1 2 3 4 5 6 | 12 JUNI 2014 - 22:00 BRAZIL V CROATIA - ARENA DE SAO PAULO 13 JUNI 2014 - 18:00 MEXICO V CAMEROON - ESTADIO DAS DUNAS, NATAL 17 JUNI 2014 - 21:00 BRAZIL V MEXICO - ESTADIO CASTELAO, FORTALEZA 18 JUNI 2014 - 21:00 CAMEROON V CROATIA - ARENA AMAZONIA, MANAUS 23 JUNI 2014 - 22:00 CROATIA V MEXICO - ARENA PERNAMBUCO, RECIFE 23 JUNI 2014 - 22:00 CAMEROON V BRAZIL - ESTADIO NACIONAL, BRASILIA |
Dan komen de Braziliaanse spelers niet zonder kleerscheuren van het veld denk ikquote:Op zondag 1 juni 2014 15:39 schreef superniger het volgende:
0-2 Kroatië. Modric en Rakitic gaan scoren.
quote:Breaking: Luiz Felipe Scolari's nephew reportedly killed in a car accident. Considering leaving the Brazil camp to be with family.
dat zou natuurlijk best leuk zijn, omdat niemand dat verwacht....helaas moetquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:15 schreef Doublepain het volgende:
Kroatië gaat me toch winnen, Brazilië meteen in rouw brengen
boeiend...als Fred maar minimaal 1 keer scoort.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik voorspel een traditioneel slechte openingswedstrijd met een magere 1-0 voor Brasil.
mag allemaal. 1-1, 2-1, 8-1....maakt me niets uit. Als Fred maar scoort. Dus geen 0-0 gelijkspelquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb geld ingezet op Brazillie![]()
Maar toch ben ik er een beetje bang voor dat het een gelijkspel gaat worden![]()
![]()
Neymar is een ladyboyquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:48 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
mag allemaal. 1-1, 2-1, 8-1....maakt me niets uit. Als Fred maar scoort. Dus geen 0-0 gelijkspelen die
Neymar
mag geen goals maken, anders krijgt hij na afloop alle aandacht ipv mijn Fred
Zo zonde dat teams als Tsjechië en Griekenland in de achtste finale stonden en Kroatië uitgeschakeld werd in een poule met de latere finalistenquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:58 schreef hafcfan het volgende:
Kroatië vreet ze op. Tiki taki. Hielden ons ook op 1-1, 2 jaar terug.
Zo is hij in 2002 ook wereldkampioen geworden, beetje de Mourinho manierquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:58 schreef gniffie het volgende:
Die vermoedelijke opstelling van Brazilië bij VI Oranje gister. Scolari bij Bertje van Marwijk op de koffie gezeten? Wat een laffe dramatische opstelling, zulke goede spelers en dan stel je zoveel houthakkers op.
Het voetbal in de opstelling van Kroatië, gaan gewoon dik winnen.
Maar toen stond er natuurlijk een heel ander kaliber dan fucking Fredquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo is hij in 2002 ook wereldkampioen geworden, beetje de Mourinho manier
ze missen wel een goede keeperquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:09 schreef Nober het volgende:
Brazilië
Jefferson, Julio Cesar, Victor
Alves, Silva, David Luiz, Marcelo, Dante, Maxwell, Henrique, Maicon
Fernandinho, Paulinho, Oscar, Ramires, Luiz Gustavo, Hernanes, Willian, Bernard
Hulk, Fred, Neymar, Jo
Kroatië (met twee Brazilianen)
Pletikosa, Zelenika, Subasic
Vrsaljko, Pranjic, Corluka, Lovren, Srna, Schildenfeld, Vida
Perisic, Rakitic, Vukojevic, Modric, Brozovic, Badelj, Sammir, Kovacic
Jelavic, Rebic, Mandzukic, Olic, Eduardo
Heerlijk elftal heeft Brazilië en dan heeft hij dus gewoon Alex, Miranda, Filipe Luis, Rafinha, Lucas Moura, Kaká, Ronaldinho, Robinho, Pato thuis gelaten.
OK maar wel een key player waar het elftal omheen is gebouwdquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:07 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar toen stond er natuurlijk een heel ander kaliber dan fucking Fredin de spits. Echt benieuwd naar vanavond
Op zich heb je met zo'n verdediging geen goede keeper nodig maar Victor heeft met Atlético Mineiro de Copa Libertadores gewonnen vorig jaar. En als je geen hoge ballen op Julio Cesar schiet dan komt het met hem ook wel goed.quote:
Wat een onzinquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Op zich heb je met zo'n verdediging geen goede keeper nodig maar Victor heeft met Atlético Mineiro de Copa Libertadores gewonnen vorig jaar. En als je geen hoge ballen op Julio Cesar schiet dan komt het met hem ook wel goed.
Valdés is toch wel het ultieme bewijs, die kan er helemaal niks van maar met Piqué en Mascherano/Puyol er voor wonnen ze nog best wel wat prijzen.quote:
Ja en nu weer heel veel pech. In de poule met waarschijnlijk finalist Brazilië en daarna uitgeschakeld worden door misschien finalist Spanje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo zonde dat teams als Tsjechië en Griekenland in de achtste finale stonden en Kroatië uitgeschakeld werd in een poule met de latere finalisten
En dan Miranda niet meenemenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:30 schreef MichelWuyts het volgende:
De aanval van Brazilie is toch niet zo indrukwekkend? Zeker nu Neymar zo'n klote seizoen heeft gehad. Verder is er geen speler van het niveau Kaka/Ronaldinho. De verdediging is natuurlijk wel gruwelijk qua namen.
Die is een stuk beter dan hij, maar goed het gaat erom dat het een zwakke keeper is en dat blijft gewoon een feit ook al staan er goede verdedigers voorquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Valdés is toch wel het ultieme bewijs, die kan er helemaal niks van maar met Piqué en Mascherano/Puyol er voor wonnen ze nog best wel wat prijzen.
Zekerquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel grappig zijn als Kroatië gaat stunten
Ik voor de gijn een tientje op Kroatië. Je weet het immers maar nooit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb geld ingezet op Brazillie![]()
Maar toch ben ik er een beetje bang voor dat het een gelijkspel gaat worden![]()
![]()
Dat ligt er een beetje aan of knipoogkroaat Domagoj weer omgekocht is of niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel grappig zijn als Kroatië gaat stunten
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:07 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar toen stond er natuurlijk een heel ander kaliber dan fucking Fredin de spits. Echt benieuwd naar vanavond
Kaká faalt bij AC Milanquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:09 schreef Nober het volgende:
Brazilië
Jefferson, Julio Cesar, Victor
Alves, Silva, David Luiz, Marcelo, Dante, Maxwell, Henrique, Maicon
Fernandinho, Paulinho, Oscar, Ramires, Luiz Gustavo, Hernanes, Willian, Bernard
Hulk, Fred, Neymar, Jo
Kroatië (met twee Brazilianen)
Pletikosa, Zelenika, Subasic
Vrsaljko, Pranjic, Corluka, Lovren, Srna, Schildenfeld, Vida
Perisic, Rakitic, Vukojevic, Modric, Brozovic, Badelj, Sammir, Kovacic
Jelavic, Rebic, Mandzukic, Olic, Eduardo
Heerlijk elftal heeft Brazilië en dan heeft hij dus gewoon Alex, Miranda, Filipe Luis, Rafinha, Lucas Moura, Kaká, Ronaldinho, Robinho, Pato thuis gelaten.
Fred welquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:30 schreef MichelWuyts het volgende:
De aanval van Brazilie is toch niet zo indrukwekkend? Zeker nu Neymar zo'n klote seizoen heeft gehad. Verder is er geen speler van het niveau Kaka/Ronaldinho. De verdediging is natuurlijk wel gruwelijk qua namen.
dat zegt dus niks of juist veel, topper is hij nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:26 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Fred welwas in 2012 topscoorder in Brazilië
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan of knipoogkroaat Domagoj weer omgekocht is of niet.
[ afbeelding ]
topspits bij Olympique Lyon tot hij op de bank terecht kwam door die spuuglelijke Benzemaquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zegt dus niks of juist veel, topper is hij niet
Bedankt Sanasoufi.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:30 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
topspits bij Olympique Lyon tot hij op de bank terecht kwam door die spuuglelijke Benzemadus ging hij terug naar Brazilië en topscoorder
. Vorig jaar raakte hij helaas geblesseerd, maar sinds maart speelt hij weer
Nu gaat hij dit WK topscoorder worden
Die konden er ook geen reet van zonder Von Bommelquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fred verkrachtte ooit eens in zijn 1tje het goeie psv
ditquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fred verkrachtte ooit eens in zijn 1tje het goeie psv
Wel met slot op de deur Timmyquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die konden er ook geen reet van zonder Von Bommel
Met ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die konden er ook geen reet van zonder Von Bommel
Karinagodinquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:44 schreef Karina het volgende:
Beetje opgeschoond. Dat Fredgezwemel mag wel wat minder.
Goed bezig Karinho/Karinić.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:44 schreef Karina het volgende:
Beetje opgeschoond. Dat Fredgezwemel mag wel wat minder.
Dank u. Al zie ik als ik verder terug kijk nog meer Fred, maar goedquote:
Fred was te slecht voor Feyenoord:p.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:26 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Fred welwas in 2012 topscoorder in Brazilië
Ja leuk voor je. Nu weten we het wel met Fred.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:59 schreef lisselotte88 het volgende:
Hey allemaal!!!
Goed ik voorspel 2 goals van Fred...uitslag dus 2-0 voor Brazilië
Ik voorspel goals van Modric en Rakitic.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:59 schreef lisselotte88 het volgende:
Hey allemaal!!!
Ik voorspel dat jij Fred nooit gaat krijgen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:59 schreef lisselotte88 het volgende:
Hey allemaal!!!
Gras is groen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Ikke. het volgende:
Ik denk een makkelijke 3-0 overwinning voor Brazilië, maar ja, je weet het nooit. Een balletje kan raar rollen, ook op het WK.
Alleen waren 40 van de 49 wedstrijden vriendschappelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft bij zijn land al meer gepresteerd dan Ronaldo en Messi.
Zo'n wedstrijd duurt toch gewoon 90 minuten en het WK is een toernooi op zich.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Ikke. het volgende:
Ik denk een makkelijke 3-0 overwinning voor Brazilië, maar ja, je weet het nooit. Een balletje kan raar rollen, ook op het WK.
nos heeft een livestream:quote:
Precies, er zijn altijd verrassingen op een wk. Ben benieuwd welke landen gaan stunten en welke topfavorieten gaan falen. Vind wel dat Duitsland het bijna altijd goed doet op ek/wk, bezwijken bijna nooit onder de druk, alleen nog geen prijs gepakt afgelopen jaren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd duurt toch gewoon 90 minuten en het WK is een toernooi op zich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
welke stream kijk je? ze gebruiken twee verschillende namelijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:43 schreef louter_genieten het volgende:
de NOS stream het bij jullie ook zo traag?
Wat is de quotering voor Kroatie?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:43 schreef zeebeschuit het volgende:
96.4% zet in op brazilie! 2.8% gelijkspel. 0.8% op Kroatie! (global figures van bookies). Waarsch grootste upset mocht dit niet in brazilie winst eindigen![]()
![]()
http://nos.nl/wk2014/live/ de andere is..?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:44 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
welke stream kijk je? ze gebruiken twee verschillende namelijk
11 op unibetquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:44 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Wat is de quotering voor Kroatie?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:46 schreef wolfrolf het volgende:
Ik denk serieus dat Kroatië die Brazilianen gaat kloppen
Ik denk stiekem aan een gelijkspel, winst van Kroatie zou wel een superstunt zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:46 schreef wolfrolf het volgende:
Ik denk serieus dat Kroatië die Brazilianen gaat kloppen
Ik krijg mn geld terug in de vorm van een freebet als brazilie niet wintquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:43 schreef zeebeschuit het volgende:
96.4% zet in op brazilie! 2.8% gelijkspel. 0.8% op Kroatie! (global figures van bookies). Waarsch grootste upset mocht dit niet in brazilie winst eindigen![]()
![]()
die laadt niet eens meer bij mijquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:46 schreef louter_genieten het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/live/ de andere is..?
was in 2010 ook alquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:50 schreef tompsv18 het volgende:
Wel handig dat je nu bij de NOS ook duels in z'n geheel kan terugkijken, ze zetten al die wedstrijden online.
Was in zuid-Afrika ook al.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:50 schreef tompsv18 het volgende:
Wel handig dat je nu bij de NOS ook duels in z'n geheel kan terugkijken, ze zetten al die wedstrijden online.
Ah oke wist ik nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was in zuid-Afrika ook al.
Die kan je nu nog terugkijken
Ja ok . maar gewoon niet gewendquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weddenschap als Real Champions league won
Viesdik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:52 schreef Melleyn het volgende:
Ben er klaar voor. Biefstukchips in de aanslag
Gatverdamme vatsig wijfquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:52 schreef Melleyn het volgende:
quote:
Bedankt !quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:21 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
nos heeft een livestream:
http://nos.nl/wk2014/live/
vanaf 21:45 kijken....Fred uit de kleedkamer
Waar haal je dat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:52 schreef Melleyn het volgende:
Hommoquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:52 schreef richolio het volgende:
Ik heb keelpijn, ik kan niks meer slikken
Ik dacht dat het een prachtig WK zou worden, Brazilie is een mooi voetbal land en ze geven goede feestjes, maar het wordt denk ik niet mooier dan Zuid afrikaquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:52 schreef Raptor1985 het volgende:
WTF, Stadion is nog niet helemaal af en het parkeer terrein ligt nog braak. Wat een mislukt schijtland dat Brazilië.
Kakkerlakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Met die kut-toeters daar was het ook drama tijdens wedstrijden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een prachtig WK zou worden, Brazilie is een mooi voetbal land en ze geven goede feestjes, maar het wordt denk ik niet mooier dan Zuid afrika
idd belachelijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:52 schreef Raptor1985 het volgende:
WTF, Stadion is nog niet helemaal af en het parkeer terrein ligt nog braak. Wat een mislukt schijtland dat Brazilië.
xdquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:54 schreef Reya het volgende:
Paolo Di Canio zou zijn arm wat gestrekter houden.
Wat is er niet af dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef gijsman het volgende:
voetballen in een stadion wat nog niet af is.. kan alleen bij de fifa
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu nog wel. Morgen, na 30 minuten voetballen waarschijnlijk niet meer.
nos.nl/livequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:58 schreef Rabieluh het volgende:
Hotsternokke het wk is begonnen.Ik moet nog 40 jaar werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:58 schreef -0- het volgende:
Niet spreken bij de opening uit angst.
Wat een held ben je dan.
gejat van de NFLquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met verplicht de armen over elkaar.
Zo, durf jij je gezicht ook weer eens te laten zien?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:58 schreef Knalerwtje het volgende:
Het wordt gewoon een kut wedstrijd. 0-1 Kroatië. Brazilië in de eerste ronde er uit, dikke rellen. Spelers die vermoord worden in de supermarkt en Neymar die stopt met voetballen.
Hoi Johannes, doe je ook mee?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uitdoelpunten tellen toch dubbel?
Maak me nou niet dood met een blije mus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:58 schreef Knalerwtje het volgende:
Het wordt gewoon een kut wedstrijd. 0-1 Kroatië. Brazilië in de eerste ronde er uit, dikke rellen. Spelers die vermoord worden in de supermarkt en Neymar die stopt met voetballen.
Alleen bij de return.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen als de keeper een helm op heeft.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |