quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]2woooow sunderland had odds van 16 wooowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
haha okequote:Op zaterdag 19 april 2014 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
[spoiler1-2 achter tegen sunderland [/spoiler]
Kan je Groningen ook even gaan supporteren?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
Liverpool kampioen
Wel toevallig dat dat net gebeurt nu ik ze ben gaan supporten.
[..]Omg heerlijk dit. Ik gun Chelski alle ellendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Ik vind het eerder triest dat wij als land niet eens normaal een bekerfinale met fans kunnen laten verlopen. In elk ander land zoals Duitsland, Spanje of Engeland kan het ook gewoon. Waarom in ons kutland dan niet?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat veel Feyenoorders vonden dat die finale in de kuip gespeeld moest worden zonder Ajax-publiek.
Zou je Atletico ook even kunnen supporteren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
Liverpool kampioen
Wel toevallig dat dat net gebeurt nu ik ze ben gaan supporten.
Inso. Ik kreeg net een foto van mij doorgestuurd waarop ik een Pools shirt draagquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2woooow sunderland had odds van 16 wooow
Noem me 3 redenen die ik hiervoor zou hebben?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je Groningen ook even gaan supporteren?
[..]Tegen de nummer laatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Man City verstikte zich ook erin.
Omdat er nog steeds teveel mensen hier zijn die de behoefte voelen om mensen te slaan omdat ze voor een andere club zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder triest dat wij als land niet eens normaal een bekerfinale met fans kunnen laten verlopen. In elk ander land zoals Duitsland, Spanje of Engeland kan het ook gewoon. Waarom in ons kutland dan niet?
1. Nick van der Veldenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Noem me 3 redenen die ik hiervoor zou hebben?
Vergeet die waardeloze keeper niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:19 schreef Pascalus het volgende:
Bahia, De Cler...
Dat waren nog eens tijden.
ik heb serieus ook een shirt van het poolse elftalquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso. Ik kreeg net een foto van mij doorgestuurd waarop ik een Pools shirt draag![]()
Ja niks makkelijk programma. Die onderste ploegen zijn juist het gevaarlijkst aan het einde van de competitie.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen de nummer laatst. Man City verstikte zich ook erin.
wooowquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso. Ik kreeg net een foto van mij doorgestuurd waarop ik een Pools shirt draag![]()
1. Wie?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
1. Nick van der Velden
2. johannes_vermeer
3. Paxgod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |