Hoezo, als ik ga trouwen wil ik toch dat mijn trouwfeest wordt zoals ik dat wilquote:Op woensdag 16 april 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja geen idee.
Nog een reden om nooit te trouwen.
RAAK! kindercola !quote:
Al dat light spul.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef 2Happy4U het volgende:
ik drink vaak pepsi max #durfttezeggen
Al dat gedoe, een plek zoeken om te trouwen, mensen uitnodigen, eten, muziek, drinken, kleren, en kennelijk zijn dat dingen die een jaar van te voren moeten omdat het anders niet meer kan waar je wil :Squote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo, als ik ga trouwen wil ik toch dat mijn trouwfeest wordt zoals ik dat wil. Is toch mijn feest?
ik vind het gewoon lekkerderquote:
lekker gezond sofquote:
Je kan het ook klein en simpel houden.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al dat gedoe, een plek zoeken om te trouwen, mensen uitnodigen, eten, muziek, drinken, kleren, en kennelijk zijn dat dingen die een jaar van te voren moeten omdat het anders niet meer kan waar je wil :S
cassis of ice teaquote:
Nee, blegh. Met suiker is lekkerder. Maar wel met mate of course.quote:
cassis is lekkerquote:
ik drink alleen frisdrank als ik ergens anders benquote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
cassis is lekker
ik drink veel meer waterword saai
Dit is klein en simpelquote:Op woensdag 16 april 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan het ook klein en simpel houden.
M'n neef en zijn vriendin zijn gewoon getrouwd met alleen de ouders erbij. Klaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is klein en simpel
Trouwens, larvesta en Axew zijn rottig te trainen
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n neef en zijn vriendin zijn gewoon getrouwd met alleen de ouders erbij. Klaar.
Ja, maar het kan dus simpel.quote:
Mijn ouders ookquote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n neef en zijn vriendin zijn gewoon getrouwd met alleen de ouders erbij. Klaar.
Achja, als je geluk hebt is 't dan tenminste chill weerquote:Op woensdag 16 april 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze gaan hier volgende maand mijn al mijn ramen en deuren vervangen.
Doen ze 10 dagen over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |