abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140965326
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Die DLC van AC3 is dat nog wat trouwens? Heb hem destijds niet aangeschaft (moet die van 4 ook nog uitspelen).
Ik vond het wel fun ja. Het alternative reality is wel leuk, zeker met die krachten. En de Evil King Washington is een veel krachtiger en interessant personage dan de platte pannekoek die hij in AC3 is.
pi_141154651
Is er ook al een topic voor Unity?
pi_141156023
Nope.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_141193600
Zou dat moeten? Het enige wat wee weten is dat er co-op is, geen MP, het in frankrijk is, en dat je door gebouwen kan kijken. Daar heb je geen nieuw topic voor nodig :p
pi_141194103
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:24 schreef AntiChrist7 het volgende:
Zou dat moeten? Het enige wat wee weten is dat er co-op is, geen MP, het in frankrijk is, en dat je door gebouwen kan kijken. Daar heb je geen nieuw topic voor nodig :p
Ja, laten we het over een spel hebben in het topic van een compleet ander spel.
pi_141194546
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:38 schreef emokid het volgende:

[..]

Ja, laten we het over een spel hebben in het topic van een compleet ander spel.
Niets stopt je om er 1 aan te maken, het is een vrij forum :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 17 juni 2014 @ 11:55:11 #107
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_141194631
Er is al eens geopperd om van deze reeks een algemeen AC topic te maken ipv voor een specifiek deel. Anders heb je straks allemaal losse topics (deel 4, Unity, Comet e.d.) die na een paar weken hooguit maanden al dood zijn.

Als je kijkt naar het huidige topic zitten er hier mensen die met Brotherhood bezig zijn, maar ook met Revelations, AC3 en uiteraard AC4.

Een algemeen topic leeft meer en iedereen kan er met zijn vragen/opmerkingen terecht, ook voor oudere delen, waarvoor je anders in een oud en dood topic terecht komt waar niemand meer op reageert.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_141194866
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
Er is al eens geopperd om van deze reeks een algemeen AC topic te maken ipv voor een specifiek deel. Anders heb je straks allemaal losse topics (deel 4, Unity, Comet e.d.) die na een paar weken hooguit maanden al dood zijn.

Als je kijkt naar het huidige topic zitten er hier mensen die met Brotherhood bezig zijn, maar ook met Revelations, AC3 en uiteraard AC4.

Een algemeen topic leeft meer en iedereen kan er met zijn vragen/opmerkingen terecht, ook voor oudere delen, waarvoor je anders in een oud en dood topic terecht komt waar niemand meer op reageert.
Lijkt mij het verstandigst. Vaak hebben AC spelers ook andere delen gespeeld en zijn vragen over andere games makkelijker te beantwoorden. Dat topic moet dan als aansluiting op dit topic gemaakt worden in een nieuw deel, maar ik denk dat het nog maanden gaat duren voor dit topic 196 posts erbij krijgt. Tenzij de mods willen besluiten om alvast de TT en al te veranderen, dan kunnen mensen (ik in dit geval) ook aan een centrale OP werken.
pi_141279977
Ik heb ook niks tegen een algemeen topic, maarja dan kan je wel eens spoilers tegenkomen als je pas met de serie begint.

ACInitiates krijgt trouwens een update, mogelijk dus nieuwe missies en meer info over Unity
  donderdag 19 juni 2014 @ 10:48:17 #110
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141280113
En het is erg dat een topic na een paar maanden dood is :?. Het is pas vervelend als er meer games in één topic besproken worden, waarvan meer dan de helft me niet interesseert. Dan moet ik allemaal oninteressante informatie doorspitten voor de posts over de game die me wel boeit.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_141280307
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:48 schreef Bart het volgende:
En het is erg dat een topic na een paar maanden dood is :?. Het is pas vervelend als er meer games in één topic besproken worden, waarvan meer dan de helft me niet interesseert. Dan moet ik allemaal oninteressante informatie doorspitten voor de posts over de game die me wel boeit.
Mee eens, als iemand een vraag heeft over een oudere AC game, en diegene kickt het topic met een vraag, dan gaan mensen daar echt niet moeilijk over doen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 19 juni 2014 @ 14:44:40 #112
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_141286517
quote:
Pffff wat ziet dit er vet uit zeg. Ik ben vorige week net begonnen met AC2 ( :@ ) En was nog lang niet van plan een PS4 te kopen. Ik moet namelijk nog aan veel PS3 games beginnen. Maar deze game zet me aan het denken. Ik ben bang dat ik in oktober een PS 4 heb :Y
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 16 juli 2014 @ 20:12:28 #114
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_142373768
Ik niet, hoop tzt een PS4 te hebben. :Y
Het is patat.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:30:33 #115
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_143359526
Even dit topic weer omhoog schieten.

Hebben mensen die Unity in de preorder staan, hun Unite Program bonussen al geunlocked? Sinds vanochtend heeft het team waar ik in zat alle bonussen vrijgespeeld.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
  zondag 2 november 2014 @ 11:59:58 #116
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146210351
Is er nou al een Rogue topic?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_146212153
Zojuist een PS4 gekocht voor AC: Unity
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 2 november 2014 @ 13:28:02 #118
268260 Dr.Mikey
pi_146212445
Zodra ik een ps4 koop is unity mijn eerste game maar ik ga de ps3 waardig afsluiten met Rogue.
R.I.P DTS.
  zondag 2 november 2014 @ 13:28:30 #119
160961 Evi_90
pi_146212452
Ik zit te hopen op een PS4 + AC:Unity bundel. Voor de Xbox is 'ie er al samen met Black Flag.
Het is patat.
  zondag 2 november 2014 @ 13:30:10 #120
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146212492
quote:
2s.gif Op zondag 2 november 2014 13:28 schreef Evi_90 het volgende:
Ik zit te hopen op een PS4 + AC:Unity bundel. Voor de Xbox is 'ie er al samen met Black Flag.
Als het nu nog niet aangekondigd is dan zal het niet meer komen.
  zondag 2 november 2014 @ 13:41:58 #121
160961 Evi_90
pi_146212769
quote:
6s.gif Op zondag 2 november 2014 13:30 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Als het nu nog niet aangekondigd is dan zal het niet meer komen.
Ja, dat idee had ik zelf ook al... -O-
Het is patat.
  zondag 2 november 2014 @ 14:34:24 #122
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_146214146
Bestaan er eigenlijk ooit wel bundels met dezelfde games op de verschillende consoles?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zondag 2 november 2014 @ 14:53:45 #123
268260 Dr.Mikey
pi_146214748
Ben pas weer aan Black flag begonnen waar ik was gebleven. Zee missies alles blijft tof maar die fucking extra content wat veel te veel is blijft me tegenstaan. Wie bedacht heeft dat je moet duiken voor de elite updates van je schip mag wel een paar klappen krijgen.
R.I.P DTS.
pi_146244981
Heb gister eindelijk AC4 uitgespeeld. Had even een pauze van een paar maanden, maar het blijft een ongeloofelijk vet spel! Het was wel plotselling afgelopen, maargoed.. Nu maar wachten op rogue!

En dat duiken was toch vrij simpel? geen moeite of irritatie mee gehad ofzo..
PSN: Metal_Akilla
pi_146245799
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben pas weer aan Black flag begonnen waar ik was gebleven. Zee missies alles blijft tof maar die fucking extra content wat veel te veel is blijft me tegenstaan. Wie bedacht heeft dat je moet duiken voor de elite updates van je schip mag wel een paar klappen krijgen.
Gelukkig heb je die elite upgrades ook nergens voor nodig, behalve dan als je die 4 über-schepen nog af wil knallen.
Maar dat is een beetje kenmerkend voor alle side-missions in AC :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 3 november 2014 @ 10:42:33 #126
268260 Dr.Mikey
pi_146245916
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 10:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gelukkig heb je die elite upgrades ook nergens voor nodig, behalve dan als je die 4 über-schepen nog af wil knallen.
Maar dat is een beetje kenmerkend voor alle side-missions in AC :)
Ik snap de logica niet. Om je schip vol uit te breiden moet je duiken want op de bodem van de zee liggen de blauwdrukken die we nodig hebben.
Gelukkig is het in Rogue te koud om te duiken.
R.I.P DTS.
pi_146246064
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 10:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik snap de logica niet. Om je schip vol uit te breiden moet je duiken want op de bodem van de zee liggen de blauwdrukken die we nodig hebben.
Gelukkig is het in Rogue te koud om te duiken.
Plus dat de gewone upgrades die je kunt kopen al meer dan voldoende zijn voor de verhaalmissies en al het gepeupel wat je op zee tegenkomt. Idem met die gouden wapens e.d. ik heb nog nooit een beter wapen gekocht; armor wel.. dat heeft nog enigszins zin.
Maar combat zou in Unity een stuk uitdagender zijn geworden, wellicht wordt dat de eerste AC voor wapen-upgrades :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146246661
al die elite plans heb je in een uur gedaan joh, gewoon veel op de kaart kijken.

Als je op google zoekt naar waar de plans precies liggen heb je ze denk zelfs binnen een half uur, duik je gewoon telkens alleen naar die kist toe.
Maar inderdaad heb je die elite plans nergens voor nodig(behalve voor die 4 legendary's en de trophy)
  maandag 3 november 2014 @ 11:16:16 #129
268260 Dr.Mikey
pi_146247015
Met Ezio die tombes in voor die speciale outfit was toch leuker om te doen. Weten jullie welke ubisoft/assassins Creed teams er aan Rogue/utillty werken ?
R.I.P DTS.
pi_146247031
Het is niet dat het heel veel werk zou zijn, maar ik zou graag zien dat de main story moeilijk genoeg zou zijn om side-missions nodig te hebben voor upgrades.
Voor de main story heb je een paar verplichte upgrades, maar het wordt nergens zo moeilijk dat je denkt 'ik skip deze even en ga levellen zodat ik wapen x en y kan kopen' of 'ik doe die quest om mijn mansion te upgraden, want dat ga ik hard nodig hebben straks'.
Dat vind ik zo jammer; ben pas met het upgraden van mijn eiland begonnen toen ik al lang en breed klaar was met de main story. Idem voor de ship-upgrades e.d.
  maandag 3 november 2014 @ 11:26:20 #131
268260 Dr.Mikey
pi_146247387
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Het is niet dat het heel veel werk zou zijn, maar ik zou graag zien dat de main story moeilijk genoeg zou zijn om side-missions nodig te hebben voor upgrades.
Voor de main story heb je een paar verplichte upgrades, maar het wordt nergens zo moeilijk dat je denkt 'ik skip deze even en ga levellen zodat ik wapen x en y kan kopen' of 'ik doe die quest om mijn mansion te upgraden, want dat ga ik hard nodig hebben straks'.
Dat vind ik zo jammer; ben pas met het upgraden van mijn eiland begonnen toen ik al lang en breed klaar was met de main story. Idem voor de ship-upgrades e.d.
Met dat eiland ook nog niet begonnen daar waar eerder het dorp en de Village wel interessant waren. Zeker de village met die extra story missies zat goed in elkaar bij AC 3.
R.I.P DTS.
pi_146247540
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 11:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Met dat eiland ook nog niet begonnen daar waar eerder het dorp en de Village wel interessant waren. Zeker de village met die extra story missies zat goed in elkaar bij AC 3.
Maar ook die village (en je schip) in AC3 waren totaal overbodig; aan het eind van AC3 kwam ik erachter dat ik nog 2 Assassin's mistte, mijn schip ongebruikt in de haven lag en dat ik die village compleet genegeerd had :')
Nu kon ik bij AC3 ook niet wachten tot ik er vanaf was, minst boeiende AC uit de reeks IMO dat zal ook nog wel meegeholpen hebben.
  maandag 3 november 2014 @ 15:55:37 #133
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_146256450
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_146257815
quote:
Maar ook die village (en je schip) in AC3 waren totaal overbodig; aan het eind van AC3 kwam ik erachter dat ik nog 2 Assassin's mistte, mijn schip ongebruikt in de haven lag en dat ik die village compleet genegeerd had :')
Nu kon ik bij AC3 ook niet wachten tot ik er vanaf was, minst boeiende AC uit de reeks IMO dat zal ook nog wel meegeholpen hebben.
Precies dit
pi_146259279
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:28 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Precies dit
Bij mij ook net zo.
Black flag daarentegen is het naval deel geniaal. Jammer van de duik gedeeltes dat dan weer wel.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_146286756
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 13:16 schreef CoExist het volgende:
Zojuist een PS4 gekocht voor AC: Unity
ik een nieuwe videokaart :) maar die is stiekem niet alleen voor unity natuurlijk :P
  dinsdag 4 november 2014 @ 12:43:15 #137
268260 Dr.Mikey
pi_146288252
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 16:59 schreef maxmit het volgende:

[..]

Bij mij ook net zo.
Black flag daarentegen is het naval deel geniaal. Jammer van de duik gedeeltes dat dan weer wel.
Het naval gedeelte is erg tof! Maar wat de meerwaarde van het eiland is?
R.I.P DTS.
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:13:26 #138
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_146289174
quote:
Godjezus. Ik moet deze weer even gaan spelen. Unity kan wel even wachten. ;(
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_146289338
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:13 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Godjezus. Ik moet deze weer even gaan spelen. Unity kan wel even wachten. ;(
Dat is in een dag bekeken :P
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:29:59 #140
160961 Evi_90
pi_146289691
Het is patat.
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:41:07 #141
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_146290111
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:29 schreef Evi_90 het volgende:

[..]

Dat einde O+
Ik hoor mensen vaak over het verhaal klagen, maar ik vond eerlijk gezegd Edward zeker één van de best uitgewerkte karakters tot nu toe. Mary Read hadden ze ook erg goed gedaan trouwens.

En Anne Bonny was gewoon schattig O+
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:50:58 #142
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_146290470
Ik twijfel trouwens, help me even jongens (en meisjes).

Eerst Rogue spelen of eerst Unity?
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:52:30 #143
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_146290520
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:41 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik hoor mensen vaak over het verhaal klagen, maar ik vond eerlijk gezegd Edward zeker één van de best uitgewerkte karakters tot nu toe. Mary Read hadden ze ook erg goed gedaan trouwens.

Het beste aan black flag is uitstekend omschreven in een youtube comment over Edward in een discussie over Stede Bonnet:

quote:
Edward was a great bad character. A lot of them wouldn't have had to die if Edward wasn't so focused on finding the Observatory, of which he had originally believed he could use for the gain of money. Adewale constantly criticized him for his lust of wealth. Hornigold wouldn't have had to turn and Blackbeard wouldn't have had to die if Kenway did his job governing Nassau and helping the people instead of seeking the Observatory before the sickness was too bad; Rackham and Vane wouldn't have had to lose sight of their goal if Thatch didn't die in the first place; and maybe Mary might've done otherwise sailing with Rackham and Anne if Edward was around more.

And Stede... well Edward pretty much brought Stede into the pirate's life.

They did a great job portraying a character we would wholeheartedly want to defend, but in the end: he was a bad guy, and he didn't realize it until the latter half of the game.
En dit is waarom black flag zo goed was qua verhaal.
pi_146290605
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:41 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik vond zijn opname in de Assassin's anders wel HEEL geforceerd. Hij legt een lid van de assassin's om en gebruikt diens kenmerkende kledij voor eigen gewin. Daar werd zo (imo) gemakkelijk overheen gestapt in het verhaal dat ik op dat punt bijna stopte met spelen.
pi_146290626
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:50 schreef DustPuppy het volgende:
Ik twijfel trouwens, help me even jongens (en meisjes).

Eerst Rogue spelen of eerst Unity?
Rogue, simpel

-sluit aan op de vorige delen
-als je andersom doet ga je een stapje terug. Dat kan even slikken zijn
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:01:25 #146
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_146290809
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik vond zijn opname in de Assassin's anders wel HEEL geforceerd. Hij legt een lid van de assassin's om en gebruikt diens kenmerkende kledij voor eigen gewin. Daar werd zo (imo) gemakkelijk overheen gestapt in het verhaal dat ik op dat punt bijna stopte met spelen.
Je vergeet dat deze Assassin op dat punt de orde had verraden en zich had aangesloten bij de Templars.
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:03:23 #147
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_146290874
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:55 schreef Zolder het volgende:

[..]

Rogue, simpel

-sluit aan op de vorige delen
-als je andersom doet ga je een stapje terug. Dat kan even slikken zijn
Wacht even, hoe zit dit dan? Rogue is voor de last gen en unity voor next gen?
pi_146290886
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:01 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Je vergeet dat deze Assassin op dat punt de orde had verraden en zich had aangesloten bij de Templars.
Wat alle acties van Edward absoluut niet goed praat.
Tig indianen omgekomen door zijn acties, maar 1 keer meehelpen en hij mag het pakkie gewoon aanhouden en zijn ding blijven doen....
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:08:27 #149
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_146291059
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Wacht even, hoe zit dit dan? Rogue is voor de last gen en unity voor next gen?
Ja.
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:09:38 #150
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_146291107
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat alle acties van Edward absoluut niet goed praat.
Tig indianen omgekomen door zijn acties, maar 1 keer meehelpen en hij mag het pakkie gewoon aanhouden en zijn ding blijven doen....
Ik denk dat de orde in dat stadium zoiets had van: Levend kan die nog iets voor ons betekenen.
En wraak is ook maar wraak.
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:15:44 #151
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_146291310
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:09 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik denk dat de orde in dat stadium zoiets had van: Levend kan die nog iets voor ons betekenen.
En wraak is ook maar wraak.
Dat zou ironisch zijn, aangezien Ezio zo'n beetje heel AC:2 besteedde aan wraak nemen.
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:19:06 #152
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_146291421
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:15 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Dat zou ironisch zijn, aangezien Ezio zo'n beetje heel AC:2 besteedde aan wraak nemen.
Ja, maar dat is eigenlijk niet des Order's zou ik zeggen.

Maar goed, in elke religieuze orde heb je hypocrieten zitten natuurlijk.
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:21:49 #153
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_146291488
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:19 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ja, maar dat is eigenlijk niet des Order's zou ik zeggen.

Maar goed, in elke religieuze orde heb je hypocrieten zitten natuurlijk.
Lol, het credo nodigt hypocrisie nogal uit natuurlijk. Nothing is true, everything is permitted. Ook een beetje waar ze Edward Kenway omheen hebben bedacht denk ik. Anders was een piraten assassin nooit goed te praten.

Daarnaast is het geen religieuze orde.
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:38:15 #154
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_146291985
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:21 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Lol, het credo nodigt hypocrisie nogal uit natuurlijk. Nothing is true, everything is permitted. Ook een beetje waar ze Edward Kenway omheen hebben bedacht denk ik. Anders was een piraten assassin nooit goed te praten.

Daarnaast is het geen religieuze orde.
Misschien niet direct, maar ze zijn redelijk dogmatisch in hun leer.

Plus de orde waarop ze gebaseerd zijn (die je speelt in AC1) was een Sjiitische orde.

Ik heb er trouwens weleens over nagedacht om die gasten te re-enacten, maar das redelijk saai. 12-13e eeuwse Arabische burgerkleding komt het dan op neer. Maar wel de hele dag historisch correct hash roken ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door DustPuppy op 04-11-2014 14:54:41 ]
  dinsdag 4 november 2014 @ 15:09:08 #155
160961 Evi_90
pi_146293162
Of het verhaal feitelijk correct loopt ook icm voorgaande delen kan me niet zo veel schelen.
Zolang ik er maar weer een paar uur spelplezier aan beleef ben ik al tevreden.
Het is patat.
  dinsdag 4 november 2014 @ 17:01:51 #156
268260 Dr.Mikey
pi_146296849
Wat mij aansprak in Assassins Creed 2 is dat je echt een man was op missie bij Connor en Kenway ben je meer onderdeel van een groot geheel dat was toen minder.
R.I.P DTS.
pi_146317535
Code graag gebruiken wanneer je er 100% zeker van bent deze game te kopen.

Dit is je persoonlijke downloadcode: TGP-JKWA-GY4B-94V3-JXGA

Om met de bovenstaande code de Prussian Pack DLC te activeren volg je de onderstaande stappen:

1. Ga naar www.assassinscreed.com/acunity-preorder

2. Klik op Login Now

3. Meld je aan met je uPlay-account of maak een nieuwe uPlay-account aan

4. Geef de unieke code uit deze mail in zijn volledigheid in, en selecteer het platform waarop jij Assassin’s Creed – Unity gaat spelen

5. Proficiat! De Prussian Pack DLC-code zal op het moment dat Assassin’s Creed – Unity uitkomt voor jouw beschikbaar zijn
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 5 november 2014 @ 09:51:23 #158
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_146321542
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat mij aansprak in Assassins Creed 2 is dat je echt een man was op missie bij Connor en Kenway ben je meer onderdeel van een groot geheel dat was toen minder.
Ik denk dat dat het verschil is tussen character-driven & event-driven storytelling.

Character-driven zie je steeds meer tegenwoordig.
  donderdag 6 november 2014 @ 15:24:30 #159
268260 Dr.Mikey
pi_146369546
Er zit een hele grote bug in black flag ps3 btw.
Sequentie 12 moet je een Italiaanse kerel afmaken maar ik kan opeens totaal niet van wapens wisselen er gebeurd gewoon niks als je op de pijltjes drukt . ook zijn al de manie pijlen/slaap pijlen plotseling op.
R.I.P DTS.
pi_146369829
Geen problemen mee gehad ,heb het alleen maar met de hidden blade gedaan..
pi_146369887
Ac rogue is gelekt
pi_146370303
Rogue stream voor de liefhebbers: http://www.hitbox.tv/CountChocula2nd

Moet wel zeggen dat ik er wel zin in heb om rogue te gaan spelen, al zie je wel dat het Black flag is met een andere skin..
  donderdag 6 november 2014 @ 15:52:22 #163
268260 Dr.Mikey
pi_146370542
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:46 schreef Akilla het volgende:
Rogue stream voor de liefhebbers: http://www.hitbox.tv/CountChocula2nd

Moet wel zeggen dat ik er wel zin in heb om rogue te gaan spelen, al zie je wel dat het Black flag is met een andere skin..
Jammer dat ze Sway geen eigen animaties hebben gegeven .
R.I.P DTS.
pi_146370713
Je wordt wel een beetje makkelijk geënterd als ik het zo zie.. 1 x rammen en je kan je schip weer verdedigen..
  donderdag 6 november 2014 @ 15:59:33 #165
268260 Dr.Mikey
pi_146370784
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:57 schreef Akilla het volgende:
Je wordt wel een beetje makkelijk geënterd als ik het zo zie.. 1 x rammen en je kan je schip weer verdedigen..
Net twee achter elkaar ook nog.
R.I.P DTS.
pi_146371207
En de stream is offline gehaald. Jammer. Maar toch nog genoeg gezien, ik hou het wel bij Unity. Ben gewoon geen fan van AC3 en Rogue is AC3 in een nieuw jasje.
mag het weten
pi_146371516
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:13 schreef Joosie200 het volgende:
En de stream is offline gehaald. Jammer. Maar toch nog genoeg gezien, ik hou het wel bij Unity. Ben gewoon geen fan van AC3 en Rogue is AC3 in een nieuw jasje.
Behalve dan dat het AC4 is in een nieuw jasje...
pi_146371529
Ik ga vanavond of morgen rogue spelen
  zaterdag 8 november 2014 @ 14:06:45 #169
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_146430730
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:23 schreef Zolder het volgende:
Ik ga vanavond of morgen rogue spelen
Hoe heb je hem gekregen dan?
Dit is gewoon raar :l
pi_146431087
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 november 2014 14:06 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Hoe heb je hem gekregen dan?
Niet in de winkel.

Ben nu bij sequence 2, ben nog niet 100% overtuigd. Het is goed, maar vooral meer van hetzelfde. En wil onderand New York verkennen :P
pi_146436823
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 14:18 schreef Zolder het volgende:

[..]

Niet in de winkel.

Ben nu bij sequence 2, ben nog niet 100% overtuigd. Het is goed, maar vooral meer van hetzelfde. En wil onderand New York verkennen :P
Is het gewoon exact hetzelfde New York als in ACIII?
pi_146436850
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 18:02 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Is het gewoon exact hetzelfde New York als in ACIII?
Nou, ik ben dus nog niet in New York.

Homestead lijkt wel hetzelfde te zijn als in AC3, ik verwacht eigenlijk NY ook
  zaterdag 8 november 2014 @ 18:13:02 #173
268260 Dr.Mikey
pi_146437199
Het is dus echt een mix van ac3 en 4 plus multiplayer gameplay.
R.I.P DTS.
pi_146438810
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 18:02 schreef Zolder het volgende:

[..]

Nou, ik ben dus nog niet in New York.

Homestead lijkt wel hetzelfde te zijn als in AC3, ik verwacht eigenlijk NY ook
Dus gewoon een opgelikte versie van ACIII en de zee-elementen van Black Flag.. klinkt als een teleurstelling. Jammer :N
pi_146438897
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is dus echt een mix van ac3 en 4 plus multiplayer gameplay.
Geen multiplayer :P
  zaterdag 8 november 2014 @ 19:16:42 #176
268260 Dr.Mikey
pi_146439153
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 19:09 schreef Zolder het volgende:

[..]

Geen multiplayer :P
De manier waarop je een Assassins vangt komt uit de multiplayer (blauwe cirkel enzo)
R.I.P DTS.
pi_146442029
Rogue gaat dan ook de eerste game sinds lang zijn die ik in de eerste plaats ga spelen voor het verhaal: eindelijk eens een kijkje aan de andere kant. Ben niet zo wild van de Amerikaanse revolutie en piraten
pi_146444286
Ik heb afgelopen week 2 subtopics aangemaakt voor de nieuwe Assassin's Creed games.

GAM / Assassin's Creed: Rogue

GAM / Assassin's Creed: Unity
  zaterdag 8 november 2014 @ 22:58:34 #179
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_146447813
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 21:32 schreef CoExist het volgende:
Ik heb afgelopen week 2 subtopics aangemaakt voor de nieuwe Assassin's Creed games.

GAM / Assassin's Creed: Rogue

GAM / Assassin's Creed: Unity
Ik geloof dat iets eerder hier al is bedacht dat dit het centrale AC topic wordt. Verder prima.

Overigens heb ik unity en rogue nog niet gespeeld, maar wel iets wat ik al een tijdje merk is dat het op de een of andere manier steeds minder AC achtig aanvoelt. Ik bedoel als voorbeeld:

Iedereen kent dit nummer nog wel, van het doelloos rondrennen in Brotherhood en door de ruïnes heen freerunnen. Dat was echt puur assassin's creed. De delen na Brotherhood voelen helemaal niet meer zo aan. Iemand het hiermee eens?

Misschien is het de setting ofzo, aangezien Ezio echt assassin's creed uitwasemt ofzo, ik weet het niet. En de pseudo historie van deel 1, 2 en brotherhood, die gewoon echt goed in elkaar zat, tegenover de pseudo historie van de latere delen, die ondanks het goede verhaal, bijna niet recht te praten zijn.
pi_146448447
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:58 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Iedereen kent dit nummer nog wel, van het doelloos rondrennen in Brotherhood en door de ruïnes heen freerunnen. Dat was echt puur assassin's creed. De delen na Brotherhood voelen helemaal niet meer zo aan. Iemand het hiermee eens?

Misschien is het de setting ofzo, aangezien Ezio echt assassin's creed uitwasemt ofzo, ik weet het niet. En de pseudo historie van deel 1, 2 en brotherhood, die gewoon echt goed in elkaar zat, tegenover de pseudo historie van de latere delen, die ondanks het goede verhaal, bijna niet recht te praten zijn.
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Helemaal mee eens, sowieso waren AC II en B de beste AC's naar mijn mening, ze hadden echt een hele unieke sfeer die ik moeilijk kan verwoorden. Ik heb ook zoveel uren gewoon een beetje doelloos door Rome gerend, iets wat ik in alle AC's na Brotherhood nooit heb gedaa. Nog steeds de mooiste stad in de AC-universe naar mijn mening.

krijg nog kippenvel van dat nummer overigens.. zo mooi
pi_146448575
quote:

[..]

Ik geloof dat iets eerder hier al is bedacht dat dit het centrale AC topic wordt. Verder prima.

Overigens heb ik unity en rogue nog niet gespeeld, maar wel iets wat ik al een tijdje merk is dat het op de een of andere manier steeds minder AC achtig aanvoelt. Ik bedoel als voorbeeld:

Een man naar mijn hart.
pi_146448680
Ezio is gewoon de #1 Assassin.
Een man met een missie die zijn vermoorde familie wil wreken. Daarna de quest tegen de Borgia's. Episch!
Het verhaal zit gewoon beter inelkaar dan de warrige geschiedenislesjes van Assassin's Creed 3 en 4.

Vooral dat hedendaagse moderne gelul met Desmond kan me gestolen worden.

Van Assassin Creed: Unity verwacht ik erg veel. Assassin's Creed: Rogue grabbel ik in januari wel eens voor de helft van de prijs uit een budget bak of van Marktplaats.
pi_146449320
-Gangs overnemen zoals in AC Brotherhood komt weer terug (daar met borgias, nu gangs of new york ook een soort voorloper van de mafia)
-New York is qua mapsize gelijk aan AC3, het kan best zijn dat (een deel van) de gebouwen anders zijn.
-Je bezoekt op een begeven moment een europese stad, waarin je in een grote kathedraal kan freerunnen zoals in Assassins Creed 2
-Omdat hier een post werd gemaakt over de muziek uit de eerdere delen, in het hoofdmenu hoor je een aangepaste Ezio's Family

zondag 9 november 2014 @ 05:09:19 #184
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_146454480
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:51 schreef Zolder het volgende:
-Gangs overnemen zoals in AC Brotherhood komt weer terug (daar met borgias, nu gangs of new york ook een soort voorloper van de mafia)
-New York is qua mapsize gelijk aan AC3, het kan best zijn dat (een deel van) de gebouwen anders zijn.
-Je bezoekt op een begeven moment een europese stad, waarin je in een grote kathedraal kan freerunnen zoals in Assassins Creed 2
-Omdat hier een post werd gemaakt over de muziek uit de eerdere delen, in het hoofdmenu hoor je een aangepaste Ezio's Family

Ja. Dit nummer samen met bovengenoemd nummer is toch wel de essentie van Assassin's Creed.
  zondag 9 november 2014 @ 08:07:31 #185
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_146454970
quote:

[..]

Mijn favoriete AC sounddtrack is deze:

Kippenvel mooi :Y

Dat klimmen en klauteren in die kathedralen en verborgen geheime tombes in AC2 en Brotherhood (en Revelations?) vond ik altijd het tofste aan de serie. Dat miste ik heel erg bij 3 en 4.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_146456268
Assassin's Creed: Unity ¤54,- bij Media-Markt

Assassin's Creed: Rogue ¤46,- bij Media-Markt
pi_146519839
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:51 schreef Zolder het volgende:
:9
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_147659426
Waar de neuk vind je Spaanse schepen in "A Spanish Plague" |:( . Ik moet er drie tot zinken brengen maar ik kan ze echt nergens vinden 8)7 .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')