Dat is toch niet zo gek. Liverpool presteerde jarenlang als een patatje en nu doen ze het opeens verrassend goed. Dat zal altijd zo gebeuren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
jongen dat is toch niet wat ik bedoel, je hoort nu veel meer mensen over liverpool dan je voorheen hoorde, omdat ze nu succes hebben
dat is hetzelfde met degene die kampioen wordt
Hoe groot is jouw kamer dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs dat is niet echt praktisch in mijn kamer.
loop niet zo met me klote te spelen johquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek. Liverpool presteerde jarenlang als een patatje en nu doen ze het opeens verrassend goed. Dat zal altijd zo gebeuren.
3 bij 3 waar ook nog een bed, bureau, kasten en wasbak staan. En muren die schuin aflopen, want dakkapel. Blijft vrij weinig over voor een dikke flatscreenquote:
SPOILER: rip hontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:45 schreef Tyron het volgende:
Eet smakelijk TyronSPOILER: rip hontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Dat dakkapel verklaart het wel voor een deel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3 bij 3 waar ook nog een bed, bureau, kasten en wasbak staan. En muren die schuin aflopen, want dakkapel. Blijft vrij weinig over voor een dikke flatscreen
Heb jij wel een grote tv op je kamer dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat dakkapel verklaart het wel voor een deel.
Brb even mijn vertrouwen in de mensheid opzeggen.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:45 schreef Tyron het volgende:
SneuSPOILER: rip hontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bewijst maar weer eens dat alle homo's psychopaten zijnquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brb even mijn vertrouwen in de mensheid opzeggen.
Jij vindt het dus niet vervelend als iedereen opeens met een shirt van de lokale club rondloopt omdat er een succesje behaald wordt? Jij stoort je niet aan die mensen die altijd voor Ajax / Feyenoord / PSV waren maar nu opeens niet meer?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:38 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het vooral totaal niet boeiend hoe iemand de successen van zijn club beleeft.
samsung smart tvquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij wel een grote tv op je kamer dan?
[..]
Brb even mijn vertrouwen in de mensheid opzeggen.
Nope.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:49 schreef Pascalus het volgende:
Jij vindt het dus niet vervelend als iedereen opeens met in een shirt van de lokale club rondloopt omdat er een succesje behaald wordt? Jij stoort je niet aan die mensen die altijd voor Ajax / Feyenoord / PSV waren maar nu opeens niet meer?
Jawel, het zal me alleen echt een rotzorg wezen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:49 schreef Pascalus het volgende:
Maar misschien ken jij dat soort mensen niet.
Het is gewoon vervelend al die lui met een grote bek over ''hun'' club terwijl ze vaak nog niet eens weten waar en wanneer hun club speelt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Al is dat zeiken over 'nepsupporters' die bij prijzenwinst/wedstrijden in de CL pas popiejopie doen wel typisch iets voor Feyenoorders.
Al doe ik het in iets mindere mate bij Oranje.
dat gun je niemandquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef hafcfan het volgende:
GS thuis 0-4 verloren van die club met Babel en Donk
Tja, daar kan wel stoer over doen, maar je bent helemaal geen fan van die club.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef hafcfan het volgende:
Hoe doet Babeltje Heupschot het daar eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef hafcfan het volgende:
ONZ / vlog 19 aprilquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, daar kan wel stoer over doen, maar je bent helemaal geen fan van die club.
Successupporters vind ik niet erg. Succes zelf wel. Het is maar te hopen dat Den Haag nooit een prijs zal pakken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij vindt het dus niet vervelend als iedereen opeens met een shirt van de lokale club rondloopt omdat er een succesje behaald wordt? Jij stoort je niet aan die mensen die altijd voor Ajax / Feyenoord / PSV waren maar nu opeens niet meer?
Ik wel. Maar misschien ken jij dat soort mensen niet.
Alsjeblieft.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ONZ / vlog 19 april
ggmm mijn vlog is zonder een reactie van jou niet compleet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |