Meer dat ik denk dat bijna iedereen wel biseksueel is of in ieder geval once in a while biseksuele gevoelens heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Halve homo, dus ook halve kast graag.
Moet er niet aan denken, sorry.quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dat ik denk dat bijna iedereen wel biseksueel is of in ieder geval once in a while biseksuele gevoelens heeft.
quote:
Omgquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:32 schreef Rezania het volgende:
Kaas geraspt, dus er ligt nu allemaal kaas op het aanrecht en ben te lui om het op te ruimen. Heb de hond maar op het aanrecht gezet.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omg1 van onze katten iso ok een levende stofzuiger, die houdt van pringles en borrelnootjes
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
Zo, Rezania hoort op z'n plaats in de OP en nu ga ik vredig slapen.
Welterusten allemaal.![]()
Pax, met jou reken ik nog af xxxx
Daarna heb ik besloten dat ik iets moest doen. Dus ik was druk met iets anders.quote:
Zo echt niet weten waarom. Ik sla over. Al besef ik dat het niet geheel conform mijn FOK!- postgedrag isquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dat ik denk dat bijna iedereen wel biseksueel is of in ieder geval once in a while biseksuele gevoelens heeft.
Zeker wel hé. Ik ga vanavond in mijn blote kont eten kokenquote:Op vrijdag 18 april 2014 03:35 schreef Ro-ald het volgende:
Pain & gain kijken. sigaretten, bier, drank en wiet nuttigen. Op jezelf wonen is zo chill
Hier is goede vrijdag geen standaard vrije dagquote:
Amaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |