SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ontken toch ook niet dat Bojan nu beter speelt dan in het begin?
Ik vind gewoon dat een huurling er gelijk moet staan. Dan kan je Schöne (onze beste speler) en Veltman (één van de grootste talenten) toch niet met een huurling als Bojan in een zin zetten?
Maar zoals ook met cuenca is gebeurd is Ajax niet een club om wedstrijdritme op te doen. Direkte versterking en anders maar niet. Kijk, als Bojan nu eigendom was geweest had ik gezegd: hoopvol, verdient nog een kans.
Maar niet nog een seizoen huren.
Marcus Berg heeft zich al eens bewezen in de ED. En sinds zijn faalpartij bij PSV zal hij wel revanche willen. Daarnaast vond ik hem bij Groningen al een echte Ajax-speler.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
hahaquote:Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik vind gewoon dat een huurling er gelijk moet staan. Dan kan je Schöne (onze beste speler) en Veltman (één van de grootste talenten) toch niet met een huurling als Bojan in een zin zetten?
Maar zoals ook met cuenca is gebeurd is Ajax niet een club om wedstrijdritme op te doen. Direkte versterking en anders maar niet. Kijk, als Bojan nu eigendom was geweest had ik gezegd: hoopvol, verdient nog een kans.
Marcus Berg heeft zich al eens bewezen in de ED. En sinds zijn faalpartij bij PSV zal hij wel revanche willen. Daarnaast vond ik hem bij Groningen al een echte Ajax-speler.
hahahaa
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
11.000 is volgens mij een kaart of duizend over.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ach niets mis mee, Bergje bij Ajax.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
haha
hahahaa
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Kan Feyenoord eindelijk weer kampioen worden. Mooi man.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Het is wachten op het argument "de hele eredivisie is toch kut joh dus waarom zouden we zelf ook niet kutspelers halen ja toch niet dan"quote:Op donderdag 17 april 2014 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach niets mis mee, Bergje bij Ajax.
Kan Feyenoord eindelijk weer kampioen worden. Mooi man.![]()
HAHAHA BERGquote:Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Marcus Berg heeft zich al eens bewezen in de ED. En sinds zijn faalpartij bij PSV zal hij wel revanche willen. Daarnaast vond ik hem bij Groningen al een echte Ajax-speler.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Marcus Berg heeft zich al eens bewezen in de ED. En sinds zijn faalpartij bij PSV zal hij wel revanche willen. Daarnaast vond ik hem bij Groningen al een echte Ajax-speler.![]()
![]()
Terugkeer van Mido was rechtvaardiger dan nu Berg halen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Maar niet bij Ajax.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[ afbeelding ]
Pelle, Finnbogason, Malki, Junker, Matavz konden het allemaal ooit eens.
Berg kan het dan ook wel.
Stop alsjeblieft.![]()
Ohnee we hebben Bojan, Hoesen en Sigthorsson die gezamenlijk 20 goals hebben gemaakt.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar niet bij Ajax.
Stop alsjeblieft.
Berg loopt gewoon 1 op 2 bij Pananthinaikos. 7 goals in 14 wedstrijden.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Inderdaad, en die zijn alle drie een paar klasse beter dan Berg.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ohnee we hebben Bojan, Hoesen en Sigthorsson die gezamenlijk 20 goals hebben gemaakt.
Berg loopt gewoon 1 op 2 bij Pananthinaikos. 7 goals in 14 wedstrijden.![]()
Vleminckx terug halenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ohnee we hebben Bojan, Hoesen en Sigthorsson die gezamenlijk 20 goals hebben gemaakt.
Berg loopt gewoon 1 op 2 bij Pananthinaikos. 7 goals in 14 wedstrijden.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ga niet belachelijk lopen doen. Berg is gewoon een aardige spits met wat ervaring, is inmiddels door schade en schande wel wijs geworden. Ik zou het toejuichen om zo'n spits voor Zivkovic te hebben. Is ook nog betaalbaar lijkt mij.quote:Berg nooit zien spelen in zijn Groningen tijd zeker?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Inderdaad, en die zijn alle drie een paar klasse beter dan Berg.Charlie: How's it going in there?
Jawel, maar Siggy speelde ook beter bij AZ dan bij Ajax, Matavz idem dito bij Groningen en nu PSV, Vleminkx ook etc.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ga niet belachelijk lopen doen. Berg is gewoon een aardige spits met wat ervaring, is inmiddels door schade en schande wel wijs geworden. Ik zou het toejuichen om zo'n spits voor Zivkovic te hebben. Is ook nog betaalbaar lijkt mij.
[..]
Berg nooit zien spelen in zijn Groningen tijd zeker?![]()
Berg heeft i.t.t tot de door jou genoemde spelers al te maken gehad met failure en is natuurlijk van een ander kaliber dan Vleminkx. Is met 28 jaar een ervaren speler en heeft al in de nederlandse top gespeeld.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jawel, maar Siggy speelde ook beter bij AZ dan bij Ajax, Matavz idem dito bij Groningen en nu PSV, Vleminkx ook etc.
Berg en Zivkovic als 9's is vrij aardig imo.Charlie: How's it going in there?
Aanraden gaat te ver. Het een verdedigbare keuze vinden wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb het nog even opnieuw gelezen, maar er zit gewoon echt iemand Berg aan te raden héCharlie: How's it going in there?
Letterlijk gezien zou Berg inderdaad een verdedigbare keuze zijn ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Aanraden gaat te ver. Het een verdedigbare keuze vinden wel.![]()
![]()
Ik vind dit een leuke grap van kapi.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Leuk.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Letterlijk gezien zou Berg inderdaad een verdedigbare keuze zijn ja.
Past imo ook gewoon binnen het profiel van wat we nodig hebben, hoor. Dat hij de laatste jaren allerminst succesvol is doet daar niets aan af. Voor spitsen die wel succesvol zijn is een club als Ajax allang niet meer in de markt.
Bojan, Sigthorsson, Hoesen en De jong kunnen het ook niet doen. Dan maar eens wat anders proberen.Charlie: How's it going in there?
Bedankt.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit een leuke grap van kapi.Ik zal je een paar recepten doorsturen om de week door te komen.
![]()
Versta me niet verkeerd. Ik zou de keuze van harte toejuichen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Leuk.
Past imo ook gewoon binnen het profiel van wat we nodig hebben, hoor. Dat hij de laatste jaren allerminst succesvol is doet daar niets aan af. Voor spitsen die wel succesvol zijn is een club als Ajax allang niet meer in de markt.
Bojan, Sigthorsson, Hoesen en De jong kunnen het ook niet doen. Dan maar eens wat anders proberen.![]()
![]()
De Jong heeft het de afgelopen seizoenen meer dan prima gedaan, dit seizoen gewoon last gehad van blessure's.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Leuk.
Bojan, Sigthorsson, Hoesen en De jong kunnen het ook niet doen. Dan maar eens wat anders proberen.![]()
Ah, een medestanderquote:Op donderdag 17 april 2014 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Versta me niet verkeerd. Ik zou de keuze van harte toejuichen.![]()
Berg is sowieso in vorm dit seizoen:Maar de Jong gaat weg.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
De Jong heeft het de afgelopen seizoenen meer dan prima gedaan, dit seizoen gewoon last gehad van blessure's.Charlie: How's it going in there?
Ik denk dat alle Feyenoorders een medestander zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah, een medestander![]()
Berg is sowieso in vorm dit seizoen:
[..]
Maar de Jong gaat weg.![]()
![]()
Berg kan niet goed genoeg voetballen, ook niet toen bij Groningen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Terwijl alle Feyenoorders moeten weten dat faal in het verleden, toch kan leiden tot een volksheld zijn en een nieuwe ferrari hebben.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat alle Feyenoorders een medestander zijn.Charlie: How's it going in there?
Wie wel dan? haalbaar en werkelijk genoeg op alle gebieden?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:50 schreef gniffie het volgende:
Berg kan niet goed genoeg voetballen, ook niet toen bij Groningen.Charlie: How's it going in there?
Zo is 't maar net.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Terwijl alle Feyenoorders moeten weten dat faal in het verleden, toch kan leiden tot een volksheld zijn en een nieuwe ferrari hebben.![]()
Vergeet Oper niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[ afbeelding ]
Pelle, Finnbogason, Malki, Junker, Matavz konden het allemaal ooit eens.
Berg kan het dan ook wel.![]()
Gewoon scouten in het buitenland. Vitesse heeft Bony ook voor relatief weinig kunnen ophalen. En wellicht doet Zivkovic het goedquote:Op donderdag 17 april 2014 13:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wie wel dan? haalbaar en werkelijk genoeg op alle gebieden?![]()
Geen idee, niemand uit de Eredivisie iigquote:Op donderdag 17 april 2014 13:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wie wel dan? haalbaar en werkelijk genoeg op alle gebieden?. In de Eredivisie is alleen Pelle goed genoeg om het voetballend in te vullen, maar dat is een trieste nerd.
Vervoer Cluster Vertrektijd
Bus B1 11:30 - 12:45 uur P-2 loopbrug ArenA zijde
Bus B2 12:30 - 13:15 uur P-2 loopbrug ArenA zijde
Bus B3 13:00 - 13:45 uur P-2 loopbrug ArenA zijde
Bus B4 13:30 - 14:15 uur P-2 loopbrug ArenA zijde
Bus B5 14:00 - 14:45 uur P-2 loopbrug ArenA zijde
Trein T1 13:45 - 14:30 uur Ingang Noord B Amsterdam ArenA
Trein T2 14:15 - 15:00 uur Ingang Zuid H Amsterdam ArenA
Trein T3 14:45 - 15:30 uur Ingang Noord B Amsterdam ArenA![]()
Wordt de Future Cup op Ajax TV/youtube uitgezonden? Kan het niet op de site vinden
Edit:
Gewoon op Fox Sports.
Raar, wij mogen maximaal 4 blikjes bier meenemen. Mag je wel non-alcoholische drankjes meenemen dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:15 schreef Klaphark het volgende:
Geen alcohol in de bus dus, damned. Alleen terugreis.
Persconferentie begint overigens over paar minuten. Hier te zien:
![]()
Zwolle mag zelfs een corteo zetten vanaf omloop terrein Kuip. Geile shit.
Maatje uit Zwolle kent een zaak waar ze blikken bier per 1 liter verkopen. Als je er daar 4 van meeneemt
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
De 2e wedstrijd op zaterdag, tegen Corinthians, is alleen niet op FOX. Kiezen ze een andere wedstrijd.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:19 schreef gniffie het volgende:
Wordt de Future Cup op Ajax TV/youtube uitgezonden? Kan het niet op de site vinden
Edit:
Gewoon op Fox Sports.
![]()
Na de Ster: voorbeschouwing Bekerfinale op Nederland 1.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Die gast zit gewoon te trollenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Heracles weet niet dat er zoiets als een Johan Cruijff-schaal bestaat.... Vergeef het zequote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
vervelendquote:Op donderdag 17 april 2014 23:06 schreef Devv het volgende:
Ik heb kaartjes gewonnen voor zondag...nu moet ik dus wel gaan.
![]()
Mag ze ook aan mij geven hoor.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:06 schreef Devv het volgende:
Ik heb kaartjes gewonnen voor zondag...nu moet ik dus wel gaan.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Wat ik me net bedenk: Johan Cruijff schaal dus Aja Fey. Mooie beproeving voor gemeenten en politie.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Gaan echt geen uitsupporters komen hoor. Kan me dat eerlijk gezegd wel voorstellen bij de JC schaal.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:24 schreef Planga het volgende:
Wat ik me net bedenk: Johan Cruijff schaal dus Aja Fey. Mooie beproeving voor gemeenten en politie.![]()
quote:Het bericht dat seizoenkaarthouders van Heracles Almelo op internet hun entreebewijs voor het duel met Ajax te koop hebben aangeboden, heeft niet voor paniek in Almelo gezorgd. De club uit Almelo wil er op zondag 27 april ‘een voetbalfeest’ van maken. Ajax kan in het Polman Stadion de landstitel veroveren, terwijl de Almeloërs zich van lijfsbehoud kunnen verzekeren.
/
“Ook wij hebben gezien dat er met name via Marktplaats, in strijd met de regels, kaarten worden aangeboden. De controle hierop, met identificatie enzovoort, is voor de wedstrijd nauwelijks uitvoerbaar”, vertelt algemeen directeur Nico-Jan Hoogma via de officiële kanalen. “Wij gaan er echter van uit dat iedereen hiermee verstandig omgaat. De band met Ajax is ook onder de supporters goed en met z’n allen moeten we er een mooi feest van maken om heel Nederland en ver daarbuiten te laten zien dat er ook zonder incidenten een goed voetbalfeest mogelijk is.”
“Wij zijn gastvrij, een goede gastheer, en wij verwachten dat alle supporters en sponsoren zich ook als goede gasten gaan gedragen”, benadrukt Hoogma. “Dan ben ik ervan overtuigd dat het een mooie middag wordt.” Heracles staat vijf punten boven de rode streep en kan zich zelfs bij een nederlaag van nog minimaal een jaar Eredivisie verzekeren, afhankelijk van de uitslag bij NAC Breda-RKC Waalwijk.AFCA!![]()
Blijft jammerquote:Op donderdag 17 april 2014 23:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gaan echt geen uitsupporters komen hoor. Kan me dat eerlijk gezegd wel voorstellen bij de JC schaal.![]()
Lijkt me niet, gewoon samen met de schaal vieren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:53 schreef bjanaan het volgende:
Komt er nog iets van een huldiging zondag avond als we hem winnen?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nope, tegelijk met de schaal denk ik. Kunnen we ook meteen even de JC-schaal erbij nemen, zodat het feestje compleet is.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:53 schreef bjanaan het volgende:
Komt er nog iets van een huldiging zondag avond als we hem winnen?![]()
En de ELquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nope, tegelijk met de schaal denk ik. Kunnen we ook meteen even de JC-schaal erbij nemen, zodat het feestje compleet is.![]()
Dacht dat die al binnen wasquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:06 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die hebben we niet gewonnen dit jaar, of was je dat alweer vergeten...![]()
Gaat nooit meer gebeurenquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er waren tijden dat alleen voor zulke prijzen gehuldigd werd![]()
niet waar en tevens onjuistquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er waren tijden dat alleen voor zulke prijzen gehuldigd werd![]()
quote:wel waar, zat kampioenschappen meegemaakt zonder huldiging, maar toen was jij waarschijnlijk nog geen mens.
![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]wel waar, zat kampioenschappen meegemaakt zonder huldiging, maar toen was jij waarschijnlijk nog geen mens.
serieus? Over welk jaar hebben we het? En dan bedoel ik niet 1995 waar de huldiging die hoofdzakelijk over de CL ging
![]()
Inderdaad ik hoop echt dat Ajax supporters zich goed gedragen waar ik wel van uit ga. Gemiddelde niveau ligt daar toch stukken hoger dan in Rotterdam.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Prima uitgangspunt! Nu hopen dat iedereen zich gewoon gedraagt.![]()
Feyenoord fans misdragen zich inderdaad behoorlijk vaker dan Ajax fans. Ik snap best dat je die fans liever niet tussen het thuispubliek hebt zitten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad ik hoop echt dat Ajax supporters zich goed gedragen waar ik wel van uit ga. Gemiddelde niveau ligt daar toch stukken hoger dan in Rotterdam.Reality is wrong. Dreams are for real.![]()
Kishna in de basis bij Jong Ajaxtwitter:j_westdijk twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 18:45:55Heeeeel opvallend dit: Kishna in de basis bij Jong #Ajax. #ajaexc reageer retweet
![]()
Opstelling: Van der Hart; Anderson, Tete, Kuipers, Riedewald; Lobotka, Andersen, El Hasnaoui, Becker, Kishna, Sana.![]()
Niet online te zien op fox of wel?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
O. Dacht dat ze ook wedstrijden streamde die niet op tv zijn. Jammorquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, alleen de live-wedstrijden die ook op TV komen kan je ook op FOX zien.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Willen ze die even met beide pootjes op de grond zetten ?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Kishna in de basis bij Jong Ajaxtwitter:j_westdijk twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 18:45:55Heeeeel opvallend dit: Kishna in de basis bij Jong #Ajax. #ajaexc reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:'Vertraging' uitshirt door onduidelijkheid hoofdsponsor
Het is min of meer traditie dat Ajax zijn laatste uitwedstrijd van het seizoen in het nieuwe uitshirt speelt. Behalve als er een contract wordt gesloten met een nieuwe shirtsponsor. Of als dat eigenlijk de bedoeling was. Vandaar het uitstel.
Het tricot voor volgend seizoen wordt pas in de voorbereiding gepresenteerd, waarschijnlijk tijdens de Open Dag in juli. Deze datum was al gepland voordat bekend werd dat Aegon zijn contract met een halfjaar verlengde. Ook dat is niet heel nieuw, als we naar het verleden kijken.
Het is natuurlijk gek om gedurende het nog lopende contract van sponsor X tijdens het laatste uitduel van een seizoen alvast met toekomstig sponsor Y op de borst te voetballen. Dat gebeurde ook niet toen ABN AMRO stopte en Aegon aantrad als hoofdsponsor van Ajax. Contracten gaan bovendien altijd op 1 juli in.
Het donkerblauwe uitshirt werd in 2008 ook tijdens de zomer gepresenteerd en pas voor het eerst gedragen bij het officiële debuut van toenmalig trainer Marco van Basten. Willem II-uit. De uitslag hebben we het maar even niet over.
En dat is precies wat er nu ook aan de hand is. Speculatie kan dus de prullenbak in. “Het heeft niets met een terugkeer van het oude logo te maken,” meldt een woordvoerder van Ajax. Wij van Ajax Life besloten het voor de zekerheid toch even na te vragen. Je weet immers maar nooit.
De kans dat dit de aanleiding zou zijn, was overigens wel heel erg klein. De shirts worden al in een vroeg stadium geproduceerd en de roep om de terugkeer van het klassieke Ajaxlogo klinkt 'pas' weer sinds februari 2014 in alle hevigheid vanaf de tribunes.
Waar het dan wel mee te maken heeft om het uitshirt pas later te presteren? “We wisten niet welke hoofdsponsor er op het shirt zou komen. Daar was onduidelijkheid over,” vervolgt de persafdeling. Het blijkt 'gewoon' Aegon te blijven. “Maar dat was geen aanleiding om halsoverkop de plannen aan te passen.”![]()
Helaas ging dat al een paar keer fout ja.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:55 schreef kanca het volgende:
[..]
Feyenoord fans misdragen zich inderdaad behoorlijk vaker dan Ajax fans. Ik snap best dat je die fans liever niet tussen het thuispubliek hebt zitten.![]()
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 19:54:12Dat Kishna vanavond speelt, betekent niet dat hij de bekerfinale mist. Hij mag zondag ook gewoon meedoen. #ajaexc reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 19:54:12Dat Kishna vanavond speelt, betekent niet dat hij de bekerfinale mist. Hij mag zondag ook gewoon meedoen. #ajaexc reageer retweet
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar dan neem ik aan niet in de basis, en dat zal dan vast betekenen dat we weer mogen genieten van Sigi op linksbuiten. God. Ver. Domme.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
Zolang Bojan maar niet speeltquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maar dan neem ik aan niet in de basis, en dat zal dan vast betekenen dat we weer mogen genieten van Sigi op linksbuiten. God. Ver. Domme.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, tenzij het bij Jong Ajax is of Roda JC volgend jaarquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
hahaquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, tenzij het bij Jong Ajax is of Roda JC volgend jaar![]()
Ah we hebben weer een anti bojan tirade.... zo voorspelbaar"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Komt de laatste paar wedstrijden pas op stoom, maar dan laat ie ook wel zien dat ie wat toevoegt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feit is wel dat Bojan veel te weinig heeft laten zien dit seizoen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hij speelde wel oke ja maar echt spetterend was het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Komt de laatste paar wedstrijden pas op stoom, maar dan laat ie ook wel zien dat ie wat toevoegt.![]()
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 20:13:26‘Niet zondag, maar het komt eraan. Gaan we regelen’, zegt Bryan Roy bij Cafe #Ajax Life. Wat? Oude logo terug. Jonk vindt het ook mooier. reageer retweet
Comfortably numb![]()
Holy shit?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:24 schreef Denni5 het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 18-04-2014 om 20:13:26‘Niet zondag, maar het komt eraan. Gaan we regelen’, zegt Bryan Roy bij Cafe #Ajax Life. Wat? Oude logo terug. Jonk vindt het ook mooier. reageer retweet
Snelle Egel![]()
Daar is iedereen het wel mee eens denk ik, maar als hij het nu goed doet moet die gewoon spelen vind ik. Hoe die het eerder in het seizoen heeft gedaan is dan net iets minder relevantquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feit is wel dat Bojan veel te weinig heeft laten zien dit seizoen.![]()
![]()
Als je hem volgend seizoen niet meer hebt of denkt nodig te hebben dan hoef je hem nu ook niet op te stellenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar is iedereen het wel mee eens denk ik, maar als hij het nu goed doet moet die gewoon spelen vind ik. Hoe die het eerder in het seizoen heeft gedaan is dan net iets minder relevant![]()
In de eredivisie niet nee, maar zondag wel. Zou me niet verbazen als hij hier volgend jaar nog is.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je hem volgend seizoen niet meer hebt of denkt nodig te hebben dan hoef je hem nu ook niet op te stellen![]()
Terechtquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:15 schreef Stiggie het volgende:
Ah we hebben weer een anti bojan tirade.... zo voorspelbaarInderdaadquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feit is wel dat Bojan veel te weinig heeft laten zien dit seizoen.De laatste wedstrijden speelt hij drie-vier keer beter dan eerder dit seizoen maar hij is nog altijd de slechtste man op het veld (kun je nagaan hoe waardeloos hij eerst was, maar Frank de Boer bleef hem maar opstellen). Bojan is echt een speler van het niveau Jupiler League.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Komt de laatste paar wedstrijden pas op stoom, maar dan laat ie ook wel zien dat ie wat toevoegt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
In het gunstigste geval verlengt De Jong met 1 seizoen en gaat die lekker in de spits spelen dan heb je Zivko achter de hand die rustig gebracht kan worden dan heb je Bojan helemaal niet meer nodig. Ik zou het erg dom vinden om hem te houden volgend seizoen hij heeft niks laten zien en kost handen vol met geld. Dan liever een speler uit de jeugd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In de eredivisie niet nee, maar zondag wel. Zou me niet verbazen als hij hier volgend jaar nog is.![]()
FYP.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In het gunstigste geval verkoop je Sigthorsson.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Flikker op man mafkeesquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De laatste wedstrijden speelt hij drie-vier keer beter dan eerder dit seizoen maar hij is nog altijd de slechtste man op het veld (kun je nagaan hoe waardeloos hij eerst was, maar Frank de Boer bleef hem maar opstellen). Bojan is echt een speler van het niveau Jupiler League.In het gunstigste geval krijgen we Hoesen weerquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In het gunstigste geval verlengt De Jong met 1 seizoen en gaat die lekker in de spits spelen dan heb je Zivko achter de hand die rustig gebracht kan worden dan heb je Bojan helemaal niet meer nodig. Ik zou het erg dom vinden om hem te houden volgend seizoen hij heeft niks laten zien en kost handen vol met geld. Dan liever een speler uit de jeugd.
Nee Hoesen of De Jong als eerste spits iig en Zivko daarachter kan ik mij in vinden, maar je vergeet dat Bojan overal wel kan spelen voorin, al is hij in de spits op zijn best (tot nu toe).![]()
Waar Bojan z'n krediet aan verdient heeft en waarom men nog altijd het lef heeft om lovend over hem te zijn is mij nog altijd een raadsel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij spoort echt niet en leest alleen wat je wil lezenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar Bojan z'n krediet aan verdient heeft en waarom men nog altijd het lef heeft om lovend over hem te zijn is mij nog altijd een raadsel.![]()
Hoesen is veel te licht maar kun je er bij hebben als er blessures zijn. Ik ben sowieso wel voor 3 spitsenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Flikker op man mafkees
[..]
In het gunstigste geval krijgen we Hoesen weer
Nee Hoesen of De Jong als eerste spits iig en Zivko daarachter kan ik mij in vinden, maar je vergeet dat Bojan overal wel kan spelen voorin, al is hij in de spits op zijn best (tot nu toe).![]()
![]()
Voor 5 miljoen ben ik al tevreden. Lekker beuken bij Hull City of Leicester CIty.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor 20 miljoen dat zou pas mooi zijN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ach hij klaagt nooit, beukt er toch een aantal belangrijke goals in dit seizoen dus ik snap de haat op Siggy niet zo. Het is geen wonder aan de bal en zal dat nooit worden maar wie zijn fout is dat? Die van de scouting of die van hem?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Voor 5 miljoen ben ik al tevreden. Lekker beuken bij Hull City of Leicester CIty.![]()
Ik kijk zelf hoe hij speelt. Jij hebt zeker gelezen dat hij bij Barcelona en Milan heeft gespeeld en denkt daarom dat hij een wereldspeler is?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet en leest alleen wat je wil lezenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja ik kijk zelf ook nooit voetbal en lul iedereen naquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik kijk zelf hoe hij speelt. Jij hebt zeker gelezen dat hij bij Barcelona en Milan heeft gespeeld en denkt daarom dat hij een wereldspeler is?![]()
Wat betreft Bojan lijkt dat er wel op jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja ik kijk zelf ook nooit voetbal en lul iedereen naOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat hij ook heel veel kansen mist, omdat hij er voor zorgt dat het veldspel nog slechter is. Als je een onetrickpony bent dan moet je wel een verdomd goede pony zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach hij klaagt nooit, beukt er toch een aantal belangrijke goals in dit seizoen dus ik snap de haat op Siggy niet zo. Het is geen wonder aan de bal en zal dat nooit worden maar wie zijn fout is dat? Die van de scouting of die van hem?
En het is natuurlijk de scouting, maar dan mag ik hem nog wel op zijn kunnen beoordelen. Of vooral zijn onkunde. Een non-voetballer is het.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hoesen, Bojan en De Jong missen ook meer dan genoeg kansen en daar hoor ik je dan weer zelden over. Het veldspel is al jaren niet om aan te gluren dat ben ik met je eens hopelijk brengt Zivko daar over een of twee seizoenen verschil in al vind ik dat ook meer een afmaker zoals bijvoorbeeld Huntelaar.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat hij ook heel veel kansen mist, omdat hij er voor zorgt dat het veldspel nog slechter is. Als je een onetrickpony bent dan moet je wel een verdomd goede pony zijn.
En het is natuurlijk de scouting, maar dan mag ik hem nog wel op zijn kunnen beoordelen. Of vooral zijn onkunde. Een non-voetballer is het.![]()
![]()
Omdat die wel het team beter laten renderen in de spits (Bojan ook pas de laatste paar wedstrijden.) helemaal in vergelijking met Sigthorsson. Dus dan is het logisch dat je van mij daar minder kritiek op hoort.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen, Bojan en De Jong missen ook meer dan genoeg kansen en daar hoor ik je dan weer zelden over.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Prima dat moet je helemaal zelf weten ik vind ze gewoon allemaal even slechtquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat die wel het team beter laten renderen in de spits (Bojan ook pas de laatste paar wedstrijden.) helemaal in vergelijking met Sigthorsson. Dus dan is het logisch dat je van mij daar minder kritiek op hoort.![]()
![]()
Er mogen nog wel wat dingen aangepast worden dan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:24 schreef Denni5 het volgende:
Oh.![]()
Volgens Shreyas zijn we hier lovend over hem hoorquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:32 schreef Tyron het volgende:
Oh is het weer zo ver, Bojan die geen wedstrijden goed mag spelen omdat hij eerder slecht speelde?![]()
Haha, die is hier (terecht) een hele lange tijd afgezeikt, maar doet het nu toch wel goed.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens Shreyas zijn we hier lovend over hem hoor![]()
als er iemand toch echt geen verstand van voetbal heeft, is het shreyas wel
en bovendien is hij ook nog eens supporter van psv
of was het feyenoord![]()
psv, feyenoord, twente. niemand weet het.quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:47 schreef Herqules het volgende:
als er iemand toch echt geen verstand van voetbal heeft, is het shreyas wel
en bovendien is hij ook nog eens supporter van psv
of was het feyenoord![]()
Ben ik het wel mee eens, als Sigthorsson ook nog eens de kansen mist blijft er weinig over omdat hij voetballend te weinig brengtquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat die wel het team beter laten renderen in de spits (Bojan ook pas de laatste paar wedstrijden.) helemaal in vergelijking met Sigthorsson. Dus dan is het logisch dat je van mij daar minder kritiek op hoort.![]()
Jaquote:
Nouri, Cerny en Van de Beek laten hun klasse zien, heerlijke spelers. Ajax veel balbezit en gevaarlijk maar Celtic had twee grote kansen uit counters, hadden eigenlijk moeten scoren![]()
Ik schakel pas net in, nog niet veel gezien van Van de Beek. Blijkbaar doet Cerny het ook met links en rechts, kan een voorzet geven en een actie naar binnen toequote:Op zaterdag 19 april 2014 10:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja
Nouri, Cerny en Van de Beek laten hun klasse zien, heerlijke spelers. Ajax veel balbezit en gevaarlijk maar Celtic had twee grote kansen uit counters, hadden eigenlijk moeten scoren![]()
![]()
Had net een goede actie toen Nouri hem inspeelde en hij weg draaide en 2(?) spelers uitspeelde binnen de 16 alleen het schot was niet goedquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik schakel pas net in, nog niet veel gezien van Van de Beek. Blijkbaar doet Cerny het ook met links en rechts, kan een voorzet geven en een actie naar binnen toe![]()
Vind vd Beek alleen nog vrij slordig in zijn passing.
Cerny en Nouri spelen heerlijk. Walian speelt verstoppertje.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
wowquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:24 schreef Denni5 het volgende:
![]()
Toch vallen me behalve die drie nog maar weinig spelers op, al ken ik ze ook niet echt moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:02 schreef Chase_Utley het volgende:
Vind vd Beek alleen nog vrij slordig in zijn passing.
Cerny en Nouri spelen heerlijk. Walian speelt verstoppertje.![]()
Sidoel is ook een groot talent.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch vallen me behalve die drie nog maar weinig spelers op, al ken ik ze ook niet echt moet ik zeggen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
http://foxsports.nl/video/207757-eriksen-is-on-fire.html
Had niet verwacht dat hij het zo goed zou doen![]()
![]()
Dan had je naar mij moeten luisteren, met afstand de beste speler van Tottenham.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:24 schreef Heeinz het volgende:
Had niet verwacht dat hij het zo goed zou doen![]()
Ja dat moet ik wel vakerquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan had je naar mij moeten luisteren, met afstand de beste speler van Tottenham.![]()
Zou me niet verbazen als er een grotere club komt die hem wil halen van de zomer.
Cerny trouwens![]()
![]()
Nouri speelt lekker ja, ook cerny goed bezig. Vind donny deze wedstrijd niet echt opvallend. Iemand stream voor Ajax-corinthians?![]()
Of Appie, zoals Evert zegtquote:
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Ik wel. Nu heeft hij betere spelers om zich heen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:24 schreef Heeinz het volgende:
Had niet verwacht dat hij het zo goed zou doen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat zegt alleen die Shreyas die moet je niet serieus nemenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:32 schreef Tyron het volgende:
Oh is het weer zo ver, Bojan die geen wedstrijden goed mag spelen omdat hij eerder slecht speelde?![]()
Volgens mij is het al 5 jaar duidelijk dat hij de toekomstig architect van een Barcelona, Real Madrid of andere grootmacht is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan had je naar mij moeten luisteren, met afstand de beste speler van Tottenham."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat hebben ze gedaan? En speelde Mastour mee?quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Speelde goed maar lieten zich klote door Anderlecht wat overigens echt vrij pover speelde. Laatste minuut 1-2 voor Anderlecht. Milan was echt ontzettend gevaarlijk uit vrije trappen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan? En speelde Mastour mee?
Mastour niet gezien overigens maar heb met een schuin oog gekeken dus wellicht kwam hij gewon niet aan de bal![]()
Dan zal hij wel niet gespeeld hebben. Onmogelijk dat hij niet aan de bal komt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mastour niet gezien overigens maar heb met een schuin oog gekeken dus wellicht kwam hij gewon niet aan de balWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hij is er niet, speelt al bij de o19.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan zal hij wel niet gespeeld hebben. Onmogelijk dat hij niet aan de bal komt.![]()
Ik wist dat hij al bij hen meedeed maar misschien kwam hij dit toernooi wel mee.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is er niet, speelt al bij de o19.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Omdat dat op het hoofdveld wordt gespeeld. En daar heeft FOX haar camera's staan.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Aha.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat dat op het hoofdveld wordt gespeeld. En daar heeft FOX haar camera's staan.
Volgende vraag: Waarom wordt Liverpool - Celtic op het hoofdveld gespeeld?![]()
Sponsorcontracten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aha.
Volgende vraag: Waarom wordt Liverpool - Celtic op het hoofdveld gespeeld?![]()
Ah.quote:
3-0 zie ik trouwens2x Karlsson en 1x Nouri. Karlsson ken ik niet..
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)-Magnus-Karlsson.htm
Ah. 1.90 op z'n 16e, kan wel eens nuttig zijn![]()
![]()
Hij kan niet koppenquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ah.
3-0 zie ik trouwens2x Karlsson en 1x Nouri. Karlsson ken ik niet..
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)-Magnus-Karlsson.htm
Ah. 1.90 op z'n 16e, kan wel eens nuttig zijn![]()
![]()
Hij kan er sowieso niet zo veel van. Snap nog niet waarom hij gehaald is.quote:
Over Leyder ben ik wel positief.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Was een mooie vrije trap.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja je ziet dat jij een echte fanboy bent aangezien je altijd kijkt naar Chrissie![]()
Absoluut. Had nog wat andere aardige balletjes maar die kwamen niet aan.quote:
[ Bericht 17% gewijzigd door Heeinz op 19-04-2014 14:45:21 ]![]()
Tja, 2 teams die nou niet echt bekend staan om de talenten die ze produceren tegenwoordig.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ook dat. Goal werd wel goed afgemaaktquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, 2 teams die nou niet echt bekend staan om de talenten die ze produceren tegenwoordig.![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:50 schreef Tyron het volgende:
ajax 4-0 gewonnen van cohoririnitiorotititas
Morgen Ajax - Liverpool om 12:00, en de nummer 1 van poule A (wij natuurlijk) tegen de nummer 2 van poule B (waarschijnlijk Anderlecht/Benfica) om 15:00![]()
![]()
Die heeft de broek al op de enkeltjes hangenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:03 schreef Heeinz het volgende:
Assist Eriksen bij Spurs #2
Tyron vindt dit leuk.![]()
Er waren ook enkele users die hem mislukt vondenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die heeft de broek al op de enkeltjes hangen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Nee hoor was toen ook gewoon heel slechtquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Was allemaal sarcasme"
- LitmanenAFCAHeeft het weer aardig opgepakt
![]()
Heeft serieus maar heel weinig slechte wedstrijden gespeeld. In de wedstrijden dat Spurs er niks van bakte was hij vaak nog een van de weinige lichtpuntjes.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor was toen ook gewoon heel slechtHeeft het weer aardig opgepakt
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Verschillen we van mening.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Heeft serieus maar heel weinig slechte wedstrijden gespeeld. In de wedstrijden dat Spurs er niks van bakte was hij vaak nog een van de weinige lichtpuntjes.![]()
twitter:Phil_L92 twitterde op zaterdag 19-04-2014 om 15:07:16Eriksen is too good. £11M was an absolute robbery. #THFC reageer retweet
twitter:cameronjandrews twitterde op zaterdag 19-04-2014 om 15:07:18Eriksen cost £11.5m. Absolute steal. reageer retweet
twitter:petr_hruby twitterde op zaterdag 19-04-2014 om 15:06:50@samuelj29060 Eriksen - 7 goals + 8 assists in 22 games. Transfer fee just under 12M. One of the best signings of this season. reageer retweet
![]()
![]()
Wel prima trouwens dat spelers als Vertonghen, Suarez en Eriksen het goed doen in Engeland. Zorgt er voor dat de spelers met een Ajaxstempel veel in trek blijven.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Yup, dan gaan ze misschien in de toekomst weer eens naar een topclubquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:09 schreef Chase_Utley het volgende:
Wel prima trouwens dat spelers als Vertonghen, Suarez en Eriksen het goed doen in Engeland. Zorgt er voor dat de spelers met een Ajaxstempel veel in trek blijven.![]()
![]()
Tja, over Spurs neem ik jouw mening dan weer niet zo serieus. Jij dacht dat Holtby ook een basisspeler was en dat hij beter dan Eriksen was.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Nee dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd dat ik Holtby niet veel vond onder doen voor Eriksen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, over Spurs neem ik jouw mening dan weer niet zo serieus. Jij dacht dat Holtby ook een basisspeler was en dat hij beter dan Eriksen was.![]()
Van deze selectie zie ik daar niet zoveel van terechtkomen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup, dan gaan ze misschien in de toekomst weer eens naar een topclubOh.![]()
Maar dat doet hij dus wel. Eriksen is een klasse of 5 beter.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd dat ik Holtby niet veel vond onder doen voor Eriksen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Denswil wel. Die heeft ongetwijfeld al een aanbieding gehad van een topclub, anders zou die wel verlengen. Enzo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van deze selectie zie ik daar niet zoveel van terechtkomen.![]()
Dat lijkt me wel een zekerheidjequote:Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van deze selectie zie ik daar niet zoveel van terechtkomen.![]()
Eriksen heeft stappen gemaakt en Holtby nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dat doet hij dus wel. Eriksen is een klasse of 5 beter.![]()
Hij mag zich eerst nog een paar jaar flink ontwikkelen bij Ajax.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denswil wel. Die heeft ongetwijfeld al een aanbieding gehad van een topclub, anders zou die wel verlengen. Enzo.Oh.![]()
Eriksen was al beter toen hij bij Spurs binnen kwam. Holtby was gewoon een goedkoop gokje en daar kunnen ze vast nog wel wat aan verdienen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen heeft stappen gemaakt en Holtby nietWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Heel erg flink ontwikkelen jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij mag zich eerst nog een paar jaar flink ontwikkelen bij Ajax.Als je uitspraken doet zoals Denswil en je speelt vervolgens zo kut dan ben je gewoon een lul.
![]()
Denswil ben ik echt niet kapot van die heeft totaal geen timingquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heel erg flink ontwikkelen jaAls je uitspraken doet zoals Denswil en je speelt vervolgens zo kut dan ben je gewoon een lul.
![]()
Ik denk dat zijn top ligt bij een club als Spurs of Evertonquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denswil ben ik echt niet kapot van die heeft totaal geen timing
Oh.![]()
Okequote:Op zaterdag 19 april 2014 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn top ligt bij een club als Spurs of Everton![]()
En dat niet alleen. Constant te klungelen, gaat nergens over. Nog erger dan Van Rhijn wat dat betreft.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denswil ben ik echt niet kapot van die heeft totaal geen timing![]()
We zullen het zienquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En dat niet alleen. Constant te klungelen, gaat nergens over. Nog erger dan Van Rhijn wat dat betreft.![]()
Hij kan wel veel beter hoor die Denswil, dat liet hij dit seizoen wel zien, maar bij mij is zijn krediet al op nu en het zal even duren voordat dat weer is opgebouwd. Daar zal hij niet blij mee zijn natuurlijk.quote:![]()
Je zet hem nu wel op scherpquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij kan wel veel beter hoor die Denswil, dat liet hij dit seizoen wel zien, maar bij mij is zijn krediet al op nu en het zal even duren voordat dat weer is opgebouwd. Daar zal hij niet blij mee zijn natuurlijk.![]()
Je gaat het nog zwaar krijgen dan de komende jaren. Komt alleen maar meer jeugd in het eerste elftal.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij kan wel veel beter hoor die Denswil, dat liet hij dit seizoen wel zien, maar bij mij is zijn krediet al op nu en het zal even duren voordat dat weer is opgebouwd. Daar zal hij niet blij mee zijn natuurlijk.![]()
Jeetjequote:Op zaterdag 19 april 2014 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd bij Boerrigter. Hielp niks.![]()
Dat moet je dan ook overlaten aan LitmanenAFCA. Zie Bojan, Eriksen en Serero.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd bij Boerrigter. Hielp niks.Oh.![]()
Ik vind het niet erg als een jonge speler een paar mindere wedstrijden speelt, maar als je eerst uitspraken doet dat je alleen wil verlengen als je gegarandeerd speelminuten krijgt en je speelt zo kut, nonchalant, en laks in de speelminuten die je krijgt, neem ik je niet meer serieusquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je gaat het nog zwaar krijgen dan de komende jaren. Komt alleen maar meer jeugd in het eerste elftal.![]()
![]()
Dat zei die niet. En wat hij wel zei was heel begrijpelijk aangezien hij Eredivisie moet spelen om zich te blijven ontwikkelen en dan vraag je je zeer terecht af wat Moisander gaat doen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als een jonge speler een paar mindere wedstrijden speelt, maar als je eerst uitspraken doet dat je alleen wil verlengen als je gegarandeerd speelminuten krijgt en je speelt zo kut, nonchalant, en laks in de speelminuten die je krijgt, neem ik je niet meer serieus![]()
Beter je best doen danquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd bij Boerrigter. Hielp niks.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
'Haatrecht zelf: 'Met geld heeft het absoluut niks te maken. Het gaat erom wat de sportieve perspectieven van Stefano bij Ajax zijn. Dit seizoen speelt hij alleen als Niklas Moisander niet inzetbaar is. Die situatie willen we niet nóg een seizoen.' 'quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zei die niet. En wat hij wel zei was heel begrijpelijk aangezien hij Eredivisie moet spelen om zich te blijven ontwikkelen en dan vraag je je zeer terecht af wat Moisander gaat doen.
Daarnaast speelt de beste speler gewoon. Denswil moet zichzelf lekker bewijzen in, jawel, de minuten die hij maakt. En dat doet hij niet.![]()
Denswil heeft nog een gigantisch lange weg te gaan voor hij op het niveau van Moisander zit. Jaartje verhuren zou misschien niet slecht zijn voor hem. Heeft jantje ook goed gedaanquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
'Haatrecht zelf: 'Met geld heeft het absoluut niks te maken. Het gaat erom wat de sportieve perspectieven van Stefano bij Ajax zijn. Dit seizoen speelt hij alleen als Niklas Moisander niet inzetbaar is. Die situatie willen we niet nóg een seizoen.' '
Daarnaast speelt de beste speler gewoon. Denswil moet zichzelf lekker bewijzen in, jawel, de minuten die hij maakt. En dat doet hij niet.![]()
Hij kan nog best wel wat leren van Moisander en zolang dat het geval is moet hij niet zeiken maar harder werken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
'Haatrecht zelf: 'Met geld heeft het absoluut niks te maken. Het gaat erom wat de sportieve perspectieven van Stefano bij Ajax zijn. Dit seizoen speelt hij alleen als Niklas Moisander niet inzetbaar is. Die situatie willen we niet nóg een seizoen.' '
http://www.esport3.cat/directes/esport3/
Finale van een toernooitje, Barcelona o12 - Ajax o12, Fode Fofana(jongen van GVAV) doet bij Barcelona mee.![]()
Dat lijkt me ook geen slecht idee, maar wie zou je dan achter Moisander moeten hebben, als die al blijft?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denswil heeft nog een gigantisch lange weg te gaan voor hij op het niveau van Moisander zit. Jaartje verhuren zou misschien niet slecht zijn voor hem. Heeft jantje ook goed gedaan![]()
Dat is juist het probleemquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen slecht idee, maar wie zou je dan achter Moisander moeten hebben, als die al blijft?![]()
Riedewald zal wel backup worden dan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen slecht idee, maar wie zou je dan achter Moisander moeten hebben, als die al blijft?Oh.![]()
En wie moet er linksback dan volgend seizoen wanneer Boilesen weer geblesseerd is?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald zal wel backup worden dan.![]()
Dijks waarschijnlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wie moet er linksback dan volgend seizoen wanneer Boilesen weer geblesseerd is?
Oh.![]()
Kan nu al niet wachten. Heeft het toch wel oke gedaan bij Heerenveen dit seizoen ondanks dat prachtige begin wat hij hadquote:![]()
![]()
Dijks kan er echt geen klote vanquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan nu al niet wachten. Heeft het toch wel oke gedaan bij Heerenveen dit seizoen ondanks dat prachtige begin wat hij had
Oh.![]()
Dijks is een prima backup voor de eredivisiequote:Op zaterdag 19 april 2014 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dijks kan er echt geen klote van![]()
Ben bang dat hij toch behoorlijk veel zal spelenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dijks is een prima backup voor de eredivisie![]()
Meen je dit?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dijks is een prima backup voor de eredivisieBij Heerenveen is het al helemaal niets.
![]()
In de Eredivisie is het niveau zo slecht dat zoiets gewoon kan tegenwoordig zonder ervoor gestraft te worden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben bang dat hij toch behoorlijk veel zal spelenRED ONS HENNIEGOD![]()
Eriksen 2 assists en een penalty (tegen tottenham) veroorzaakt
wereldvoetballer
[ Bericht 8% gewijzigd door Tyron op 19-04-2014 16:59:43 ]![]()
Ontzettend door de mand gezakt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:50 schreef Tyron het volgende:
Eriksen 2 assists en een penalty (tegen tottenham) veroorzaakt
wereldvoetballer
[ Bericht 0% gewijzigd door Gramulanion op 19-04-2014 17:13:20 ]![]()
Door de basket gevallen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ontzettend door de mand gezakt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Had het verkeerd getypt, hij dus in eigen zestien penalty veroorzaaktquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ontzettend door de mand gezakt.(Hands, armen langs zijn zij)
Maar de penalty werd gemist en was bij een 3-1 stand.![]()
Maar wel 2 assists dus.![]()
Als Frank naar Barca gaat is het zijn eerste aankoop, hoewel hij zal eerst wat verdedigers kopen en 3 keepersquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had het verkeerd getypt, hij dus in eigen zestien penalty veroorzaakt(Hands, armen langs zijn zij)
Maar de penalty werd gemist en was bij een 3-1 stand.![]()
Maar wel 2 assists dus.![]()
Neymar kan vertrekken dan .quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Frank naar Barca gaat is het zijn eerste aankoop, hoewel hij zal eerst wat verdedigers kopen en 3 keepersRED ONS HENNIEGOD![]()
Wel nee joh die vissen toch wel in een iets ander vijvertjequote:Op zaterdag 19 april 2014 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Frank naar Barca gaat is het zijn eerste aankoop, hoewel hij zal eerst wat verdedigers kopen en 3 keepers![]()
Als Frank naar Barca gaat dan wordt er voorlopig helemaal niets gekochtquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Frank naar Barca gaat is het zijn eerste aankoop, hoewel hij zal eerst wat verdedigers kopen en 3 keepers
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Toch vind ik hem de speler die het meest op Xavi lijkt qua spelquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee joh die vissen toch wel in een iets ander vijvertje![]()
quote:Jasper Cillessen is bereid om zijn contract bij Ajax te verlengen. De doelman van de Amsterdammers ligt na dit seizoen nog twee jaar vast, maar het dromen naar nieuwe successen bij Ajax zetten de keeper aan het denken.
'Ik sta open voor contractverlenging", zegt de international in het Algemeen Dagblad. 'Dit is pas mijn eerste echte seizoen. Ik sta helemaal achter de plannen om met een vaste kern spelers door te groeien. Nog vaker kampioen worden, in Europa verder komen. De achtste finales in de Champions League, en een jaar later nog verder. Waarom niet? Misschien zit het een keer mee met de loting. Ik ben nog niet klaar.'![]()
Cil de Cpil
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Edwin Winkels denkt niet dat Frank de Boer na dit seizoen trainer gaat worden van FC Barcelona. Volgens de correspondent is Johan Cruijff daar verantwoordelijk voor.
'Als ze Frank de Boer contracteren, halen ze Johan Cruijff binnen. En dat is het laatste wat ze willen. Cruijff heeft de laatste tijd weer flinke kritiek op het bestuur en dat blokkeert een eventuele komst van De Boer behoorlijk', aldus Winkels.
De Boer staat ook op het lijstje van de Spaanse krant El Mundo Deportivo. De Ajax-coach is welsiwaar oud-speler van de club en doet het goed bij de Amsterdammers, maar in een enquête van de krant krijgt hij slechts vijf procent van de stemmen.![]()
Natuurlijk welquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Als Frank naar Barca gaat dan wordt er voorlopig helemaal niets gekochtdat gaat gewoon door.
![]()
UEFA omkopen natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Natuurlijk weldat gaat gewoon door.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Uiteindelijk zal het wel blijven bij een "Foei, niet meer doen jongens!"quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh.![]()
Zekers. Vanzelfsprekend dat Barcelona zich niet aan het transferverbod dat ze voor een jaar opgelegd hebben gekregen hoeft te houden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blind en van Rhijn, kijken jullie mee?quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blind en van Rhijn, kijken jullie mee?![]()
![]()
Tikkie terug, tikkie terugquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nouja, dat is meestal wanneer de tegenstander ingegraven is, en naast dat het niveau lager ligt zetten ze in de gif ook nog eens matig druk.quote:
Wel mooi uitgespeeld natuurlijk.![]()
![]()
Precies.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het wel blijven bij een "Foei, niet meer doen jongens!"![]()
Die Karlsson is niet echt een killer lijkt meDie keeper van Corinthians was wel aardig die moeten we kopen
![]()
![]()
Die Nouriquote:![]()
![]()
Wat een heerlijke speler.
Cerny, Leyder en van de Beek zijn ook goed
Oh.![]()
Kwam geen doelpunt uit.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Waarom wordt het doelpunt aan het eind weggelaten?![]()
Die Karlsson zal het wel niet redden lijkt me.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Karlsson is niet echt een killer lijkt meDie keeper van Corinthians was wel aardig die moeten we kopen
Oh.![]()
j0rdiii er zijn nu niet echt veel buitenlandse talenten die volgend jaar bij Ajax in de jeugd komen?Oh.![]()
Heeft nog wel een paar jaar te gaan natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Karlsson zal het wel niet redden lijkt me.![]()
+ tweebenig. Geweldige spelerquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cerny is wel een talentje hoor heerlijke versnelling op gekoppeld aan goede techniek![]()
Maar zoals bij een Cerny of Nouri zie je de klasse er vanaf druipen. Daarvan weet je zeker dat die Ajax 1 gaan halen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft nog wel een paar jaar te gaan natuurlijkOh.![]()
Kan niet wachten tot deze gastjes in het 1e komen te spelen. Zal nog wel 2/3 jaar duren denk ik.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cerny is wel een talentje hoor heerlijke versnelling op gekoppeld aan goede techniekOh.![]()
Nouri is wel mocro he daar kan nog van alles mis gaanquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zoals bij een Cerny of Nouri zie je de klasse er vanaf druipen. Daarvan weet je zeker dat die Ajax 1 gaan halen.![]()
Ik heb wel vertrouwen in de begeleiding van Ajax.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouri is wel mocro he daar kan nog van alles mis gaanOh.![]()
Binnenkort gaat hij de criminaliteit in.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouri is wel mocro he daar kan nog van alles mis gaan![]()
Misschien hangt die nu al met zijn mattie,s op straatquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort gaat hij de criminaliteit in.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jeetje wat heffyquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort gaat hij de criminaliteit in.![]()
Rotzooi trappen bij bejaardenflats.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien hangt die nu al met zijn mattie,s op straat![]()
Net zoals bij Bouy zekerquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in de begeleiding van Ajax.![]()
99% denkt maar aan een ding en dat is de portemonnee en ongelijk kun je ze ook niet geven![]()
Ik, Nouri komt over een paar jaar uit. Over de spannende avonturen in de sloppenwijken van Amsterdam, oftewel de Bijlmer.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort gaat hij de criminaliteit in.Oh.![]()
Die kans dat hun portemonnee aan het einde van de carriere goed gevuld is, is groter als ze eerst de beste speler worden bij Ajax. Daarna kan hij altijd nog naar Barcelona of Real Madrid.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals bij Bouy zeker![]()
99% denkt maar aan een ding en dat is de portemonnee en ongelijk kun je ze ook niet gevenOh.![]()
Nouri komt in interviews totaal niet over als een relmocro.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja maar meestal loopt het toch anders bij die jongens. Voetballen kunnen ze allemaal maar het is ook mentaliteit wat de meeste opbreekt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kans dat hun portemonnee aan het einde van de carriere goed gevuld is, is groter als ze eerst de beste speler worden bij Ajax. Daarna kan hij altijd nog naar Barcelona of Real Madrid.
Niet dat ik zeg dat dit het geval zal zijn bij Nouri![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouri is wel mocro he daar kan nog van alles mis gaan
Als je dat ventje hoort spreken komt dat ook wel goed
Geen arrogante kop inderdaad , maar eerder iemand die heel bescheiden is ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Nouri komt in interviews totaal niet over als een relmocro.Oh.![]()
Ik hoop het maar ik hou voor alsnog een slag om de armquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je dat ventje hoort spreken komt dat ook wel goed![]()
![]()
De eerste echt geslaagde Mocro-voetballer moet nog geboren wordenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar meestal loopt het toch anders bij die jongens. Voetballen kunnen ze allemaal maar het is ook mentaliteit wat de meeste opbreekt.
Niet dat ik zeg dat dit het geval zal zijn bij NouriRED ONS HENNIEGOD![]()
Mentaliteit kan bij zoveel spelers een probleem zijn. Ik ga geen heel volk generaliseren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar meestal loopt het toch anders bij die jongens. Voetballen kunnen ze allemaal maar het is ook mentaliteit wat de meeste opbreekt.
Niet dat ik zeg dat dit het geval zal zijn bij NouriOh.![]()
Jammer dat Geert niet op je stem kan rekenen .quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mentaliteit kan bij zoveel spelers een probleem zijn. Ik ga geen heel volk generaliseren.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat wou ik zeggen. Die Belhanda kon een grote worden maar ging liever geld binnen hengelen in de Oekraïnequote:Op zaterdag 19 april 2014 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De eerste echt geslaagde Mocro-voetballer moet nog geboren worden![]()
Ik vind dit wel minder minder minder van je hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer dat Geert niet op je stem kan rekenen .Oh.![]()
Nee maar dat komt ook omdat de volgende lichting in de breedte beter is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
j0rdiii er zijn nu niet echt veel buitenlandse talenten die volgend jaar bij Ajax in de jeugd komen?
Nu waren de 'eigen' jongens die een contract kregen Nouri, Dekker, Walian en van de Beek. Volgend jaar zijn dat er op zeker al 6 denk ik, heb je dus ook minder buitenlanders nodig.![]()
Lens en hij zullen het wel gezellig hebben in Kiev...quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen. Die Belhanda kon een grote worden maar ging liever geld binnen hengelen in de OekraïneRED ONS HENNIEGOD![]()
Richard de Mos helaas ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel minder minder minder van je hoor.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die Jamaicanen komen nog wel toch? Bailey en Butler?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee maar dat komt ook omdat de volgende lichting in de breedte beter is.
Nu waren de 'eigen' jongens die een contract kregen Nouri, Dekker, Walian en van de Beek. Volgend jaar zijn dat er op zeker al 6 denk ik, heb je dus ook minder buitenlanders nodig.
Van welke jongens denk jij trouwens dat ze een contract krijgen?Ja maar die is sowieso al minder als zijn broer Aad.quote:Oh.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Jamaicanen komen nog wel toch? Bailey en Butler?Dilrosun, Fosu-Mensah, Eiting, Sidoel, Koks, Peeters. Dat zal dan in de winterstop zijn zodat ze in 2015 ingaan en tot 2018 lopen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van welke jongens denk jij trouwens dat ze een contract krijgen?![]()
goeie namenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dilrosun, Fosu-Mensah, Eiting, Sidoel, Koks, Peeters. Dat zal dan in de winterstop zijn zodat ze in 2015 ingaan en tot 2018 lopen.![]()
Dilrosun is die donkere jongen met nummer 11 toch? Viel goed in tegen Celtic en ook een paar keer positief gezien tegen die andere clubquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dilrosun, Fosu-Mensah, Eiting, Sidoel, Koks, Peeters. Dat zal dan in de winterstop zijn zodat ze in 2015 ingaan en tot 2018 lopen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: