12 uur is toch niet normaal manquote:Op donderdag 17 april 2014 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
24 uur per dag geen neuk uitvoeren
Ik moet er niet aan denken.quote:
Lekker gezond man, als je dat dagelijks doet.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn zat mensen die dat doen.
Stacks zetten in de hood met die chickies is best 12 uur vol te houdenquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 20:30 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Stacks zetten in de hood met die chickies is best 12 uur vol te houden
Beetje kerel kan daar wel tegen hoorquote:Op donderdag 17 april 2014 20:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker gezond man, als je dat dagelijks doet.
Maar waarom? Fuck dat beetje extra geld.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje kerel kan daar wel tegen hoor. Zomers werkte ik altijd van 7 tot 6 en van 8 tot 10, wordt je echt niet minder van.
Nee dat is geen verrassing neequote:Op donderdag 17 april 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken.Maar goed, dat zal geen verrassing zijn
Hoort er bij sommige banen gewoon bij. Toen ik in Canada werkte maakte ik 15-16 uur iedere dag, 3 maanden achter elkaar. Daarna had ik 3 maanden vrij, dat wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar waarom? Fuck dat beetje extra geld.
Knap wel, dat je dat vol kan houden.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoort er bij sommige banen gewoon bij. Toen ik in Canada werkte maakte ik 15-16 uur iedere dag, 3 maanden achter elkaar. Daarna had ik 3 maanden vrij, dat wel.
Je went er aan. Je moet meer eten, dat wel. Het nadeel aan zulke lange dagen is wel dat je dus ook meer rookt en aan het einde van de dag je voelt als gerookte palingquote:Op donderdag 17 april 2014 20:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Knap wel, dat je dat vol kan houden.
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 17 april 2014 20:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je went er aan. Je moet meer eten, dat wel. Het nadeel aan zulke lange dagen is wel dat je dus ook meer rookt en aan het einde van de dag je voelt als gerookte paling.
Beetje stoer doen met machines en vrachtwagens.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen jaWat voor werk deed je daar?
Als die de 40 uur niets doen al halen idd.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je je vasthouden aan een 40-urige werkweek? Ben geen ambtenaar
Ja, maar daar moeten ze vangnetten ophangen zodat ze niet massaal zelfmoord plegen.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:52 schreef john-hert het volgende:
[..]
In Chinse fabrieken is 12 uur toch echt het minimum.
Is geen dronkenschap, gewoon zware voedselvergiftiging.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:28 schreef HighVolume het volgende:
[..]
jawel man, kapsalon..... alleen fucking last van zuurbranden nu
ah fijnquote:Op donderdag 17 april 2014 20:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Is geen dronkenschap, gewoon zware voedselvergiftiging.
dat idee heb ik ook idd.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:47 schreef Pharkus het volgende:
Misschien ben je allergisch voor werken.
deadprez kan je daar alles over vertellen. Onder het genot van een biertje en wat andere genotsmiddelen.quote:
Met beide is niets mis.quote:
Beslist niet.quote:
Mafkeesquote:
Ik zit er altijd zo vol van. Whisky is waar het is, voor mij.quote:
Goed alternatief. U mag doorgaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zit er altijd zo vol van. Whisky is waar het is, voor mij.
Fobie voor fijnlevenindewegstaandedingenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:58 schreef deadprez het volgende:
Ik pleit er nog steeds voor dat dat een erkende aandoening wordt.
Dat is een goede, eens kijken wat ze daar bij het UWV tegenin te brengen hebben.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:07 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Fobie voor fijnlevenindewegstaandedingen
Gore junkquote:Op donderdag 17 april 2014 21:37 schreef Trollscience het volgende:
alcoholrook gwn een joint dat is gezond uit de natuur
Compliment voor hem.quote:
Of gewoon allebei.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:37 schreef Trollscience het volgende:
alcoholrook gwn een joint dat is gezond uit de natuur
nee want de alcoholpoppetjes in het bier gebruiken de goede poppetjes van wiet in je lichaam als slaven om je ziek te makenquote:
maakt me niks uit. alles naar de klote, helemaal naar de kenker.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee want de alcoholpoppetjes in het bier gebruiken de goede poppetjes van wiet in je lichaam als slaven om ziek te worden
Wat een kankerlijers.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee want de alcoholpoppetjes in het bier gebruiken de goede poppetjes van wiet in je lichaam als slaven om je ziek te maken
Wist je dat je met geld een goede internetverbinding kan kopen?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar waarom? Fuck dat beetje extra geld.
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wist je dat je met geld een goede internetverbinding kan kopen?
Herkenbaar.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:19 schreef HighVolume het volgende:
vanmorgen om 6 uur begonnen met werk, om 18:00 uur klaar.Nu 5 bier op en al kapot![]()
klacht: niet meer tegeb bier kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |