Thanks! Ik had er 6 gisteren masr das vast heel logisch omdat het mijn eerste endoloopje was hahaquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Aan de linkerkant op het bekertje klikken
Okay, ook prima.quote:
Het is al klaar volgens mijquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ohja. Kan een modje niet iets fixen? MoBlo?
de eerste marathon was ook een trail-marathon.....quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:20 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen asfalt uitgevonden en aangelegd? Toch niet om er naast te gaan lopen?
Maar bij jou is sowieso alles op z'n kop.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de eerste marathon was ook een trail-marathon.....
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar bij jou is sowieso alles op z'n kop.
Ondersteunt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:10 schreef Klokov het volgende:
Begin een lichte vorm van shin splits te krijgen. Volgens mij zijn mijn hardloopschoenen niet al te best. Heeft er iemand aanraders met betrekking tot een hardloopschoen die mensen met een redelijk gewicht (100 and beyond) goed ondersteund?
1 2 | [b]18 mei 2014 - [url=http://trailesneux.be/]Trail d'Esneux (Belgie)[/url][/b] [*]YUR - 29km |
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
wat Yuki zegt...gewoon even naar een hardloopzaak gaan en een analyse laten maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
als er een weekend weg aan vast kan zitten gaan ze allemaal voor de bijl...quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:15 schreef YUR het volgende:
Lieve Yuki, wil je mij nog toevoegen aan de OP?
[ code verwijderd ]
We gaan gewoon op de dag zelf heen en terugquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als er een weekend weg aan vast kan zitten gaan ze allemaal voor de bijl...
Ziet er mooi uiit YUR!
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]Nah, ben 1,94 en doe veel aan krachttraining. Zit momenteel iets onder de 100 trouwens maar ben op langere termijn van plan richting de 110 te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Er zijn schoenen voor 'de zwaardere loper'. De speciaalzaak kan je daarover adviseren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:10 schreef Klokov het volgende:
Begin een lichte vorm van shin splits te krijgen. Volgens mij zijn mijn hardloopschoenen niet al te best. Heeft er iemand aanraders met betrekking tot een hardloopschoen die mensen met een redelijk gewicht (100 and beyond) goed ondersteunt?
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]Mijn fysio heeft gewoon pijnlijk eerlijk en weinig subtiel gezegd dat ik af moest vallen tbv het hardlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]eigenlijk moet ik ook gewoon 10 kilo afvallen. En dat roep ik al jaren. En ik heb daar gewoon niet de discipline voor. Puh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn fysio heeft gewoon pijnlijk eerlijk en weinig subtiel gezegd dat ik af moest vallen tbv het hardlopen
Kee.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nah, ben 1,94 en doe veel aan krachttraining. Zit momenteel iets onder de 100 trouwens maar ben op langere termijn van plan richting de 110 te gaan.
Omdat je t zo lief vraagtquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:15 schreef YUR het volgende:
Lieve Yuki, wil je mij nog toevoegen aan de OP?
[ code verwijderd ]
Misschien helpt het hardlopen er uiteindelijk bij?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:25 schreef Twinky het volgende:
[..]
eigenlijk moet ik ook gewoon 10 kilo afvallen. En dat roep ik al jaren. En ik heb daar gewoon niet de discipline voor. Puh.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten toch? Een goede cardiovasculaire conditie heeft ook zijn voordelen binnen het krachttrainen. Het enige waar je op moet letten is dat je de energie die je met het rennen verbrand wel meeneemt voor je dieet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kee.
Lijkt me een slechte combi, maar als je je er goed bij voelt: vooral doen!
@yuki: ai das niet leuk om te horen. Maar wel goed dat ze eerlijk zijn. Ben je ook gaam afvallen sinds dien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |