Heb je The Passion niet gekeken?quote:
Was baas man. Jezus werd weggevoerd in een ME busje. Fuck oudheidquote:
Heel even. Ik zag Kees van Kees & Co zingen.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heel even. Ik zag Kees van Kees & Co zingen.
Ferry Doedens.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dat is wel leuk wijf trouwens.
Maar toen zag ik die smerige Ferry Doedens
Ken er geen 1 die een beetje normaal is inderdaadquote:
Flippertquote:
Uiteindelijk wel, met dank aan de drie potjes met jou natuurlijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Flippert![]()
Heb je je nog kunnen concentreren?
En een grote groep mensen baseert daar hun beeld van homo's op.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken er geen 1 die een beetje normaal is inderdaad
Die gast is echt erg ja. Word er gewoon niet goed van als ik hem hoor praten.quote:
Ja. Dat zijn de simpele tokkies die ook bij elke scheet op FB hordes verhalen hebben en speciale groepen aanmakenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En een grote groep mensen baseert daar hun beeld van homo's op.
Dat is met alle groepen die te generaliseren zijn, zoquote:Op donderdag 17 april 2014 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En een grote groep mensen baseert daar hun beeld van homo's op.
Stiekem verdenk ik Rene van der Gijp ervan niet helemaal hetero te zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is met alle groepen die te generaliseren zijn, zo
Na zijn opmerking zou je denken dat hij het eerder uit eigen bescherming zeiquote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stiekem verdenk ik Rene van der Gijp ervan niet helemaal hetero te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |