SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 17 April 2014 : Nederland een staat van de USA laten worden en KLTZK tot gouverneur uitroepen.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 29 februari 2016: Moira. & Resania gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- Elke dag : d4v1d adoreren
[ Bericht 0% gewijzigd door Fopje op 17-04-2014 23:30:22 ]
Nicequote:Op donderdag 17 april 2014 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je opkruisen (heen en weer tegen de wind in), en dan moet je steeds van de ene kant naar de andere kant rennen.
Ja. Maar geen corpsgedoe of zo.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nice
met studiegenootjes ofzo?
Het klinkt wel heel studentikoos namelijk
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 17 april 2014 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Maar geen corpsgedoe of zo.Gewoon vrienden die toevallig bij de waterscouting of de zeilschool zitten.
Die blijven gelukkig in de kanalen, anders waren we zo over ze heen gevaren.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dan is het goed
Ik zie ook altijd van die gasten roeien... echt van die studenttypes
Zal me niks verbazen als Etsu zich ook nog eens in zo'n boot gaat begeven om zodoende de typische corpsstudent uit te gaan hangenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die blijven gelukkig in de kanalen, anders waren we zo over ze heen gevaren.
Om vervolgens na 10 minuten over te geven omdat hij zeeziek is.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als Etsu zich ook nog eens in zo'n boot gaat begeven om zodoende de typische corpsstudent uit te gaan hangen
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als Etsu zich ook nog eens in zo'n boot gaat begeven om zodoende de typische corpsstudent uit te gaan hangen
Doe normaal. Of ik maak een TR.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Om vervolgens na 10 minuten over te geven omdat hij zeeziek is.
Het is de Verenigde Staten van Amerika, grgr.quote:
En dan snel met een wijntje het luxepaardje gaan uithangen, want bier is te heteroquote:Op donderdag 17 april 2014 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Om vervolgens na 10 minuten over te geven omdat hij zeeziek is.
quote:
Het is je dikke moeder in de taco bellquote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is de Verenigde Staten van Amerika, grgr.
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dan snel met een wijntje het luxepaardje gaan uithangen, want bier is te hetero
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is je dikke moeder in de taco bell
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Deze zomer mijn eerste XXXXL hamburger naar binnen stouwen
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dan snel met een wijntje het luxepaardje gaan uithangen, want bier is te hetero
[..]
Zo`n ventje krijg ik waarschijnlijk naast me in de Mac-D daar. Met zijn papzakkerige moederquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |