Dude, jij hebt in deze draad zelf de Kiev regering weggezet als Nazi's.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik vraag om een link waarin RT dat doet, die head lines doen dat in ieder geval niet.
Ja want antizionisme staat gelijk aan antisemitisme..
FOX vertrouw ik ook niet...en dankzij CNN ken ik elke vierkante centimeter van de Indische Oceaanquote:Op woensdag 16 april 2014 22:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Maar bronnen uit landen als de VS vertrouw je wel? Ook die hebben een bepaalde positie
Volgens mij komt het hier wel een beetje op neer.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Frikandelbroodje het volgende:
RT is een soort Fox News maar dan Russisch
Die hebben er wel invloed op is al lang bekend. Ook hebben er CNN journalisten ontslag genomen omdat ze daadwerkelijk werden gecensureerd.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:40 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Die worden meestal niet rechtstreeks betaald door de Amerikaanse regering.
I'll second that...quote:Op woensdag 16 april 2014 22:40 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ik weet voor 100% zeker dat die groepjes mannen in militair uniform, militair getraind en gewapend, en die elkaar schijnbaar ook nog eens toevallig zijn tegengekomen, geen normale lokale burgers zijn.
Nogmaals waar doe ik dat precies? Ik benoem allen dat feitje van die ministers...quote:Op woensdag 16 april 2014 22:41 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dude, jij hebt in deze draad zelf de Kiev regering weggezet als Nazi's.
En als jij ook maar enigszins de RT comments doorkijkt, en ik neem aan dat jij dat doet, kan je zien dat het een complete haat is tegen Joden, Israel en alles dat daar mee te maken heeft. Ook totale haat tegen het Westen trouwens. En dat valt samen met een RT dat systematisch het Westen, Israel (en ook alles dat met het Westen te maken heeft) weg zet als het kwaad.
Ja, kritisch journalistiek staat gelijk aan FOX News.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij komt het hier wel een beetje op neer.
Ik wacht op je bron over de journalisten.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:40 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ik weet voor 100% zeker dat die groepjes mannen in militair uniform, militair getraind en gewapend, en die elkaar schijnbaar ook nog eens toevallig zijn tegengekomen, geen normale lokale burgers zijn.
Kom op zeg. Je gaat toch niet oprecht RT als een serieus medium wegzetten? Het is misschien nog wel populistischer dan Fox en neemt het nog minder nauw met de waarheid.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef SadPanda het volgende:
Ja, kritisch journalistiek staat gelijk aan FOX News.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:44 schreef SadPanda het volgende:
Nogmaals waar doe ik dat precies? Ik benoem allen dat feitje van die ministers...
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal als er neo-nazi's in een regering zitten.
De pro-Russische parlementsleden zijn bedreigd...
[..]
Ben jij wel goed in je hoofd?Het is een neo-nazi partij, niet zo maar rechts.
Bril niet op? Daar zet ik het regime niet neer als nazi's. Ik zeg alleen dat er nazi's in het regime zitten doelend op de ministers.quote:
Hij heeft dus heel wat anders gezegd dan wat RT beweert. Read between the lines..quote:
Mag dat, volgens de Conventie van Genève? Jouw honger naar bewijs is niet de eerste prioriteit bij krijgsgevangenen en degene die ze gevangen nemen...Saddam liet uitvoerig krijgsgevangenen zien, dat werd hem niet in dank afgenomen toen in 91...quote:Op woensdag 16 april 2014 22:47 schreef meth1745 het volgende:
Russische militairen zouden gevangen genomen zijn, waarom worden ze dan niet getoond?
Ik ben benieuwd naar een niet objectief of verzonnen artikel van RT. Maar verder dan RT is slecht want Poetin betaalt kom je waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:47 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je gaat toch niet oprecht RT als een serieus medium wegzetten? Het is misschien nog wel populistischer dan Fox en neemt het nog minder nauw met de waarheid.
Neem eens de moeite om deze pagina terug te lezen en het verschil te zien tussen het interview zoals het in de Finse media is gegeven en de berichtgeving van RT daarover.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar een niet objectief of verzonnen artikel van RT. Maar verder dan RT is slecht want Poetin betaalt kom je waarschijnlijk niet.
Ik heb het RT bericht niet gelezen, ik heb enkel zijn naam eruit gehaald en opgezocht wat hij gezegd heeft. Omdat ik de feiten wil weten.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:50 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hij heeft dus heel wat anders gezegd dan wat RT beweert. Read between the lines..
Het is wel goed met jou. Je zet de Kiev regering duidelijk weg als Nazi's in je post.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:50 schreef SadPanda het volgende:
Bril niet op? Daar zet ik het regime niet neer als nazi's. Ik zeg alleen dat er nazi's in het regime zitten doelend op de ministers.
Zie het filmpje bij punt 3: http://www.buzzfeed.com/k(...)-russian-invasion-ofquote:Op woensdag 16 april 2014 22:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar een niet objectief of verzonnen artikel van RT. Maar verder dan RT is slecht want Poetin betaalt kom je waarschijnlijk niet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Liz_Wahlquote:Op woensdag 16 april 2014 22:46 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik wacht op je bron over de journalisten.
ddat waren reguliere soldaten, die russen zouden saboteurs zijn, geen krijgsgevangenen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:50 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Mag dat, volgens de Conventie van Genève? Jouw honger naar bewijs is niet de eerste prioriteit bij krijgsgevangenen en degene die ze gevangen nemen...Saddam liet uitvoerig krijgsgevangenen zien, dat werd hem niet in dank afgenomen toen in 91...
Jij bent dus blind. Ik benoem alleen dat er nazi ministers zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:53 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Het is wel goed met jou. Je zet de Kiev regering duidelijk weg als Nazi's in je post.
Anyway, RT is pure propaganda en als jij die anti-Westerse haat en haat op Israel niet ziet in RT comments, en hoe het Westen en Israel altijd negatief worden weggezet, heb je echt een compleet bord voor je kop.
Op mobiel gaat translate niet lekker, buiten dat artikel dus.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:52 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Neem eens de moeite om deze pagina terug te lezen en het verschil te zien tussen het interview zoals het in de Finse media is gegeven en de berichtgeving van RT daarover.
Die vallen onder het normale strafrecht, artikel 6 EVRM, in Straatsburg zijn ze daar ook niet zo happig op, verdachten voluit op TV...quote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef meth1745 het volgende:
[..]
ddat waren reguliere soldaten, die russen zouden saboteurs zijn, geen krijgsgevangenen.
Ik zei dat het er 1 was doelend op Liz. Jij beweerde dat het er meerdere waren daar vraag ik een bron om.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:56 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Liz_Wahl
http://rt.com/op-edge/quote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij bent dus blind. Ik benoem alleen dat er nazi ministers zijn.
Ik daag je uit om een niet objectief of verzonnen artikel te vinden. Het westen wordt zeker niet altijd negatief neergezet er wordt echter wel kritisch bericht over haar acties.
Maar natuurlijk. Kijk even rustig rond op de link die JimmyJames net post. Maar ik heb het gevoel dat jij helemaal niet op een discussie zit te wachten, maar gewoon puur aan het trollen bent.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Op mobiel gaat translate niet lekker, buiten dat artikel dus.
Nou zit ik al een maand of wat in deze reeks, en het is me maar een keer gelukt om SadPanda zijn klep te laten houden, met een pdf van 277 bladzijden van de Nicaragua zaak van het Internationaal Gerechtshof, daar had hij geen zin in...quote:Op woensdag 16 april 2014 23:00 schreef waht het volgende:
[..]
http://rt.com/op-edge/
Alles daar is pure haat jegens het westen.
Juist bij 3 zie ik geen filmpje? Maar het gaat zo te lezen erom dat 2 nieuwslezeressen hetzelfde zeggen, niet erg bijzonder.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:56 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Zie het filmpje bij punt 3: http://www.buzzfeed.com/k(...)-russian-invasion-of
Ze zijn volkomen geschift bij Russian Today.
Ik had deze dingen nog in mijn internet geschiedenis staan. Net zo erg soms. Vooral die laatste is hilarisch.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:56 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Zie het filmpje bij punt 3: http://www.buzzfeed.com/k(...)-russian-invasion-of
Ze zijn volkomen geschift bij Russian Today.
Vertel me eens waar op edge voorstaat?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:00 schreef waht het volgende:
[..]
http://rt.com/op-edge/
Alles daar is pure haat jegens het westen.
Het gaat om het filmpje dat bij punt 7 zou moeten staan. Die gestoorde DJ met 911 op de achterkant van zijn laptop.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Juist bij 3 zie ik geen filmpje? Maar het gaat zo te lezen erom dat 2 nieuwslezeressen hetzelfde zeggen, niet erg bijzonder.
Jij geloofd dat er burgers met een dure uitrusting rondlopen met o.a. RPG's enzo?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:47 schreef meth1745 het volgende:
Russische militairen zouden gevangen genomen zijn, waarom worden ze dan niet getoond?
Meth had links gisteren, waar je die zooi kan kopen (fair enough dat ging om een helm, sorry Meth)...maar hij lijkt serieus niet te geloven dat dat Russen zijn, dat is of naïef of hij wil een eerder ingenomen standpunt, tegen beter weten in, niet los te laten...quote:Op woensdag 16 april 2014 23:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij geloofd dat er burgers met een dure uitrusting rondlopen met o.a. RPG's enzo?![]()
Waar halen ze die ineens vandaan, ook allemaal uit de carnavalswinkel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Anti-govt militia drifting on Ukrainian APC in Slavyansk" vandaag
Best votes comment (RT excluded, 63 upvotes) Hey, een comment over de "Nazi regime (installed by US) - uiteraard schuld van de US.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Armored personnel carriers enter east Ukrainian cities" vandaag
Best voted comment (71 upvotes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest recente Afghanistan video "Playground Horror: Afghan girl gets prosthetic limb after grenade explosion"
Top voted comment (31 upvotes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, dit is ook een juweeltje. Video over bom in Athene "Video: Car bomb explodes in Athens ahead of Merkel visit"
Top voted (70 up)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, zo is heel RT. Er zijn ook genoeg comments waar Israel en het "Zionistische complot" de schuld krijgt voor Syria, Oekraine, whatever. Je kan het zo gek niet bedenken. Maar dat kan jij toch ook wel zien SadPanda?
[ Bericht 14% gewijzigd door Pharmacist op 16-04-2014 23:15:28 ]![]()
Een nare eigenschap daarbij is dat telkens wanneer er een statement van hem onderuit wordt gehaald, hij of snel naar een nieuw onderwerp over springt of het compleet negeert.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:02 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nou zit ik al een maand of wat in deze reeks, en het is me maar een keer gelukt om SadPanda zijn klep te laten houden, met een pdf van 277 bladzijden van de Nicaragua zaak van het Internationaal Gerechtshof, daar had hij geen zin in...
Als hij het niet doet om te zieken heeft hij last van iets...niet normaal...During the 2008 South Ossetia War Russia Today correspondent William Dunbar resigned because he was not allowed to report on Russian airstrikes on civilian targets and stated "any issue where there is a Kremlin line, RT is sure to toe it.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik zei dat het er 1 was doelend op Liz. Jij beweerde dat het er meerdere waren daar vraag ik een bron om.
Alsjeblieft. Of telt deze ook niet?![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:01 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Kijk even rustig rond op de link die JimmyJames net post. Maar ik heb het gevoel dat jij helemaal niet op een discussie zit te wachten, maar gewoon puur aan het trollen bent.Dat klopt toch? Nu is het rustig in de Krim?quote:1. So on Saturday, RT used all kinds of chyrons to explain the situation in Crimea. For example: The Russian military is a “stabilizing force for Ukraine.”Geen context erbij.quote:2. This one was the hot chyron of the day: “Russia force to act.”Al op reageert.quote:3. But the highlight of the day was when two RT anchors literally gave the exact same, word-for-word monologue hours apart on the history of Crimea.Filmpje laad niet, maar is dit zo erg dan?quote:4. Other parts were more like traditional news segments, like this one that accused the United States of hypocrisy over Iranian and Ukrainian nuclear weapons.Foutje kan altijdquote:5. Another segment was all about a Chechen terrorist who RT claimed was enlisted by supporters of the new government in Ukraine.Daar is al helemaal niks mis mee, het staat namelijk tussen quote tekens...quote:6. Basically, Saturday’s takeaway: Russia is just protecting Russians.Is toch zo?quote:8. On Sunday, RT.com upped the ante and published this dispatch, which begins, “Contrary to expectations, security in Crimea has actually become more stable.”Opinieprogramma, zoals in het begin bij een programma op RT staat is de mening van het programma niet altijd de mening van RT.quote:9. RT was still going strong on Monday with Russia’s “right to protect its interests” in Ukraine.Ook niks mis mee, er staat dat de Russische minister dat zei.quote:10. And how “…the interests of Ukrainian people” are the “top priority.”Klopt toch?quote:11. The Ukrainian Air Force even “sides” with the local authorities!Dat is inderdaad de argumentatie van Moskou.quote:12. Back at home here, the West is raving with threats over Russia’s move to “protect” Russians…Dat is toch zo? Er wordt toch niet geluisterd.quote:13. …as discord and rebellion apparently “simmer” among Ukrainians against the Ukrainian government.Dus?quote:14. And then to underscore the seriousness of the entire endeavor, RT presented Steven Seagal’s media criticism on Monday afternoon.Anti-Turkije![]()
Is hij al zo wanhopig dat hij links zoekt van dumpzaken?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:09 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Meth had links gisteren, waar je die zooi kan kopen (fair enough dat ging om een helm, sorry Meth)...maar hij lijkt serieus niet te geloven dat dat Russen zijn, dat is of naïef of hij wil een eerder ingenomen standpunt, tegen beter weten in, niet los te laten...
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)to-in-Oekraine.dhtmltwitter:volkskrant twitterde op woensdag 16-04-2014 om 23:19:22Poetin wil een federaal Oekraïne waarbij Rusland een veto krijgt in Oekraïense aangelegenheden, meldt de VS - http://t.co/eiBRgSrINc reageer retweet
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Nee, dat zullen andere nieuwszenders nooit doen.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:03 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
http://www.thedailybeast.(...)-the-cops-on-me.htmlIn het filmpje van RT wordt er bericht over beschuldigingen het wordt niet als een feit gepresenteerd.quote:Meanwhile a prominent Syrian blogger known as Black Moses has posted footage allegedly showing chemical weapons being used by rebels. Let's get the details from our correspondent Paul Scott here in the studio.quote:
Zelfde verhaal hè...Ook beschuldigingen.quote:Dat zal zij wel gezien hebben gezien ze in Tripoli was...quote:Anti-Turkije![]()
Klopt, ik ontkende alleen dat er veel antisemitische posts werden geplaatst. Maar de comments selectie lijkt me niet erg belangrijk, wat RT zelf zegt wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:10 schreef Pharmacist het volgende:
Anyway, zo is heel RT. Er zijn ook genoeg comments waar Israel en het "Zionistische complot" de schuld krijgt voor Syria, Oekraine, whatever. Je kan het zo gek niet bedenken. Maar dat kan jij toch ook wel zien SadPanda?Anti-Turkije![]()
Las net iets over een schietpartij bij een legerbasis, blijkbaar zijn er demonstranten naar een legerbasis gegaan en zijn er schoten gelost door Oekraïense militairen toen de sfeer grimmig werd. 4 doden volgens RT.![]()
Ik heb dat nu op de computer wel gezien en ik zie maar een erg kort berichtje, het lijkt me dat RT het heeft van het video interview.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:01 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Kijk even rustig rond op de link die JimmyJames net post. Maar ik heb het gevoel dat jij helemaal niet op een discussie zit te wachten, maar gewoon puur aan het trollen bent.Anti-Turkije![]()
Geef eens een voorbeeld, ik zie juist het omgekeerde. Er worden hier onzin dingen over mij gezegd zoals dat ik het regime neerzet als nazi's of dat ik een Poetin lover ben.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:12 schreef Ravvie het volgende:
Een nare eigenschap daarbij is dat telkens wanneer er een statement van hem onderuit wordt gehaald, hij of snel naar een nieuw onderwerp over springt of het compleet negeert.Die telt.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:12 schreef Ravvie het volgende:
During the 2008 South Ossetia War Russia Today correspondent William Dunbar resigned because he was not allowed to report on Russian airstrikes on civilian targets and stated "any issue where there is a Kremlin line, RT is sure to toe it.
Alsjeblieft. Of telt deze ook niet?
Anti-Turkije![]()
boehoequote:Op woensdag 16 april 2014 23:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, dat zullen andere nieuwszenders nooit doen.wel dus.quote:In het filmpje van RT wordt er bericht over beschuldigingen het wordt niet als een feit gepresenteerd.Dus ze halen zijn woorden nog steeds volledig uit de context.quote:Meanwhile a prominent Syrian blogger known as Black Moses has posted footage allegedly showing chemical weapons being used by rebels. Let's get the details from our correspondent Paul Scott here in the studio.
Zelfde verhaal hè...Nou nee, ik heb dat live gezien destijds terwijl andere nieuwszenders live aan het uitzenden waren hoe rebellen en burgers stonden te feesten op het groene plein. Hilarisch.quote:Dat zal zij wel gezien hebben gezien ze in Tripoli was...Incelfrikandel![]()
'reports'quote:Neequote:[..]
Dus ze halen zijn woorden nog steeds volledig uit de context.Ja, wat jij hebt gezien zegt me niet zoveel.quote:[..]
Nou nee, ik heb dat live gezien destijds terwijl andere nieuwszenders live aan het uitzenden waren hoe rebellen en burgers stonden te feesten op het groene plein. Hilarisch.Anti-Turkije![]()
Zei ik net hierboven ook al, torren in zijn kop die Poetin...als dit waar is dan is hij het compleet kwijt, Ukraïne is een soevereine staat gvd...geen kolonie...quote:Op woensdag 16 april 2014 23:23 schreef JimmyJames het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)to-in-Oekraine.dhtmltwitter:volkskrant twitterde op woensdag 16-04-2014 om 23:19:22Poetin wil een federaal Oekraïne waarbij Rusland een veto krijgt in Oekraïense aangelegenheden, meldt de VS - http://t.co/eiBRgSrINc reageer retweet
![]()
Maar er is een reden dat je blijft herhalen dat er nazi's in de regering zitten. Beeldvorming, m'n beste. Want we vinden het allemaal vervelend dat er nazi's bestaan, maar dat feit is op zichzelf niet bijzonder.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij bent dus blind. Ik benoem alleen dat er nazi ministers zijn.
Ik daag je uit om een niet objectief of verzonnen artikel te vinden. Het westen wordt zeker niet altijd negatief neergezet er wordt echter wel kritisch bericht over haar acties.
Dus waarom blijf je het herhalen?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
SadPanda, denk je ff aan de toegevoegde waarde voor het topic? En ik ben echt nieuwsgierig: doe je dit om te zieken of heb je oprecht problemen met dit soort discussie (ook irl op school en zo)?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
'reports'
[..]
Nee
[..]
Ja, wat jij hebt gezien zegt me niet zoveel.![]()
Zal wel wat genuanceerder liggen.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:23 schreef JimmyJames het volgende:
Anti-Turkije![]()
Ik blijft het niet steeds herhalen, enkel als er om argumenten wordt gevraagd waarom een referendum zou mogen.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar er is een reden dat je blijft herhalen dat er nazi's in de regering zitten. Beeldvorming, m'n beste. Want we vinden het allemaal vervelend dat er nazi's bestaan, maar dat feit is op zichzelf niet bijzonder.
Dus waarom blijf je het herhalen?Anti-Turkije![]()
Oh dit wel, maar RT rapporteert de waarheid in onverdunde vorm? Die torren zijn besmettelijk volgens mij...quote:![]()
Amerikaanse propaganda, nietwaar? Poetin is immers gewoon een toffe peer.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Het ging erover of RT betrouwbaar was, daar begon ik niet over.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:42 schreef SureD1 het volgende:
[..]
SadPanda, denk je ff aan de toegevoegde waarde voor het topic?Ik zie eerder dat jullie vaak problemen hebben met dit soort discussies, maar ik zie het nut er niet van om steeds persoonlijke aanvallen op mij te doen.quote:En ik ben echt nieuwsgierig: doe je dit om te zieken of heb je oprecht problemen met dit soort discussie (ook irl op school en zo)?Anti-Turkije![]()
Een referendum mag, want nazi-ministers?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik blijft het niet steeds herhalen, enkel als er om argumenten wordt gevraagd waarom een referendum zou mogen.
En je blijft het wel herhalen. Ben de hele avond afwezig geweest en ik werp een blik op dit topic en zie jou weer zaniken over die nazi's.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ach, dat zeg je nou niet over dat RT bericht hierboven...quote:Op woensdag 16 april 2014 23:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Amerikaanse propaganda, nietwaar? Poetin is immers gewoon een toffe peer.Anti-Turkije![]()
Het is geen aanval mijn beste, echt niet, ik zie een zorgwekkend patroon dat is alles..quote:Op woensdag 16 april 2014 23:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het ging erover of RT betrouwbaar was, daar begon ik niet over.
[..]
Ik zie eerder dat jullie vaak problemen hebben met dit soort discussies, maar ik zie het nut er niet van om steeds persoonlijke aanvallen op mij te doen.![]()
RT is Amerikaanse propaganda?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:46 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ach, dat zeg je nou niet over dat RT bericht hierboven...Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Nee, ik noemde dat met een heleboel andere redenen.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een referendum mag, want nazi-ministers?
En je blijft het wel herhalen. Ben de hele avond afwezig geweest en ik werp een blik op dit topic en zie jou weer zaniken over die nazi's.
Misschien verder kijken dan je neus lang is. Iemand beschuldigde mij ervan dat ik het regime als nazi's weg zette dus zei ik dat ik alleen zei dat er nazi ministers zijn. Ik begon er dus niet over...Anti-Turkije![]()
Idd. Ik had die Nazi-discussie meer dan een maand terug al met SadPanda. Toen werd het ook al aangehaald. Had ik net nog een post van terug moeten zoeken. 11 Maart.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
Een referendum mag, want nazi-ministers?
En je blijft het wel herhalen. Ben de hele avond afwezig geweest en ik werp een blik op dit topic en zie jou weer zaniken over die nazi's.![]()
Het regime niet, dat klopt. Maar je vindt het wel relevant om telkens te vermelden dat er nazi's in het parlement zitten. Waarom is dat?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, ik noemde dat met een heleboel andere redenen.
Misschien verder kijken dan je neus lang is. Iemand beschuldigde mij ervan dat ik het regime als nazi's weg zette dus zei ik dat ik alleen zei dat er nazi ministers zijn. Ik begon er dus niet over...Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ik meen dat SP aanvankelijk ook Russisch ingrijpen rechtvaardigde, want nazi's.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:49 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Idd. Ik had die Nazi-discussie meer dan een maand terug al met SadPanda. Toen werd het ook al aangehaald. Had ik net nog een past van terug moeten zoeken. 11 Maart.
Al kan ik ook in de war zijn met BaajGuardian.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Omdat hij denkt dat RT de waarheid predikt waarschijnlijk..dan krijg je dat soort afwijkende ideeën. Bij ons zitten ook mensen met nare denkbeelden in het Parlement.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het regime niet, dat klopt. Maar je vindt het wel relevant om telkens te vermelden dat er nazi's in het parlement zitten. Waarom is dat?![]()
Graag lezen wat ik hierboven schrijf. Ik noemde het alleen met een andere redenen waarom ik voor een referendum was. En ik zei regime dus minister niet parlement.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het regime niet, dat klopt. Maar je vindt het wel relevant om telkens te vermelden dat er nazi's in het parlement zitten. Waarom is dat?
Jullie beginnen er steeds weer over, zoals ik hierboven uitlegde.Anti-Turkije![]()
BaajGuardian vind het weerbericht al reden tot ingrijpen, gezien het eindeloos posten van de vlag en het volkslied van de Russische Federatie.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik meen dat SP aanvankelijk ook Russisch ingrijpen rechtvaardigde, want nazi's.
Al kan ik ook in de war zijn met BaajGuardian.![]()
Jij haalde het toch net aan? Doe nou niet alsof ik er steeds over begin.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:49 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Idd. Ik had die Nazi-discussie meer dan een maand terug al met SadPanda. Toen werd het ook al aangehaald. Had ik net nog een post van terug moeten zoeken. 11 Maart.Anti-Turkije![]()
Klopt, en Vigen98 en Terminator2000 ook maar die laatste heb ik hier al maanden niet gezien...nadat hij moest toegeven dat het toch weldegelijk Russen waren op de Krim...quote:Op woensdag 16 april 2014 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik meen dat SP aanvankelijk ook Russisch ingrijpen rechtvaardigde, want nazi's.
Al kan ik ook in de war zijn met BaajGuardian.![]()
Nee, dat was een van de vele redenen.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ik meen dat SP aanvankelijk ook Russisch ingrijpen rechtvaardigde, want nazi's.Anti-Turkije![]()
Onzin. Je begint er dagelijks over. En neen, niet op ons verzoek.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Graag lezen wat ik hierboven schrijf. Ik noemde het alleen met een andere redenen waarom ik voor een referendum was. En ik zei regime dus minister niet parlement.
Jullie beginnen er steeds weer over, zoals ik hierboven uitlegde.
Wat jij nu doet, is een schijnheilige discussietechniek hanteren: hit and run.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Laat maar eens zien, vandaag haalde Pharmacist het weer aan.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onzin. Je begint er dagelijks over. En neen, niet op ons verzoek.
Wat jij nu doet, is een schijnheilige discussietechniek hanteren: hit and run.Anti-Turkije![]()
RT is wel uiterst effectieve propaganda. Een van de grootste youtube kanalen. Een soort verzamelplaats voor mensen met een schijthekel aan het Westen en Israel. Ben benieuwd of ze bij de inlichtingendiensten wel eens discussieren over de schade die RT aanricht.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:50 schreef SureD1 het volgende:
Omdat hij denkt dat RT de waarheid predikt waarschijnlijk..dan krijg je dat soort afwijkende ideeën. Bij ons zitten ook mensen met nare denkbeelden in het Parlement.
Zeker met veel werkeloze en gefrustreerde mensen is het denk ik makkelijk Westerlingen tegen het Westen zelf op te zetten. Ik merk ook op bijv FB dat een aantal mensen, vaak zonder baan, heel veel conspiracy shit aan het posten zijn. Aan de andere kant zou je kunnen zeggen dat die makkelijk beinvloedbare mensen weinig uitmaken in de samenleving. Ik vraag me echter af of RT ook niet jonge, intelligente mensen, kan hersenspoelen.![]()
Een nazi-partij in het parlement, met beperkte invloed, is reden genoeg om de Russen binnen te laten vallen?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:53 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, dat was een van de vele redenen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Russische beer is prima om een gezellig potje mee te schaken. Het probleem is alleen dat de Russische beer vuistdiep met de (mafia) vor verweven zit, zodat zij niet te vertrouwen zijn. Wij zouden hen moeten helpen die verwevenheid te ontrafelen, alleen daarna kan er vrede en samenwerking zijn.quote:![]()
Ik zeg toch net ministers niks parlement. Nee, dat is niet genoeg reden zoals je in mijn post hierboven kan lezen.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een nazi-partij in het parlement, met beperkte invloed, is reden genoeg om de Russen binnen te laten vallen?Anti-Turkije![]()
En gisteren deed je het zelf. Tegenover mij.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Laat maar eens zien, vandaag haalde Pharmacist het weer aan.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Het is een reden, schreef jij. Waarom zou dat een reden zijn?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik zeg toch net ministers niks parlement. Nee, dat is niet genoeg reden zoals je in mijn post hierboven kan lezen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
NATO To Boost Air, Warship Presence Around Russia; Netherlands May Deploy F-16s To Ukraine
Dit is ook weer aardig uit z'n verband getrokken
Yankee go home!![]()
Zou kunnen maar moet je er dan een groot probleem van maken?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En gisteren deed je het zelf. Tegenover mij.
Kan het niet gewoon over de inhoud gaan en niet over hoe vaak ik nazi ministers zou gebruiken en persoonlijke aanvallen op mij.Anti-Turkije![]()
Het was meer bedoeld om de context te scheppen.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is een reden, schreef jij. Waarom zou dat een reden zijn?Anti-Turkije![]()
Mja waarom ook niet, kunnen we die B61's eens showen aan de pylons. Dat zal wel indruk maken op Putinquote:Op woensdag 16 april 2014 23:56 schreef remlof het volgende:
NATO To Boost Air, Warship Presence Around Russia; Netherlands May Deploy F-16s To Ukraine
Dit is ook weer aardig uit z'n verband getrokkenAls je het spel van Putin speelt, fabriceer je een perfecte kopie waar niets in zit maar er wel zo uit ziet. Gewoon, omdat het kan. Putin doet dat ook.
![]()
Pure misleiding. Het suggereert dat Nederland F-16s in de Ukraine gaat inzetten. Man.....quote:Op woensdag 16 april 2014 23:56 schreef remlof het volgende:
Dit is ook weer aardig uit z'n verband getrokken![]()
Ik val je niet persoonlijk aan, ik vraag slechts wat jouw reden is om telkens die nazi's aan te halen. En nee, dat doe je naar eigen zeggen niet, maar stiekem doe je het telkens wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zou kunnen maar moet je er dan een groot probleem van maken?
Kan het niet gewoon over de inhoud gaan en niet over hoe vaak ik nazi ministers zou gebruiken en persoonlijke aanvallen op mij.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Waarom is dat een reden? Ik vraag het je nogmaals.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld om de context te scheppen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
We hebben dit wel laten schieten de laatste jaren... Onder de Bush regering hadden wij het te druk met ons opwinden over de Ammies, terwijl Poetin toen al druk bezig was met de wederopbouw van het Tsarenrijk. Er werd hooguit schaapachtig gelachen als hij de grondwet even omgooide om met Medvedev te taggen wie PM en wie president mocht zijn...quote:Op woensdag 16 april 2014 23:54 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
RT is wel uiterst effectieve propaganda. Een van de grootste youtube kanalen. Een soort verzamelplaats voor mensen met een schijthekel aan het Westen en Israel. Ben benieuwd of ze bij de inlichtingendiensten wel eens discussieren over de schade die RT aanricht.
Zeker met veel werkeloze en gefrustreerde mensen is het denk ik makkelijk Westerlingen tegen het Westen zelf op te zetten. Ik merk ook op bijv FB dat een aantal mensen, vaak zonder baan, heel veel conspiracy shit aan het posten zijn. Aan de andere kant zou je kunnen zeggen dat die makkelijk beinvloedbare mensen weinig uitmaken in de samenleving. Ik vraag me echter af of RT ook niet jonge, intelligente mensen, kan hersenspoelen.
RT is zeker efficiënt... Ik snap ook niet hoe een 17 jarige Nederlander anders zo anti Westers in zijn denkbeelden kan zitten. Ik bedoel 2003 was voor veel van ons de druppel wat Bush betrof, maar SP was 6 toen, dus toen maakte hij ruzie met kinderen in de zandbak omdat hij bewijs wilde dat de zandlaag maar een halve meter diep was...
Ik denk dat deze crisis de verhoudingen tussen West en Oost weer behoorlijk zal aanscherpen, en dat zal RT ook merken.![]()
Ik erken mijn fout, ik bedoelde het zoals ik net zei meer om context te scheppen gezien de discriminatie van Russisch sprekende door het regime.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom is dat een reden? Ik vraag het je nogmaals.Anti-Turkije![]()
Holy shit mensen SadPanda erkent zijn fout.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:00 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik erken mijn fout, ik bedoelde het zoals ik net zei meer om context te scheppen gezien de discriminatie van Russisch sprekende door het regime.![]()
Nog een SadPanda topic.
Samenvatting: Amerikaanse militairen in het geheim gebruikt als proefkonijnen door de Amerikaanse overheid in samen werking met (ex-)nazi wetenschappers.
bron: RT uiteraard...
NWS / Amerikaanse militairen gebruikt als proefkonijnen door overheid
Haatkanaal much?![]()
Haal de Playmobil dozen maar uit de kast er komt een 'missie'.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:56 schreef remlof het volgende:
Dit is ook weer aardig uit z'n verband getrokken![]()
Vergeet de LSD niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:01 schreef Pharmacist het volgende:
Nog een SadPanda topic.
Samenvatting: Amerikaanse militairen in het geheim gebruikt als proefkonijnen door de Amerikaanse overheid in samen werking met (ex-)nazi wetenschappers.
Haatkanaal much?![]()
Die hebben we al, ze oefenen het laden met dummies, dus dan kunnen we die gewoon eronder hangen en dan een beetje gaan langsbuzzen...dat mag toch zolang we toestemming hebben van de staat wiens luchtruim we gebruiken, zelfs als dat Ukraïne zou zijn...quote:Op woensdag 16 april 2014 23:58 schreef ATan het volgende:
[..]
Mja waarom ook niet, kunnen we die B61's eens showen aan de pylons. Dat zal wel indruk maken op PutinAls je het spel van Putin speelt, fabriceer je een perfecte kopie waar niets in zit maar er wel zo uit ziet. Gewoon, omdat het kan. Putin doet dat ook.
![]()
Ook die zogenaamde discriminatie ligt een heel stuk genuanceerder dan jij en de Ruski's doen overkomen. Al zal ik erkennen dat de nieuwe regering in Kiev het niet handig heeft gespeeld met dat taal-gedoe. Maar die fout is snel hersteld.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:00 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik erken mijn fout, ik bedoelde het zoals ik net zei meer om context te scheppen gezien de discriminatie van Russisch sprekende door het regime.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Niet anti-Westers wel tegen de politiek van het westen (en natuurlijk van Rusland enz.).quote:Op donderdag 17 april 2014 00:00 schreef SureD1 het volgende:
[..]
RT is zeker efficiënt... Ik snap ook niet hoe een 17 jarige Nederlander anders zo anti Westers in zijn denkbeelden kan zitten.
Ik denk dat deze crisis de verhoudingen tussen West en Oost weer behoorlijk zal aanscherpen, en dat zal RT ook merken.
Ik vind gewoon dat de burgers recht hebben om te kiezen in een referendum als dat in West-Oekraïne gebeurt was vond ik het ook goed.
Iedereen kan toch wel zien dat opsplitsing de enige oplossing is?quote:dus toen maakte hij ruzie met kinderen in de zandbak omdat hij bewijs wilde dat de zandlaag maar een halve meter diep was...
Anti-Turkije![]()
Quoted for posterity..deze print ik uit en lijst ik inquote:Op donderdag 17 april 2014 00:00 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik erken mijn fout, ik bedoelde het zoals ik net zei meer om context te scheppen gezien de discriminatie van Russisch sprekende door het regime.maar dan crop ik hem wel tot de eerste komma.
![]()
Ja wow heb ik ook echt nooit eerder gedaanquote:Op donderdag 17 april 2014 00:01 schreef ATan het volgende:
[..]
Holy shit mensen SadPanda erkent zijn fout.
Anti-Turkije![]()
Ja, die federale rechtbank zal wel liegen. Maar wat voegt deze post nou toe aan het topic?quote:Op donderdag 17 april 2014 00:01 schreef Pharmacist het volgende:
Nog een SadPanda topic.
Haatkanaal much?Anti-Turkije![]()
Weet je, dat zou helemaal prima zijn als ze dat via politieke kanalen in Kiev zouden regelen. Maar die mensen in het Oosten en het door hun gewenste lot zijn slechts figuranten in iets veel groters...quote:Op donderdag 17 april 2014 00:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Niet anti-Westers wel tegen de politiek van het westen (en natuurlijk van Rusland enz.).
Ik vind gewoon dat de burgers recht hebben om te kiezen in een referendum als dat in West-Oekraïne gebeurt was vond ik het ook goed.
Iedereen kan toch wel zien dat opsplitsing de enige oplossing is?
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: