Op mobiel gaat translate niet lekker, buiten dat artikel dus.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:52 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Neem eens de moeite om deze pagina terug te lezen en het verschil te zien tussen het interview zoals het in de Finse media is gegeven en de berichtgeving van RT daarover.
Die vallen onder het normale strafrecht, artikel 6 EVRM, in Straatsburg zijn ze daar ook niet zo happig op, verdachten voluit op TV...quote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef meth1745 het volgende:
[..]
ddat waren reguliere soldaten, die russen zouden saboteurs zijn, geen krijgsgevangenen.
Ik zei dat het er 1 was doelend op Liz. Jij beweerde dat het er meerdere waren daar vraag ik een bron om.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:56 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Liz_Wahl
http://rt.com/op-edge/quote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij bent dus blind. Ik benoem alleen dat er nazi ministers zijn.
Ik daag je uit om een niet objectief of verzonnen artikel te vinden. Het westen wordt zeker niet altijd negatief neergezet er wordt echter wel kritisch bericht over haar acties.
Maar natuurlijk. Kijk even rustig rond op de link die JimmyJames net post. Maar ik heb het gevoel dat jij helemaal niet op een discussie zit te wachten, maar gewoon puur aan het trollen bent.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Op mobiel gaat translate niet lekker, buiten dat artikel dus.
Nou zit ik al een maand of wat in deze reeks, en het is me maar een keer gelukt om SadPanda zijn klep te laten houden, met een pdf van 277 bladzijden van de Nicaragua zaak van het Internationaal Gerechtshof, daar had hij geen zin in...quote:Op woensdag 16 april 2014 23:00 schreef waht het volgende:
[..]
http://rt.com/op-edge/
Alles daar is pure haat jegens het westen.
Juist bij 3 zie ik geen filmpje? Maar het gaat zo te lezen erom dat 2 nieuwslezeressen hetzelfde zeggen, niet erg bijzonder.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:56 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Zie het filmpje bij punt 3: http://www.buzzfeed.com/k(...)-russian-invasion-of
Ze zijn volkomen geschift bij Russian Today.
Ik had deze dingen nog in mijn internet geschiedenis staan. Net zo erg soms. Vooral die laatste is hilarisch.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:56 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Zie het filmpje bij punt 3: http://www.buzzfeed.com/k(...)-russian-invasion-of
Ze zijn volkomen geschift bij Russian Today.
Vertel me eens waar op edge voorstaat?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:00 schreef waht het volgende:
[..]
http://rt.com/op-edge/
Alles daar is pure haat jegens het westen.
Het gaat om het filmpje dat bij punt 7 zou moeten staan. Die gestoorde DJ met 911 op de achterkant van zijn laptop.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Juist bij 3 zie ik geen filmpje? Maar het gaat zo te lezen erom dat 2 nieuwslezeressen hetzelfde zeggen, niet erg bijzonder.
Jij geloofd dat er burgers met een dure uitrusting rondlopen met o.a. RPG's enzo?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:47 schreef meth1745 het volgende:
Russische militairen zouden gevangen genomen zijn, waarom worden ze dan niet getoond?
Meth had links gisteren, waar je die zooi kan kopen (fair enough dat ging om een helm, sorry Meth)...maar hij lijkt serieus niet te geloven dat dat Russen zijn, dat is of naïef of hij wil een eerder ingenomen standpunt, tegen beter weten in, niet los te laten...quote:Op woensdag 16 april 2014 23:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij geloofd dat er burgers met een dure uitrusting rondlopen met o.a. RPG's enzo?![]()
Waar halen ze die ineens vandaan, ook allemaal uit de carnavalswinkel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Anti-govt militia drifting on Ukrainian APC in Slavyansk" vandaag
Best votes comment (RT excluded, 63 upvotes) Hey, een comment over de "Nazi regime (installed by US) - uiteraard schuld van de US.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Armored personnel carriers enter east Ukrainian cities" vandaag
Best voted comment (71 upvotes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest recente Afghanistan video "Playground Horror: Afghan girl gets prosthetic limb after grenade explosion"
Top voted comment (31 upvotes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, dit is ook een juweeltje. Video over bom in Athene "Video: Car bomb explodes in Athens ahead of Merkel visit"
Top voted (70 up)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, zo is heel RT. Er zijn ook genoeg comments waar Israel en het "Zionistische complot" de schuld krijgt voor Syria, Oekraine, whatever. Je kan het zo gek niet bedenken. Maar dat kan jij toch ook wel zien SadPanda?
[ Bericht 14% gewijzigd door Pharmacist op 16-04-2014 23:15:28 ]![]()
Een nare eigenschap daarbij is dat telkens wanneer er een statement van hem onderuit wordt gehaald, hij of snel naar een nieuw onderwerp over springt of het compleet negeert.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:02 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nou zit ik al een maand of wat in deze reeks, en het is me maar een keer gelukt om SadPanda zijn klep te laten houden, met een pdf van 277 bladzijden van de Nicaragua zaak van het Internationaal Gerechtshof, daar had hij geen zin in...
Als hij het niet doet om te zieken heeft hij last van iets...niet normaal...During the 2008 South Ossetia War Russia Today correspondent William Dunbar resigned because he was not allowed to report on Russian airstrikes on civilian targets and stated "any issue where there is a Kremlin line, RT is sure to toe it.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik zei dat het er 1 was doelend op Liz. Jij beweerde dat het er meerdere waren daar vraag ik een bron om.
Alsjeblieft. Of telt deze ook niet?![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:01 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Kijk even rustig rond op de link die JimmyJames net post. Maar ik heb het gevoel dat jij helemaal niet op een discussie zit te wachten, maar gewoon puur aan het trollen bent.Dat klopt toch? Nu is het rustig in de Krim?quote:1. So on Saturday, RT used all kinds of chyrons to explain the situation in Crimea. For example: The Russian military is a “stabilizing force for Ukraine.”Geen context erbij.quote:2. This one was the hot chyron of the day: “Russia force to act.”Al op reageert.quote:3. But the highlight of the day was when two RT anchors literally gave the exact same, word-for-word monologue hours apart on the history of Crimea.Filmpje laad niet, maar is dit zo erg dan?quote:4. Other parts were more like traditional news segments, like this one that accused the United States of hypocrisy over Iranian and Ukrainian nuclear weapons.Foutje kan altijdquote:5. Another segment was all about a Chechen terrorist who RT claimed was enlisted by supporters of the new government in Ukraine.Daar is al helemaal niks mis mee, het staat namelijk tussen quote tekens...quote:6. Basically, Saturday’s takeaway: Russia is just protecting Russians.Is toch zo?quote:8. On Sunday, RT.com upped the ante and published this dispatch, which begins, “Contrary to expectations, security in Crimea has actually become more stable.”Opinieprogramma, zoals in het begin bij een programma op RT staat is de mening van het programma niet altijd de mening van RT.quote:9. RT was still going strong on Monday with Russia’s “right to protect its interests” in Ukraine.Ook niks mis mee, er staat dat de Russische minister dat zei.quote:10. And how “…the interests of Ukrainian people” are the “top priority.”Klopt toch?quote:11. The Ukrainian Air Force even “sides” with the local authorities!Dat is inderdaad de argumentatie van Moskou.quote:12. Back at home here, the West is raving with threats over Russia’s move to “protect” Russians…Dat is toch zo? Er wordt toch niet geluisterd.quote:13. …as discord and rebellion apparently “simmer” among Ukrainians against the Ukrainian government.Dus?quote:14. And then to underscore the seriousness of the entire endeavor, RT presented Steven Seagal’s media criticism on Monday afternoon.Anti-Turkije![]()
Is hij al zo wanhopig dat hij links zoekt van dumpzaken?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:09 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Meth had links gisteren, waar je die zooi kan kopen (fair enough dat ging om een helm, sorry Meth)...maar hij lijkt serieus niet te geloven dat dat Russen zijn, dat is of naïef of hij wil een eerder ingenomen standpunt, tegen beter weten in, niet los te laten...
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)to-in-Oekraine.dhtmltwitter:volkskrant twitterde op woensdag 16-04-2014 om 23:19:22Poetin wil een federaal Oekraïne waarbij Rusland een veto krijgt in Oekraïense aangelegenheden, meldt de VS - http://t.co/eiBRgSrINc reageer retweet
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Nee, dat zullen andere nieuwszenders nooit doen.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:03 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
http://www.thedailybeast.(...)-the-cops-on-me.htmlIn het filmpje van RT wordt er bericht over beschuldigingen het wordt niet als een feit gepresenteerd.quote:Meanwhile a prominent Syrian blogger known as Black Moses has posted footage allegedly showing chemical weapons being used by rebels. Let's get the details from our correspondent Paul Scott here in the studio.quote:
Zelfde verhaal hè...Ook beschuldigingen.quote:Dat zal zij wel gezien hebben gezien ze in Tripoli was...quote:Anti-Turkije![]()
Klopt, ik ontkende alleen dat er veel antisemitische posts werden geplaatst. Maar de comments selectie lijkt me niet erg belangrijk, wat RT zelf zegt wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:10 schreef Pharmacist het volgende:
Anyway, zo is heel RT. Er zijn ook genoeg comments waar Israel en het "Zionistische complot" de schuld krijgt voor Syria, Oekraine, whatever. Je kan het zo gek niet bedenken. Maar dat kan jij toch ook wel zien SadPanda?Anti-Turkije![]()
Las net iets over een schietpartij bij een legerbasis, blijkbaar zijn er demonstranten naar een legerbasis gegaan en zijn er schoten gelost door Oekraïense militairen toen de sfeer grimmig werd. 4 doden volgens RT.![]()
Ik heb dat nu op de computer wel gezien en ik zie maar een erg kort berichtje, het lijkt me dat RT het heeft van het video interview.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:01 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Kijk even rustig rond op de link die JimmyJames net post. Maar ik heb het gevoel dat jij helemaal niet op een discussie zit te wachten, maar gewoon puur aan het trollen bent.Anti-Turkije![]()
Geef eens een voorbeeld, ik zie juist het omgekeerde. Er worden hier onzin dingen over mij gezegd zoals dat ik het regime neerzet als nazi's of dat ik een Poetin lover ben.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:12 schreef Ravvie het volgende:
Een nare eigenschap daarbij is dat telkens wanneer er een statement van hem onderuit wordt gehaald, hij of snel naar een nieuw onderwerp over springt of het compleet negeert.Die telt.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:12 schreef Ravvie het volgende:
During the 2008 South Ossetia War Russia Today correspondent William Dunbar resigned because he was not allowed to report on Russian airstrikes on civilian targets and stated "any issue where there is a Kremlin line, RT is sure to toe it.
Alsjeblieft. Of telt deze ook niet?
Anti-Turkije![]()
boehoequote:Op woensdag 16 april 2014 23:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, dat zullen andere nieuwszenders nooit doen.wel dus.quote:In het filmpje van RT wordt er bericht over beschuldigingen het wordt niet als een feit gepresenteerd.Dus ze halen zijn woorden nog steeds volledig uit de context.quote:Meanwhile a prominent Syrian blogger known as Black Moses has posted footage allegedly showing chemical weapons being used by rebels. Let's get the details from our correspondent Paul Scott here in the studio.
Zelfde verhaal hè...Nou nee, ik heb dat live gezien destijds terwijl andere nieuwszenders live aan het uitzenden waren hoe rebellen en burgers stonden te feesten op het groene plein. Hilarisch.quote:Dat zal zij wel gezien hebben gezien ze in Tripoli was...Incelfrikandel![]()
'reports'quote:Neequote:[..]
Dus ze halen zijn woorden nog steeds volledig uit de context.Ja, wat jij hebt gezien zegt me niet zoveel.quote:[..]
Nou nee, ik heb dat live gezien destijds terwijl andere nieuwszenders live aan het uitzenden waren hoe rebellen en burgers stonden te feesten op het groene plein. Hilarisch.Anti-Turkije![]()
Zei ik net hierboven ook al, torren in zijn kop die Poetin...als dit waar is dan is hij het compleet kwijt, Ukraïne is een soevereine staat gvd...geen kolonie...quote:Op woensdag 16 april 2014 23:23 schreef JimmyJames het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)to-in-Oekraine.dhtmltwitter:volkskrant twitterde op woensdag 16-04-2014 om 23:19:22Poetin wil een federaal Oekraïne waarbij Rusland een veto krijgt in Oekraïense aangelegenheden, meldt de VS - http://t.co/eiBRgSrINc reageer retweet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: