Vergeet het net niet gare vlees niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen
[..]
Veel plezier met stokbrood met kruidenboter.
Heb je al last van wormpjes?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet het net niet gare vlees niet.
misschien is het tijd dat ik van lievelingsmoderator veranderquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je ook een reactie gegeven hoor
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
misschien is het tijd dat ik van lievelingsmoderator verander
Hoiquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je ook een reactie gegeven hoor
Je hebt er niet om gevraagd maar ik heb ook een reactie geplaatst omdat ik het zo'n fantastisch topic vind.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ONZ / vlog 19 april
ggmm mijn vlog is zonder een reactie van jou niet compleet
ik support jou al mijn hele fok1carriere en de laatste tijd doe je gemeen en je loze belofte dat ik een blauwe kleur krijgen schijnt ook maar niet uit te komen, na alles wat ik voor je heb gedaan!!!!quote:
Pieter Jan houdt er van te provoceren, de koning van de lach schuwt de genadeloze satire niet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Pieter Jan Derks maakte gisteren sisgeluiden tijdens zijn optreden toen het over Anne Frank ging, ik was behoorlijk geschokt.
Dat heb ik nergens beloofd. Ik heb alleen beloofd me er voor 110% voor in te zetten. helaas ben ik niet eindverantwoordelijk.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik support jou al mijn hele fok1carriere en de laatste tijd doe je gemeen en je loze belofte dat ik een blauwe kleur krijgen schijnen ook maar niet uit te komen, na alles wat ik voor je heb gedaan!!!!
oké ik geloof jequote:Op zaterdag 19 april 2014 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens beloofd. Ik heb alleen beloofd me er voor 110% voor in te zetten. helaas ben ik niet eindverantwoordelijk.
Ik hou hier vooral OpaBakkebaard voor verantwoordelijk.
Dat is toevallig, hij zei laatst tegen mij dat ik mod zou wordenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik support jou al mijn hele fok1carriere en de laatste tijd doe je gemeen en je loze belofte dat ik een blauwe kleur krijgen schijnt ook maar niet uit te komen, na alles wat ik voor je heb gedaan!!!!
Hij is altijd zo netjes, en dan opeens doet hij een gaskamer na, het publiek was ook duidelijk van slag na dit moment.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pieter Jan houdt er van te provoceren, de koning van de lach schuwt de genadeloze satire niet.
Een klein beetje.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
oké ik geloof je
maar toch moet je toegeven dat je de laatste tijd af en toe gemeen bent
Dit was een verloren race GGMM. De leerling ontstijgt zijn meester altijd, dat valt niet tegen te houden.quote:
Ik heb het nog niet gezien. Gister niet thuis geweestquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Pieter Jan Derks maakte gisteren sisgeluiden tijdens zijn optreden toen het over Anne Frank ging, ik was behoorlijk geschokt.
hmm okquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een klein beetje.
De frustratie van het feit dat je nog steeds niet blauw bent gaat ook mij niet in de koude kleren zitten natuurlijk.
Goed plan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
hmm ok
misschien moeten we onze woede op degene die daar verantwoordelijk voor is
rens en de overige feyenoorders
Oh, het is die verneukte bekerfinale.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:10 schreef Heeinz het volgende:
Schakel naar FOX Sports 1 voor een leeg stadion
inb4 Pascalus
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat het WK 7 moderators krijgt.
Karina, Typisch, ik, Knut, Tyron, Johannes_vermeer en insomnia_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |