Bijna de helft van de Starks is uitgeroeid, er komt geen winter meer.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die sneeuw in die troonzaal komt natuurlijk door de lange winter die er aan zit te komen!
Al zijn ze allemaal uitgeroeid, die winter komt er wel!quote:Op donderdag 17 april 2014 00:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bijna de helft van de Starks is uitgeroeid, er komt geen winter meer.
quote:Op donderdag 17 april 2014 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De night is dark en full of terrors, ik ga naar bed.
Ik las 'de nicht'.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De night is dark en full of terrors, ik ga naar bed.
quote:There could be an argument for Tywin killing Joffrey.
Joffrey wasn't controllable he was an insane embarassment and every time he did something right and acted like a KIng...like thanking Tyrion for the book he screwed it up...like hacking the book to pieces. We know that Tywin has no sentimentality where family is concerned they are pawns for his use... so why not kill off the mad king...with no heirs Joffrey's younger brother Tommen would be king and much easier for Tywin as Hand to control. And he gets rid of Tyrion .. two for one![]()
Vind ik toch moeilijk te geloven, gezien zijn verhaal over de geboorte van Tyrion.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:59 schreef superworm het volgende:
Deze user (onder de Facebookparodie van deze week) heeft een interessante theorie. Tywin heeft motieven te over om Joffrey om te leggen, misschien samen met oma Tyrell?
[..]
En Joffrey was daarbij een dubbele Lannister...quote:Op donderdag 17 april 2014 08:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Vind ik toch moeilijk te geloven, gezien zijn verhaal over de geboorte van Tyrion.
Dat kan ook in het verleden zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:25 schreef Zihuatanejo het volgende:
Hmm in die vision van Bran zag ik toch een draak over King's landing vliegen.
Compleet valt wel weer mee. Hij werd steeds getikter en vroeg of laat had ie echt Tywin laten ophangen of zo.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:17 schreef Re het volgende:
en tywin had Joffy compleet onder controle ook
Kan zijn, maar dat die daarmee Tyrion de schuld in de schoenen schuift kan totaal niet, aangezien het niet van te voren bekend was dat hij cup bearer zou worden. Daarnaast zou ik ook zo snel niet weten welke motieven daartoe hij zou hebben.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:59 schreef superworm het volgende:
Deze user (onder de Facebookparodie van deze week) heeft een interessante theorie. Tywin heeft motieven te over om Joffrey om te leggen, misschien samen met oma Tyrell?
[..]
Dat doet Tywin toch ook niet, De enige die tot nu toe Tyrion als schuldige aanwijst is die kwaadaardig domme zus van hem.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:44 schreef schijffie het volgende:
[..]
Kan zijn, maar dat die daarmee Tyrion de schuld in de schoenen schuift kan totaal niet, aangezien het niet van te voren bekend was dat hij cup bearer zou worden. Daarnaast zou ik ook zo snel niet weten welke motieven daartoe hij zou hebben.
Tyrion is een lastige zoon, maar doet uiteindelijk wel wat hem wordt opgedragen. Daarnaast is Tyrion slim en weet wel het hele cloak and dagger spelletje mee te spelen.
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat doet Tywin toch ook niet, De enige die tot nu toe Tyrion als schuldige aanwijst is die kwaadaardig domme zus van hem.
Ik reageer dan ook op theorie die superworm ergens vandaan heeft, niet op de aflevering zelf.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat doet Tywin toch ook niet, De enige die tot nu toe Tyrion als schuldige aanwijst is die kwaadaardig domme zus van hem.
Die theorie gaat dan op het eind ook de mist in, eerste gedeelte zou best kunnen (al vind ik Olenna nog steeds het meest verdacht) maar als ik afga op de informatie die we tot nu toe hebben van de serie wijst niks er op dat Tywin dit op Tyrion wil afschuiven.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:48 schreef schijffie het volgende:
[..]
Ik reageer dan ook op theorie die superworm ergens vandaan heeft, niet op de aflevering zelf.
Ik was juist blij met de gebeurtenissen van de Red Wedding! Drie zeikfiguren in een keer uit de serie!quote:Op woensdag 16 april 2014 19:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Net even de reacties teruggekeken van de 'Red Wedding', blijft bizar. Zit zowat weer te janken, mega intensieve scene. En daarna de reacties op de 'Purple Wedding', mooi contrast tussen die twee weddings; verdriet en vreugde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |