Oh ja, nee dan is het logisch.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef Poesopstokje het volgende:
daarnaast heb ik ook al voor de boeken betaald.
Acteurs werken gratis natuurlijk, net zoals alle andere mensen die erbij betrokken zijn.quote:
Nou vooruit. 1,05 per aflevering dan, als je 1 euro te weinig vindtquote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Niet dat ik het niet download, maar geef dan gewoon toe dat je het doet omdat je te gierig bent.
Oke man.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Nou vooruit. 1,05 per aflevering dan, als je 1 euro te weinig vindt
Mij gierig noemen, sodemieter op. Ik geef zat geld uit, ik wil alleen wel dat het in de juiste zakken terecht komt. En eigenlijk is iedere euro die ik aan HBO geef zelfs een euro teveel.
Je mag blij zijn dat HBO het opgepikt heeft, en niet een network zoals FOX die het waarschijnlijk na twee seizoenen gecanceld had. En het geld van de dvd´s verdwijnt ook in de zakken van HBO.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Nou vooruit. 1,05 per aflevering dan, als je 1 euro te weinig vindt
Mij gierig noemen, sodemieter op. Ik geef zat geld uit, ik wil alleen wel dat het in de juiste zakken terecht komt. En eigenlijk is iedere euro die ik aan HBO geef zelfs een euro teveel.
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat moet je lekker zelf weten, maar ga dan niet zeggen dat het onredelijk is dat ze niet 1 euro per aflevering vragen.
Daar ging mijn post over, voordat jij dat zei, dus ging er van uit dat je daar dan ook op reageerde.quote:
Ja, helaas wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:20 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat HBO het opgepikt heeft, en niet een network zoals FOX die het waarschijnlijk na twee seizoenen gecanceld had. En het geld van de dvd´s verdwijnt ook in de zakken van HBO.
Nope. Daarnaast, als HBO het on demand voor een 1,- per aflevering (of 2, of 3), zou ik het ook zo doen, maar ik ga het niet doen voor heel HBO.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ging mijn post over, voordat jij dat zei, dus ging er van uit dat je daar dan ook op reageerde.
Dat mag.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Daarnaast, als HBO het on demand voor een 1,- per aflevering (of 2, of 3), zou ik het ook zo doen, maar ik ga het niet doen voor heel HBO.
omdat je de aflevering direct wilt zien zodra je wakker bent maandag en niet wil wachten op je bluraysquote:Op woensdag 16 april 2014 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..], ze is ook maar 1x genoemd in de serie, Tysha. Hoewel ik het vermoeden heb dat ze binnenkort nog wel een keer genoemd wordt.
[..]
Ga weg zeg, waarom zou ik een fortuin uitgeven aan een abonnement, om het op een vast tijdstip te moeten kijken? Ik koop de Blu-raybox zodra die uitkomt, waarom zou ik twee keer dat bedrag neer gaan tellen?
Nee, ik download illegaal omdat ik geen zin heb te betalen.quote:
Ik zou voor WoW alleen al een fortuin neerleggen. Het duurt me te lang.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:30 schreef HiZ het volgende:
Ik zou elke cent die ik voor ASOIAF en GoT heb uigegeven met liefde nog een keer betalen als GRRM die laatste boeken eens zou gaan afschrijven.
Waarom doe je dan zo sarcastisch?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik download illegaal omdat ik geen zin heb te betalen.
Joh, daarom download ik de afleveringen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat je de aflevering direct wilt zien zodra je wakker bent maandag en niet wil wachten op je blurays
niemand verplicht je dat te doen
zelf betaal ik er niet voor omdat ik te gierig ben
Zie edit.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo sarcastisch?
Het IS toch ook treurig? 15,- per maand voor 4 afleveringen, en dat is ook nog met korting.quote:
ja dat snap ik, daarom download de hele wereld zequote:Op woensdag 16 april 2014 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Joh, daarom download ik de afleveringen.
Boehoe iemand heeft een andere mening dan ikquote:Op woensdag 16 april 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
ik vind dat hypocriete gezeur van "Ja, dan moeten ze het niet bijna onmogelijk maken om de afleveringen te kijken" gewoon een beetje treurig, that's it.
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:54 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Boehoe iemand heeft een andere mening dan ik
Oke man.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef ook alleen mijn mening, meer niet. Blijkbaar heb je er zelf nogal moeite mee.
das nog wel het meest trieste idd, zie je met videogames ook steeds meerquote:Op woensdag 16 april 2014 21:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Mijn reden: ik heb een betere service en kwaliteit als ik niet betaal dan als ik wel betaal.
Mijn reden: ik ben gewoon een skere tattaquote:Op woensdag 16 april 2014 21:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Mijn reden: ik heb een betere service en kwaliteit als ik niet betaal dan als ik wel betaal.
15 euro is natuurlijk niet alleen voor GoT, je betaalt voor de hele zender en dat is ook het hele bedrijfsmodel. Waarom denk je dat bijvoorbeeld foxports het streamen van losse wedstrijden zo duur maakt, ze hebben liever dat je een abonnement ipv 6 euro in de maand voor paar losse afleveringen, mensen die een abonnement nemen houden deze ook vaak.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het IS toch ook treurig? 15,- per maand voor 4 afleveringen, en dat is ook nog met korting.
Als ze het lekker via internet zouden gaan verkopen is het een stuk toegankelijker en mensen willen er heus wel voor betalen.
Ik kijk het nu via streamsites, omdat ik er NU geen 15,- voor over heb. Straks voor de dvdsets wel, want dan bepaal ik zelf hoevaak en wanneer ik het kan kijken.
Ja dat begrijp ik wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:03 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
15 euro is natuurlijk niet alleen voor GoT, je betaalt voor de hele zender en dat is ook het hele bedrijfsmodel. Waarom denk je dat bijvoorbeeld foxports het streamen van losse wedstrijden zo duur maakt, ze hebben liever dat je een abonnement ipv 6 euro in de maand voor paar losse afleveringen, mensen die een abonnement nemen houden deze ook vaak.
Ik download trouwens en koop de blu ray niet, aangezien ik het ook in hd op een schijf kan zetten. Ik kijk wel als de serie op RTL4 wordt uitgezonden voor de kijkcijfers
Er ontgaat jou ook niks he.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef Natalie het volgende:
Ben ik in een download discussie beland
Dat zijn waarschijnlijk ook alle scenes waarin ie zich niet zichtbaar als een enorme hufter gedraagt.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:09 schreef Poesopstokje het volgende:
The best of King Joffrey. Welgeteld 29 seconden uit 32 afleveringen
Ik denk dat het aantal vaste abonnees dat GoT HBO oplevert (en vast houdt) zeer groot is, groter dan een mogelijke streampubliek ,waar ze ook nog eens veel data voor moeten vrijmaken en kosten moeten maken aan servers die niet overbelast raken.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel.
Maar als je ziet hoeveel mensen naar HBO kijken, kijkcijfers zitten rond de 15 miljoen? Tel daar de downloaders/streamers bij op. Vraag ze elk een euro voor een HD kwaliteit aflevering op de site. Dáár valt de winst te behalen.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:51 schreef Slayage het volgende:
http://www.gq.com/women/p(...)=mostpopular#slide=1
Dat haarquote:Op woensdag 16 april 2014 22:51 schreef Slayage het volgende:
Edit: NVMquote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef Tokamak het volgende:
Heb de boeken niet gelezen, maar ik zit de boekwiki een beetje door te lezen. Het enige dat ik kan denken is: OMG OMG, hoe gaan ze dat allemaal in 38 afleveringen proppen, met nog eens twee boeken in het vooruitzicht?
Ja, iedereen dus. En sneeuw in een troonzaal zonder ramen/dak. Net zoals in het visioen van Dany. Ik begin me serieus af te vragen of Jon Snow wel een hoofdrol speelt in GoT.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:25 schreef Zihuatanejo het volgende:
Hmm in die vision van Bran zag ik toch een draak over King's landing vliegen.
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:51 schreef Slayage het volgende:
's ochtend om 7 uur downloaden en kijken vs wachten tot 20:30 om het te kunnen zien. Moeilijke keuze.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat snap ik, daarom download de hele wereld ze
maar je vroeg waarom je ervoor zou betalen terwijlje tzt ook de blurays aanschaft, antwoord is omdat je ze zsm wil zien
Oh, god.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:51 schreef Slayage het volgende:
Die sneeuw in die troonzaal komt natuurlijk door de lange winter die er aan zit te komen!quote:Op woensdag 16 april 2014 23:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, iedereen dus. En sneeuw in een troonzaal zonder ramen/dak. Net zoals in het visioen van Dany. Ik begin me serieus af te vragen of Jon Snow wel een hoofdrol speelt in GoT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |