Drie zeer goed betaalde arbeiders.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De Arbeiders zijn weer breed vertegenwoordigd deze uitzending
dat zegt ie toch gewoonquote:Op woensdag 16 april 2014 19:49 schreef alors het volgende:
Pauw probeert te zeggen dat er veel flopshows tussen zaten.
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
Dat zegt Jeroen vast wel vaker: dat moet strakker.
Hoe slecht.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
Dat zegt Jeroen vast wel vaker: dat moet strakker.
Liever Jinek 'VAN MIJN CENTEN' dan Polak.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Eva Jinekkom op hey. VAN MIJN CENTEN!
Vrouwen --> keukenquote:Op woensdag 16 april 2014 19:51 schreef themole het volgende:
[..]
Liever Jinek 'VAN MIJN CENTEN' dan Polak.
Polak moeten ze eigenlijk verbieden.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:51 schreef themole het volgende:
[..]
Liever Jinek 'VAN MIJN CENTEN' dan Polak.
Nee manquote:Op woensdag 16 april 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
Kwam hier om de Lucky af te kraken.
De Lucky was echt kut.
Ze houden het zakelijk, niks mis mee.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
Mmm het lijkt ook wel alsof P&W ruzie hebben met elkaar.
Pauw en de Witteman stoppen er mee.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
Doorrrrr....gewoon omdat het eigenlijk niet meer kan
Heb ik nog wat gemist
Peter LOL de Vries met vochtige ogen toen het over negers ging.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
Doorrrrr....gewoon omdat het eigenlijk niet meer kan
Heb ik nog wat gemist
Ja, ik las zoiets.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pauw en de Witteman stoppen er mee.
Hij zoekt nog een partner, en heeft nu Jinek op het oog want die heeft de grootste boobies.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik las zoiets.
Gaat Pauw alleen verder?
Weet niemand, meest voor de hand ligt een show met Eva Jinek. #Megalomaanquote:Op woensdag 16 april 2014 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik las zoiets.
Gaat Pauw alleen verder?
Oh...dus Freek is binnenkort weer vrijquote:Op woensdag 16 april 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zoekt nog een partner, en heeft nu Jinek op het oog want die heeft de grootste boobies.
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 16-04-2014 om 20:21:40Dit kon ik dus niet lezen. Ik dacht dat er Derksen stond. En die zat helemaal niet in de show.
reageer retweet
En het dan nog twitteren ookquote:Op woensdag 16 april 2014 20:25 schreef Specularium het volgende:
Zo beroerd schrijven dat je je eigen handschrift niet kan lezen,.
Ik vind denken nog het meest duidelijk geschreven woord.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:23 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 16-04-2014 om 20:21:40Dit kon ik dus niet lezen. Ik dacht dat er Derksen stond. En die zat helemaal niet in de show. [ afbeelding ] reageer retweet
quote:'DWDD boycot Halina Reijn'
Matthijs van Nieuwkerk is helemaal klaar met Halina Reijn. Tenminste, dat beweert het doorgaans goed ingevoerde Privé.
Voorheen was de blatende actrice vaak te zien als tafeldame in het programma De Wereld Draait Door, maar het lijkt erop dat ze daar niet meer welkom is. Reden? Ze hielp onlangs vakkundig een 'interview' met Tommy Wieringa om zeep tijdens DWDD.
De schrijver zat aan tafel en Van Nieuwkerk zat hem op de bekende manier in zijn kont te kruipen. Terwijl de presentator aan het soppen was, zat Reijn er als een volslagen debiel doorheen te schreeuwen. In het artikel in Privé wordt zelfs gesuggereerd dat ze compleet kachel was.
Van Nieuwkerk was zichtbaar geïrriteerd door het divageren van de actrice en zat de uitzending vervolgens uit met een gezicht als een oorwurm. Sindsdien wordt de actrice niet meer gevraagd op te komen draven.
Ik denk dat er daar wel wat meer mensen "kachel" hebben gezeten, en bovendien praat Matthijs zelf overal doorheen. Dus ja...quote:
Jan mulder zegt ook iets. Eigenlijk zouden ze die tafeldames en heren moeten afschaffen.quote:Op donderdag 17 april 2014 07:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Halina zegt tenminste iets, in plaats van er voor spek en bonen bij te zitten zoals de helft van de tafelheren/dames. En het lijkt helemaal niet alsof Matthijs zich aan haar ergert tijdens dat gesprek?
Is dat nou sarcasme? Je kunt toch niet zo onder de indruk zijn van zo'n vage quote over met overgewicht schrijven..quote:
quote:50 jaar Palingsound
De Volendamse 'Palingsound' heeft de respectabele leeftijd van 50 jaar bereikt, maar is nog steeds razend populair. Zo kunnen bijvoorbeeld Jan Smit, 3JS en Nick & Simon rekenen op schreeuwende meisjes en uitverkochte concerten.
Zij hebben dit alles natuurlijk te danken aan de grondleggers van het genre: ‘The Cats’. Zij maakten furuore, ook internationaal, tussen 1968 – 1974 met hits als ‘Lea’ en ‘Vaya con Dios’.
De term Palingsound werd door DJ Joost den Draaijer, toen oppermachtig op de radio, bedacht en wordt gekenmerkt door gedragen, vaak meerstemmige zang en Zuid-Europese invloeden. We vragen een nieuwe generatie muzikale Volendammers hoe belangrijk de sound voor ze is: Paul Bond en Koen Kluessien van Dandelion, Martine Bond, Melanie Jonk en Kyra Tol.
Dimitri Verhulst schrijft Boekenweekgeschenk 2015
Vandaag is bekendgemaakt dat de Vlaming Dimitri Verhulst het Boekenweekgeschenk 2015 schrijft. Verhulst debuteerde in 1999 en heeft boeken, romans, verhalen, novellen, gedichten en toneelstukken op zijn naam staan. ‘De Helaasheid der Dingen’ werd bekroond met de Gouden Uil Publieksprijs en in 2009 verfilmd. ‘Met Godverdomse Dagen op een Godverdomse Bol’ won hij de Libris Literatuurprijs. Zijn laatste, ‘De laatkomer’, verkocht binnen een half jaar meer dan 75 000 exemplaren, wordt verfilmd en over de hele wereld vertaald.
Na onder meer Adriaan van Dis, Harry Mullisch en Gerard Reve is met Verhulst een waardige opvolger gevonden deze 80ste Boekenweek. Voor het tweede jaar in zowel Nederland als Vlaanderen gehouden. Het motto dit keer: ‘Te gek voor woorden’. Wat moet je daar mee als schrijver? Aan tafel: Dimitri Verhulst.
Tafeldame: Roos Schlikker
http://dewerelddraaitdoor(...)cfcb3a4245f0962c2368quote:Op donderdag 17 april 2014 16:44 schreef Njosnavelin het volgende:
En wie is Roos Schildklier nou weer?
Oh aha, die kende ik nog niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:47 schreef OProg het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor(...)cfcb3a4245f0962c2368
Deze.
quote:Op donderdag 17 april 2014 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Roos Slikker? Mijn interesse is gewekt.
Wat is er, Slickertje?quote:
Tafeldame DWDD.quote:
Ja, maar dan voor vrouwenquote:
Gek genoeg voor een nekschotje wat ik je brom.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:05 schreef marcodej het volgende:
Roos is lekker gek in het dagelijks leven.
En de zanger van Blur.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:06 schreef GGMM het volgende:
Alleen vrouwen en homo's zeggen 'woohoo'.
Dit vond ik grappig.quote:
Beetje moeilijke tanden.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
de redactie die in Matthijs zijn oor praat heeft huiswerk slecht gedaan.
Roos is gewoon lekker gek.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:14 schreef Cynix ® het volgende:
Roos is echt bezopen. Of ze vind van nature alles grappig.
Maar in België doen ze ook niet moeilijk over het boek.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Alsof er in Belgie geen hoerenkotenbuurten zijn. Als je vanuit Nederland Brussel binnen komt met de trein kom je ook langs een hele rij bordelen.
Okee, dat is natuurlijk zo.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:19 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar in België doen ze ook niet moeilijk over het boek.
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:21 schreef Cynix ® het volgende:
Twijfelt Matthijs er aan of we wel op de Maan geweest zijn?
Is ook allemaal in scene gezet.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:21 schreef Cynix ® het volgende:
Twijfelt Matthijs er aan of we wel op de Maan geweest zijn?
Het is tenslotte maar een eenvoudige schoenenlapper.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
Begin van dit item gemist maar zo te horen snapt Matthijs er geen reet van.
Nee hij probeert er nog een verhaal van te makenquote:Op donderdag 17 april 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
Begin van dit item gemist maar zo te horen snapt Matthijs er geen reet van.
Nou ja dat kan samengaan natuurlijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee hij probeert er nog een verhaal van te maken
Die ene die ruzie had met Joop van Tellingen?quote:
Nee die ziet er anders uitquote:Op donderdag 17 april 2014 19:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die ene die ruzie had met Joop van Tellingen?
Juicyhilquote:Op donderdag 17 april 2014 19:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die ene die ruzie had met Joop van Tellingen?
JAH!quote:
Clockwork Orange hoofd.quote:
Ik schrijf niet mee. Te moeilijk.quote:
Het idee voelt al als 3 dagen doodgaan.quote:
Die ass? Dat was een foto van een verjaardag. Zij maakt daar foto's van.quote:
ahquote:Op donderdag 17 april 2014 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
Die ass? Dat was een foto van een verjaardag. Zij maakt daar foto's van.
Inderdaad. Te treurig voor woordenquote:
Gelukkig mag je wel in slow motion zien hoe ze iemand kapot schieten.quote:
leuk van boven of van onder?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Leuke wielrenner wel
[ afbeelding ]
Allebei waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
leuk van boven of van onder?
Leuk dat je luistert.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zeker de duitse toren C?
Ik kijk met het geluid uit. Tip van Nic0quote:
Ik vind dit heel matigquote:Op donderdag 17 april 2014 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
DWDD heeft weer de beste nieuwe band.
Is wel muziek voor jouquote:
Daar gaat het nooit meer over.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Wanneer gaat het nou over Kutlul en dat bierflesje? Hebben ze dat al ooit één keer genoemd?
Ik vind die jurkjes wel leuk. Dat haar is een beetje stro-achtig.quote:
Nee, als ze er niet over praten is het niet gebeurd ofzo.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Wanneer gaat het nou over Kutlul en dat bierflesje? Hebben ze dat al ooit één keer genoemd?
Een beetje zoals het misbruik in de katholieke kerk.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, als ze er niet over praten is het niet gebeurd ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |