Ja met zo'n wild ombre pakketje. Ging vrij goed.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb ook ombre blond, maar dat zie je ook alleen als je het vergelijkt met de bovenkantMaar is er al wel uit aan het gaan helaas. Had je het zelf gedaan?
Nouja. Exclusief met elkaar. Nog niet officieel. Maar exclusief.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Zodat hij het aan jou kan geven?
[..]
Bezet is een groot woord.
Ja ik ook, maar een vriendin van me heeft het gedaanquote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja met zo'n wild ombre pakketje. Ging vrij goed.
Pics?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar een vriendin van me heeft het gedaan
Het gaat allemaal zo snel.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo erken je ons niet. Op zn minst een beetje?
..
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat allemaal zo snel.Ik ben nog nooit zo gek op iemand geweest.
Pls, niet boos worden.quote:
Kaneelstokje is een held.quote:
Je ziet het niet goed meer hoorquote:
Het is een beschimmelde slakquote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Crack, wat is er mis met mijn koe?
[ afbeelding ]
Vraag 'm uit dan.quote:
quote:
Nee, Hep doet lief en aardig tegen mij, maar zijn hart ligt elders. Dat respecteer ik.quote:
Hartverscheurend dit.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, Hep doet lief en aardig tegen mij, maar zijn hart ligt elders. Dat respecteer ik.
Op dit moment ben ik niet de partner die Hep nodig heeft.
Vandaar dat de melk zo vies was.quote:
Wow kaneel, so sad.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee, Hep doet lief en aardig tegen mij, maar zijn hart ligt elders. Dat respecteer ik.
Op dit moment ben ik niet de partner die Hep nodig heeft.
Begrijpelijk. En ja die shit gaat er snel uit.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Je ziet het niet goed meer hoorben beetje lui om foto te maken nu
Nee, wat is het?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaar dat de melk zo vies was.
Ken je trouwens Cordyceps?
quote:
Mjaquote:
Een schimmel die dieren een soort van zombie maakt. Zo tof en creepyquote:
Ik zie het niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Mja
Hier is wat liefs.
[ afbeelding ]
Een poes die haar jonge kittens knuffelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |