Hipster ja ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
http://www.eyewish.nl/pro(...)date%3D1&PageSize=17
Ik ben soms wel een beetje een hipster ja, maar dat soort brillen passen nou eenmaal bij mijn hoofdquote:
Haha nee dat was niet gisterenquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Hai Ama!
Hoe was de Japanner? Of was dat niet gisteren?
Oh, nou ja, ik toon iig interesse denk ik dan maarquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee dat was niet gisterenGa ik binnenkort doen hihi
Dat is waarquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, nou ja, ik toon iig interesse denk ik dan maar
Zo rol ik he.quote:
Op dit moment wel weer. Pork & Kitkat waren er net ookquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo rol ik he.
Zijn wij de enigen op deze morgen?
Ik mis sowieso veel mensen latelyquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op dit moment wel weer. Pork & Kitkat waren er net ook
Ook belangrijk idd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben er nog, was even wat voor school aan het fixen
Mja, maar FOK! biedt weer reden tot uistellenquote:
Herkenbaar wel ja.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mja, maar FOK! biedt weer reden tot uistellen
quote:
Over 3 weken examensquote:
Classic modequote:Op vrijdag 18 april 2014 11:30 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik probeer een virtual machine met windows 98 te maken zodat ik mega oude spelletjes kan spelen
Appeltje eitje.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:30 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik probeer een virtual machine met windows 98 te maken zodat ik mega oude spelletjes kan spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |