Tja, 2 teams die nou niet echt bekend staan om de talenten die ze produceren tegenwoordig.quote:
Ook dat. Goal werd wel goed afgemaaktquote:Op zaterdag 19 april 2014 14:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, 2 teams die nou niet echt bekend staan om de talenten die ze produceren tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:50 schreef Tyron het volgende:
ajax 4-0 gewonnen van cohoririnitiorotititas
Die heeft de broek al op de enkeltjes hangenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:03 schreef Heeinz het volgende:
Assist Eriksen bij Spurs #2
Tyron vindt dit leuk.
Er waren ook enkele users die hem mislukt vondenquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die heeft de broek al op de enkeltjes hangen
Nee hoor was toen ook gewoon heel slechtquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Was allemaal sarcasme"
- LitmanenAFCA
Heeft serieus maar heel weinig slechte wedstrijden gespeeld. In de wedstrijden dat Spurs er niks van bakte was hij vaak nog een van de weinige lichtpuntjes.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor was toen ook gewoon heel slechtHeeft het weer aardig opgepakt
Verschillen we van mening.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Heeft serieus maar heel weinig slechte wedstrijden gespeeld. In de wedstrijden dat Spurs er niks van bakte was hij vaak nog een van de weinige lichtpuntjes.
twitter:Phil_L92 twitterde op zaterdag 19-04-2014 om 15:07:16Eriksen is too good. £11M was an absolute robbery. #THFC reageer retweet
twitter:cameronjandrews twitterde op zaterdag 19-04-2014 om 15:07:18Eriksen cost £11.5m. Absolute steal. reageer retweet
twitter:petr_hruby twitterde op zaterdag 19-04-2014 om 15:06:50@samuelj29060 Eriksen - 7 goals + 8 assists in 22 games. Transfer fee just under 12M. One of the best signings of this season. reageer retweet
Yup, dan gaan ze misschien in de toekomst weer eens naar een topclubquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:09 schreef Chase_Utley het volgende:
Wel prima trouwens dat spelers als Vertonghen, Suarez en Eriksen het goed doen in Engeland. Zorgt er voor dat de spelers met een Ajaxstempel veel in trek blijven.
Tja, over Spurs neem ik jouw mening dan weer niet zo serieus. Jij dacht dat Holtby ook een basisspeler was en dat hij beter dan Eriksen was.quote:
Nee dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd dat ik Holtby niet veel vond onder doen voor Eriksen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, over Spurs neem ik jouw mening dan weer niet zo serieus. Jij dacht dat Holtby ook een basisspeler was en dat hij beter dan Eriksen was.
Van deze selectie zie ik daar niet zoveel van terechtkomen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup, dan gaan ze misschien in de toekomst weer eens naar een topclub
Maar dat doet hij dus wel. Eriksen is een klasse of 5 beter.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd dat ik Holtby niet veel vond onder doen voor Eriksen.
Denswil wel. Die heeft ongetwijfeld al een aanbieding gehad van een topclub, anders zou die wel verlengen. Enzo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van deze selectie zie ik daar niet zoveel van terechtkomen.
Dat lijkt me wel een zekerheidjequote:Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van deze selectie zie ik daar niet zoveel van terechtkomen.
Eriksen heeft stappen gemaakt en Holtby nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dat doet hij dus wel. Eriksen is een klasse of 5 beter.
Hij mag zich eerst nog een paar jaar flink ontwikkelen bij Ajax.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denswil wel. Die heeft ongetwijfeld al een aanbieding gehad van een topclub, anders zou die wel verlengen. Enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |