Moet mijn hele huis verbouwen voordat ze aan de slag kunnen, dus kan niet thuis slapen ofzo.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja, als je geluk hebt is 't dan tenminste chill weer.
Hoezo je hele huis verbouwen dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet mijn hele huis verbouwen voordat ze aan de slag kunnen, dus kan niet thuis slapen ofzo.
Wtf ... Dat is wel fucked up.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet mijn hele huis verbouwen voordat ze aan de slag kunnen, dus kan niet thuis slapen ofzo.
Omdat alles wegmoet bij de ramen en deuren omdat ze anders niet kunnen werken.quote:
Klopt.quote:
Doen ze dat niet in etappes oid? Of matje in je huis leggen?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat alles wegmoet bij de ramen en deuren omdat ze anders niet kunnen werken.
Dan gaan overal stijgers/steigers tegenaan en gaan ze op hun dooie gemakje alles vervangen. Maar bijvoorbeeld mijn bed moet uit elkaar anders kunnen ze er niet bij.![]()
Kan dus ook niet thuis mijn verslag maken omdat ze constant hier teringherrie maken.
FML
[..]
Klopt.Zo zo matig.
Bah. Ga je zolang bij je ouders zitten?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat alles wegmoet bij de ramen en deuren omdat ze anders niet kunnen werken.
Dan gaan overal stijgers/steigers tegenaan en gaan ze op hun dooie gemakje alles vervangen. Maar bijvoorbeeld mijn bed moet uit elkaar anders kunnen ze er niet bij.![]()
Kan dus ook niet thuis mijn verslag maken omdat ze constant hier teringherrie maken.
FML
[..]
Klopt.Zo zo matig.
Hun etappes zijn stukken straat.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doen ze dat niet in etappes oid? Of matje in je huis leggen?
Ja.. maar 9 nachten is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelquote:Op woensdag 16 april 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hun etappes zijn stukken straat.
4 stukken straat. Ik zit in het 3de stuk dacht ik.
Matje zou kunnen, als ik nog ruimte heb. Ga even kijken of dat lukt.
Anders maar bij een vriendin slapen ofzo.
~arnhem?quote:
Zou kunnen. Heb daar niet veel zin in.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Bah. Ga je zolang bij je ouders zitten?
Ja.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. maar 9 nachten is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
Nee, snap ik ...quote:Op woensdag 16 april 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou kunnen. Heb daar niet veel zin in.
[..]
Ja.
En straks stelen ze al mijn spullen!
keertje doenquote:
Kan ook wel bij een vriendin slapen waarschijnlijk, maar dat is best ver weg.quote:
Hmmm, dat is wel lastig inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ook wel bij een vriendin slapen waarschijnlijk, maar dat is best ver weg.![]()
Kan ik niet even op en neer.
Snel meisje hosselen zodat ik daar kan leven voor 2 weken.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:00 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt nog 'n maandje wat fixen enzo kanelelie
Fera-stijl.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snel meisje hosselen zodat ik daar kan leven voor 2 weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |