Schültenbrau goed?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, ga eens bier halen voor me , ,kut
Plezier hebben.quote:
Alweer deze?quote:
Crackje.quote:
Goed hoor.quote:
quote:
Mooi mooi jaaaquote:Op woensdag 16 april 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed hoor.Met jou?
[..]
Die ken ik alleen van grumpy cat.
Wat is een grumpy cat?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed hoor.Met jou?
[..]
Die ken ik alleen van grumpy cat.
Zo ben ik nog nooit genoemd. Dank je.quote:
O, in dinges ... Hellendoorn? Of ergens in die streek.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik was vandaag in de Ben & Jerry's fabriek hihohoahaoaoao!!!
Wat.quote:
Jaquote:Op woensdag 16 april 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
O, in dinges ... Hellendoorn? Of ergens in die streek.
[..]
Wat.
Kutkat.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
O, in dinges ... Hellendoorn? Of ergens in die streek.
[..]
Wat.
Ik krijg er trek van. Lekkere dingen.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Moest gewoon werken daaro hoor
. Maar wel graties ijsje.. staan er gewoon standaard
. En daarna bij de rookworst en soepenfabriek werken
![]()
. Rook naar rookworst super much
Aardig beestje.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik was vandaag in de Ben & Jerry's fabriek hihohoahaoaoao!!!
Ik vond hem wel toepasselijk.quote:
Ohh, waar dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crack, ik kwam er achter dat er ook een winkel in Den Haag is die cider verkoopt.
paups for lifequote:Op woensdag 16 april 2014 20:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Schültenbrau goed?![]()
Wij zijn paupers voor life tog
Was het ook wel, hij lijkt wel een beetje op me.quote:
Plezier?? PLEZIER??quote:
Haha, nee. Dat dan weer niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was het ook wel, hij lijkt wel een beetje op me.
Ik weet niet hoe duur, ben er zelf niet geweest maar hoorde van een vriend die in Den Haag woont.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, waar dan?en hoe duur ongeveer?
Lachgas?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Plezier?? PLEZIER??
In 1940, toen hadden ze pas plezier!
Oh, ja die winkel zit er pas 2-3 wekenquote:Op woensdag 16 april 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur, ben er zelf niet geweest maar hoorde van een vriend die in Den Haag woont.
Marks and Spencers dacht ik.
Zat ik weer te sherlocken naar een leuke discussie over Johannes de Doper, kom ik ineens deze sneer tegenquote:Op woensdag 16 april 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik wil overigens niet stoken maar Johannes zat je weer belachelijk te maken
Dat waren nog tijden, mocht je gratis met de treinquote:Op woensdag 16 april 2014 20:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Plezier?? PLEZIER??
In 1940, toen hadden ze pas plezier!
Niet zo harig?quote:
En wat dacht je dan van de gratis douchesquote:Op woensdag 16 april 2014 20:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat waren nog tijden, mocht je gratis met de trein
Alleen met een ster op je jas, hoor.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Godverdomme voor een soortgelijke opmerking in het Feyenoordttopic kreeg ik laatst een ban van Yvonnequote:Op woensdag 16 april 2014 20:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
quote:
Jezus, wat flauwquote:Op woensdag 16 april 2014 20:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En wat dacht je dan van de gratis douches
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja die winkel zit er pas 2-3 weken.
Perencider is lekkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 16 april 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]ow, dat wist ik niet.
Maar mijn slijter heeft tegenwoordig ook wat appel en perencider.
Ahhh koesiekoesiekoesiequote:Op woensdag 16 april 2014 20:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Godverdomme voor een soortgelijke opmerking in het Feyenoordttopic kreeg ik laatst een ban van Yvonne
quote:
flauw ? Flauw ??quote:
Nah. Nu is het niet leuk meer.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
flauw ? Flauw ??
In 1940, toen waren ze pas flauw
Jij bent mijn ster.quote:
Zo zo lekkerquote:Op woensdag 16 april 2014 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Perencider is lekkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
In die context is dat zo fout.quote:
Ik zou 't lekker voor mijzelf houden MUAHAHAHquote:Op woensdag 16 april 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo zo lekker
Had wat meegenomen naar de laatste meets.
quote:
Ik heb helemaal geen date met Etsu. Niet zonder Paxje.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Over douches gesproken had jij niet vanavond een spannende date met Etsu.
Beetje nasi voor hem bakken elkaar kroepoekjes voeren dit dat.
Ik wil best wel samen met jou douchen hoor.quote:
De oorlog, die was pas niet leuk !quote:
Zo gemeen jij.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou 't lekker voor mijzelf houden MUAHAHAH
Het grool vliegt in het rondquote:Op woensdag 16 april 2014 20:59 schreef Crack_ het volgende:
Kunnen jullie nog meer tegen elkaar slijmen, Fera en Happy?
Wil je meedoen dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:59 schreef Crack_ het volgende:
Kunnen jullie nog meer tegen elkaar slijmen, Fera en Happy?
Oh, ik ben uitzondering toccchquote:Op woensdag 16 april 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo gemeen jij.
Ik wilde mijn voorraad wel met je delen, maar nu twijfel ik.
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil best wel samen met jou douchen hoor.
Geen idee, ik was er zelf niet bij.quote:
Oh, er zit ook een moordenaar achter me en ik moet 100 euro aan hem geven anders maakt ie mij kapot!!!!!! ECHT!!quote:
Ik dacht dat een ''like'' op Facebook altijd alles op kon lossen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, er zit ook een moordenaar achter me en ik moet 100 euro aan hem geven anders maakt ie mij kapot!!!!!! ECHT!!
Dus als jij mij 100 euro geeft? Straks be nik dood omdat jij mij geen 100 euro wilde geven, asociaal zou dat zijn toch toch
Dus
Vind jij jezelf echt maar 100 euro waard?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, er zit ook een moordenaar achter me en ik moet 100 euro aan hem geven anders maakt ie mij kapot!!!!!! ECHT!!
Dus als jij mij 100 euro geeft? Straks be nik dood omdat jij mij geen 100 euro wilde geven, asociaal zou dat zijn toch toch
Dus
Watquote:Op woensdag 16 april 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind jij jezelf echt maar 100 euro waard?
Awww.
Ik zou alles geven wat ik heb om jou te redden natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat. Nee, die moordenaar vind mij maar 100 euro waard of hij denk dat dat het enige bedrag waar ik aan kan komen dus aan hem kan geven.
GEEF NOU
Nee, helemaal niks. En jij?quote:
GEEF DAN!?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou alles geven wat ik heb om jou te redden natuurlijk.
Ook niet (bewuste keuze bij mij tho). Is lekker toch, heb je wel paaseitjes?quote:
Nee.quote:
Ik heb er niet zo zin in eigenlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook niet (bewuste keuze bij mij tho). Is lekker toch, heb je wel paaseitjes?
Komt iemand langs.quote:
Ik ga vrijdag kleren uitzoeken voor trouwerij. Telt dat?quote:
Kom maar halen.quote:
Ga alvast paaseitjes voor jezelf verstoppen?quote:
Oh, why?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo zin in eigenlijk.
En nee, die hebben we niet thuis. Maar die hoef ik ook niet
De paashaas?!quote:
Bedankt, straks ben ik dood door jouw schuldquote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag kleren uitzoeken voor trouwerij. Telt dat?
[..]
Kom maar halen.
Dan smelten ze toch.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga alvast paaseitjes voor jezelf verstoppen?
[..]
Oh, why?
[..]
De paashaas?!![]()
Is gewoon chocolade in een rondjequote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga alvast paaseitjes voor jezelf verstoppen?
[..]
Oh, why?
[..]
De paashaas?!![]()
Oké, dan kom ik ook niet naar je begrafenis om lieve dingen over je te zeggen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedankt, straks ben ik dood door jouw schuld. Ik zal 't je noooit vergeven!
No, dat is niet paas gerelateerd en ook niet leuk. Of vind ji jdat wel leuk?
Nee, is lekker zo dikquote:Op woensdag 16 april 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Is gewoon chocolade in een rondjeEn veel te duur
Ook gewoon kleren kopen voor zo'n eenmalig ding. Voor je zusje toch?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké, dan kom ik ook niet naar je begrafenis om lieve dingen over je te zeggen.
Nee, is niet leuk.
geen idee, vraag aan je moeder of ze vrij isquote:
Ja, heb het ook niet verzonnen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook gewoon kleren kopen voor zo'n eenmalig ding. Voor je zusje toch?
ik heb voor deze post een tr gemaaktquote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geen idee, vraag aan je moeder of ze vrij is
ik zag het jaquote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb voor deze post een tr gemaakt
eyquote:
ik waardeer dit gedragquote:Op woensdag 16 april 2014 21:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zag het ja
heb gelijk fopje gebeld of hij langs kon komen
ik schaam me voor mijn gedrag
Wtf, wat moet je danquote:Op woensdag 16 april 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heb het ook niet verzonnen.
Moet kennelijk. Ik heb wel een pak hier, maar dat is kennelijk niet netjes genoeg :S
Moet nog wel.quote:
Ja, moet gezellig doen.quote:
ef ell gurlllquote:
Ja geen idee.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, wat moet je dan![]()
.
Sowieso.. laat mensen gewoon dragen wat zij willen dragen.
Sinds wanneer is TV kijken gezellig?quote:
Ik drink geen colaquote:
Geen idee, sinds 5 minuten geleden ;Dquote:
welke jij dan beste vriend?quote:
Cola drinkt mij.quote:
Cherryquote:Op woensdag 16 april 2014 21:22 schreef Fopje het volgende:
Maar als ik cola drink. Dan gewoon Coca Cola. HEEEEL soms de Cherry variant.
Hoezo, als ik ga trouwen wil ik toch dat mijn trouwfeest wordt zoals ik dat wilquote:Op woensdag 16 april 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja geen idee.
Nog een reden om nooit te trouwen.
RAAK! kindercola !quote:
Al dat light spul.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef 2Happy4U het volgende:
ik drink vaak pepsi max #durfttezeggen
Al dat gedoe, een plek zoeken om te trouwen, mensen uitnodigen, eten, muziek, drinken, kleren, en kennelijk zijn dat dingen die een jaar van te voren moeten omdat het anders niet meer kan waar je wil :Squote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo, als ik ga trouwen wil ik toch dat mijn trouwfeest wordt zoals ik dat wil. Is toch mijn feest?
ik vind het gewoon lekkerderquote:
lekker gezond sofquote:
Je kan het ook klein en simpel houden.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al dat gedoe, een plek zoeken om te trouwen, mensen uitnodigen, eten, muziek, drinken, kleren, en kennelijk zijn dat dingen die een jaar van te voren moeten omdat het anders niet meer kan waar je wil :S
cassis of ice teaquote:
Nee, blegh. Met suiker is lekkerder. Maar wel met mate of course.quote:
cassis is lekkerquote:
ik drink alleen frisdrank als ik ergens anders benquote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
cassis is lekker
ik drink veel meer waterword saai
Dit is klein en simpelquote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan het ook klein en simpel houden.
M'n neef en zijn vriendin zijn gewoon getrouwd met alleen de ouders erbij. Klaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is klein en simpel
Trouwens, larvesta en Axew zijn rottig te trainen
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n neef en zijn vriendin zijn gewoon getrouwd met alleen de ouders erbij. Klaar.
Ja, maar het kan dus simpel.quote:
Mijn ouders ookquote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n neef en zijn vriendin zijn gewoon getrouwd met alleen de ouders erbij. Klaar.
Achja, als je geluk hebt is 't dan tenminste chill weerquote:Op woensdag 16 april 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze gaan hier volgende maand mijn al mijn ramen en deuren vervangen.
Doen ze 10 dagen over
Moet mijn hele huis verbouwen voordat ze aan de slag kunnen, dus kan niet thuis slapen ofzo.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja, als je geluk hebt is 't dan tenminste chill weer.
Hoezo je hele huis verbouwen dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet mijn hele huis verbouwen voordat ze aan de slag kunnen, dus kan niet thuis slapen ofzo.
Wtf ... Dat is wel fucked up.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet mijn hele huis verbouwen voordat ze aan de slag kunnen, dus kan niet thuis slapen ofzo.
Omdat alles wegmoet bij de ramen en deuren omdat ze anders niet kunnen werken.quote:
Klopt.quote:
Doen ze dat niet in etappes oid? Of matje in je huis leggen?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat alles wegmoet bij de ramen en deuren omdat ze anders niet kunnen werken.
Dan gaan overal stijgers/steigers tegenaan en gaan ze op hun dooie gemakje alles vervangen. Maar bijvoorbeeld mijn bed moet uit elkaar anders kunnen ze er niet bij.![]()
Kan dus ook niet thuis mijn verslag maken omdat ze constant hier teringherrie maken.
FML
[..]
Klopt.Zo zo matig.
Bah. Ga je zolang bij je ouders zitten?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat alles wegmoet bij de ramen en deuren omdat ze anders niet kunnen werken.
Dan gaan overal stijgers/steigers tegenaan en gaan ze op hun dooie gemakje alles vervangen. Maar bijvoorbeeld mijn bed moet uit elkaar anders kunnen ze er niet bij.![]()
Kan dus ook niet thuis mijn verslag maken omdat ze constant hier teringherrie maken.
FML
[..]
Klopt.Zo zo matig.
Hun etappes zijn stukken straat.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doen ze dat niet in etappes oid? Of matje in je huis leggen?
Ja.. maar 9 nachten is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelquote:Op woensdag 16 april 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hun etappes zijn stukken straat.
4 stukken straat. Ik zit in het 3de stuk dacht ik.
Matje zou kunnen, als ik nog ruimte heb. Ga even kijken of dat lukt.
Anders maar bij een vriendin slapen ofzo.
~arnhem?quote:
Zou kunnen. Heb daar niet veel zin in.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Bah. Ga je zolang bij je ouders zitten?
Ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. maar 9 nachten is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
Nee, snap ik ...quote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou kunnen. Heb daar niet veel zin in.
[..]
Ja.
En straks stelen ze al mijn spullen!
keertje doenquote:
Kan ook wel bij een vriendin slapen waarschijnlijk, maar dat is best ver weg.quote:
Hmmm, dat is wel lastig inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ook wel bij een vriendin slapen waarschijnlijk, maar dat is best ver weg.![]()
Kan ik niet even op en neer.
Snel meisje hosselen zodat ik daar kan leven voor 2 weken.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt nog 'n maandje wat fixen enzo kanelelie
Fera-stijl.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snel meisje hosselen zodat ik daar kan leven voor 2 weken.
Ja toch.quote:
oke dit vind ik wel een leuke gif van haarquote:
I would return the favor, maar in dit geval heb je er weinig aan.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch.
Eens de binnenstad in maar morgen om de single ladies te spotten.
So so pretty. Als ik haar zie wil ik mijn haar ook lichter vervenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dit vind ik wel een leuke gif van haar
Maar dan heb je altijd die uitgroeiquote:Op woensdag 16 april 2014 22:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
So so pretty. Als ik haar zie wil ik mijn haar ook lichter verven
Zou wel druk worden in dat huis andersquote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
I would return the favor, maar in dit geval heb je er weinig aan.Maar mocht het ooit nodig zijn, ben je welkom in mijn crib. (als ik niet meer bij m'n mama woon.
)
Nee, hier sowieso niet. Dat ga ik je ook niet aandoen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel druk worden in dat huis anders
Ik wil die kleur van Olcay Gulsen, dan valt het op zich wel mee.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar dan heb je altijd die uitgroeiDat is echt vervelend denk ik.
Hmm, ik weet niet zo goed welke kleur je nu hebt.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil die kleur van Olcay Gulsen, dan valt het op zich wel mee.
[ afbeelding ]
Nee, maar Kaneel was ooit zo lief mij onderdak te bieden. Dus uit dankbaarheid is hij bij mij altijd welkom. Maar ik zal m'n pootjes thuishouden.quote:
5 man en 2 honden in het huisquote:Op woensdag 16 april 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hier sowieso niet. Dat ga ik je ook niet aandoen.Maar binnenkort een eigen stek.
Ben je bezet dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar Kaneel was ooit zo lief mij onderdak te bieden. Dus uit dankbaarheid is hij bij mij altijd welkom. Maar ik zal m'n pootjes thuishouden.
Mijn kleur is donkerbruin, soms lijkt het zwart.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet zo goed welke kleur je nu hebt.
Maar sowieso dat je het dan minder ziet dan bij dat blonde zoals nicki
Het is meer het gebaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
5 man en 2 honden in het huis
Arnhem is ook wel ver weg anders
Nee? Maar ik wil Kaneel niet van Hep afpakken.quote:
Geef 'm 100 euro.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is meer het gebaar.Meer kan ik helaas niet bieden.
Pls.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee? Maar ik wil Kaneel niet van Hep afpakken.
Ik heb ook ombre blond, maar dat zie je ook alleen als je het vergelijkt met de bovenkantquote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn kleur is donkerbruin, soms lijkt het zwart.
Onderkant is ombre blond, maar ook dat zie je alleen als je het met de bovenkant vergelijkt.
Zodat hij het aan jou kan geven?quote:
Bezet is een groot woord.quote:
Dank je.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar Kaneel was ooit zo lief mij onderdak te bieden. Dus uit dankbaarheid is hij bij mij altijd welkom. Maar ik zal m'n pootjes thuishouden.
Is prima toch.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is meer het gebaar.Meer kan ik helaas niet bieden.
Ja, doe! Dan ik kan Crack vrijkopen van de moordenaar!quote:
Wat?quote:
Ja met zo'n wild ombre pakketje. Ging vrij goed.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb ook ombre blond, maar dat zie je ook alleen als je het vergelijkt met de bovenkantMaar is er al wel uit aan het gaan helaas. Had je het zelf gedaan?
Nouja. Exclusief met elkaar. Nog niet officieel. Maar exclusief.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Zodat hij het aan jou kan geven?
[..]
Bezet is een groot woord.
Ja ik ook, maar een vriendin van me heeft het gedaanquote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja met zo'n wild ombre pakketje. Ging vrij goed.
Pics?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar een vriendin van me heeft het gedaan
Het gaat allemaal zo snel.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo erken je ons niet. Op zn minst een beetje?
..
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat allemaal zo snel.Ik ben nog nooit zo gek op iemand geweest.
Pls, niet boos worden.quote:
Kaneelstokje is een held.quote:
Je ziet het niet goed meer hoorquote:
Het is een beschimmelde slakquote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Crack, wat is er mis met mijn koe?
[ afbeelding ]
Vraag 'm uit dan.quote:
quote:
Nee, Hep doet lief en aardig tegen mij, maar zijn hart ligt elders. Dat respecteer ik.quote:
Hartverscheurend dit.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, Hep doet lief en aardig tegen mij, maar zijn hart ligt elders. Dat respecteer ik.
Op dit moment ben ik niet de partner die Hep nodig heeft.
Vandaar dat de melk zo vies was.quote:
Wow kaneel, so sad.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, Hep doet lief en aardig tegen mij, maar zijn hart ligt elders. Dat respecteer ik.
Op dit moment ben ik niet de partner die Hep nodig heeft.
Begrijpelijk. En ja die shit gaat er snel uit.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Je ziet het niet goed meer hoorben beetje lui om foto te maken nu
Nee, wat is het?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaar dat de melk zo vies was.
Ken je trouwens Cordyceps?
quote:
Mjaquote:
Een schimmel die dieren een soort van zombie maakt. Zo tof en creepyquote:
Ik zie het niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Mja
Hier is wat liefs.
[ afbeelding ]
Een poes die haar jonge kittens knuffelt
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een schimmel die dieren een soort van zombie maakt. Zo tof en creepy
Lelijkste zeehond ever.quote:
Is dat Sawyer van Lost?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Lelijkste zeehond ever.
Hier wat leuks:
[ afbeelding ]
Even soppen, brb.
Dat is Jaime.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Lelijkste zeehond ever.
Hier wat leuks:
[ afbeelding ]
Even soppen, brb.
Nee, want Jaime is veel lekkerder.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Houd je gezicht dicht, kutje
[ afbeelding ]
Mijn verwarring was geheel terecht.
Ik vecht je erom wollah.quote:
Neem jij Sawyer, neem ik Jaime.quote:
Met z'n 4en stoeien?quote:
Whoa.quote:
Zo eng kloppend.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera en Heppie vorig weekend:
[ afbeelding ]
*Elk weekend.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera en Heppie vorig weekend:
[ afbeelding ]
Meld je ziek #dieleefquote:Op woensdag 16 april 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
ah kak morgen toets en moet nog leren
kutleven
Whahahaha.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
D zijn gezicht als hij het zou zien:
[ afbeelding ]
Ja, dat had ik dus al gedaan bij de eigenlijke toets. Maar nu moet ik hem inhalen. En als ik niet ga dan kan ik geen examen doenquote:
Aw is dit echt?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kaneel die een bericht van zijn crush krijgt dat ze hem lelijk vindt:
[ afbeelding ]
lol watquote:Op woensdag 16 april 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Knuppelquote:Op woensdag 16 april 2014 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus al gedaan bij de eigenlijke toets. Maar nu moet ik hem inhalen. En als ik niet ga dan kan ik geen examen doen
Ja, vorig jaar.quote:
"Sorry ik was dronken" kreeg ik de volgende dag.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
lol wat
dat zeg je toch niet zomaar tegen iemand
Fucking sneu.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar.
[..]
"Sorry ik was dronken" kreeg ik de volgende dag.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg in het begin van het jaar drie Franse boeken die ik moest lezen. Heb er een in het Nederlands gekocht en gelezen. Die tweede heb ik een samenvatting van gelezen. En de derde weet ik alleen de naam van de schrijverquote:
ik snap het nietquote:Op woensdag 16 april 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Frans.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kreeg in het begin van het jaar drie Franse boeken die ik moest lezen. Heb er een in het Nederlands gekocht en gelezen. Die tweede heb ik een samenvatting van gelezen. En de derde weet ik alleen de naam van de schrijverEn ook nog Franse literatuur geschiedenis, maar dat heb ik ook nog niet geleerd.
Fucking hellquote:Op woensdag 16 april 2014 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kreeg in het begin van het jaar drie Franse boeken die ik moest lezen. Heb er een in het Nederlands gekocht en gelezen. Die tweede heb ik een samenvatting van gelezen. En de derde weet ik alleen de naam van de schrijverEn ook nog Franse literatuur geschiedenis, maar dat heb ik ook nog niet geleerd.
Ik ga nu samenvatting van derde boek lezen, en die geschiedenis. En dat lees ik morgen in de bus nog een keer.quote:
Succes daarmee.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga nu samenvatting van derde boek lezen, en die geschiedenis. En dat lees ik morgen in de bus nog een keer.
En dan hoop ik op een 5
Ach, weet je iig gelijk dat je op de verkeerde valt.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Fucking sneu.![]()
Je mag nooit iemand lelijk noemen. Tenzij diegene eruit ziet als Braddie. Dan mag het.
Ik sta nu een 5,3 ofzoquote:
Dat is wel awkward.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, weet je iig gelijk dat je op de verkeerde valt.
Samenwerken was wel zeer apart daarna, om het fatsoenlijk uit te drukken
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga nu samenvatting van derde boek lezen, en die geschiedenis. En dat lees ik morgen in de bus nog een keer.
En dan hoop ik op een 5
Een deelcertificaatje?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik sta nu een 5,3 ofzo
Voor examen haal ik toch wel een 6. En dan heb ik een deelcertificaatje erbij
Ja, ik wilde vwo doen, maar ga er mee stoppen. Dus ik volg nu vakken, maar krijg geen volledig vwo-diploma.quote:
jaquote:Op woensdag 16 april 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
wat doen jullie aan op een eerste date?? gewoon casual toch
Gewoon waar je je goed in voeltquote:Op woensdag 16 april 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:53 schreef Snowbells het volgende:
Wat het makkelijkste uit kanspreek je uit ervaring????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Maar wat je daarna doen dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik wilde vwo doen, maar ga er mee stoppen. Dus ik volg nu vakken, maar krijg geen volledig vwo-diploma.
Waar je je goed in voelt. Iets dat lekker zit en je niet constant naar beneden hoeft te trekken of iets.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ligt eraan wat ik ga doen op die date.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
ik ga volgend jaar hbo doenquote:
O, dan heb je vwo ook niet nodig.quote:
nee ook nietquote:Op woensdag 16 april 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dan heb je vwo ook niet nodig.Wel nog uni ambities of niet?
Met wie?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow wacht, is niet waar.
!,5 jaar geleden een date.
O ja. Ik vergeet haar steeds.quote:
Ik ben op m'n eerste date naakt gegaanquote:Op woensdag 16 april 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
wow wanneer ben je op tv? met adam zoekt adam?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben op m'n eerste date naakt gegaan
Met wie ga je daten
Dat programma zou ik kijken.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
wow wanneer ben je op tv? met adam zoekt adam?
met iemand
Wanneer Paxcon t contract tekentquote:Op woensdag 16 april 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
wow wanneer ben je op tv? met adam zoekt adam?
met iemand
kijk je adam zoekt eva al?quote:
iemand die ik kenquote:Op woensdag 16 april 2014 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wanneer Paxcon t contract tekent
Wie is iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |