Geen enkele homo op TV is normaal. Joling niet, Gordon niet, die kale van DWDD niet, die homo van RTL Boulevard niet, Ferry Doedens niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die gast is echt erg ja. Word er gewoon niet goed van als ik hem hoor praten.
Ik ben blij dat ik daar aan heb kunnen bijdragen.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, met dank aan de drie potjes met jou natuurlijk.
Wat vroeg zegquote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar aan heb kunnen bijdragen.
Het is dat ik morgen rond kwart voor 5 mijn bed uit moet anders had ik nu nog wat potjes gedaan
Nee maar hij zit ook altijd aan andere he, arm over iemand heen enzo. En hij noemt mensen schat en lieverdquote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Na zijn opmerking zou je denken dat hij het eerder uit eigen bescherming zei
Haha Marc-Mariequote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen enkele homo op TV is normaal. Joling niet, Gordon niet, die kale van DWDD niet, die homo van RTL Boulevard niet, Ferry Doedens niet._!
Om Joling en Gordon kan ik dan wel lachenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen enkele homo op TV is normaal. Joling niet, Gordon niet, die kale van DWDD niet, die homo van RTL Boulevard niet, Ferry Doedens niet._!
Het zou toch wel helpen als er ook wat normale homo's op TV te zien waren.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is met alle groepen die te generaliseren zijn, zo
Trustenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:
Tevens gloeien mijn wangen. Welterusten.
Alleen die naam al.quote:
Ik niet, irritante figuren.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Om Joling en Gordon kan ik dan wel lachen
Jezus man, ga slapen.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar aan heb kunnen bijdragen.
Het is dat ik morgen rond kwart voor 5 mijn bed uit moet anders had ik nu nog wat potjes gedaan
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:
Dat stemmetjequote:Op donderdag 17 april 2014 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen die naam al._!
[..]
Ik niet, irritante figuren.
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 17 april 2014 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat vroeg zegwat doe je nog wakker?
Truste skattiequote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Flippiee het volgende:
Zijn ballen zullen wel zijn geknipt toen hij jonge was.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat stemmetjeDat kan toch haast niet
Adriaan van Dis is ook homo he.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn ballen zullen wel zijn geknipt toen hij jonge was.
Van hem wist ik het niet eens.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Adriaan van Dis is ook homo he.
Die is wel normaal
Al vind ik hem wel vreselijk arrogantquote:
Wat een lijst vol ouwe lullen zeg.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:48 schreef Fok-it het volgende:
http://www.holebi.info/ph(...)ion=fullnews&id=8732
Bij sommige denk je echt van: Huh die?
Dan en Dean Caten.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een lijst vol ouwe lullen zeg.
Halve homo, dus ook halve kast graag.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso uit de kast komen als biseksueel vind ik zo lame
quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Halve homo, dus ook halve kast graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |