Broodje döner met groente en knoflooksaus, sambal en om het af te maken satésausquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:46 schreef Heeinz het volgende:
Ik hou meer van shoarma van de plaatselijke shoarmatent. God-de-lijk.
Heb echt al een half jaar geen döner op. Laatste keer in Istanbul.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Broodje döner met groente en knoflooksaus, sambal en om het af te maken satésaus
Ik ga zo'n 3x in de week naar de dönerzaak bij mijn schoolquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb echt al een half jaar geen döner op. Laatste keer in Istanbul.
Ik heb één keer döner gehad, vond er niks aanquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Broodje döner met groente en knoflooksaus, sambal en om het af te maken satésaus
Heel goed dat je je niks door een pakje laat vertellenquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het pakje wilde dat ik er maar 100 gram op deed
Ik vind het heerlijk. Net als shoarma.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb één keer döner gehad, vond er niks aan
Jammer dat ik hem nooit live heb zien spelen. Volgens mij een veel spectaculairdere voetballer dan Messi.quote:
Wij hadden dat nooit vlakbij onze school en de pauze was maar een half uur dus dat was net te kort om het even in het centrum te gaan halen. We hebben het wel een keertje in de kantine laten bezorgen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga zo'n 3x in de week naar de dönerzaak bij mijn school. Heerlijk in de pauzes.
Die zaak zit echt letterlijk naast onze schoolquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hadden dat nooit vlakbij onze school en de pauze was maar een half uur dus dat was net te kort om het even in het centrum te gaan halen. We hebben het wel een keertje in de kantine laten bezorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2014 18:01:24 ]
quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:01 schreef Paxcon het volgende:
Het is lijkt niet zo heel interessant nu, maar het zal ongetwijfeld heerlijk zijnDus toch foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldenaar, Messi is natuurlijk ook geweldig maar Maradona was echt een leider, mooi ook als je in Argentinië bent die verafgoding van de manquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ik hem nooit live heb zien spelen. Volgens mij een veel spectaculairdere voetballer dan Messi.
Terwijl die Maradona natuurlijk buiten zijn voetbalkunsten om een losgeslagen idioot isquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geweldenaar, Messi is natuurlijk ook geweldig maar Maradona was echt een leider, mooi ook als je in Argentinië bent die verafgoding van de man
En Eriksen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terwijl die Maradona natuurlijk buiten zijn voetbalkunsten om een losgeslagen idioot is. Wat dat betreft meer respect voor Cruijff en Bergkamp enzo.
Ik ga nu even met de familie gourmettenquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb net de eindfoto gemaakt maar verder niks
Fijne kerstquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga nu even met de familie gourmetten
Wat een gezellige boelquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eriksenquote:
Veel plezier met stokbrood met kruidenboter.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook. Ik heb mijn burgerlijke reputatie hoog te houden op FOK!quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi Knut. Ik zag dat je interesse in mijn voetbalcarriere toondequote:
Jazeker. Als ik in Rotterdam woon lijkt het me leuk als we samen een nieuwe club zoeken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook. Ik heb mijn burgerlijke reputatie hoog te houden op FOK!
[..]
Hoi Knut. Ik zag dat je interesse in mijn voetbalcarriere toonde
Ik ga morgen met de familie gourmetten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |