Natuurlijk welquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Als Frank naar Barca gaat dan wordt er voorlopig helemaal niets gekocht
UEFA omkopen natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Natuurlijk weldat gaat gewoon door.
Uiteindelijk zal het wel blijven bij een "Foei, niet meer doen jongens!"quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zekers. Vanzelfsprekend dat Barcelona zich niet aan het transferverbod dat ze voor een jaar opgelegd hebben gekregen hoeft te houden.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blind en van Rhijn, kijken jullie mee?quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blind en van Rhijn, kijken jullie mee?
Tikkie terug, tikkie terugquote:
Nouja, dat is meestal wanneer de tegenstander ingegraven is, en naast dat het niveau lager ligt zetten ze in de gif ook nog eens matig druk.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het wel blijven bij een "Foei, niet meer doen jongens!"
Die Nouriquote:
Kwam geen doelpunt uit.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Waarom wordt het doelpunt aan het eind weggelaten?
Die Karlsson zal het wel niet redden lijkt me.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Karlsson is niet echt een killer lijkt meDie keeper van Corinthians was wel aardig die moeten we kopen
Heeft nog wel een paar jaar te gaan natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Karlsson zal het wel niet redden lijkt me.
+ tweebenig. Geweldige spelerquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cerny is wel een talentje hoor heerlijke versnelling op gekoppeld aan goede techniek
Maar zoals bij een Cerny of Nouri zie je de klasse er vanaf druipen. Daarvan weet je zeker dat die Ajax 1 gaan halen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft nog wel een paar jaar te gaan natuurlijk
Kan niet wachten tot deze gastjes in het 1e komen te spelen. Zal nog wel 2/3 jaar duren denk ik.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Cerny is wel een talentje hoor heerlijke versnelling op gekoppeld aan goede techniek
Nouri is wel mocro he daar kan nog van alles mis gaanquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zoals bij een Cerny of Nouri zie je de klasse er vanaf druipen. Daarvan weet je zeker dat die Ajax 1 gaan halen.
Ik heb wel vertrouwen in de begeleiding van Ajax.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouri is wel mocro he daar kan nog van alles mis gaan
Binnenkort gaat hij de criminaliteit in.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien hangt die nu al met zijn mattie,s op straatquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort gaat hij de criminaliteit in.
Jeetje wat heffyquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rotzooi trappen bij bejaardenflats.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien hangt die nu al met zijn mattie,s op straat
Net zoals bij Bouy zekerquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in de begeleiding van Ajax.
Ik, Nouri komt over een paar jaar uit. Over de spannende avonturen in de sloppenwijken van Amsterdam, oftewel de Bijlmer.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kans dat hun portemonnee aan het einde van de carriere goed gevuld is, is groter als ze eerst de beste speler worden bij Ajax. Daarna kan hij altijd nog naar Barcelona of Real Madrid.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals bij Bouy zeker![]()
99% denkt maar aan een ding en dat is de portemonnee en ongelijk kun je ze ook niet geven
Ja maar meestal loopt het toch anders bij die jongens. Voetballen kunnen ze allemaal maar het is ook mentaliteit wat de meeste opbreekt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kans dat hun portemonnee aan het einde van de carriere goed gevuld is, is groter als ze eerst de beste speler worden bij Ajax. Daarna kan hij altijd nog naar Barcelona of Real Madrid.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen arrogante kop inderdaad , maar eerder iemand die heel bescheiden is ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Nouri komt in interviews totaal niet over als een relmocro.
Ik hoop het maar ik hou voor alsnog een slag om de armquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je dat ventje hoort spreken komt dat ook wel goed
De eerste echt geslaagde Mocro-voetballer moet nog geboren wordenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar meestal loopt het toch anders bij die jongens. Voetballen kunnen ze allemaal maar het is ook mentaliteit wat de meeste opbreekt.
Niet dat ik zeg dat dit het geval zal zijn bij Nouri
Mentaliteit kan bij zoveel spelers een probleem zijn. Ik ga geen heel volk generaliseren.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar meestal loopt het toch anders bij die jongens. Voetballen kunnen ze allemaal maar het is ook mentaliteit wat de meeste opbreekt.
Niet dat ik zeg dat dit het geval zal zijn bij Nouri
Jammer dat Geert niet op je stem kan rekenen .quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mentaliteit kan bij zoveel spelers een probleem zijn. Ik ga geen heel volk generaliseren.
Dat wou ik zeggen. Die Belhanda kon een grote worden maar ging liever geld binnen hengelen in de Oekraïnequote:Op zaterdag 19 april 2014 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De eerste echt geslaagde Mocro-voetballer moet nog geboren worden
Ik vind dit wel minder minder minder van je hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer dat Geert niet op je stem kan rekenen .
Nee maar dat komt ook omdat de volgende lichting in de breedte beter is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
j0rdiii er zijn nu niet echt veel buitenlandse talenten die volgend jaar bij Ajax in de jeugd komen?
Lens en hij zullen het wel gezellig hebben in Kiev...quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen. Die Belhanda kon een grote worden maar ging liever geld binnen hengelen in de Oekraïne
Richard de Mos helaas ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel minder minder minder van je hoor.
Die Jamaicanen komen nog wel toch? Bailey en Butler?quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee maar dat komt ook omdat de volgende lichting in de breedte beter is.
Nu waren de 'eigen' jongens die een contract kregen Nouri, Dekker, Walian en van de Beek. Volgend jaar zijn dat er op zeker al 6 denk ik, heb je dus ook minder buitenlanders nodig.
Ja maar die is sowieso al minder als zijn broer Aad.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Jamaicanen komen nog wel toch? Bailey en Butler?
Dilrosun, Fosu-Mensah, Eiting, Sidoel, Koks, Peeters. Dat zal dan in de winterstop zijn zodat ze in 2015 ingaan en tot 2018 lopen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van welke jongens denk jij trouwens dat ze een contract krijgen?
goeie namenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dilrosun, Fosu-Mensah, Eiting, Sidoel, Koks, Peeters. Dat zal dan in de winterstop zijn zodat ze in 2015 ingaan en tot 2018 lopen.
Dilrosun is die donkere jongen met nummer 11 toch? Viel goed in tegen Celtic en ook een paar keer positief gezien tegen die andere clubquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dilrosun, Fosu-Mensah, Eiting, Sidoel, Koks, Peeters. Dat zal dan in de winterstop zijn zodat ze in 2015 ingaan en tot 2018 lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |