dat zou natuurlijk best leuk zijn, omdat niemand dat verwacht....helaas moetquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:15 schreef Doublepain het volgende:
Kroatië gaat me toch winnen, Brazilië meteen in rouw brengen
boeiend...als Fred maar minimaal 1 keer scoort.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik voorspel een traditioneel slechte openingswedstrijd met een magere 1-0 voor Brasil.
mag allemaal. 1-1, 2-1, 8-1....maakt me niets uit. Als Fred maar scoort. Dus geen 0-0 gelijkspelquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb geld ingezet op Brazillie![]()
Maar toch ben ik er een beetje bang voor dat het een gelijkspel gaat worden![]()
![]()
Neymar is een ladyboyquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:48 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
mag allemaal. 1-1, 2-1, 8-1....maakt me niets uit. Als Fred maar scoort. Dus geen 0-0 gelijkspelen die
Neymar
mag geen goals maken, anders krijgt hij na afloop alle aandacht ipv mijn Fred
Zo zonde dat teams als Tsjechië en Griekenland in de achtste finale stonden en Kroatië uitgeschakeld werd in een poule met de latere finalistenquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:58 schreef hafcfan het volgende:
Kroatië vreet ze op. Tiki taki. Hielden ons ook op 1-1, 2 jaar terug.
Zo is hij in 2002 ook wereldkampioen geworden, beetje de Mourinho manierquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:58 schreef gniffie het volgende:
Die vermoedelijke opstelling van Brazilië bij VI Oranje gister. Scolari bij Bertje van Marwijk op de koffie gezeten? Wat een laffe dramatische opstelling, zulke goede spelers en dan stel je zoveel houthakkers op.
Het voetbal in de opstelling van Kroatië, gaan gewoon dik winnen.
Maar toen stond er natuurlijk een heel ander kaliber dan fucking Fredquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo is hij in 2002 ook wereldkampioen geworden, beetje de Mourinho manier
ze missen wel een goede keeperquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:09 schreef Nober het volgende:
Brazilië
Jefferson, Julio Cesar, Victor
Alves, Silva, David Luiz, Marcelo, Dante, Maxwell, Henrique, Maicon
Fernandinho, Paulinho, Oscar, Ramires, Luiz Gustavo, Hernanes, Willian, Bernard
Hulk, Fred, Neymar, Jo
Kroatië (met twee Brazilianen)
Pletikosa, Zelenika, Subasic
Vrsaljko, Pranjic, Corluka, Lovren, Srna, Schildenfeld, Vida
Perisic, Rakitic, Vukojevic, Modric, Brozovic, Badelj, Sammir, Kovacic
Jelavic, Rebic, Mandzukic, Olic, Eduardo
Heerlijk elftal heeft Brazilië en dan heeft hij dus gewoon Alex, Miranda, Filipe Luis, Rafinha, Lucas Moura, Kaká, Ronaldinho, Robinho, Pato thuis gelaten.
OK maar wel een key player waar het elftal omheen is gebouwdquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:07 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar toen stond er natuurlijk een heel ander kaliber dan fucking Fredin de spits. Echt benieuwd naar vanavond
Op zich heb je met zo'n verdediging geen goede keeper nodig maar Victor heeft met Atlético Mineiro de Copa Libertadores gewonnen vorig jaar. En als je geen hoge ballen op Julio Cesar schiet dan komt het met hem ook wel goed.quote:
Wat een onzinquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Op zich heb je met zo'n verdediging geen goede keeper nodig maar Victor heeft met Atlético Mineiro de Copa Libertadores gewonnen vorig jaar. En als je geen hoge ballen op Julio Cesar schiet dan komt het met hem ook wel goed.
Valdés is toch wel het ultieme bewijs, die kan er helemaal niks van maar met Piqué en Mascherano/Puyol er voor wonnen ze nog best wel wat prijzen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |