeet die waardeloze keeper niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:19 schreef Pascalus het volgende:
Bahia, De Cler...
Dat waren nog eens tijden.
ik heb serieus ook een shirt van het poolse elftalquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso. Ik kreeg net een foto van mij doorgestuurd waarop ik een Pools shirt draag![]()
Ja niks makkelijk programma. Die onderste ploegen zijn juist het gevaarlijkst aan het einde van de competitie.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen de nummer laatst. Man City verstikte zich ook erin.
wooowquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso. Ik kreeg net een foto van mij doorgestuurd waarop ik een Pools shirt draag![]()
1. Wie?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
1. Nick van der Velden
2. johannes_vermeer
3. Paxgod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |