Dat lijkt me ook geen slecht idee, maar wie zou je dan achter Moisander moeten hebben, als die al blijft?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denswil heeft nog een gigantisch lange weg te gaan voor hij op het niveau van Moisander zit. Jaartje verhuren zou misschien niet slecht zijn voor hem. Heeft jantje ook goed gedaan
Dat is juist het probleemquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen slecht idee, maar wie zou je dan achter Moisander moeten hebben, als die al blijft?
Riedewald zal wel backup worden dan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen slecht idee, maar wie zou je dan achter Moisander moeten hebben, als die al blijft?
En wie moet er linksback dan volgend seizoen wanneer Boilesen weer geblesseerd is?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald zal wel backup worden dan.
Dijks waarschijnlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wie moet er linksback dan volgend seizoen wanneer Boilesen weer geblesseerd is?
Kan nu al niet wachten. Heeft het toch wel oke gedaan bij Heerenveen dit seizoen ondanks dat prachtige begin wat hij hadquote:
Dijks kan er echt geen klote vanquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan nu al niet wachten. Heeft het toch wel oke gedaan bij Heerenveen dit seizoen ondanks dat prachtige begin wat hij had
Dijks is een prima backup voor de eredivisiequote:Op zaterdag 19 april 2014 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dijks kan er echt geen klote van
Ben bang dat hij toch behoorlijk veel zal spelenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dijks is een prima backup voor de eredivisie
Meen je dit?quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dijks is een prima backup voor de eredivisie
In de Eredivisie is het niveau zo slecht dat zoiets gewoon kan tegenwoordig zonder ervoor gestraft te worden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben bang dat hij toch behoorlijk veel zal spelen
Ontzettend door de mand gezakt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:50 schreef Tyron het volgende:
Eriksen 2 assists en een penalty (tegen tottenham) veroorzaakt
wereldvoetballer
Door de basket gevallen?quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ontzettend door de mand gezakt.
Had het verkeerd getypt, hij dus in eigen zestien penalty veroorzaaktquote:Op zaterdag 19 april 2014 16:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ontzettend door de mand gezakt.
Als Frank naar Barca gaat is het zijn eerste aankoop, hoewel hij zal eerst wat verdedigers kopen en 3 keepersquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had het verkeerd getypt, hij dus in eigen zestien penalty veroorzaakt(Hands, armen langs zijn zij)
Maar de penalty werd gemist en was bij een 3-1 stand.![]()
Maar wel 2 assists dus.
Neymar kan vertrekken dan .quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Frank naar Barca gaat is het zijn eerste aankoop, hoewel hij zal eerst wat verdedigers kopen en 3 keepers
Wel nee joh die vissen toch wel in een iets ander vijvertjequote:Op zaterdag 19 april 2014 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Frank naar Barca gaat is het zijn eerste aankoop, hoewel hij zal eerst wat verdedigers kopen en 3 keepers
Als Frank naar Barca gaat dan wordt er voorlopig helemaal niets gekochtquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch vind ik hem de speler die het meest op Xavi lijkt qua spelquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee joh die vissen toch wel in een iets ander vijvertje
quote:Jasper Cillessen is bereid om zijn contract bij Ajax te verlengen. De doelman van de Amsterdammers ligt na dit seizoen nog twee jaar vast, maar het dromen naar nieuwe successen bij Ajax zetten de keeper aan het denken.
'Ik sta open voor contractverlenging", zegt de international in het Algemeen Dagblad. 'Dit is pas mijn eerste echte seizoen. Ik sta helemaal achter de plannen om met een vaste kern spelers door te groeien. Nog vaker kampioen worden, in Europa verder komen. De achtste finales in de Champions League, en een jaar later nog verder. Waarom niet? Misschien zit het een keer mee met de loting. Ik ben nog niet klaar.'
quote:Edwin Winkels denkt niet dat Frank de Boer na dit seizoen trainer gaat worden van FC Barcelona. Volgens de correspondent is Johan Cruijff daar verantwoordelijk voor.
'Als ze Frank de Boer contracteren, halen ze Johan Cruijff binnen. En dat is het laatste wat ze willen. Cruijff heeft de laatste tijd weer flinke kritiek op het bestuur en dat blokkeert een eventuele komst van De Boer behoorlijk', aldus Winkels.
De Boer staat ook op het lijstje van de Spaanse krant El Mundo Deportivo. De Ajax-coach is welsiwaar oud-speler van de club en doet het goed bij de Amsterdammers, maar in een enquête van de krant krijgt hij slechts vijf procent van de stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |