Gras is groen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Ikke. het volgende:
Ik denk een makkelijke 3-0 overwinning voor Brazilië, maar ja, je weet het nooit. Een balletje kan raar rollen, ook op het WK.
Alleen waren 40 van de 49 wedstrijden vriendschappelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft bij zijn land al meer gepresteerd dan Ronaldo en Messi.
Zo'n wedstrijd duurt toch gewoon 90 minuten en het WK is een toernooi op zich.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:35 schreef Ikke. het volgende:
Ik denk een makkelijke 3-0 overwinning voor Brazilië, maar ja, je weet het nooit. Een balletje kan raar rollen, ook op het WK.
nos heeft een livestream:quote:
Precies, er zijn altijd verrassingen op een wk. Ben benieuwd welke landen gaan stunten en welke topfavorieten gaan falen. Vind wel dat Duitsland het bijna altijd goed doet op ek/wk, bezwijken bijna nooit onder de druk, alleen nog geen prijs gepakt afgelopen jaren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd duurt toch gewoon 90 minuten en het WK is een toernooi op zich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |