Dan is het een stuk makkelijker om alle Lannisters af te maken, dan om al dat geld terug te betalenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:07 schreef kawa4 het volgende:
Lannisters zijn toch lang nog niet blut,
volgens mij het het koninkrijk nog weet ik hoeveel miljoen schuld bij de Lannisters,
En dat kostte nota bene Sansa's wolf het levenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef superworm het volgende:
Nou... vanaf 't begin al best twisted, ging al direct fout met dat slagersmenneke.
En beide weer bij de iron bank en het koninkrijk is zo ongeveer blutquote:Op donderdag 17 april 2014 17:07 schreef kawa4 het volgende:
volgens mij het het koninkrijk nog weet ik hoeveel miljoen schuld bij de Lannisters,
Dus eigenlijk zijn de Tyrells een soort middeleeuwse bailout aan het doen in ruil voor een leukere koning en trouwcontracten met de machthebbende familie.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
En beide weer bij de iron bank en het koninkrijk is zo ongeveer blut
In aflevering 2 of 3 vraagt hij al aan Cersei of hij haar echt moet trouwen.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
In seizoen 1 was Joffrey toch ook gewoon nog een puber met een crush op Sansa.
En daar begon mijn hekel aan Sansa en steun voor Arya.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat kostte nota bene Sansa's wolf het leven
Arya en Sansa zijn bijna niet te vergelijken.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:13 schreef superworm het volgende:
[..]
En daar begon mijn hekel aan Sansa en steun voor Arya.
Welke mysterieuze nieuwe gast?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:31 schreef MouzurX het volgende:
Is het niet gewoon die mysterieuze nieuwe gast die hem heeft vergiftigd? Er wel wel heel vaak op hem ingezoomed tijdens dat "cupholder" gedeelte.
Moach, misschien is-ie wel uitgeschotenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wel, alleen niet meer zijn pielemuis.
Oberyn? Nope, die zou dat niet zo doen neem ik aan.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:31 schreef MouzurX het volgende:
Is het niet gewoon die mysterieuze nieuwe gast die hem heeft vergiftigd? Er wel wel heel vaak op hem ingezoomed tijdens dat "cupholder" gedeelte.
Die prins?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:31 schreef MouzurX het volgende:
Zo heette ie, iddquote:Op donderdag 17 april 2014 17:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oberyn? Nope, die zou dat niet zo doen neem ik aan.
Die niet-oudste zoon.quote:
root and stem, wortels (ballen) en stam (piemelmuis)quote:Op donderdag 17 april 2014 17:28 schreef Skillstorm het volgende:
Dat was Varys.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:37 schreef kawa4 het volgende:
[..]
root and stem, wortels (ballen) en stam (piemelmuis)
betekend toch alles denk ik
Volgens mij haat hij vooral Tywin en Gregor Clegane.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:36 schreef MouzurX het volgende:
Die niet-oudste zoon.
Die heeft toch een gigantische haat jegens de Lannisters?
[/ikkijkdeseriewelmaarvolghetnietzowoordperwoordalsjullieusersdieiederenaamweten :P ]
De koning vermoorden heeft direct effect op de machtspositie van de Lannisters lijkt me. Zullen er niet echt goed naar voren door lijken.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij haat hij vooral Tywin en Gregor Clegane.
Totdat hij naar zijn oom keek en stopte met lachen.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Incest kindje en ook 1 van de weinige die het vermaak waar Joffrey voor gezorgd had kon waarderen.
De Lannisters hebben dus een schuld aan zichzelf.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:07 schreef kawa4 het volgende:
Dan zal hij wel beste vriendjes worden met The Houndquote:Op donderdag 17 april 2014 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij haat hij vooral Tywin en Gregor Clegane.
Dat moet echt zo raar plassen.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
http://happyplace.someeca(...)p-season-4-episode-2
fb
quote:Look, just let him go fullthrottle asshole this episode, okay? It'll pay off!
ik vind dat haar met namequote:
Er komen er nog wel veel meer met schild.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:53 schreef Romanus het volgende:
Ik ben pas afgelopen week begonnen met kijken naar de serie en ben nu bij S02E09 en ik vroeg me af, waarom heeft niemand een schild?Lijkt me toch wel handig in een oorlog.
Nouja misschien 10% heeft er een.
Ze hebben niet alleen vaak een schild maar voeren er ook vaak iets in.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er komen er nog wel veel meer met schild.
Niemand?quote:Op donderdag 17 april 2014 11:00 schreef Khaleesi het volgende:
Wordt het in Essos eigenlijk ook winter of alleen in Westeros?
Geen idee?quote:
Ik heb de boeken gelezen dus geen spoiler voor mij en sorry als ik nu veel verklapt hebtquote:Op donderdag 17 april 2014 22:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
GOZER. SPOILER
Niet erg voor mij maar voor de rest.
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:19 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Ik heb de boeken gelezen dus geen spoiler voor mij en sorry als ik nu veel verklapt hebt
Heb het weggehaald.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:19 schreef Skillstorm het volgende:
Hij laat het ook gewoon staan die Ermanon he.
Sorry en bedankt, dacht dat die spoiler al algemeen bekend wasquote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]Lees de topicpointer.
[..]
Heb het weggehaald.
Newb in de reeks ofweh?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:21 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Sorry en bedankt, dacht dat die spoiler al algemeen bekend wasToch maar eens verder in de boeken lezen, nu halverwege nummer 5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |