abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138967048
Ik was al gespoilerd ( wist al wel bijna zeker dat Geoffrey dood zou gaan in de aflevering) maar wat een saaie aflevering zeg. Gebeurde echt bijna niks en dan zat ik op het einde 15 min te hopen dat iemand die Geoffrey compleet kapot zou stabben... stikt tie.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_138967200
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

De night is dark en full of terrors, ik ga naar bed.
Ik las 'de nicht'. :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_138967253
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2014 @ 00:56:13 #208
145738 superworm
is erbij
pi_138967445
Als je een album op LP koopt zit er vaak een kaartje bij met downloadsite + code, zodat je 'm ook meteen digitaal hebt. Waarom kan dat niet andersom?

Elke maandag de nieuwe losse afleveringen kopen voor zeg 2-3 euro per stuk, en dat je dan na het hele seizoen stuk voor stuk aangeschaft, gedownload en gekeken hebt, gewoon de dvd-box ervan thuisgestuurd krijgt.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2014 @ 00:59:49 #209
145738 superworm
is erbij
pi_138967527
Deze user (onder de Facebookparodie van deze week) heeft een interessante theorie. Tywin heeft motieven te over om Joffrey om te leggen, misschien samen met oma Tyrell?

quote:
There could be an argument for Tywin killing Joffrey.

Joffrey wasn't controllable he was an insane embarassment and every time he did something right and acted like a KIng...like thanking Tyrion for the book he screwed it up...like hacking the book to pieces. We know that Tywin has no sentimentality where family is concerned they are pawns for his use... so why not kill off the mad king...with no heirs Joffrey's younger brother Tommen would be king and much easier for Tywin as Hand to control. And he gets rid of Tyrion .. two for one :D
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_138967759
.

[ Bericht 50% gewijzigd door McNulty op 17-04-2014 01:11:41 ]
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_138967768
.

[ Bericht 99% gewijzigd door McNulty op 17-04-2014 01:12:23 ]
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  donderdag 17 april 2014 @ 08:02:03 #212
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_138969215
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 00:59 schreef superworm het volgende:
Deze user (onder de Facebookparodie van deze week) heeft een interessante theorie. Tywin heeft motieven te over om Joffrey om te leggen, misschien samen met oma Tyrell?

[..]

Vind ik toch moeilijk te geloven, gezien zijn verhaal over de geboorte van Tyrion.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_138969288
quote:
10s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:02 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Vind ik toch moeilijk te geloven, gezien zijn verhaal over de geboorte van Tyrion.
En Joffrey was daarbij een dubbele Lannister...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 17 april 2014 @ 08:17:39 #214
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138969374
en tywin had Joffy compleet onder controle ook
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_138969845
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 23:25 schreef Zihuatanejo het volgende:
Hmm in die vision van Bran zag ik toch een draak over King's landing vliegen. :)
Dat kan ook in het verleden zijn.
pi_138970000
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:17 schreef Re het volgende:
en tywin had Joffy compleet onder controle ook
Compleet valt wel weer mee. Hij werd steeds getikter en vroeg of laat had ie echt Tywin laten ophangen of zo.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_138971433
Ik vraag me dan af of die lui dat echt zouden doen als er een clash zou komen tossen Joffrey en Tywin.
pi_138972277
quote:

[..]

Kan zijn, maar dat die daarmee Tyrion de schuld in de schoenen schuift kan totaal niet, aangezien het niet van te voren bekend was dat hij cup bearer zou worden. Daarnaast zou ik ook zo snel niet weten welke motieven daartoe hij zou hebben.

Tyrion is een lastige zoon, maar doet uiteindelijk wel wat hem wordt opgedragen. Daarnaast is Tyrion slim en weet wel het hele cloak and dagger spelletje mee te spelen.
pi_138972318
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:44 schreef schijffie het volgende:

[..]

Kan zijn, maar dat die daarmee Tyrion de schuld in de schoenen schuift kan totaal niet, aangezien het niet van te voren bekend was dat hij cup bearer zou worden. Daarnaast zou ik ook zo snel niet weten welke motieven daartoe hij zou hebben.

Tyrion is een lastige zoon, maar doet uiteindelijk wel wat hem wordt opgedragen. Daarnaast is Tyrion slim en weet wel het hele cloak and dagger spelletje mee te spelen.
Dat doet Tywin toch ook niet, De enige die tot nu toe Tyrion als schuldige aanwijst is die kwaadaardig domme zus van hem.
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2014 @ 10:48:01 #220
145738 superworm
is erbij
pi_138972359
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:46 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat doet Tywin toch ook niet, De enige die tot nu toe Tyrion als schuldige aanwijst is die kwaadaardig domme zus van hem.
:Y Tywin ziet zijn familie niet in de klassieke zin des woords als 'familieleden', meer als medewerkers. En Joffrey bracht het hele bedrijf in gevaar - qua image van de Lannisters en qua grip die de baas van Lannisters Inc., Tywin, over zijn bedrijf heeft.

Had Tywin niet eerder al Cercei min of meer bedreigd, dat ze héél snel die kutzoon van d'r onder de duim moest krijgen?
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_138972375
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:46 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik reageer dan ook op theorie die superworm ergens vandaan heeft, niet op de aflevering zelf.
pi_138972533
Denk dat Joffrey Tyrone Lancaster nooit zou laten ophangen.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_138972561
Iemand GIFje van dat dansje die Joff doet na het openslaan van die taart?
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_138972612
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:48 schreef schijffie het volgende:

[..]

Ik reageer dan ook op theorie die superworm ergens vandaan heeft, niet op de aflevering zelf.
Die theorie gaat dan op het eind ook de mist in, eerste gedeelte zou best kunnen (al vind ik Olenna nog steeds het meest verdacht) maar als ik afga op de informatie die we tot nu toe hebben van de serie wijst niks er op dat Tywin dit op Tyrion wil afschuiven.

Overigens kreeg ik een beetje het idee dat de macht van de Lannisters tanende is, geen zekerheid natuurlijk maar kreeg dat gevoel door het gesprekje tussen Olenna en Tywin vlak voor het feest waarin Olenna Tywin aanraadde om eens te genieten en ook nog even de schuldenlast aanstipte.
pi_138972620
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 19:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Net even de reacties teruggekeken van de 'Red Wedding', blijft bizar. Zit zowat weer te janken, mega intensieve scene. En daarna de reacties op de 'Purple Wedding', mooi contrast tussen die twee weddings; verdriet en vreugde :D
Ik was juist blij met de gebeurtenissen van de Red Wedding! Drie zeikfiguren in een keer uit de serie!

Wel jammer dat Joffrey dood is.
pi_138972669
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

:Y, ze is ook maar 1x genoemd in de serie, Tysha. Hoewel ik het vermoeden heb dat ze binnenkort nog wel een keer genoemd wordt.

[..]

Ga weg zeg, waarom zou ik een fortuin uitgeven aan een abonnement, om het op een vast tijdstip te moeten kijken? Ik koop de Blu-raybox zodra die uitkomt, waarom zou ik twee keer dat bedrag neer gaan tellen?
Vast moment? Waar heb je het over?

Ik vind het gewoon triest. In het Boardwalk Empire topic ook; iedereen kankeren op HBO omdat die serie na 5 seizoenen gaat stoppen, maar lid worden van HBO ho maar.
pi_138972675
quote:

[..]

Dat zou best eens zo kunnen zijn. 'Opa' en 'Oma' hadden ook telkens kleine onderonsjes en dergelijke. Alleen kan ik me niet voorstellen dat Tywin zou vergeten dat Margaery nu Queen is... Dat maakt het in mijn optiek een beetje onwaarschijnlijk.

Die Tyrell's is sowieso een familie waar voor opgepast moet worden. De aardige mensen zijn namelijk 9 van de 10 keer de gevaarlijkste. En deze familie komt wel heel aardig over.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_138972687
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik was juist blij met de gebeurtenissen van de Red Wedding! Drie zeikfiguren in een keer uit de serie!

Wel jammer dat Joffrey dood is.
Same. Een strong independent woman :') Een saaie koning die zijn taken niet na komt en een saai ander wijf. Mooi dat die zo'n dood kregen.

Smaakmaker Joffrey daarintegen :'( . RIP IN PEACE SWEET PRINCE.
pi_138972714
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
Denk dat Joffrey Tyrone Lancaster nooit zou laten ophangen.
:')
Carl Drogo :')
Johnson O. :')
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_138972722
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:44 schreef schijffie het volgende:

[..]

Kan zijn, maar dat die daarmee Tyrion de schuld in de schoenen schuift kan totaal niet, aangezien het niet van te voren bekend was dat hij cup bearer zou worden ...
Bijkomend geluk hebben voor de moordenaar.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_138972727
Wordt het in Essos eigenlijk ook winter of alleen in Westeros?
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_138972732
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:59 schreef HiZ het volgende:

[..]

Het abonnement kost ¤15 per maand, en voor dat geld kun je de afleveringen kijken wanneer je maar wilt en ook terugzien op je iPad, telefoon, etc, en als je bij vrienden komt met een comcast of apple TV kun je het bij hun van je apparaat naar hun TV mirroren.

Kortom; downloaden van GoT is niet nodig en zeggen dat het nodig is, is alleen het rationaliseren van het feit dat je te krenterig bent om een bijdrage te leveren aan de creatie van je favoriete serie.
Dit, zo waar!
  Moderator donderdag 17 april 2014 @ 11:14:38 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_138973111
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:55 schreef Chewie het volgende:

[..]

Die theorie gaat dan op het eind ook de mist in, eerste gedeelte zou best kunnen (al vind ik Olenna nog steeds het meest verdacht) maar als ik afga op de informatie die we tot nu toe hebben van de serie wijst niks er op dat Tywin dit op Tyrion wil afschuiven.

Overigens kreeg ik een beetje het idee dat de macht van de Lannisters tanende is, geen zekerheid natuurlijk maar kreeg dat gevoel door het gesprekje tussen Olenna en Tywin vlak voor het feest waarin Olenna Tywin aanraadde om eens te genieten en ook nog even de schuldenlast aanstipte.
weet ik niet hoor

de lannisters zijn overal met hun troepen terwijl de redwynes nog geen slag geleverd hebben en might makes right in westeros

ik denk dat tywin margery gewoon aan de kant schuift als hij haar niet meer nodig heeft
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_138973155
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

weet ik niet hoor

de lannisters zijn overal met hun troepen terwijl de redwynes nog geen slag geleverd hebben en might makes right in westeros

ik denk dat tywin margery gewoon aan de kant schuift als hij haar niet meer nodig heeft
Nu nog wel maar geld is wel belangrijk om die troepen te houden en ik vraag me af hoelang de Lannisters in staat zijn om hun schulden nog te betalen.

Gezien de opmerkingen van Bolton deze aflevering is het ook maar de vraag waar de troepen zich allemaal bevinden, in het noorden zeker niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2014 11:16:51 ]
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2014 @ 11:18:02 #235
145738 superworm
is erbij
pi_138973190
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:55 schreef Chewie het volgende:

[..]

Klopt, maar ook bij een plot van Tywin en Olenna kon men natuurlijk niet voorzien dat Joffrey zich dermate als een lul zou gedragen op z'n bruiloft, dat (per ongeluk) Tyrion nog de schuld toegeschoven kreeg ook. Tuurlijk gaan ze niet meteen 2 pionnen in de Lannisterfamilie opruimen.
op FOK!
op Facebook
op de website
  donderdag 17 april 2014 @ 14:35:16 #236
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_138978832
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:06 schreef Funzel het volgende:
Ik vraag me dan af of die lui dat echt zouden doen als er een clash zou komen tossen Joffrey en Tywin.
Ik zou mijn geld op Tywin zetten.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 17 april 2014 @ 14:38:13 #237
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_138978925
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nu nog wel maar geld is wel belangrijk om die troepen te houden en ik vraag me af hoelang de Lannisters in staat zijn om hun schulden nog te betalen.

Gezien de opmerkingen van Bolton deze aflevering is het ook maar de vraag waar de troepen zich allemaal bevinden, in het noorden zeker niet.
Ligt er ook een beetje aan wie de troepen leidt en wat voor troepen het zijn. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_138979842
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

ik denk ook niet dat het toeval is dat alleen al in de afgelopen aflevering Tywinn 2x bespot wordt dat hij blut is
pi_138981575
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:07 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik denk ook niet dat het toeval is dat alleen al in de afgelopen aflevering Tywinn 2x bespot wordt dat hij blut is
Het is een publiek geheim dat het huwelijk van Joffrey en Maergery was om het geld van de Tyrells. Maar inderdaad het is ook wel opvallend dat er zo nadrukkelijk op wordt gezinspeeld dat de Lannisters echt blut zijn.
pi_138981699
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:02 schreef HiZ het volgende:

[..]

Het is een publiek geheim dat het huwelijk van Joffrey en Maergery was om het geld van de Tyrells. Maar inderdaad het is ook wel opvallend dat er zo nadrukkelijk op wordt gezinspeeld dat de Lannisters echt blut zijn.
het huwelijk was toch vooral als kado omdat ze bij de slag om blackwater de dag kwamen redden. Als dat niet nodig was dan waren de tyrells nooit zo dichtbij de troon gekomen
  donderdag 17 april 2014 @ 16:30:23 #241
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_138982267
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:06 schreef planethugo het volgende:

[..]

het huwelijk was toch vooral als kado omdat ze bij de slag om blackwater de dag kwamen redden. Als dat niet nodig was dan waren de tyrells nooit zo dichtbij de troon gekomen
O ja, Loras had zich aangesloten bij dat leger van Tywin om Stannis te verslaan, als wraak op de moord op Renley :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2014 @ 16:36:24 #242
145738 superworm
is erbij
pi_138982426
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:02 schreef HiZ het volgende:

[..]

Misschien is er een deal gesloten? Dat de Tyrells de Lannisters financieel willen helpen om de macht te verstevigen en te behouden, maar dat in ruil daarvoor wel hun idiote kutkoning uit de weg geruimd moest worden (ten faveure van de veel neutralere/beïnvloedbaardere Tommen).
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_138982823
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:36 schreef superworm het volgende:
(ten faveure van de veel neutralere/beïnvloedbaardere Tommen).
Dat vind ik eigenlijk ook wel een eng kind.
pi_138982848
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk ook wel een eng kind.
Omdat?
pi_138982971
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:50 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Omdat?
Incest kindje en ook 1 van de weinige die het vermaak waar Joffrey voor gezorgd had kon waarderen.
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2014 @ 16:55:02 #246
145738 superworm
is erbij
pi_138983000
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:54 schreef Chewie het volgende:

[..]

Incest kindje en ook 1 van de weinige die het vermaak waar Joffrey voor gezorgd had kon waarderen.
Kwam denk ik meer omdat het kinderlijk vermaak was (leek wel een basisschool-kinderfeestje) dan dat-ie doorhad waar het precies over ging en sadistisch mee zat te lachen.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_138983067
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:55 schreef superworm het volgende:

[..]

Kwam denk ik meer omdat het kinderlijk vermaak was (leek wel een basisschool-kinderfeestje) dan dat-ie doorhad waar het precies over ging en sadistisch mee zat te lachen.
Dat denk ik ook eerder, Tommen lijkt voor als nog een doodnormaal kind te zijn. Gelukkig lijkt hij niet op z'n grote broer :D
pi_138983115
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:57 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat denk ik ook eerder, Tommen lijkt voor als nog een doodnormaal kind te zijn. Gelukkig lijkt hij niet op z'n grote broer :D
In seizoen 1 was Joffrey toch ook gewoon nog een puber met een crush op Sansa.
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2014 @ 16:58:54 #249
145738 superworm
is erbij
pi_138983136
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef Chewie het volgende:

[..]

In seizoen 1 was Joffrey toch ook gewoon nog een puber met een crush op Sansa.
Nou... vanaf 't begin al best twisted, ging al direct fout met dat slagersmenneke.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_138983188
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef superworm het volgende:

[..]

Nou... vanaf 't begin al best twisted, ging al direct fout met dat slagersmenneke.
Oh ja dat is ook zo, maar van Tommen hebben we eigenlijk nog weinig gezien.
  donderdag 17 april 2014 @ 17:07:07 #251
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_138983416
Lannisters zijn toch lang nog niet blut,

volgens mij het het koninkrijk nog weet ik hoeveel miljoen schuld bij de Lannisters,
mee bekant vangde gin haas.
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2014 @ 17:07:45 #252
145738 superworm
is erbij
pi_138983433
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:07 schreef kawa4 het volgende:

volgens mij het het koninkrijk nog weet ik hoeveel miljoen schuld bij de Lannisters,
Dan is het een stuk makkelijker om alle Lannisters af te maken, dan om al dat geld terug te betalen :P
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_138983436
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef superworm het volgende:
En dat kostte nota bene Sansa's wolf het leven -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138983473
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:07 schreef kawa4 het volgende:

En beide weer bij de iron bank en het koninkrijk is zo ongeveer blut
  Redactie Frontpage donderdag 17 april 2014 @ 17:10:02 #255
145738 superworm
is erbij
pi_138983513
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:08 schreef Chewie het volgende:

[..]

En beide weer bij de iron bank en het koninkrijk is zo ongeveer blut
Dus eigenlijk zijn de Tyrells een soort middeleeuwse bailout aan het doen in ruil voor een leukere koning en trouwcontracten met de machthebbende familie. :P
op FOK!
op Facebook
op de website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')