We zullen het zienquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En dat niet alleen. Constant te klungelen, gaat nergens over. Nog erger dan Van Rhijn wat dat betreft.
Hij kan wel veel beter hoor die Denswil, dat liet hij dit seizoen wel zien, maar bij mij is zijn krediet al op nu en het zal even duren voordat dat weer is opgebouwd. Daar zal hij niet blij mee zijn natuurlijk.quote:
Je zet hem nu wel op scherpquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij kan wel veel beter hoor die Denswil, dat liet hij dit seizoen wel zien, maar bij mij is zijn krediet al op nu en het zal even duren voordat dat weer is opgebouwd. Daar zal hij niet blij mee zijn natuurlijk.
Je gaat het nog zwaar krijgen dan de komende jaren. Komt alleen maar meer jeugd in het eerste elftal.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij kan wel veel beter hoor die Denswil, dat liet hij dit seizoen wel zien, maar bij mij is zijn krediet al op nu en het zal even duren voordat dat weer is opgebouwd. Daar zal hij niet blij mee zijn natuurlijk.
Jeetjequote:Op zaterdag 19 april 2014 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd bij Boerrigter. Hielp niks.
Dat moet je dan ook overlaten aan LitmanenAFCA. Zie Bojan, Eriksen en Serero.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als een jonge speler een paar mindere wedstrijden speelt, maar als je eerst uitspraken doet dat je alleen wil verlengen als je gegarandeerd speelminuten krijgt en je speelt zo kut, nonchalant, en laks in de speelminuten die je krijgt, neem ik je niet meer serieusquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je gaat het nog zwaar krijgen dan de komende jaren. Komt alleen maar meer jeugd in het eerste elftal.
Dat zei die niet. En wat hij wel zei was heel begrijpelijk aangezien hij Eredivisie moet spelen om zich te blijven ontwikkelen en dan vraag je je zeer terecht af wat Moisander gaat doen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als een jonge speler een paar mindere wedstrijden speelt, maar als je eerst uitspraken doet dat je alleen wil verlengen als je gegarandeerd speelminuten krijgt en je speelt zo kut, nonchalant, en laks in de speelminuten die je krijgt, neem ik je niet meer serieus
Beter je best doen danquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
'Haatrecht zelf: 'Met geld heeft het absoluut niks te maken. Het gaat erom wat de sportieve perspectieven van Stefano bij Ajax zijn. Dit seizoen speelt hij alleen als Niklas Moisander niet inzetbaar is. Die situatie willen we niet nóg een seizoen.' 'quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zei die niet. En wat hij wel zei was heel begrijpelijk aangezien hij Eredivisie moet spelen om zich te blijven ontwikkelen en dan vraag je je zeer terecht af wat Moisander gaat doen.
Denswil heeft nog een gigantisch lange weg te gaan voor hij op het niveau van Moisander zit. Jaartje verhuren zou misschien niet slecht zijn voor hem. Heeft jantje ook goed gedaanquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
'Haatrecht zelf: 'Met geld heeft het absoluut niks te maken. Het gaat erom wat de sportieve perspectieven van Stefano bij Ajax zijn. Dit seizoen speelt hij alleen als Niklas Moisander niet inzetbaar is. Die situatie willen we niet nóg een seizoen.' '
Daarnaast speelt de beste speler gewoon. Denswil moet zichzelf lekker bewijzen in, jawel, de minuten die hij maakt. En dat doet hij niet.
Hij kan nog best wel wat leren van Moisander en zolang dat het geval is moet hij niet zeiken maar harder werken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
'Haatrecht zelf: 'Met geld heeft het absoluut niks te maken. Het gaat erom wat de sportieve perspectieven van Stefano bij Ajax zijn. Dit seizoen speelt hij alleen als Niklas Moisander niet inzetbaar is. Die situatie willen we niet nóg een seizoen.' '
Daarnaast speelt de beste speler gewoon. Denswil moet zichzelf lekker bewijzen in, jawel, de minuten die hij maakt. En dat doet hij niet.
Dat lijkt me ook geen slecht idee, maar wie zou je dan achter Moisander moeten hebben, als die al blijft?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denswil heeft nog een gigantisch lange weg te gaan voor hij op het niveau van Moisander zit. Jaartje verhuren zou misschien niet slecht zijn voor hem. Heeft jantje ook goed gedaan
Dat is juist het probleemquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen slecht idee, maar wie zou je dan achter Moisander moeten hebben, als die al blijft?
Riedewald zal wel backup worden dan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen slecht idee, maar wie zou je dan achter Moisander moeten hebben, als die al blijft?
En wie moet er linksback dan volgend seizoen wanneer Boilesen weer geblesseerd is?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald zal wel backup worden dan.
Dijks waarschijnlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wie moet er linksback dan volgend seizoen wanneer Boilesen weer geblesseerd is?
Kan nu al niet wachten. Heeft het toch wel oke gedaan bij Heerenveen dit seizoen ondanks dat prachtige begin wat hij hadquote:
Dijks kan er echt geen klote vanquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan nu al niet wachten. Heeft het toch wel oke gedaan bij Heerenveen dit seizoen ondanks dat prachtige begin wat hij had
Dijks is een prima backup voor de eredivisiequote:Op zaterdag 19 april 2014 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dijks kan er echt geen klote van
Ben bang dat hij toch behoorlijk veel zal spelenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dijks is een prima backup voor de eredivisie
Meen je dit?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dijks is een prima backup voor de eredivisie
In de Eredivisie is het niveau zo slecht dat zoiets gewoon kan tegenwoordig zonder ervoor gestraft te worden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben bang dat hij toch behoorlijk veel zal spelen
Ontzettend door de mand gezakt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:50 schreef Tyron het volgende:
Eriksen 2 assists en een penalty (tegen tottenham) veroorzaakt
wereldvoetballer
Door de basket gevallen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ontzettend door de mand gezakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |