Nah. Nu is het niet leuk meer.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
flauw ? Flauw ??
In 1940, toen waren ze pas flauw
Jij bent mijn ster.quote:
Zo zo lekkerquote:Op woensdag 16 april 2014 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Perencider is lekkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
In die context is dat zo fout.quote:
Ik zou 't lekker voor mijzelf houden MUAHAHAHquote:Op woensdag 16 april 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo zo lekker
Had wat meegenomen naar de laatste meets.
quote:
Ik heb helemaal geen date met Etsu. Niet zonder Paxje.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Over douches gesproken had jij niet vanavond een spannende date met Etsu.
Beetje nasi voor hem bakken elkaar kroepoekjes voeren dit dat.
Ik wil best wel samen met jou douchen hoor.quote:
De oorlog, die was pas niet leuk !quote:
Zo gemeen jij.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou 't lekker voor mijzelf houden MUAHAHAH
Het grool vliegt in het rondquote:Op woensdag 16 april 2014 20:59 schreef Crack_ het volgende:
Kunnen jullie nog meer tegen elkaar slijmen, Fera en Happy?
Wil je meedoen dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:59 schreef Crack_ het volgende:
Kunnen jullie nog meer tegen elkaar slijmen, Fera en Happy?
Oh, ik ben uitzondering toccchquote:Op woensdag 16 april 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo gemeen jij.
Ik wilde mijn voorraad wel met je delen, maar nu twijfel ik.
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil best wel samen met jou douchen hoor.
Geen idee, ik was er zelf niet bij.quote:
Oh, er zit ook een moordenaar achter me en ik moet 100 euro aan hem geven anders maakt ie mij kapot!!!!!! ECHT!!quote:
Ik dacht dat een ''like'' op Facebook altijd alles op kon lossen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, er zit ook een moordenaar achter me en ik moet 100 euro aan hem geven anders maakt ie mij kapot!!!!!! ECHT!!
Dus als jij mij 100 euro geeft? Straks be nik dood omdat jij mij geen 100 euro wilde geven, asociaal zou dat zijn toch toch
Dus
Vind jij jezelf echt maar 100 euro waard?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, er zit ook een moordenaar achter me en ik moet 100 euro aan hem geven anders maakt ie mij kapot!!!!!! ECHT!!
Dus als jij mij 100 euro geeft? Straks be nik dood omdat jij mij geen 100 euro wilde geven, asociaal zou dat zijn toch toch
Dus
Watquote:Op woensdag 16 april 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind jij jezelf echt maar 100 euro waard?
Awww.
Ik zou alles geven wat ik heb om jou te redden natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat. Nee, die moordenaar vind mij maar 100 euro waard of hij denk dat dat het enige bedrag waar ik aan kan komen dus aan hem kan geven.
GEEF NOU
Nee, helemaal niks. En jij?quote:
GEEF DAN!?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou alles geven wat ik heb om jou te redden natuurlijk.
Ook niet (bewuste keuze bij mij tho). Is lekker toch, heb je wel paaseitjes?quote:
Nee.quote:
Ik heb er niet zo zin in eigenlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook niet (bewuste keuze bij mij tho). Is lekker toch, heb je wel paaseitjes?
Komt iemand langs.quote:
Ik ga vrijdag kleren uitzoeken voor trouwerij. Telt dat?quote:
Kom maar halen.quote:
Ga alvast paaseitjes voor jezelf verstoppen?quote:
Oh, why?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo zin in eigenlijk.
En nee, die hebben we niet thuis. Maar die hoef ik ook niet
De paashaas?!quote:
Bedankt, straks ben ik dood door jouw schuldquote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag kleren uitzoeken voor trouwerij. Telt dat?
[..]
Kom maar halen.
Dan smelten ze toch.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga alvast paaseitjes voor jezelf verstoppen?
[..]
Oh, why?
[..]
De paashaas?!![]()
Is gewoon chocolade in een rondjequote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga alvast paaseitjes voor jezelf verstoppen?
[..]
Oh, why?
[..]
De paashaas?!![]()
Oké, dan kom ik ook niet naar je begrafenis om lieve dingen over je te zeggen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedankt, straks ben ik dood door jouw schuld. Ik zal 't je noooit vergeven!
No, dat is niet paas gerelateerd en ook niet leuk. Of vind ji jdat wel leuk?
Nee, is lekker zo dikquote:Op woensdag 16 april 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Is gewoon chocolade in een rondjeEn veel te duur
Ook gewoon kleren kopen voor zo'n eenmalig ding. Voor je zusje toch?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké, dan kom ik ook niet naar je begrafenis om lieve dingen over je te zeggen.
Nee, is niet leuk.
geen idee, vraag aan je moeder of ze vrij isquote:
Ja, heb het ook niet verzonnen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook gewoon kleren kopen voor zo'n eenmalig ding. Voor je zusje toch?
ik heb voor deze post een tr gemaaktquote:Op woensdag 16 april 2014 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geen idee, vraag aan je moeder of ze vrij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |