Oh ja, nee dan is het logisch.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef Poesopstokje het volgende:
daarnaast heb ik ook al voor de boeken betaald.
Acteurs werken gratis natuurlijk, net zoals alle andere mensen die erbij betrokken zijn.quote:
Nou vooruit. 1,05 per aflevering dan, als je 1 euro te weinig vindtquote:Op woensdag 16 april 2014 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Niet dat ik het niet download, maar geef dan gewoon toe dat je het doet omdat je te gierig bent.
Oke man.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Nou vooruit. 1,05 per aflevering dan, als je 1 euro te weinig vindt
Mij gierig noemen, sodemieter op. Ik geef zat geld uit, ik wil alleen wel dat het in de juiste zakken terecht komt. En eigenlijk is iedere euro die ik aan HBO geef zelfs een euro teveel.
Je mag blij zijn dat HBO het opgepikt heeft, en niet een network zoals FOX die het waarschijnlijk na twee seizoenen gecanceld had. En het geld van de dvd´s verdwijnt ook in de zakken van HBO.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Nou vooruit. 1,05 per aflevering dan, als je 1 euro te weinig vindt
Mij gierig noemen, sodemieter op. Ik geef zat geld uit, ik wil alleen wel dat het in de juiste zakken terecht komt. En eigenlijk is iedere euro die ik aan HBO geef zelfs een euro teveel.
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat moet je lekker zelf weten, maar ga dan niet zeggen dat het onredelijk is dat ze niet 1 euro per aflevering vragen.
Daar ging mijn post over, voordat jij dat zei, dus ging er van uit dat je daar dan ook op reageerde.quote:
Ja, helaas wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:20 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat HBO het opgepikt heeft, en niet een network zoals FOX die het waarschijnlijk na twee seizoenen gecanceld had. En het geld van de dvd´s verdwijnt ook in de zakken van HBO.
Nope. Daarnaast, als HBO het on demand voor een 1,- per aflevering (of 2, of 3), zou ik het ook zo doen, maar ik ga het niet doen voor heel HBO.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ging mijn post over, voordat jij dat zei, dus ging er van uit dat je daar dan ook op reageerde.
Dat mag.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Daarnaast, als HBO het on demand voor een 1,- per aflevering (of 2, of 3), zou ik het ook zo doen, maar ik ga het niet doen voor heel HBO.
omdat je de aflevering direct wilt zien zodra je wakker bent maandag en niet wil wachten op je bluraysquote:Op woensdag 16 april 2014 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..], ze is ook maar 1x genoemd in de serie, Tysha. Hoewel ik het vermoeden heb dat ze binnenkort nog wel een keer genoemd wordt.
[..]
Ga weg zeg, waarom zou ik een fortuin uitgeven aan een abonnement, om het op een vast tijdstip te moeten kijken? Ik koop de Blu-raybox zodra die uitkomt, waarom zou ik twee keer dat bedrag neer gaan tellen?
Nee, ik download illegaal omdat ik geen zin heb te betalen.quote:
Ik zou voor WoW alleen al een fortuin neerleggen. Het duurt me te lang.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:30 schreef HiZ het volgende:
Ik zou elke cent die ik voor ASOIAF en GoT heb uigegeven met liefde nog een keer betalen als GRRM die laatste boeken eens zou gaan afschrijven.
Waarom doe je dan zo sarcastisch?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik download illegaal omdat ik geen zin heb te betalen.
Joh, daarom download ik de afleveringen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat je de aflevering direct wilt zien zodra je wakker bent maandag en niet wil wachten op je blurays
niemand verplicht je dat te doen
zelf betaal ik er niet voor omdat ik te gierig ben
Zie edit.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo sarcastisch?
Het IS toch ook treurig? 15,- per maand voor 4 afleveringen, en dat is ook nog met korting.quote:
ja dat snap ik, daarom download de hele wereld zequote:Op woensdag 16 april 2014 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Joh, daarom download ik de afleveringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |