Ja ok . maar gewoon niet gewendquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weddenschap als Real Champions league won
Viesdik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:52 schreef Melleyn het volgende:
Ben er klaar voor. Biefstukchips in de aanslag
Gatverdamme vatsig wijfquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:52 schreef Melleyn het volgende:
quote:
Bedankt !quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:21 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
nos heeft een livestream:
http://nos.nl/wk2014/live/
vanaf 21:45 kijken....Fred uit de kleedkamer
Waar haal je dat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:52 schreef Melleyn het volgende:
Hommoquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:52 schreef richolio het volgende:
Ik heb keelpijn, ik kan niks meer slikken
Ik dacht dat het een prachtig WK zou worden, Brazilie is een mooi voetbal land en ze geven goede feestjes, maar het wordt denk ik niet mooier dan Zuid afrikaquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:52 schreef Raptor1985 het volgende:
WTF, Stadion is nog niet helemaal af en het parkeer terrein ligt nog braak. Wat een mislukt schijtland dat Brazilië.
Kakkerlakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Met die kut-toeters daar was het ook drama tijdens wedstrijden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een prachtig WK zou worden, Brazilie is een mooi voetbal land en ze geven goede feestjes, maar het wordt denk ik niet mooier dan Zuid afrika
idd belachelijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:52 schreef Raptor1985 het volgende:
WTF, Stadion is nog niet helemaal af en het parkeer terrein ligt nog braak. Wat een mislukt schijtland dat Brazilië.
xdquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:54 schreef Reya het volgende:
Paolo Di Canio zou zijn arm wat gestrekter houden.
Wat is er niet af dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef gijsman het volgende:
voetballen in een stadion wat nog niet af is.. kan alleen bij de fifa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |