abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 november 2014 @ 10:42:33 #126
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146245916
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 10:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gelukkig heb je die elite upgrades ook nergens voor nodig, behalve dan als je die 4 über-schepen nog af wil knallen.
Maar dat is een beetje kenmerkend voor alle side-missions in AC :)
Ik snap de logica niet. Om je schip vol uit te breiden moet je duiken want op de bodem van de zee liggen de blauwdrukken die we nodig hebben.
Gelukkig is het in Rogue te koud om te duiken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_146246064
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 10:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik snap de logica niet. Om je schip vol uit te breiden moet je duiken want op de bodem van de zee liggen de blauwdrukken die we nodig hebben.
Gelukkig is het in Rogue te koud om te duiken.
Plus dat de gewone upgrades die je kunt kopen al meer dan voldoende zijn voor de verhaalmissies en al het gepeupel wat je op zee tegenkomt. Idem met die gouden wapens e.d. ik heb nog nooit een beter wapen gekocht; armor wel.. dat heeft nog enigszins zin.
Maar combat zou in Unity een stuk uitdagender zijn geworden, wellicht wordt dat de eerste AC voor wapen-upgrades :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146246661
al die elite plans heb je in een uur gedaan joh, gewoon veel op de kaart kijken.

Als je op google zoekt naar waar de plans precies liggen heb je ze denk zelfs binnen een half uur, duik je gewoon telkens alleen naar die kist toe.
Maar inderdaad heb je die elite plans nergens voor nodig(behalve voor die 4 legendary's en de trophy)
PSN: Metal_Akilla
  maandag 3 november 2014 @ 11:16:16 #129
268260 Dr.Mikey
pi_146247015
Met Ezio die tombes in voor die speciale outfit was toch leuker om te doen. Weten jullie welke ubisoft/assassins Creed teams er aan Rogue/utillty werken ?
R.I.P DTS.
pi_146247031
Het is niet dat het heel veel werk zou zijn, maar ik zou graag zien dat de main story moeilijk genoeg zou zijn om side-missions nodig te hebben voor upgrades.
Voor de main story heb je een paar verplichte upgrades, maar het wordt nergens zo moeilijk dat je denkt 'ik skip deze even en ga levellen zodat ik wapen x en y kan kopen' of 'ik doe die quest om mijn mansion te upgraden, want dat ga ik hard nodig hebben straks'.
Dat vind ik zo jammer; ben pas met het upgraden van mijn eiland begonnen toen ik al lang en breed klaar was met de main story. Idem voor de ship-upgrades e.d.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 3 november 2014 @ 11:26:20 #131
268260 Dr.Mikey
pi_146247387
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Het is niet dat het heel veel werk zou zijn, maar ik zou graag zien dat de main story moeilijk genoeg zou zijn om side-missions nodig te hebben voor upgrades.
Voor de main story heb je een paar verplichte upgrades, maar het wordt nergens zo moeilijk dat je denkt 'ik skip deze even en ga levellen zodat ik wapen x en y kan kopen' of 'ik doe die quest om mijn mansion te upgraden, want dat ga ik hard nodig hebben straks'.
Dat vind ik zo jammer; ben pas met het upgraden van mijn eiland begonnen toen ik al lang en breed klaar was met de main story. Idem voor de ship-upgrades e.d.
Met dat eiland ook nog niet begonnen daar waar eerder het dorp en de Village wel interessant waren. Zeker de village met die extra story missies zat goed in elkaar bij AC 3.
R.I.P DTS.
pi_146247540
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 11:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Met dat eiland ook nog niet begonnen daar waar eerder het dorp en de Village wel interessant waren. Zeker de village met die extra story missies zat goed in elkaar bij AC 3.
Maar ook die village (en je schip) in AC3 waren totaal overbodig; aan het eind van AC3 kwam ik erachter dat ik nog 2 Assassin's mistte, mijn schip ongebruikt in de haven lag en dat ik die village compleet genegeerd had :')
Nu kon ik bij AC3 ook niet wachten tot ik er vanaf was, minst boeiende AC uit de reeks IMO dat zal ook nog wel meegeholpen hebben.
  maandag 3 november 2014 @ 15:55:37 #133
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_146256450
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_146257815
quote:
Maar ook die village (en je schip) in AC3 waren totaal overbodig; aan het eind van AC3 kwam ik erachter dat ik nog 2 Assassin's mistte, mijn schip ongebruikt in de haven lag en dat ik die village compleet genegeerd had :')
Nu kon ik bij AC3 ook niet wachten tot ik er vanaf was, minst boeiende AC uit de reeks IMO dat zal ook nog wel meegeholpen hebben.
Precies dit
pi_146259279
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:28 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Precies dit
Bij mij ook net zo.
Black flag daarentegen is het naval deel geniaal. Jammer van de duik gedeeltes dat dan weer wel.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_146286756
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 13:16 schreef CoExist het volgende:
Zojuist een PS4 gekocht voor AC: Unity
ik een nieuwe videokaart :) maar die is stiekem niet alleen voor unity natuurlijk :P
  dinsdag 4 november 2014 @ 12:43:15 #137
268260 Dr.Mikey
pi_146288252
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 16:59 schreef maxmit het volgende:

[..]

Bij mij ook net zo.
Black flag daarentegen is het naval deel geniaal. Jammer van de duik gedeeltes dat dan weer wel.
Het naval gedeelte is erg tof! Maar wat de meerwaarde van het eiland is?
R.I.P DTS.
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:13:26 #138
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_146289174
quote:
Godjezus. Ik moet deze weer even gaan spelen. Unity kan wel even wachten. ;(
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_146289338
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:13 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Godjezus. Ik moet deze weer even gaan spelen. Unity kan wel even wachten. ;(
Dat is in een dag bekeken :P
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:29:59 #140
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_146289691
Het is patat.
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:41:07 #141
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_146290111
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:29 schreef Evi_90 het volgende:

[..]

Dat einde O+
Ik hoor mensen vaak over het verhaal klagen, maar ik vond eerlijk gezegd Edward zeker één van de best uitgewerkte karakters tot nu toe. Mary Read hadden ze ook erg goed gedaan trouwens.

En Anne Bonny was gewoon schattig O+
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:50:58 #142
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_146290470
Ik twijfel trouwens, help me even jongens (en meisjes).

Eerst Rogue spelen of eerst Unity?
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:52:30 #143
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_146290520
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:41 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik hoor mensen vaak over het verhaal klagen, maar ik vond eerlijk gezegd Edward zeker één van de best uitgewerkte karakters tot nu toe. Mary Read hadden ze ook erg goed gedaan trouwens.

Het beste aan black flag is uitstekend omschreven in een youtube comment over Edward in een discussie over Stede Bonnet:

quote:
Edward was a great bad character. A lot of them wouldn't have had to die if Edward wasn't so focused on finding the Observatory, of which he had originally believed he could use for the gain of money. Adewale constantly criticized him for his lust of wealth. Hornigold wouldn't have had to turn and Blackbeard wouldn't have had to die if Kenway did his job governing Nassau and helping the people instead of seeking the Observatory before the sickness was too bad; Rackham and Vane wouldn't have had to lose sight of their goal if Thatch didn't die in the first place; and maybe Mary might've done otherwise sailing with Rackham and Anne if Edward was around more.

And Stede... well Edward pretty much brought Stede into the pirate's life.

They did a great job portraying a character we would wholeheartedly want to defend, but in the end: he was a bad guy, and he didn't realize it until the latter half of the game.
En dit is waarom black flag zo goed was qua verhaal.
pi_146290605
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:41 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik vond zijn opname in de Assassin's anders wel HEEL geforceerd. Hij legt een lid van de assassin's om en gebruikt diens kenmerkende kledij voor eigen gewin. Daar werd zo (imo) gemakkelijk overheen gestapt in het verhaal dat ik op dat punt bijna stopte met spelen.
pi_146290626
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:50 schreef DustPuppy het volgende:
Ik twijfel trouwens, help me even jongens (en meisjes).

Eerst Rogue spelen of eerst Unity?
Rogue, simpel

-sluit aan op de vorige delen
-als je andersom doet ga je een stapje terug. Dat kan even slikken zijn
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:01:25 #146
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_146290809
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik vond zijn opname in de Assassin's anders wel HEEL geforceerd. Hij legt een lid van de assassin's om en gebruikt diens kenmerkende kledij voor eigen gewin. Daar werd zo (imo) gemakkelijk overheen gestapt in het verhaal dat ik op dat punt bijna stopte met spelen.
Je vergeet dat deze Assassin op dat punt de orde had verraden en zich had aangesloten bij de Templars.
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:03:23 #147
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_146290874
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:55 schreef Zolder het volgende:

[..]

Rogue, simpel

-sluit aan op de vorige delen
-als je andersom doet ga je een stapje terug. Dat kan even slikken zijn
Wacht even, hoe zit dit dan? Rogue is voor de last gen en unity voor next gen?
pi_146290886
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:01 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Je vergeet dat deze Assassin op dat punt de orde had verraden en zich had aangesloten bij de Templars.
Wat alle acties van Edward absoluut niet goed praat.
Tig indianen omgekomen door zijn acties, maar 1 keer meehelpen en hij mag het pakkie gewoon aanhouden en zijn ding blijven doen....
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:08:27 #149
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_146291059
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Wacht even, hoe zit dit dan? Rogue is voor de last gen en unity voor next gen?
Ja.
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:09:38 #150
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_146291107
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat alle acties van Edward absoluut niet goed praat.
Tig indianen omgekomen door zijn acties, maar 1 keer meehelpen en hij mag het pakkie gewoon aanhouden en zijn ding blijven doen....
Ik denk dat de orde in dat stadium zoiets had van: Levend kan die nog iets voor ons betekenen.
En wraak is ook maar wraak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')