Ik vond het wel fun ja. Het alternative reality is wel leuk, zeker met die krachten. En de Evil King Washington is een veel krachtiger en interessant personage dan de platte pannekoek die hij in AC3 is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Die DLC van AC3 is dat nog wat trouwens? Heb hem destijds niet aangeschaft (moet die van 4 ook nog uitspelen).
Ja, laten we het over een spel hebben in het topic van een compleet ander spel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:24 schreef AntiChrist7 het volgende:
Zou dat moeten? Het enige wat wee weten is dat er co-op is, geen MP, het in frankrijk is, en dat je door gebouwen kan kijken. Daar heb je geen nieuw topic voor nodig :p
Niets stopt je om er 1 aan te maken, het is een vrij forumquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Ja, laten we het over een spel hebben in het topic van een compleet ander spel.
Lijkt mij het verstandigst. Vaak hebben AC spelers ook andere delen gespeeld en zijn vragen over andere games makkelijker te beantwoorden. Dat topic moet dan als aansluiting op dit topic gemaakt worden in een nieuw deel, maar ik denk dat het nog maanden gaat duren voor dit topic 196 posts erbij krijgt. Tenzij de mods willen besluiten om alvast de TT en al te veranderen, dan kunnen mensen (ik in dit geval) ook aan een centrale OP werken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
Er is al eens geopperd om van deze reeks een algemeen AC topic te maken ipv voor een specifiek deel. Anders heb je straks allemaal losse topics (deel 4, Unity, Comet e.d.) die na een paar weken hooguit maanden al dood zijn.
Als je kijkt naar het huidige topic zitten er hier mensen die met Brotherhood bezig zijn, maar ook met Revelations, AC3 en uiteraard AC4.
Een algemeen topic leeft meer en iedereen kan er met zijn vragen/opmerkingen terecht, ook voor oudere delen, waarvoor je anders in een oud en dood topic terecht komt waar niemand meer op reageert.
Mee eens, als iemand een vraag heeft over een oudere AC game, en diegene kickt het topic met een vraag, dan gaan mensen daar echt niet moeilijk over doen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:48 schreef Bart het volgende:
En het is erg dat een topic na een paar maanden dood is. Het is pas vervelend als er meer games in één topic besproken worden, waarvan meer dan de helft me niet interesseert. Dan moet ik allemaal oninteressante informatie doorspitten voor de posts over de game die me wel boeit.
Pffff wat ziet dit er vet uit zeg. Ik ben vorige week net begonnen met AC2 (quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:25 schreef Evi_90 het volgende:
AC Unity: We gaan naar Frankrijk toe!![]()
Paar filmpjes:
Hij heet Arno Dorian:
En er is een co-op modus:
Als het nu nog niet aangekondigd is dan zal het niet meer komen.quote:Op zondag 2 november 2014 13:28 schreef Evi_90 het volgende:
Ik zit te hopen op een PS4 + AC:Unity bundel. Voor de Xbox is 'ie er al samen met Black Flag.
Ja, dat idee had ik zelf ook al...quote:Op zondag 2 november 2014 13:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als het nu nog niet aangekondigd is dan zal het niet meer komen.
Gelukkig heb je die elite upgrades ook nergens voor nodig, behalve dan als je die 4 über-schepen nog af wil knallen.quote:Op zondag 2 november 2014 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben pas weer aan Black flag begonnen waar ik was gebleven. Zee missies alles blijft tof maar die fucking extra content wat veel te veel is blijft me tegenstaan. Wie bedacht heeft dat je moet duiken voor de elite updates van je schip mag wel een paar klappen krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |