SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 17 April 2014 : Nederland een staat van de USA laten worden en KLTZK tot gouverneur uitroepen.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 29 februari 2016: Moira. & Resania gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- Elke dag : d4v1d adoreren
[ Bericht 0% gewijzigd door Fopje op 17-04-2014 23:30:22 ]
Nicequote:Op donderdag 17 april 2014 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je opkruisen (heen en weer tegen de wind in), en dan moet je steeds van de ene kant naar de andere kant rennen.
Ja. Maar geen corpsgedoe of zo.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nice
met studiegenootjes ofzo?
Het klinkt wel heel studentikoos namelijk
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Maar geen corpsgedoe of zo.Gewoon vrienden die toevallig bij de waterscouting of de zeilschool zitten.
Die blijven gelukkig in de kanalen, anders waren we zo over ze heen gevaren.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dan is het goed
Ik zie ook altijd van die gasten roeien... echt van die studenttypes
Zal me niks verbazen als Etsu zich ook nog eens in zo'n boot gaat begeven om zodoende de typische corpsstudent uit te gaan hangenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die blijven gelukkig in de kanalen, anders waren we zo over ze heen gevaren.
Om vervolgens na 10 minuten over te geven omdat hij zeeziek is.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als Etsu zich ook nog eens in zo'n boot gaat begeven om zodoende de typische corpsstudent uit te gaan hangen
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als Etsu zich ook nog eens in zo'n boot gaat begeven om zodoende de typische corpsstudent uit te gaan hangen
Doe normaal. Of ik maak een TR.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Om vervolgens na 10 minuten over te geven omdat hij zeeziek is.
Het is de Verenigde Staten van Amerika, grgr.quote:
En dan snel met een wijntje het luxepaardje gaan uithangen, want bier is te heteroquote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Om vervolgens na 10 minuten over te geven omdat hij zeeziek is.
quote:
Het is je dikke moeder in de taco bellquote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is de Verenigde Staten van Amerika, grgr.
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dan snel met een wijntje het luxepaardje gaan uithangen, want bier is te hetero
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is je dikke moeder in de taco bell
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Deze zomer mijn eerste XXXXL hamburger naar binnen stouwen
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dan snel met een wijntje het luxepaardje gaan uithangen, want bier is te hetero
[..]
Zo`n ventje krijg ik waarschijnlijk naast me in de Mac-D daar. Met zijn papzakkerige moederquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n ventje krijg ik waarschijnlijk naast me in de Mac-D daar. Met zijn papzakkerige moeder
quote:
Dat is toch zo'n 'restaurant' waar je gratis mag eten als je minstens zoveel kilo weegt?quote:
quote:The establishment is a hospital theme restaurant: waitresses ("nurses") take orders ("prescriptions") from the customers ("patients"). Each patient dons a hospital gown before ordering and those who do not finish their meal receive a paddling by one of the "nurses" with the open to buy the paddle afterwards. The menu includes "Single", "Double", "Triple", and "Quadruple Bypass" hamburgers,[1] ranging from 8 to 32 ounces (230 to 910 g) of beef (up to about 8,000 calories), all-you-can-eat "Flatliner Fries" (cooked in pure lard), beer and tequila, and soft drinks such as Jolt and Mexican-bottled Coca-Cola made with real sugar.[2] Customers over 350 lb (160 kg) in weight eat for free if they weigh in with a doctor or nurse before each burger. Beverages and to-go orders are excluded and sharing food is also not allowed for the free food deal.[3]
Uhu, ze gaan je eerst wegenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n 'restaurant' waar je gratis mag eten als je minstens zoveel kilo weegt?
Gewoon echt een ode aan overgewicht en vraatzucht.quote:
Ze verkopen ook sigaretten zonder filterquote:
Het is ook gewoon echt tering vies volgens mij. Vooral die patat ookquote:Op donderdag 17 april 2014 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon echt een ode aan overgewicht en vraatzucht.
GRTD weer dood?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze verkopen ook sigaretten zonder filterAlsof ze het erom doen
Wel dood, niet geslotenquote:
Een BigMac is nog gezond vergeleken met de burgers van die tent.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nu wel zin in een BigMac door jullie gesprekje
Mag ook prima, als je het maar niet te vaak doetquote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een BigMac is nog gezond vergeleken met de burgers van die tent.
Dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een BigMac is nog gezond vergeleken met de burgers van die tent.
Oh hij ja.quote:
je bent zelf vuilquote:Op donderdag 17 april 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh hij ja.Geen woorden meer aan vuil maken
Dat ís lekkerquote:Op donderdag 17 april 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
Als je dan wilt snacken neem dan iets lekkers, geen Big Mac
McBacon.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
Als je dan wilt snacken neem dan iets lekkers, geen Big Mac
Die hebben ze niet meer he?quote:
In Leiden wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hebben ze niet meer he?
Die was echt baas
Nee manquote:
quote:
Alles goed?quote:
Zijn jullie met zijn drieën gaan poolen?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]Hadden Heppie en Ks wel even mogen zeggen dan
Tweede keer gaan bieren, en bij de Mac geweest, en geen McBacon gezienquote:Op donderdag 17 april 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn jullie met zijn drieën gaan poolen?
Je moet wel naar de goede.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tweede keer gaan bieren, en bij de Mac geweest, en geen McBacon gezien
Mooi mooi, ja ook goedquote:
En die zit vast niet op dat grote pleinquote:
Nicequote:Op donderdag 17 april 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi mooi, ja ook goed
Morgen familieweekendje
Oh, eh, jawel.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die zit vast niet op dat grote plein
Ja wel gezellig altijd. Gaan een wie is de mol-weekend houdenquote:
Jij woont toch in Delft?quote:
Ohquote:
zou je dat wel doen? je bent al dik genoegquote:Op donderdag 17 april 2014 23:14 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nu wel zin in een BigMac door jullie gesprekje
Morgen pasquote:Op donderdag 17 april 2014 23:25 schreef Flippiee het volgende:
Mannen, ik heb een dilemma.
Nu nog een stukje taart of morgen pas
Nee, Sassem.quote:
Delft is lelijk.quote:
Ik studeer in Delft en Leiden.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhDacht ik omdat hij daar studeert
nuquote:Op donderdag 17 april 2014 23:25 schreef Flippiee het volgende:
Nu.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:25 schreef Flippiee het volgende:
Leidenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Sassem.
[..]
Delft is lelijk.Liever Leiden dan.
[..]
Ik studeer in Delft en Leiden.
Wat voor taart is het?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerste antwoord, beste antwoord. Thanks!
Niet naar luisteren, nichten moeten altijd etenquote:
Nee, slikken.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet naar luisteren, nichten moeten altijd eten
Aardbeienkwarktaart.quote:
:S we botsen mijn wil is ook altijd wet.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezania bedoelde eigenlijk morgen, maar mijn wil is wet, dus nu.
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet naar luisteren, nichten moeten altijd eten
Oeii..quote:Op donderdag 17 april 2014 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aardbeienkwarktaart.
[..]
:S we botsen mijn wil is ook altijd wet.
[..]![]()
![]()
Ik luister
Dan heb je je muziekapp afgeslotenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:30 schreef Snowbells het volgende:
Bij iPhone he, als je naar boven schuift krijg je een schermpje met helderheid en muziek vooruit spoelen/pauzeren etc. Ik kan niks meer met die muziek knoppen?
Dat is vervelend.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:30 schreef Snowbells het volgende:
Bij iPhone he, als je naar boven schuift krijg je een schermpje met helderheid en muziek vooruit spoelen/pauzeren etc. Ik kan niks meer met die muziek knoppen?
Vrouwen en technologiequote:
Trustenquote:
Heb je The Passion niet gekeken?quote:
Was baas man. Jezus werd weggevoerd in een ME busje. Fuck oudheidquote:
Heel even. Ik zag Kees van Kees & Co zingen.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heel even. Ik zag Kees van Kees & Co zingen.
Ferry Doedens.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dat is wel leuk wijf trouwens.
Maar toen zag ik die smerige Ferry Doedens
Ken er geen 1 die een beetje normaal is inderdaadquote:
Flippertquote:
Uiteindelijk wel, met dank aan de drie potjes met jou natuurlijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Flippert![]()
Heb je je nog kunnen concentreren?
En een grote groep mensen baseert daar hun beeld van homo's op.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken er geen 1 die een beetje normaal is inderdaad
Die gast is echt erg ja. Word er gewoon niet goed van als ik hem hoor praten.quote:
Ja. Dat zijn de simpele tokkies die ook bij elke scheet op FB hordes verhalen hebben en speciale groepen aanmakenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En een grote groep mensen baseert daar hun beeld van homo's op.
Dat is met alle groepen die te generaliseren zijn, zoquote:Op donderdag 17 april 2014 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En een grote groep mensen baseert daar hun beeld van homo's op.
Stiekem verdenk ik Rene van der Gijp ervan niet helemaal hetero te zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is met alle groepen die te generaliseren zijn, zo
Na zijn opmerking zou je denken dat hij het eerder uit eigen bescherming zeiquote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stiekem verdenk ik Rene van der Gijp ervan niet helemaal hetero te zijn
Geen enkele homo op TV is normaal. Joling niet, Gordon niet, die kale van DWDD niet, die homo van RTL Boulevard niet, Ferry Doedens niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die gast is echt erg ja. Word er gewoon niet goed van als ik hem hoor praten.
Ik ben blij dat ik daar aan heb kunnen bijdragen.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, met dank aan de drie potjes met jou natuurlijk.
Wat vroeg zegquote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar aan heb kunnen bijdragen.
Het is dat ik morgen rond kwart voor 5 mijn bed uit moet anders had ik nu nog wat potjes gedaan
Nee maar hij zit ook altijd aan andere he, arm over iemand heen enzo. En hij noemt mensen schat en lieverdquote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Na zijn opmerking zou je denken dat hij het eerder uit eigen bescherming zei
Haha Marc-Mariequote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen enkele homo op TV is normaal. Joling niet, Gordon niet, die kale van DWDD niet, die homo van RTL Boulevard niet, Ferry Doedens niet._!
Om Joling en Gordon kan ik dan wel lachenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen enkele homo op TV is normaal. Joling niet, Gordon niet, die kale van DWDD niet, die homo van RTL Boulevard niet, Ferry Doedens niet._!
Het zou toch wel helpen als er ook wat normale homo's op TV te zien waren.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is met alle groepen die te generaliseren zijn, zo
Trustenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:
Tevens gloeien mijn wangen. Welterusten.
Alleen die naam al.quote:
Ik niet, irritante figuren.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Om Joling en Gordon kan ik dan wel lachen
Jezus man, ga slapen.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar aan heb kunnen bijdragen.
Het is dat ik morgen rond kwart voor 5 mijn bed uit moet anders had ik nu nog wat potjes gedaan
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:
Dat stemmetjequote:Op donderdag 17 april 2014 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen die naam al._!
[..]
Ik niet, irritante figuren.
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 17 april 2014 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat vroeg zegwat doe je nog wakker?
Truste skattiequote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:
Zijn ballen zullen wel zijn geknipt toen hij jonge was.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat stemmetjeDat kan toch haast niet
Adriaan van Dis is ook homo he.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn ballen zullen wel zijn geknipt toen hij jonge was.
Van hem wist ik het niet eens.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Adriaan van Dis is ook homo he.
Die is wel normaal
Al vind ik hem wel vreselijk arrogantquote:
Wat een lijst vol ouwe lullen zeg.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:48 schreef Fok-it het volgende:
http://www.holebi.info/ph(...)ion=fullnews&id=8732
Bij sommige denk je echt van: Huh die?
Dan en Dean Caten.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een lijst vol ouwe lullen zeg.
Halve homo, dus ook halve kast graag.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso uit de kast komen als biseksueel vind ik zo lame
quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Halve homo, dus ook halve kast graag.
Meer dat ik denk dat bijna iedereen wel biseksueel is of in ieder geval once in a while biseksuele gevoelens heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Halve homo, dus ook halve kast graag.
Moet er niet aan denken, sorry.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dat ik denk dat bijna iedereen wel biseksueel is of in ieder geval once in a while biseksuele gevoelens heeft.
quote:
Omgquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:32 schreef Rezania het volgende:
Kaas geraspt, dus er ligt nu allemaal kaas op het aanrecht en ben te lui om het op te ruimen. Heb de hond maar op het aanrecht gezet.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omg1 van onze katten iso ok een levende stofzuiger, die houdt van pringles en borrelnootjes
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
Zo, Rezania hoort op z'n plaats in de OP en nu ga ik vredig slapen.
Welterusten allemaal.![]()
Pax, met jou reken ik nog af xxxx
Daarna heb ik besloten dat ik iets moest doen. Dus ik was druk met iets anders.quote:
Zo echt niet weten waarom. Ik sla over. Al besef ik dat het niet geheel conform mijn FOK!- postgedrag isquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dat ik denk dat bijna iedereen wel biseksueel is of in ieder geval once in a while biseksuele gevoelens heeft.
Zeker wel hé. Ik ga vanavond in mijn blote kont eten kokenquote:Op vrijdag 18 april 2014 03:35 schreef Ro-ald het volgende:
Pain & gain kijken. sigaretten, bier, drank en wiet nuttigen. Op jezelf wonen is zo chill
Hier is goede vrijdag geen standaard vrije dagquote:
Amaquote:
picsquote:
Hipster ja ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
http://www.eyewish.nl/pro(...)date%3D1&PageSize=17
Ik ben soms wel een beetje een hipster ja, maar dat soort brillen passen nou eenmaal bij mijn hoofdquote:
Haha nee dat was niet gisterenquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Hai Ama!
Hoe was de Japanner? Of was dat niet gisteren?
Oh, nou ja, ik toon iig interesse denk ik dan maarquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee dat was niet gisterenGa ik binnenkort doen hihi
Dat is waarquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, nou ja, ik toon iig interesse denk ik dan maar
Zo rol ik he.quote:
Op dit moment wel weer. Pork & Kitkat waren er net ookquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo rol ik he.
Zijn wij de enigen op deze morgen?
Ik mis sowieso veel mensen latelyquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op dit moment wel weer. Pork & Kitkat waren er net ook
Ook belangrijk idd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben er nog, was even wat voor school aan het fixen
Mja, maar FOK! biedt weer reden tot uistellenquote:
Herkenbaar wel ja.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mja, maar FOK! biedt weer reden tot uistellen
quote:
Over 3 weken examensquote:
Classic modequote:Op vrijdag 18 april 2014 11:30 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik probeer een virtual machine met windows 98 te maken zodat ik mega oude spelletjes kan spelen
Appeltje eitje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:30 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik probeer een virtual machine met windows 98 te maken zodat ik mega oude spelletjes kan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |