Dat zegt alleen die Shreyas die moet je niet serieus nemenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:32 schreef Tyron het volgende:
Oh is het weer zo ver, Bojan die geen wedstrijden goed mag spelen omdat hij eerder slecht speelde?
Volgens mij is het al 5 jaar duidelijk dat hij de toekomstig architect van een Barcelona, Real Madrid of andere grootmacht is.quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan had je naar mij moeten luisteren, met afstand de beste speler van Tottenham.
Wat hebben ze gedaan? En speelde Mastour mee?quote:
Speelde goed maar lieten zich klote door Anderlecht wat overigens echt vrij pover speelde. Laatste minuut 1-2 voor Anderlecht. Milan was echt ontzettend gevaarlijk uit vrije trappen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan? En speelde Mastour mee?
Dan zal hij wel niet gespeeld hebben. Onmogelijk dat hij niet aan de bal komt.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mastour niet gezien overigens maar heb met een schuin oog gekeken dus wellicht kwam hij gewon niet aan de bal
Hij is er niet, speelt al bij de o19.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan zal hij wel niet gespeeld hebben. Onmogelijk dat hij niet aan de bal komt.
Ik wist dat hij al bij hen meedeed maar misschien kwam hij dit toernooi wel mee.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is er niet, speelt al bij de o19.
Omdat dat op het hoofdveld wordt gespeeld. En daar heeft FOX haar camera's staan.quote:
Aha.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat dat op het hoofdveld wordt gespeeld. En daar heeft FOX haar camera's staan.
Sponsorcontracten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aha.
Volgende vraag: Waarom wordt Liverpool - Celtic op het hoofdveld gespeeld?
Ah.quote:
Hij kan niet koppenquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ah.
3-0 zie ik trouwens2x Karlsson en 1x Nouri. Karlsson ken ik niet..
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)-Magnus-Karlsson.htm
Ah. 1.90 op z'n 16e, kan wel eens nuttig zijn
Hij kan er sowieso niet zo veel van. Snap nog niet waarom hij gehaald is.quote:
Was een mooie vrije trap.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja je ziet dat jij een echte fanboy bent aangezien je altijd kijkt naar Chrissie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |