Als die de 40 uur niets doen al halen idd.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je je vasthouden aan een 40-urige werkweek? Ben geen ambtenaar
Ja, maar daar moeten ze vangnetten ophangen zodat ze niet massaal zelfmoord plegen.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:52 schreef john-hert het volgende:
[..]
In Chinse fabrieken is 12 uur toch echt het minimum.
Is geen dronkenschap, gewoon zware voedselvergiftiging.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:28 schreef HighVolume het volgende:
[..]
jawel man, kapsalon..... alleen fucking last van zuurbranden nu
ah fijnquote:Op donderdag 17 april 2014 20:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Is geen dronkenschap, gewoon zware voedselvergiftiging.
dat idee heb ik ook idd.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:47 schreef Pharkus het volgende:
Misschien ben je allergisch voor werken.
deadprez kan je daar alles over vertellen. Onder het genot van een biertje en wat andere genotsmiddelen.quote:
Met beide is niets mis.quote:
Beslist niet.quote:
Mafkeesquote:
Ik zit er altijd zo vol van. Whisky is waar het is, voor mij.quote:
Goed alternatief. U mag doorgaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zit er altijd zo vol van. Whisky is waar het is, voor mij.
Fobie voor fijnlevenindewegstaandedingenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:58 schreef deadprez het volgende:
Ik pleit er nog steeds voor dat dat een erkende aandoening wordt.
Dat is een goede, eens kijken wat ze daar bij het UWV tegenin te brengen hebben.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:07 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Fobie voor fijnlevenindewegstaandedingen
Gore junkquote:Op donderdag 17 april 2014 21:37 schreef Trollscience het volgende:
alcoholrook gwn een joint dat is gezond uit de natuur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |