abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137634762
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:41 schreef SadPanda het volgende:
Het staat wel dergelijk op Wikipedia. https://nl.wikipedia.org/wiki/Svoboda_(partij)

En ik heb al vele voorbeelden gegeven.
Okay, dank je wel. Luister, jij hebt een probleem met mijn gebruik van het woord "revolutie", wat dus helemaal geen probleem aangezien het hoe dan ook een revolutie is.

Jij begint over die "Neo-Nazi" partij, en ik vraag om toelichting zonder jouw gebruik van "Neo Nazi" tegen te spreken. Jij geeft toelichting. Dank je wel.

Ik meng me niet in dit soort discussies omdat ik alleen geinteresseerd ben ik geopolitiek en cijfertjes en niet in modder-gooien. Ik heb die complete discussie over Nazi's en ander wazig gelul ontweken omdat replies al heel snel heel veel real-life time kosten en daar heb ik geen zin in
  dinsdag 11 maart 2014 @ 21:45:39 #227
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_137634776
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is toch maar een tijdelijke regering, dus waar maak je je druk om? :)
En bovendien, deze tijdelijke regering is toch gebaseerd op waar de Ukrainers zelf op gestemd hadden?
Ik vind het niet normaal als er neo-nazi's in een regering zitten.
De pro-Russische parlementsleden zijn bedreigd...
quote:
Blijkbaar hebben een aantal Ukrainers rechts gestemd...so what?
Ben jij wel goed in je hoofd? 8)7 Het is een neo-nazi partij, niet zo maar rechts.
Anti-Turkije
pi_137634965
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef SadPanda het volgende:

[..]

[..]

Ben jij wel goed in je hoofd? 8)7 Het is een neo-nazi partij, niet zo maar rechts.
-JIJ- vindt het niet normaal, maar een aantal Ukrainers blijkbaar wel. Wie ben -jij- om te oordelen over het stemgedrag van inwoners in hun -eigen- land?

Goh, en ik maar denken dat de annexatie van een hele provincie + bedreiging van oorlog met een agressorland dat ook nog eens vele malen sterker is (en nukes heeft) veel erger is.

Je bent zelf niet goed bij je hoofd :P
pi_137634985
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:40 schreef DeJori het volgende:

[..]

Het ging er dan ook over waarom dat het westen Oekraïne zou willen.

Die steenkolenmijnen hebben klaarblijkelijk ook allerlei stabiliteitsproblemen omdat ze te diep zijn...
True, maar Europa zal er niet rouwig om zijn dat China een deel van de investeringen op zich neemt.
pi_137635044
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef SadPanda het volgende:

[..]

[..]

Waarom zou hij niet goed bij zijn hoofd zijn? Hij heeft er toch niet op gestemd. Schijnbaar is er in Oekraine een draagvlak voor anders had er niemand op gestemd.

Ik vind het niet normaal wanneer er een dictator aan de macht is toch gebeurt het op sommige plekken (Rusland o.a), dat de pro-Russische parlementsleden zijn bedreigd moet je toch even verder onderbouwen, vooralsnog is deze regering gewoon legaal conform de Oekrainsche grondwet gekozen door het parlement gekozen door het volk, dat dat niet in jouw Russisch straatje past verandert daar niks aan.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 21:50:38 #231
421524 SadPanda
pi_137635068
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

-JIJ- vindt het niet normaal, maar een aantal Ukrainers blijkbaar wel. Wie ben -jij- om te oordelen over het stemgedrag van inwoners in hun -eigen- land?
Ja, als de Duitsers democratisch zouden stemmen dat de Joden worden vergast is het zeker ook geen probleem.

quote:
Goh, en ik maar denken dat de annexatie van een hele provincie + bedreiging van oorlog met een agressorland dat ook nog eens vele malen sterker is (en nukes heeft) veel erger is.
Blablabla, de Krim wil bij Rusland.

quote:
Je bent zelf niet goed bij je hoofd :P
Conclusie: je bent een troll
Anti-Turkije
  dinsdag 11 maart 2014 @ 21:53:09 #232
421524 SadPanda
pi_137635220
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:50 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Waarom zou hij niet goed bij zijn hoofd zijn? Hij heeft er toch niet op gestemd. Schijnbaar is er in Oekraine een draagvlak voor anders had er niemand op gestemd.
Hij bagatelliseert de partij door het rechts te noemen. Ja, dat toont aan hoe dom dat volk is wat er op stemt.

quote:
Ik vind het niet normaal wanneer er een dictator aan de macht is toch gebeurt het op sommige plekken (Rusland o.a), dat de pro-Russische parlementsleden zijn bedreigd moet je toch even verder onderbouwen, vooralsnog is deze regering gewoon legaal conform de Oekrainsche grondwet gekozen door het parlement gekozen door het volk, dat dat niet in jouw Russisch straatje past verandert daar niks aan.
Nee, de regering is niet legaal conform de Oekrainsche grondwet gekozen. De afzetting van Janoekovytsj door het parlement was illegaal.
Anti-Turkije
pi_137635254
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:50 schreef SadPanda het volgende:

Ja, als de Duitsers democratisch zouden stemmen dat de Joden worden vergast is het zeker ook geen probleem.
Iets met dingen uit verband trekken, je begint nu echt te redeneren als een puber.

quote:
Zeg jij, ik zeg het Krim wil dat waarschijnlijk niet en daarom was een bezetting alvorens een referendum noodzakelijk.

quote:
Conclusies trekken is schijnbaar niet een van je sterkste dingen.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 21:55:43 #234
421524 SadPanda
pi_137635356
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:53 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Iets met dingen uit verband trekken, je begint nu echt te redeneren als een puber.
Dit vind dit een normale en geen troll reactie? Het lijkt me toch normaal dat ik een neo-nazi partij mag veroordelen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

quote:
[..]

Zeg jij, ik zeg het Krim wil dat waarschijnlijk niet en daarom was een bezetting alvorens een referendum noodzakelijk.
De regering van Oekraïne verbood een referendum, dat zouden ze niet doen als Rusland die toch verliest. Dus een bezetting was wel noodzakelijk.
Anti-Turkije
pi_137635407
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:53 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Hij bagatelliseert de partij door het rechts te noemen. Ja, dat toont aan hoe dom dat volk is wat er op stemt.

[..]

Nee, de regering is niet legaal conform de Oekrainsche grondwet gekozen. De afzetting van Janoekovytsj door het parlement was illegaal.
Da afzetting was legaal, een meerderheid van het parlement heeft ervoor gekozen Janoekovytsj uit zijn functie te zetten (zelfs zijn eigen partij)wegens misdaden jegens het volk, nogmaals, dat het niet in jouw Russisch straatje past maakt het niet illegal.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 21:58:29 #236
421524 SadPanda
pi_137635516
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:56 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Da afzetting was legaal, een meerderheid van het parlement heeft ervoor gekozen Janoekovytsj uit zijn functie te zetten (zelfs zijn eigen partij)wegens misdaden jegens het volk, nogmaals, dat het niet in jouw Russisch straatje past maakt het niet illegal.
Nee, het is een feit dat het niet legaal was. Dat de meerderheid van het parlement dat wil maakt het nog niet legaal, het ging niet volgens de juiste procedure.

Zijn eigen partij stemde niet tegen hem alleen de mensen die uit zijn partij stapte.

Welke misdaden heeft hij dan gepleegd tegen het volk? Het schieten op demonstranten? Wat volgens een minister uit Estland door de regering is gedaan?
Anti-Turkije
pi_137635692
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:55 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Dit vind dit een normale en geen troll reactie? Het lijkt me toch normaal dat ik een neo-nazi partij mag veroordelen?
Dat is niet wat ik quote, jij trekt daar dingen uit verband, als je dat niet snapt denk ik dat wij op een ander niveau zitten.

quote:
De regering van Oekraïne verbood een referendum, dat zouden ze niet doen als Rusland die toch verliest. Dus een bezetting was wel noodzakelijk.
De regering verbood het referendum omdat het dat kan doen, wat daar de redenen van zijn kunnen wij niet bepalen vanaf hier, als het Krim gewoon had gewacht op de permanente regering hadden ze wellicht een volledige toelichting kunnen krijgen, vooralsnog mag je een referendum aanvragen, maar wordt die niet per definitie goed gekeurd.

Goed om te zien dat je nu wel toegeeft dat het een bezetting is na al die ontkenningen, overigens is jouw reden om een bezetting noodzakelijk te noemen uiteraard belachelijk, om een referendum af te dwingen en de uitslag te sturen, flikker toch op man :D
pi_137635720
Mijn excuus, ik was eventjes elders :P
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:55 schreef SadPanda het volgende:

[..]

[..]

[..]

Op het moment dat -alle- diplomatieke mogelijkheden op zijn, -dan- kan je verder kijken naar wat de verdere mogelijkheden zijn.
Wat Rusland doet is ordinair landjepik. Goed, ze doen het voor hun eigen interesses, maar de Russen hebben totaal geen respect voor de tegenpartij. Het zou mij niks verbazen als van al het militaire materieel dat Ukraine nog heeft op de Krim, ze alleen maar de soldaten in hun ondergoed terugkrijgen :P
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2014 @ 22:02:38 #239
230491 Zith
pls tip
pi_137635769
In discussie gaan met SadPanda :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_137635789
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:58 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Nee, het is een feit dat het niet legaal was. Dat de meerderheid van het parlement dat wil maakt het nog niet legaal, het ging niet volgens de juiste procedure.

Zijn eigen partij stemde niet tegen hem alleen de mensen die uit zijn partij stapte.

Welke misdaden heeft hij dan gepleegd tegen het volk? Het schieten op demonstranten? Wat volgens een minister uit Estland door de regering is gedaan?
Dan nog, er komen herverkiezingen, dus waar maak je je druk om?
En sowieso is met het verlies van de Krim het parlement sowieso niet meer representatief want de Krim gaat (naar mijn mening dan he? :P ) nooit meer Ukrains worden.
pi_137635830
quote:
16s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:02 schreef Zith het volgende:
In discussie gaan met SadPanda :')
Wel triest eigenlijk dat alles wat zo anti-Amerika is, zo dom lijkt te zijn magoed...
pi_137635843
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:58 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij toch echt nog een keer naar dat telefoongesprek luisteren, er wordt namelijk nergens gezegd dat het door de regering wordt gedaan, maar goed, jij hebt affiniteit met dingen uit verband trekken.

En ja zijn eigen partij stemde dus wel tegen hem als die mensen uit zijn partij stapten, of ze dat ervoor of erna doen is niet van belang.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:04:35 #243
421524 SadPanda
pi_137635890
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:01 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

De regering verbood het referendum omdat het dat kan doen, wat daar de redenen van zijn kunnen wij niet bepalen vanaf hier, als het Krim gewoon had gewacht op de permanente regering hadden ze wellicht een volledige toelichting kunnen krijgen, vooralsnog mag je een referendum aanvragen, maar wordt die niet per definitie goed gekeurd.

Goed om te zien dat je nu wel toegeeft dat het een bezetting is na al die ontkenningen, overigens is jouw reden om een bezetting noodzakelijk te noemen uiteraard belachelijk, om een referendum af te dwingen en de uitslag te sturen, flikker toch op man :D
Nee, de "regering" zei separatisme hard te zullen bestrijden. De reden is dat de Krim dan bij Rusland gaat horen. Jij zei dat er een invasie kwam voor een referendum, en daarbij impliceer je dat Poetin had moeten wachten op een referendum. De Krim had een referendum aangevraagd maar dat werd afgewezen.

Ik heb nergens gezet dat het geen bezetting is? Ik heb dat altijd al gezegd, alleen Poetin ontkende dat. Jij bent zeker wel voor de NAVO acties tegen Servië vanwege Kosovo? Want 'Merica.
Anti-Turkije
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:06:17 #244
421524 SadPanda
pi_137635973
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mijn excuus, ik was eventjes elders :P

[..]

Op het moment dat -alle- diplomatieke mogelijkheden op zijn, -dan- kan je verder kijken naar wat de verdere mogelijkheden zijn.
Wat Rusland doet is ordinair landjepik. Goed, ze doen het voor hun eigen interesses, maar de Russen hebben totaal geen respect voor de tegenpartij. Het zou mij niks verbazen als van al het militaire materieel dat Ukraine nog heeft op de Krim, ze alleen maar de soldaten in hun ondergoed terugkrijgen :P
Blablabla de "regering" zal nooit de Krim vrijwillig opgeven.
Ze hebben inderdaad geen respect voor de tegenpartij maar boeit dat? Wie heeft er wel respect voor de tegenpartij?
Anti-Turkije
pi_137635976
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:50 schreef SadPanda het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat hebben de Duitsers nooit beslist, dat was een beslissing van hoger hand. Er zijn in Weimar Duitsland veel dingen fout gegaan en dat hebben de andere grote mogendheden uit die tijd zeker deels aan zichzelf te danken....goh ik zie ineens een connectie met Rusland vs Ukraine en Grote mogendheden vs Weimar Duitsland _O- :P

Ik ben niet goed bij mn hoofd en nu ook nog eens een troll, ach ja, life's a bitch :O
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:06:57 #246
421524 SadPanda
pi_137636009
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan nog, er komen herverkiezingen, dus waar maak je je druk om?
Het is de vraag of die democratisch zullen zijn en ze hebben Russische TV zenders verboden.
Anti-Turkije
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:07:29 #247
421524 SadPanda
pi_137636038
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wel triest eigenlijk dat alles wat zo anti-Amerika is, zo dom lijkt te zijn magoed...
Ik ben niet anti-Amerika wel tegen het buitenlandbeleid van de VS, maar dat is iedereen die enig verstand heeft.
Anti-Turkije
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:08:36 #248
421524 SadPanda
pi_137636108
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:03 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij toch echt nog een keer naar dat telefoongesprek luisteren, er wordt namelijk nergens gezegd dat het door de regering wordt gedaan, maar goed, jij hebt affiniteit met dingen uit verband trekken.

En ja zijn eigen partij stemde dus wel tegen hem als die mensen uit zijn partij stapten, of ze dat ervoor of erna doen is niet van belang.
'Er wordt meer en meer gedacht dat niet Janoekovtisj, maar iemand van de nieuwe coalitie achter de scherpschutters zat', zegt Paet in het telefoongesprek met Ashton dat op 26 februari plaatsvond. 'Het is uitermate storend dat de nieuwe coalitie niet wil onderzoeken wat er daadwerkelijk gebeurd is.'
http://www.volkskrant.nl/(...)-demonstranten.dhtml

Nee, want dan horen ze niet meer bij de partij.
Anti-Turkije
pi_137636114
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:04 schreef SadPanda het volgende:

[..]
Ik heb nergens gezet dat het geen bezetting is? Ik heb dat altijd al gezegd, alleen Poetin ontkende dat. Jij bent zeker wel voor de NAVO acties tegen Servië vanwege Kosovo? Want 'Merica.
Ah, het eeuwenoude ja maar iemand anders vinger wijzen, ik zit hier echt met een puber te praten.

Mijn mening over andere onderwerpen zijn niet van belang hier want ik oordeel zaken apart, ik gooi niet alles op een hoop en plak er dan een sticker op met 'MURICA'. Bij Syrie steunde ik Rusland haar aanpak en hier ben ik fel tegen haar aanpak / bezetting / invasive, hoe je ook maar wil noemen.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:09:11 #250
421524 SadPanda
pi_137636140
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben niet goed bij mn hoofd en nu ook nog eens een troll, ach ja, life's a bitch :O
Goed gezien met bagatellisering van nazi's.
Anti-Turkije
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')