quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:39 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan of knipoogkroaat Domagoj weer omgekocht is of niet.
[ afbeelding ]
topspits bij Olympique Lyon tot hij op de bank terecht kwam door die spuuglelijke Benzemaquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zegt dus niks of juist veel, topper is hij niet
Bedankt Sanasoufi.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:30 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
topspits bij Olympique Lyon tot hij op de bank terecht kwam door die spuuglelijke Benzemadus ging hij terug naar Brazilië en topscoorder
. Vorig jaar raakte hij helaas geblesseerd, maar sinds maart speelt hij weer
Nu gaat hij dit WK topscoorder worden
Die konden er ook geen reet van zonder Von Bommelquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fred verkrachtte ooit eens in zijn 1tje het goeie psv
ditquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fred verkrachtte ooit eens in zijn 1tje het goeie psv
Wel met slot op de deur Timmyquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die konden er ook geen reet van zonder Von Bommel
Met ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die konden er ook geen reet van zonder Von Bommel
Karinagodinquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:44 schreef Karina het volgende:
Beetje opgeschoond. Dat Fredgezwemel mag wel wat minder.
Goed bezig Karinho/Karinić.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:44 schreef Karina het volgende:
Beetje opgeschoond. Dat Fredgezwemel mag wel wat minder.
Dank u. Al zie ik als ik verder terug kijk nog meer Fred, maar goedquote:
Fred was te slecht voor Feyenoord:p.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:26 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Fred welwas in 2012 topscoorder in Brazilië
Ja leuk voor je. Nu weten we het wel met Fred.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:59 schreef lisselotte88 het volgende:
Hey allemaal!!!
Goed ik voorspel 2 goals van Fred...uitslag dus 2-0 voor Brazilië
Ik voorspel goals van Modric en Rakitic.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:59 schreef lisselotte88 het volgende:
Hey allemaal!!!
Ik voorspel dat jij Fred nooit gaat krijgen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:59 schreef lisselotte88 het volgende:
Hey allemaal!!!
Gras is groen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Ikke. het volgende:
Ik denk een makkelijke 3-0 overwinning voor Brazilië, maar ja, je weet het nooit. Een balletje kan raar rollen, ook op het WK.
Alleen waren 40 van de 49 wedstrijden vriendschappelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft bij zijn land al meer gepresteerd dan Ronaldo en Messi.
Zo'n wedstrijd duurt toch gewoon 90 minuten en het WK is een toernooi op zich.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Ikke. het volgende:
Ik denk een makkelijke 3-0 overwinning voor Brazilië, maar ja, je weet het nooit. Een balletje kan raar rollen, ook op het WK.
nos heeft een livestream:quote:
Precies, er zijn altijd verrassingen op een wk. Ben benieuwd welke landen gaan stunten en welke topfavorieten gaan falen. Vind wel dat Duitsland het bijna altijd goed doet op ek/wk, bezwijken bijna nooit onder de druk, alleen nog geen prijs gepakt afgelopen jaren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd duurt toch gewoon 90 minuten en het WK is een toernooi op zich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
welke stream kijk je? ze gebruiken twee verschillende namelijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:43 schreef louter_genieten het volgende:
de NOS stream het bij jullie ook zo traag?
Wat is de quotering voor Kroatie?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:43 schreef zeebeschuit het volgende:
96.4% zet in op brazilie! 2.8% gelijkspel. 0.8% op Kroatie! (global figures van bookies). Waarsch grootste upset mocht dit niet in brazilie winst eindigen![]()
![]()
http://nos.nl/wk2014/live/ de andere is..?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:44 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
welke stream kijk je? ze gebruiken twee verschillende namelijk
11 op unibetquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:44 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Wat is de quotering voor Kroatie?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:46 schreef wolfrolf het volgende:
Ik denk serieus dat Kroatië die Brazilianen gaat kloppen
Ik denk stiekem aan een gelijkspel, winst van Kroatie zou wel een superstunt zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:46 schreef wolfrolf het volgende:
Ik denk serieus dat Kroatië die Brazilianen gaat kloppen
Ik krijg mn geld terug in de vorm van een freebet als brazilie niet wintquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:43 schreef zeebeschuit het volgende:
96.4% zet in op brazilie! 2.8% gelijkspel. 0.8% op Kroatie! (global figures van bookies). Waarsch grootste upset mocht dit niet in brazilie winst eindigen![]()
![]()
die laadt niet eens meer bij mijquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:46 schreef louter_genieten het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/live/ de andere is..?
was in 2010 ook alquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:50 schreef tompsv18 het volgende:
Wel handig dat je nu bij de NOS ook duels in z'n geheel kan terugkijken, ze zetten al die wedstrijden online.
Was in zuid-Afrika ook al.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:50 schreef tompsv18 het volgende:
Wel handig dat je nu bij de NOS ook duels in z'n geheel kan terugkijken, ze zetten al die wedstrijden online.
Ah oke wist ik nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was in zuid-Afrika ook al.
Die kan je nu nog terugkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |