Whahahaha.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
D zijn gezicht als hij het zou zien:
[ afbeelding ]
Ja, dat had ik dus al gedaan bij de eigenlijke toets. Maar nu moet ik hem inhalen. En als ik niet ga dan kan ik geen examen doenquote:
Aw is dit echt?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kaneel die een bericht van zijn crush krijgt dat ze hem lelijk vindt:
[ afbeelding ]
lol watquote:Op woensdag 16 april 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Knuppelquote:Op woensdag 16 april 2014 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus al gedaan bij de eigenlijke toets. Maar nu moet ik hem inhalen. En als ik niet ga dan kan ik geen examen doen
Ja, vorig jaar.quote:
"Sorry ik was dronken" kreeg ik de volgende dag.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
lol wat
dat zeg je toch niet zomaar tegen iemand
Fucking sneu.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar.
[..]
"Sorry ik was dronken" kreeg ik de volgende dag.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg in het begin van het jaar drie Franse boeken die ik moest lezen. Heb er een in het Nederlands gekocht en gelezen. Die tweede heb ik een samenvatting van gelezen. En de derde weet ik alleen de naam van de schrijverquote:
ik snap het nietquote:Op woensdag 16 april 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Frans.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kreeg in het begin van het jaar drie Franse boeken die ik moest lezen. Heb er een in het Nederlands gekocht en gelezen. Die tweede heb ik een samenvatting van gelezen. En de derde weet ik alleen de naam van de schrijverEn ook nog Franse literatuur geschiedenis, maar dat heb ik ook nog niet geleerd.
Fucking hellquote:Op woensdag 16 april 2014 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kreeg in het begin van het jaar drie Franse boeken die ik moest lezen. Heb er een in het Nederlands gekocht en gelezen. Die tweede heb ik een samenvatting van gelezen. En de derde weet ik alleen de naam van de schrijverEn ook nog Franse literatuur geschiedenis, maar dat heb ik ook nog niet geleerd.
Ik ga nu samenvatting van derde boek lezen, en die geschiedenis. En dat lees ik morgen in de bus nog een keer.quote:
Succes daarmee.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga nu samenvatting van derde boek lezen, en die geschiedenis. En dat lees ik morgen in de bus nog een keer.
En dan hoop ik op een 5
Ach, weet je iig gelijk dat je op de verkeerde valt.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Fucking sneu.![]()
Je mag nooit iemand lelijk noemen. Tenzij diegene eruit ziet als Braddie. Dan mag het.
Ik sta nu een 5,3 ofzoquote:
Dat is wel awkward.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, weet je iig gelijk dat je op de verkeerde valt.
Samenwerken was wel zeer apart daarna, om het fatsoenlijk uit te drukken
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga nu samenvatting van derde boek lezen, en die geschiedenis. En dat lees ik morgen in de bus nog een keer.
En dan hoop ik op een 5
Een deelcertificaatje?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik sta nu een 5,3 ofzo
Voor examen haal ik toch wel een 6. En dan heb ik een deelcertificaatje erbij
Ja, ik wilde vwo doen, maar ga er mee stoppen. Dus ik volg nu vakken, maar krijg geen volledig vwo-diploma.quote:
jaquote:Op woensdag 16 april 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
wat doen jullie aan op een eerste date?? gewoon casual toch
Gewoon waar je je goed in voeltquote:Op woensdag 16 april 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:53 schreef Snowbells het volgende:
Wat het makkelijkste uit kanspreek je uit ervaring????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Maar wat je daarna doen dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik wilde vwo doen, maar ga er mee stoppen. Dus ik volg nu vakken, maar krijg geen volledig vwo-diploma.
Waar je je goed in voelt. Iets dat lekker zit en je niet constant naar beneden hoeft te trekken of iets.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ligt eraan wat ik ga doen op die date.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
ik ga volgend jaar hbo doenquote:
O, dan heb je vwo ook niet nodig.quote:
nee ook nietquote:Op woensdag 16 april 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dan heb je vwo ook niet nodig.Wel nog uni ambities of niet?
Met wie?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow wacht, is niet waar.
!,5 jaar geleden een date.
O ja. Ik vergeet haar steeds.quote:
Ik ben op m'n eerste date naakt gegaanquote:Op woensdag 16 april 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
wow wanneer ben je op tv? met adam zoekt adam?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben op m'n eerste date naakt gegaan
Met wie ga je daten
Dat programma zou ik kijken.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
wow wanneer ben je op tv? met adam zoekt adam?
met iemand
Wanneer Paxcon t contract tekentquote:Op woensdag 16 april 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
wow wanneer ben je op tv? met adam zoekt adam?
met iemand
kijk je adam zoekt eva al?quote:
iemand die ik kenquote:Op woensdag 16 april 2014 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wanneer Paxcon t contract tekent
Wie is iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |