Ja toch.quote:
oke dit vind ik wel een leuke gif van haarquote:
I would return the favor, maar in dit geval heb je er weinig aan.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch.
Eens de binnenstad in maar morgen om de single ladies te spotten.
So so pretty. Als ik haar zie wil ik mijn haar ook lichter vervenquote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dit vind ik wel een leuke gif van haar
Maar dan heb je altijd die uitgroeiquote:Op woensdag 16 april 2014 22:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
So so pretty. Als ik haar zie wil ik mijn haar ook lichter verven
Zou wel druk worden in dat huis andersquote:Op woensdag 16 april 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
I would return the favor, maar in dit geval heb je er weinig aan.Maar mocht het ooit nodig zijn, ben je welkom in mijn crib. (als ik niet meer bij m'n mama woon.
)
Nee, hier sowieso niet. Dat ga ik je ook niet aandoen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel druk worden in dat huis anders
Ik wil die kleur van Olcay Gulsen, dan valt het op zich wel mee.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar dan heb je altijd die uitgroeiDat is echt vervelend denk ik.
Hmm, ik weet niet zo goed welke kleur je nu hebt.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil die kleur van Olcay Gulsen, dan valt het op zich wel mee.
[ afbeelding ]
Nee, maar Kaneel was ooit zo lief mij onderdak te bieden. Dus uit dankbaarheid is hij bij mij altijd welkom. Maar ik zal m'n pootjes thuishouden.quote:
5 man en 2 honden in het huisquote:Op woensdag 16 april 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hier sowieso niet. Dat ga ik je ook niet aandoen.Maar binnenkort een eigen stek.
Ben je bezet dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar Kaneel was ooit zo lief mij onderdak te bieden. Dus uit dankbaarheid is hij bij mij altijd welkom. Maar ik zal m'n pootjes thuishouden.
Mijn kleur is donkerbruin, soms lijkt het zwart.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet zo goed welke kleur je nu hebt.
Maar sowieso dat je het dan minder ziet dan bij dat blonde zoals nicki
Het is meer het gebaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
5 man en 2 honden in het huis
Arnhem is ook wel ver weg anders
Nee? Maar ik wil Kaneel niet van Hep afpakken.quote:
Geef 'm 100 euro.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is meer het gebaar.Meer kan ik helaas niet bieden.
Pls.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee? Maar ik wil Kaneel niet van Hep afpakken.
Ik heb ook ombre blond, maar dat zie je ook alleen als je het vergelijkt met de bovenkantquote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn kleur is donkerbruin, soms lijkt het zwart.
Onderkant is ombre blond, maar ook dat zie je alleen als je het met de bovenkant vergelijkt.
Zodat hij het aan jou kan geven?quote:
Bezet is een groot woord.quote:
Dank je.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar Kaneel was ooit zo lief mij onderdak te bieden. Dus uit dankbaarheid is hij bij mij altijd welkom. Maar ik zal m'n pootjes thuishouden.
Is prima toch.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is meer het gebaar.Meer kan ik helaas niet bieden.
Ja, doe! Dan ik kan Crack vrijkopen van de moordenaar!quote:
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |